| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 151, 152, 153 ... 161, 162, 163 Volgende
|
| D: |
Geplaatst: 15 Mei 2011 12:03 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 02 Nov 2008 Berichten: 3461
|
| Mafusto schreef: | ~Bij wie kan ik in de auto?
Btw ik denk wel dat we ons eigen drank mee moeten nemen aangezien D: alleen een wijntje op zijn tijd drinkt. (Of was het nu elke dag? Ik weet et niet meer.) |
ben al 3 maanden drankloos hier, dus geen drank mee.
en alleen vooral geselecteerden mogen komen, dus niet joni etc. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 15 Mei 2011 12:08 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 08 Aug 2008 Berichten: 10215
|
| D: schreef: | | Mafusto schreef: | ~Bij wie kan ik in de auto?
Btw ik denk wel dat we ons eigen drank mee moeten nemen aangezien D: alleen een wijntje op zijn tijd drinkt. (Of was het nu elke dag? Ik weet et niet meer.) |
ben al 3 maanden drankloos hier, dus geen drank mee.
en alleen vooral geselecteerden mogen komen, dus niet joni etc. |
 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 15 Mei 2011 12:08 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 02 Nov 2008 Berichten: 8669
|
| Een party zonder drank is geen party. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 15 Mei 2011 12:20 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
Geregistreerd op: 18 Jan 2008 Berichten: 9765
|
| D: schreef: | | en alleen vooral geselecteerden mogen komen, dus niet joni etc. |
Alleen geselecteerden? Marietta dus alleen?
Of ben ik ook considered als geselecteerde? Noem eens wat mensen dan die jij hier wel mag, ben ik wel benieuwd naar eigenlijk. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 15 Mei 2011 14:57 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 23 Okt 2009 Berichten: 3196
|
| GekooktEi schreef: | | D: schreef: | | en alleen vooral geselecteerden mogen komen, dus niet joni etc. |
Alleen geselecteerden? Marietta dus alleen?
Of ben ik ook considered als geselecteerde? Noem eens wat mensen dan die jij hier wel mag, ben ik wel benieuwd naar eigenlijk. |
Hopelijk ben ik ook nog geselecteerd
En P&F is geniaal, ik heb zelf van die nutteloze uitspraken op mijn mobiel
- Purrrr (Perry)
- Hey waar is Perry?
- Heeee Phineas, wat doeee je?
- Dovenschmirtz duistere plan productieees |
|
| Terug naar boven |
|
|
| D: |
Geplaatst: 15 Mei 2011 20:41 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 02 Nov 2008 Berichten: 3461
|
| GekooktEi schreef: | | D: schreef: | | en alleen vooral geselecteerden mogen komen, dus niet joni etc. |
Alleen geselecteerden? Marietta dus alleen?
Of ben ik ook considered als geselecteerde? Noem eens wat mensen dan die jij hier wel mag, ben ik wel benieuwd naar eigenlijk. |
ik heb geen contact meer met marietta, ellen mag wel komen, en nog wat mensen waarvan ik de naam vergeten ben maar die altijd wel leuke posts hadden.
en nee geen drank, en geen top 40 muziek.
