| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 612, 613, 614 ... 768, 769, 770 Volgende
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 17 Mei 2011 19:51 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Ellentjeeah schreef: | | RoaringMdog schreef: | | The Big N schreef: | - Ik weet niet welke game ik moet kopen, ik heb een 360 en een Wii dus somebody help me!
+ Alvast bedankt  |
Halo Reach , AC: brotherhood , Alan Wake , Red Dead Redemption , L.A noire , Portal 2 , Dead Rising 2 , Super Mario galaxy 2 , Epic Mickey , Donkey Kong Country Returns, Castlevania: LOS , Skate 3 , NFS: Hot persuit , Dirt 3 , Dead Space 2 , Darksiders.
Genoeg suggesties? |
Nee. Je mist Fallout 3 |
En Battlefield: Bad Company 2. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| The Coon |
Geplaatst: 17 Mei 2011 19:55 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | | Ellentjeeah schreef: | | RoaringMdog schreef: | | The Big N schreef: | - Ik weet niet welke game ik moet kopen, ik heb een 360 en een Wii dus somebody help me!
+ Alvast bedankt  |
Halo Reach , AC: brotherhood , Alan Wake , Red Dead Redemption , L.A noire , Portal 2 , Dead Rising 2 , Super Mario galaxy 2 , Epic Mickey , Donkey Kong Country Returns, Castlevania: LOS , Skate 3 , NFS: Hot persuit , Dirt 3 , Dead Space 2 , Darksiders.
Genoeg suggesties? |
Nee. Je mist Fallout 3 |
En Monster Hunter 3 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 17 Mei 2011 19:55 Onderwerp:
| |

|
| The Big N schreef: | - Ik weet niet welke game ik moet kopen, ik heb een 360 en een Wii dus somebody help me!
+ Alvast bedankt  |
Vermeld altijd de genre erbij wat je tof vindt, als ik over JRPGs begint
Tales of Symphonia 2 Wii dan beginnen ze hier op gamed te zeuren.
in ieder geval als je Japanse RPGs tof vindt.
XBOX 360
Blue Dragon
Lost Odyssey
Final Fantasy XIII
Star Ocean-The Last hope
Tales of Vesperia
NINTENDO WII
Tales of Symphonia-Dawn of the New World
Final Fantasy Crystal Crhonicles-The Crystal Bearers
Fragile Dreams-Farewell Ruins of the Moon
Monster Hunter Tri
>>Beste mensen ik hoop niet dat jullie zeuren van''ach man jij met je JRPG games'' ik zet gewoon goede aanraders er neer, maar moet hij zelf maar kijken wat hij er van vindt.<< |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 17 Mei 2011 19:56 Onderwerp:
| |

|
| The Coon schreef: | | GekooktEi schreef: | | Ellentjeeah schreef: | | RoaringMdog schreef: | | The Big N schreef: | - Ik weet niet welke game ik moet kopen, ik heb een 360 en een Wii dus somebody help me!
+ Alvast bedankt  |
Genoeg suggesties? |
Nee. Je mist Fallout 3 |
En Monster Hunter 3 |
La Noire kun je niet zeggen dat die goed is, is nog niet uit. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 17 Mei 2011 20:00 Onderwerp:
| |

|
| dantekloon schreef: | | The Coon schreef: | | GekooktEi schreef: | | Ellentjeeah schreef: | | RoaringMdog schreef: | | The Big N schreef: | - Ik weet niet welke game ik moet kopen, ik heb een 360 en een Wii dus somebody help me!
+ Alvast bedankt  |
Genoeg suggesties? |
Nee. Je mist Fallout 3 |
En Monster Hunter 3 |
La Noire kun je niet zeggen dat die goed is, is nog niet uit. |
De reviews zijn allemaal positief dus dat kan ik wel zeggen het is maar of je van de gameplay houd of niet. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 17 Mei 2011 20:00 Onderwerp:
| |

