| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 620, 621, 622 ... 768, 769, 770 Volgende
|
| vgo910 |
Geplaatst: 21 Mei 2011 21:01 Onderwerp:
| |

|
+Net 11 uur gewerkt, de plus is eigenlijk voor het feit dat het voorbij is.
- Moe |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 21 Mei 2011 22:45 Onderwerp:
| |

|
| + Skypen met 'Peress' , zit een leuke lijn in haar familie wat het krijgen van kinderen aangaat. Haar oma was 17 toen ze een kind kreeg, haar moeder 15 en zíjzelf 13. Haar kind krijgt dus een kind op haar 11e als die zich aan de familie traditie houdt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 21 Mei 2011 22:57 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Ellentjeeah schreef: | | + Skypen met 'Peress' , zit een leuke lijn in haar familie wat het krijgen van kinderen aangaat. Haar oma was 17 toen ze een kind kreeg, haar moeder 15 en zíjzelf 13. Haar kind krijgt dus een kind op haar 11e als die zich aan de familie traditie houdt. |
Jaaa, erg interessant gesprek was dat zeg. Die 11-jarige jongetjes maakten het ook helemaal af. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 21 Mei 2011 23:09 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | | Ellentjeeah schreef: | | + Skypen met 'Peress' , zit een leuke lijn in haar familie wat het krijgen van kinderen aangaat. Haar oma was 17 toen ze een kind kreeg, haar moeder 15 en zíjzelf 13. Haar kind krijgt dus een kind op haar 11e als die zich aan de familie traditie houdt. |
Jaaa, erg interessant gesprek was dat zeg. Die 11-jarige jongetjes maakten het ook helemaal af. |
Zeker.
Ik hou voortaan zeker mijn 'grafmuil' tegen hun hoor.
Straks zoeken ze me op  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 21 Mei 2011 23:17 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Ellentjeeah schreef: | | GekooktEi schreef: | | Ellentjeeah schreef: | | + Skypen met 'Peress' , zit een leuke lijn in haar familie wat het krijgen van kinderen aangaat. Haar oma was 17 toen ze een kind kreeg, haar moeder 15 en zíjzelf 13. Haar kind krijgt dus een kind op haar 11e als die zich aan de familie traditie houdt. |
Zeker.
Ik hou voortaan zeker mijn 'grafmuil' tegen hun hoor.
Straks zoeken ze me op  |
Inderdoad, in de Gaaauwen Gids, jeweetzelf.
+ Skypen met bespottelijke mensen tegen de verveling dus
+/- Begonnen aan geschiedenis examen, schiet alleen niet zo op haha |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 21 Mei 2011 23:28 Onderwerp:
| |

|
+ Onze hond is 12 jaar geworden vandaag.
- Nu al terug van de pub, jammer want het was erg gezellig.
- Leuke meiden zijn altijd bezet..
 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 21 Mei 2011 23:41 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| ninodude schreef: | | - Leuke meiden zijn altijd bezet.. |
Haha, tja, ik ken het. Iedereen kent het. Je moet al een hele bijzondere smaak hebben, wil je net dat ene meisje dat niemand anders wil.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 21 Mei 2011 23:50 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | | ninodude schreef: | | - Leuke meiden zijn altijd bezet.. |
Haha, tja, ik ken het. Iedereen kent het. Je moet al een hele bijzondere smaak hebben, wil je net dat ene meisje dat niemand anders wil.  |
Helaas is dat wel de waarheid, en iedereen zich afvragen waarom ik al zo lang geen vriendin meer heb gehad. Ik vind het zelf ook vervelend worden na de 20e keer. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 21 Mei 2011 23:56 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Geloof me, I feel you bro. Ik heb ook nooit gesnapt hoe de lelijkste paupers wel een vriendin konden hebben en ik niet. Alas, it's just a game of luck. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| streetfighter |
Geplaatst: 22 Mei 2011 00:17 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | | Geloof me, I feel you bro. Ik heb ook nooit gesnapt hoe de lelijkste paupers wel een vriendin konden hebben en ik niet. Alas, it's just a game of luck. |
Wss omdat die lelijke paupers geen eisen hebben en tevreden zijn met alles zolang het maar een kut heeft :') |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 22 Mei 2011 01:29 Onderwerp:
| |