enkel muse, alan parson en pink floyd op mijn feestje. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dannyveno |
Geplaatst: 15 Mei 2011 20:46 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 04 Mrt 2008 Berichten: 3614
|
Muse en Pink Floyd
Misschien is D: toch wel een held |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 15 Mei 2011 20:56 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
Geregistreerd op: 18 Jan 2008 Berichten: 9765
|
Alan Parson is ook sowieso een plus. Maar goed, ik ben toch niet uitgenodigd, hij is mijn naam vast niet vergeten terwijl hij op mij reageerde. Toch heb ik best vaak aan jouw kant gestaan D:, valt me dan toch weer tegen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 15 Mei 2011 21:10 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 08 Aug 2008 Berichten: 10215
|
| Mafusto schreef: | | BeWario schreef: | | ninodude schreef: | | GekooktEi schreef: | | Schijnt helemaal te gek te zijn, een soort van het nieuwe SpongeBob (want dat kijken ook allemaal jongeren en jongvolwassenen terwijl het kinderprogramma's zijn) maar ik kijk nooit tv, al helemaal geen Nickelodeon of Disney XD, vandaar dat ik het niet zeker wist. |
Het is wel grappig ja, maar overtreft Spongebob niet imo. Ik kijk het soms ook wel eens als ik er toevallig langs zap. |
Phineas and Ferb is echt briljant, het zijn een soort mini-genieën die alles kunnen maken wat ze willen maar je krijgt echt de meest idiote jongens-dromen en allemaal in de achtertuin (achtbaan, mega-glijbaan, enorm boomhuis, tijdmachine enz.) |
P&F hebben een heel volwassen karakter. Dat zal ik morgen wel beter uitleggen  |
Im still waiting.. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 15 Mei 2011 21:36 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 31 Mei 2009 Berichten: 7006
|
| ninodude schreef: |
Im still waiting.. |
Morgen is 16 mei niet vandaag
O well, het elke dag bouwen wat in ze opkomt is een metafoor voor alle nieuwe uitvindingen die de mens dagelijks doen. Ook is het een metafoor voor het volgen van je dromen en dus je grenzen verleggen. De terugkerende elementen zoals "waar is perry?" vertegenwoordigt de sleur die de mensen dagelijks hebben, waar de uitvindingen die elke dag bedacht worden weer staan voor het doorbreken van die sleur om iets nieuws te doen.
Dovensmits (God bless Google) is het product van de maatschappij die de eigen mensen uitkauwen, uitspugen en afstoten. Perry staat weer haaks op Dovensmits en dient als zijn geweten zodat Dovensmits niks stoms doet doordat hij een afstoting van de maatschappij is.
P&F zelf zijn dan weer een voorbeeld van de verschillen in karakter maar tegelijk hetzelfde zijn. (Tegen discriminatie). Daarom zit er ook een slimme zwarte Indiër (dat tevens een product van de stress en het moeten presteren in de huidige maatschappij is) en de pestkop met een hartje. De zus wordt nooit begrepen door de ouders, ofwel zij is de onbegrepen puber. Ook is zij weer een van de twee personen die te maken hebben met onbeantwoorde en onbereikbare liefde.
Dit zijn nog maar een paar voorbeelden die in de serie zitten en bedoelt is om de huidige problemen in de huidige maatschappij in de toekomst op te lossen door de jeugd een andere visie bij te brengen.
Als je wilt reageren, doe dat dan in het chat-topic. Dit topic is al offtopic genoeg aan het gaan  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 15 Mei 2011 21:42 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 23 Okt 2009 Berichten: 3196
|
| Danny Ouderling schreef: | Muse en Pink Floyd
D: is toch wel een held |
QFT. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Sutefuu |
Geplaatst: 16 Mei 2011 00:17 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 24 Jul 2008 Berichten: 1385
|
chill D: dat ik uitgenodigd ben  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 16 Mei 2011 01:10 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 12 Jan 2006 Berichten: 5252
|
Aangezien het hier over Phineas and Ferb ging, heb ik net een song gemaakt voor mijn zomer
''Er zijn 104 dagen zomervakantie,
voordat de school weer gaat begiiiinnen,
maar het grootste probleem waar we nu dus mee zitten
is dat ik teveel ga pinnen,
bijvoorbeeld,
de festivals,
de zon opzoeken,
de tuin in met een boek,
dingen bedenken die echt niet volstaan,
ik burn mezelf in de zon
*gitaar*
op vakantie gaan,
staren naar de maan,
op zoek naar zonnebrandcrème
*gitaar*
zwemmen in het bad,
drinken uit een vat,
dronken is er niks bij!...
Zoals je ziet is er genoeg te beleven voordat de school begint,
dus hou je vast want Nelus gaat los, dronken ftw!