|
| The Coon schreef: | | GekooktEi schreef: | | Ellentjeeah schreef: | | RoaringMdog schreef: | | The Big N schreef: | - Ik weet niet welke game ik moet kopen, ik heb een 360 en een Wii dus somebody help me!
+ Alvast bedankt  |
Genoeg suggesties? |
Nee. Je mist Fallout 3 |
En Monster Hunter 3 |
Mafia II, jongens MAFIA II!! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dannyveno |
Geplaatst: 17 Mei 2011 20:04 Onderwerp:
| |

|
| Paintskillz schreef: | | The Coon schreef: | | GekooktEi schreef: | | Ellentjeeah schreef: | | RoaringMdog schreef: | | The Big N schreef: | - Ik weet niet welke game ik moet kopen, ik heb een 360 en een Wii dus somebody help me!
+ Alvast bedankt  |
Genoeg suggesties? |
Nee. Je mist Fallout 3 |
En Monster Hunter 3 |
Mafia II, jongens MAFIA II!! |
Viva Pinata!!!!! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 17 Mei 2011 20:06 Onderwerp:
| |

|
Mafia 2? Mwoah, 1 keer spelen en you are done. Geen zin om achievements te halen, by far niet zo leuk als Mafia 1.
- verslag!!! FFFFUUUUUUUUUUUUUU- |
|
| Terug naar boven |
|
|
| The Big N |
Geplaatst: 17 Mei 2011 20:07 Onderwerp:
| |

|
Mafia 2 lijkt me leuk en La Noire spreekt me ook wel aan, maar jullie hebben de game al opgenoemd die ik wil kopen! Aangezien ik Fallout 3 al flink kapot heb gespeeld moet het vervolg niet achter blijven toch?
PS: Is die net zo goed? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 17 Mei 2011 20:16 Onderwerp:
| |

|
| The Big N schreef: | Mafia 2 lijkt me leuk en La Noire spreekt me ook wel aan, maar jullie hebben de game al opgenoemd die ik wil kopen! Aangezien ik Fallout 3 al flink kapot heb gespeeld moet het vervolg niet achter blijven toch?
PS: Is die net zo goed? |
New Vegas is wel weer leuk, maar persoonlijk vond ik Fallout 3 toch echt wel beter.
Maar New Vegas is het zeker waard hoor, toch een topgame naar mijn gevoel. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| KingLikesCookies |
Geplaatst: 17 Mei 2011 20:50 Onderwerp:
| |

|
+ Minecraft
- Teveel Minecraft, doe weer niets aan men backlog
@ The Big N: New Vegas moet je zeker kopen.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 17 Mei 2011 21:41 Onderwerp:
| |
![]()
|
+++ Klachten teller volgende betreffende het nederlands examen havo.. Damn veel klachten, en begrijpelijk. Die samenvatting was vergeleken met voorgaande jaren veel lastiger. Vage vragen.
+ Omdat mensen gaan flippen als ik bepaalde muziekstijlen noem doe ik het voortaan wel anders: + HHC
+/- een voldoende op nederlandse examen als ik geen spelfouten heb gemaakt. Jammergenoeg heb ik nog een 2de schriftelijke examen over een betoog schrijven wat ik ontzettend lastig vind. Gelukkig dat ik examen doe op een laptop, en de spellingscontrole aan kan. Jammergenoeg lost dat niet alle spelfouten/zinsfouten op. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 17 Mei 2011 22:50 Onderwerp:
| |

|
| streetfighter schreef: |  |
Die gozert is de bom, is toch ook van de KFC reclame?
http://youtu.be/RYCT77YNHsk
@TheBigN, Donkey Kong Country: Returns al? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 17 Mei 2011 22:54 Onderwerp:
| |