|
Op onze leeftijd, gaat het om de kwantiteit, niet de kwaliteit jongens! Ik bedoel, je gaat toch niet met die wijven trouwen?  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 22 Mei 2011 01:45 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | Op onze leeftijd, gaat het om de kwantiteit, niet de kwaliteit jongens! Ik bedoel, je gaat toch niet met die wijven trouwen?  |
Smaak is smaak, ik kan er niets aan veranderen. En hou niet van geforceerde relaties. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 22 Mei 2011 09:30 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| ninodude schreef: | | Christian Vuye schreef: | Op onze leeftijd, gaat het om de kwantiteit, niet de kwaliteit jongens! Ik bedoel, je gaat toch niet met die wijven trouwen?  |
Smaak is smaak, ik kan er niets aan veranderen. En hou niet van geforceerde relaties. |
Inderdaad, ik hoef geen vriendin zodat ik kan zeggen dat ik een vriendin heb of zoiets?  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Xenathos |
Geplaatst: 22 Mei 2011 10:12 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | | ninodude schreef: | | - Leuke meiden zijn altijd bezet.. |
En laat mij nou nét zo`n smaak hebben. Ik snap niet wat er nou knap is aan de mensen die ze hier in de buurt knap vinden... Agja zal wel zijn omdat ik op het totaalbeeld val en niet op karakter... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 22 Mei 2011 10:50 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Nee hoor, soms hebben ze gewoon de foute godsdienst en mogen ze niet met je uit hoewel ze vrij zijn. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 22 Mei 2011 10:54 Onderwerp:
| |

|
| Xenathos schreef: | | GekooktEi schreef: | | ninodude schreef: | | - Leuke meiden zijn altijd bezet.. |
En laat mij nou nét zo`n smaak hebben. Ik snap niet wat er nou knap is aan de mensen die ze hier in de buurt knap vinden... Agja zal wel zijn omdat ik op het totaalbeeld val en niet op karakter... |
Ik hou van een lief karakter en een natuurlijk uiterlijk, weinig make-up en geen hyves bullshit; foto`s die overbelicht en dan ook nog eens gesoept zijn.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| streetfighter |
Geplaatst: 22 Mei 2011 11:42 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: | | Xenathos schreef: | | GekooktEi schreef: | | ninodude schreef: | | - Leuke meiden zijn altijd bezet.. |
Ik hou van een lief karakter en een natuurlijk uiterlijk, weinig make-up en geen hyves bullshit; foto`s die overbelicht en dan ook nog eens gesoept zijn.  |
Dat is heel zeldzaam tegenwoordig :/ |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 22 Mei 2011 12:21 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| streetfighter schreef: | | Dat is heel zeldzaam tegenwoordig :/ |
Vandaar dus dat ze allemaal bezet zijn.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 22 Mei 2011 12:41 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | | streetfighter schreef: | | Dat is heel zeldzaam tegenwoordig :/ |
|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 22 Mei 2011 12:41 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | Nee hoor, soms hebben ze gewoon de foute godsdienst en mogen ze niet met je uit hoewel ze vrij zijn. |
foute godsdienst? dat klinkt een beetje verkeerd.
+/- capaciteits testen oeffenen |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 22 Mei 2011 13:24 Onderwerp:
| |
![]()
|
+ Verslag voor maatschappijleer af = leren voor Geschiedenis examen nu!;D
+ Ik denk vooral oefenen met bronnen en oefenexamens, de stof zelf is niet lastig, en vaak nog te gokken ook nog.
+/- gister met 1 oefenexamen een hele ruime voldoende, en met 1 andere een (best wel) zware onvoldoende. Zucht, typisch weer, niet goed kunnen peilen of ik het beheers of niet  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 22 Mei 2011 13:27 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Robert schreef: | | Joni Philips schreef: | | Nee hoor, soms hebben ze gewoon de foute godsdienst en mogen ze niet met je uit hoewel ze vrij zijn. |
foute godsdienst? dat klinkt een beetje verkeerd.
| Was niet zo bedoeld, een andere was misschien betere woordkeuze. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 22 Mei 2011 13:41 Onderwerp:
| |

|
Ah zo.
83 voor logisch redeneren oefentoets
Tijd voor een puzzeltje, wie wil helpen:
A,B,C,D of E. Ik zie het verband niet =/
edit: de vraag is dus welke van de 5 er na komt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| The Coon |
Geplaatst: 22 Mei 2011 14:01 Onderwerp:
| |

|
| Robert schreef: | Ah zo.
83 voor logisch redeneren oefentoets
Tijd voor een puzzeltje, wie wil helpen:
A,B,C,D of E. Ik zie het verband niet =/
edit: de vraag is dus welke van de 5 er na komt. |
Het antwoord is D
Je moet kijken hoe de witte driehoekjes zich in elke stap verplaatsen.
2 driehoekjes blijven bij een stap hetzelfde, maar bij de stap daarna word 1 driehoekje dat bleef staan vervangen door een aanliggende witte driehoek. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Xenathos |
Geplaatst: 22 Mei 2011 15:03 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: | | GekooktEi schreef: | | streetfighter schreef: | | Dat is heel zeldzaam tegenwoordig :/ |
|
Maar als je geduld hebt kom je dat wel tegen... |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 620, 621, 622 ... 768, 769, 770 Volgende |