dus hou je vast want Nelus gaat los en drinkt daarna nooit meeeeer
*gitaar*
zus: 'maaaaam, Niels is weer op de bank beland'
*gitaarsluiting* |
|
| Terug naar boven |
|
|
| BeWario |
Geplaatst: 16 Mei 2011 06:59 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 16 Nov 2008 Berichten: 2882
|
| D: schreef: | | enkel muse, alan parson en pink floyd op mijn feestje. |
 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 16 Mei 2011 07:54 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 02 Nov 2008 Berichten: 8669
|
| Nelus schreef: | Aangezien het hier over Phineas and Ferb ging, heb ik net een song gemaakt voor mijn zomer
''Er zijn 104 dagen zomervakantie,
voordat de school weer gaat begiiiinnen,
maar het grootste probleem waar we nu dus mee zitten
is dat ik teveel ga pinnen,
bijvoorbeeld,
de festivals,
de zon opzoeken,
de tuin in met een boek,
dingen bedenken die echt niet volstaan,
ik burn mezelf in de zon
*gitaar*
op vakantie gaan,
staren naar de maan,
op zoek naar zonnebrandcrème
*gitaar*
zwemmen in het bad,
drinken uit een vat,
dronken is er niks bij!...
Zoals je ziet is er genoeg te beleven voordat de school begint,
dus hou je vast want Nelus gaat los, dronken ftw!
dus hou je vast want Nelus gaat los en drinkt daarna nooit meeeeer
*gitaar*
zus: 'maaaaam, Niels is weer op de bank beland'
*gitaarsluiting* |  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 16 Mei 2011 09:57 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 08 Aug 2008 Berichten: 10215
|
| Sutefuu schreef: | chill D: dat ik uitgenodigd ben  |
Haha.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| chimnino |
Geplaatst: 16 Mei 2011 19:10 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 12 Sep 2008 Berichten: 1276
|
| D: schreef: | | enkel muse, alan parson en pink floyd op mijn feestje. |
Ik dacht dat je alleen GOEIE muziek luisterde? Muse...  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Simon |
Geplaatst: 16 Mei 2011 19:53 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 16 Jul 2008 Berichten: 2619
|
Een serieuze vraag: zaterdag heb ik een maand met m'n schatje, 's avonds filmpje kijken, maar welke? We houden van (romantische) komedies (ja, cliché) en Meet the Parents staat momenteel bovenaan het verlanglijstje. We hebben Meet the Fockers en Little Fockers beiden al gezien maar dat maakt verder niet uit. Iemand nog suggesties? Ook gewoon tips over het algemeen, ik wou sowieso een roos geven of is dat klef?  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 16 Mei 2011 19:54 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 09 Nov 2008 Berichten: 5039
|
| chimnino schreef: | | D: schreef: | | enkel muse, alan parson en pink floyd op mijn feestje. |
Ik dacht dat je alleen GOEIE muziek luisterde? Muse...  |
Lol gtfo |
|
| Terug naar boven |
|
|
| BeWario |
Geplaatst: 16 Mei 2011 19:59 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 16 Nov 2008 Berichten: 2882
|
| Simon schreef: | Een serieuze vraag: zaterdag heb ik een maand met m'n schatje, 's avonds filmpje kijken, maar welke? We houden van (romantische) komedies (ja, cliché) en Meet the Parents staat momenteel bovenaan het verlanglijstje. We hebben Meet the Fockers en Little Fockers beiden al gezien maar dat maakt verder niet uit. Iemand nog suggesties? Ook gewoon tips over het algemeen, ik wou sowieso een roos geven of is dat klef?  |
Nah, een maand is daar niet speciaal genoeg voor ga gewoon lekker filmpje kijken en doe bij een half jaar ofzo iets speciaals ik zat in Rome toendertijd, dus dat was echt episch goed getimed. Doe gewoon een lekker film-avondje, misschien iets wat ze lekker vind koken oid, niet al te klef/groots uitpakken... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 16 Mei 2011 20:10 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
Geregistreerd op: 18 Jan 2008 Berichten: 9765
|
| Simon schreef: | | Een serieuze vraag: zaterdag heb ik een maand met m'n schatje, 's avonds filmpje kijken, maar welke? We houden van (romantische) komedies (ja, cliché) en Meet the Parents staat momenteel bovenaan het verlanglijstje. We hebben Meet the Fockers en Little Fockers beiden al gezien maar dat maakt verder niet uit. |
Ik ga alleen even in op dit gedeelte, want voor de rest heb ik er geen verstand van.
Dan zou ik Meet the Parents juist gaan kijken, dat is nog de beste film van de drie namelijk. En het is ook meer een komedie dan dat het romantisch is, dus dat heeft mijn persoonlijke voorkeur ook maar dat is ook prima te doen met je vriendin. Trouwens, sinds wanneer heb je je achternaam uit je nickname? Ik zie het net pas bij quote="Simon" haha.