|
| Dellion schreef: |
+ Omdat mensen gaan flippen als ik bepaalde muziekstijlen noem doe ik het voortaan wel anders: + HHC
|
Happy Hardcore is nog steeds niet veel beter. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 17 Mei 2011 22:54 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 17 Mei 2011 23:00 Onderwerp:
| |
![]()
|
| Robert schreef: | | Dellion schreef: |
|
Ah shit, ik was vergeten dat er LOI is. En daarmee het IQ omhoog is, en kennelijk zelfs muziek-trollen afkortingen kennen.
Waarom moet je altijd reageren als ik iets zeg? Vind het wel grappig / opmerkelijk. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 17 Mei 2011 23:02 Onderwerp:
| |

|
| Dellion schreef: | | Robert schreef: | | Dellion schreef: |
|
Ah shit, ik was vergeten dat er LOI is. En daarmee het IQ omhoog is, en kennelijk zelfs muziek-trollen afkortingen kennen.
Waarom moet je altijd reageren als ik iets zeg? Vind het wel grappig / opmerkelijk. |
Haha, nou kijk ik vind het ook wel grappig. Dus dan kunnen we er allebei wel om lachen. Bovendien reageer ik helemaal niet zo vaak op wat jij zegt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 17 Mei 2011 23:04 Onderwerp:
| |
![]()
|
| Robert schreef: | | Dellion schreef: | | Robert schreef: | | Dellion schreef: |
|
Haha, nou kijk ik vind het ook wel grappig. Dus dan kunnen we er allebei wel om lachen. Bovendien reageer ik helemaal niet zo vaak op wat jij zegt. |
Dan is het een combinatie van muziek-trollen, kan ook Sorry!
+ 13000 klachten op het moment over Nederlands, damn
+/- weet iemand of ze daar eigelijk wat mee doen? als het nog meer word? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 17 Mei 2011 23:16 Onderwerp:
| |

|
Dat extreem rechts Kabinet werkt ook voor geen meter zeg, overal maar op bezuinigen wat de mensen juist nodig hebben die het niet kunnen missen. >_<
Ik volg die onzin eigenlijk helemaal niet, maar dit is mijn impressie van de verhalen die ik erover hoor. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 17 Mei 2011 23:24 Onderwerp:
| |

|
JONGENS! Wie korting wilt op games, echt seriously 60%, koop via engeland! Forum mods, ik wil niet promoten ofzo, maar als medegamers moeten jullie dit zien, echt prijzen zo laag! www.mymemory.co.uk, leipe shit!
Enslaved PS3 - 10 pond (ok, out of stock, maar toch)
Ninja Blade - 7 pond
RE5 - 10 pond
Dragon Age: Origins - Ultimate edition - 19 pond
Mass Effect 2 - 14 pond
Bulletstorm - 35 pond
Ninety Nine Nights 2 - 16 pond
Lost Planet 2 - 8 pond
:O :O :O
- tot zover mijn spam, ik vond het te leip die prijzen
- geen geld om die spellen te kopen!!!! FFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU-
+ nja, misschien eentje dan
+ VERSLAG AF! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 17 Mei 2011 23:28 Onderwerp:
| |

|
Ik vind het eerlijk gezegd helemaal niet goedkoop, enige recente game is Bulletstorm en die is ook nog een 40 Euro, terwijl je hem voor 24 kan krijgen bij Nedgame. De rest interesseert me niet genoeg om de prijzen te gaan vergelijken.
Tip; http://www.budgetgaming.nl/ |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 17 Mei 2011 23:31 Onderwerp:
| |

|
| True, maar ik vond sommige spellen echt vet goedkoop, het was even madness in mijn hoofd... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 17 Mei 2011 23:38 Onderwerp:
| |

|
| Nelus schreef: | | True, maar ik vond sommige spellen echt vet goedkoop, het was even madness in mijn hoofd... |
lmao.
+ Frog, meest epische character in een video game ooit.
+ http://youtu.be/wTBb1OBYA_I
+ 4 Japanse puzzels opgelost op een avond. ^^ |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 18 Mei 2011 00:05 Onderwerp:
| |

|
| - wat is black ops toch een crap spel, zelfs met vrienden is het eigenlijk irritant. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 18 Mei 2011 02:43 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|