Anyway, ook nog een stukje van mijn kant: ik ben er geloof ik een beetje overdreven mee bezig, ik denk nu al steeds dat ze me negeert met sms'en etc. Zal wel meevallen, ze zal het wel vergeten of niets meer weten te sms'en steeds, maar ik vind het wel jammer.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| chimnino |
Geplaatst: 16 Mei 2011 20:25 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 12 Sep 2008 Berichten: 1276
|
| Simon schreef: | Een serieuze vraag: zaterdag heb ik een maand met m'n schatje, 's avonds filmpje kijken, maar welke? We houden van (romantische) komedies (ja, cliché) en Meet the Parents staat momenteel bovenaan het verlanglijstje. We hebben Meet the Fockers en Little Fockers beiden al gezien maar dat maakt verder niet uit. Iemand nog suggesties? Ook gewoon tips over het algemeen, ik wou sowieso een roos geven of is dat klef?  |
Het kan best met een maand. Het gaat er om dat het spontaan komt en niet geforceerd omdat het 'moet'. Ik heb de mijne met 1 maand ook een roos gegeven. Maar in onze 1ste maand is er dan ook al heel veel gebeurt Als je iets geeft moet je het menen en het moet gewoon spontaan zijn. Geven omdat je het wilt, niet omdat je denkt dat ze het verwacht. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 16 Mei 2011 21:15 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 08 Aug 2008 Berichten: 10215
|
| GekooktEi schreef: | Anyway, ook nog een stukje van mijn kant: ik ben er geloof ik een beetje overdreven mee bezig, ik denk nu al steeds dat ze me negeert met sms'en etc. Zal wel meevallen, ze zal het wel vergeten of niets meer weten te sms'en steeds, maar ik vind het wel jammer.  |
Herkenbaar, ik kom daar ook altijd mee in de knoop te zitten, eerst enthousiast de eerste dagen en daarna viel alles uiteen. Of het kan ook zijn dat ze weinig sms tegoed heeft of iets in die richting, dat hoop ik tenminste voor je.
Ik voel de frustratie terugkomen als ik dit lees.
Laatst aangepast door ninodude op 16 Mei 2011 21:19; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 16 Mei 2011 21:19 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 23 Okt 2009 Berichten: 3196
|
| Simon schreef: | Een serieuze vraag: zaterdag heb ik een maand met m'n schatje, 's avonds filmpje kijken, maar welke? We houden van (romantische) komedies (ja, cliché) en Meet the Parents staat momenteel bovenaan het verlanglijstje. We hebben Meet the Fockers en Little Fockers beiden al gezien maar dat maakt verder niet uit. Iemand nog suggesties? Ook gewoon tips over het algemeen, ik wou sowieso een roos geven of is dat klef?  |
Ik kreeg bij een maand een zilveren armbandje, ontzettend lief!
Maar hangt er vanaf hoe dik je met elkaar bent, een roos doet het altijd goed en ik denk dat je ook niet te groots hoeft uit te pakken.
Zolang je het gezellig maakt, een kaarsje aansteekt en de roos hebt denk ik dat alles goed komt  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 16 Mei 2011 21:19 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
Geregistreerd op: 18 Jan 2008 Berichten: 9765
|
Ja precies, ik word er nu (al, na één keer elkaar gezien te hebben en elkaar minder dan twee weken te kennen :p) paranoïde van. Maar ach, ik heb Hyves maar als nieuw middel ingevoerd, en ze reageerde wel, maar als ik dan weer reageer reageert ze niet meer terug. Dat is het gekke, ze reageert altijd wel... Maar ik wil er een gesprek van maken en zij niet.
Nou ja, na de examens dan gaan we gewoon wat afspreken en dan zit je minder met dit soort problemen denk ik.
Anyway, stel dat dit wat wordt, moet ik dan 5 mei als begindag rekenen? Dat lijkt me niet, dan zouden we meteen na de eerste date een maand hebben. Dit soort gezeik hou ik ook niet van, waarom alles meten!?
Laatst aangepast door GekooktEi op 16 Mei 2011 21:35; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 151, 152, 153 ... 161, 162, 163 Volgende |