| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 150, 151, 152 ... 161, 162, 163 Volgende
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 14 Mei 2011 18:10 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 23 Okt 2009 Berichten: 3196
|
| Nelus schreef: | Jullie doen het beter dan ik. Ik heb drie meiden die een relatie met mij wel zien zitten, maar ik heb nog niks met ze gedaan, niet eens zoenen whatsoever, hahaha.
Ah well, we hebben de zomer nog en dus veel vrije tijd! |
Pak ze bie die tettn |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 14 Mei 2011 18:11 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 08 Aug 2008 Berichten: 10215
|
| Terry_Bogard schreef: | | Anyways, vanavond weer en volgende week vrijdag beloont ze me voor m'n testen/paper. |
Als ik dit lees krijg ik meelij met het kind, mamma doet een curses.
HOU DIE SHIT NOU EENS VOOR JE DROPLUL! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Terry_Bogard |
Geplaatst: 14 Mei 2011 18:16 Onderwerp:
| |
![]()
Geregistreerd op: 16 Apr 2009 Berichten: 127
|
| ninodude schreef: | | Terry_Bogard schreef: | | Anyways, vanavond weer en volgende week vrijdag beloont ze me voor m'n testen/paper. |
Als ik dit lees krijg ik meelij met het kind, mamma doet een curses.
HOU DIE SHIT NOU EENS VOOR JE DROPLUL! |
Jammer voor je
Ze was ook daadwerkelijk geslaagd voor een cursus, maar dat terzijde. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 14 Mei 2011 18:20 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 31 Mei 2009 Berichten: 7006
|
GekooktEi ik dacht eigenlijk dat je elk bericht wou verwijderen  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| BeWario |
Geplaatst: 14 Mei 2011 18:22 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 16 Nov 2008 Berichten: 2882
|
| GekooktEi schreef: | | Mafusto schreef: | | Terry_Bogard schreef: | | Ironie - Sarcasme = niet hetzelfde. |
Het is wel hetzelfde. Ironie, Sarcasme en Cynisme zijn allemaal een vorm van spot. De manier hoe iemand het opneemt, bepaalt uiteindelijk welke soort spot het is  |
Dank je, Mafusto. Precies wou ik zou zeggen. Het is een vergrotende trap van spot. Ironie > sarcasme > cynisme, in die volgorde als ik het goed heb. Context doet er niet toe, het is echt hetzelfde maar welk woord het is, is een graad van hoe 'erg' het is. Ironie is de milde variant.
@ Paintskillz: Hahahahahaha  |
Als rasechte grammar nazi moet ik je er dan wel even op wijzen dat je "groter dan"-tekens gebruikt waar je eigenlijk "kleiner dan"-tekens moet gebruiken. Je uitleg is wel goed though.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 14 Mei 2011 18:37 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
Geregistreerd op: 18 Jan 2008 Berichten: 9765
|
| BeWario schreef: | Als rasechte grammar nazi moet ik je er dan wel even op wijzen dat je "groter dan"-tekens gebruikt waar je eigenlijk "kleiner dan"-tekens moet gebruiken. Je uitleg is wel goed though.  |
Het was bedoeld als ► vervanging haha. I.p.v. een pijltje zeg maar. Maar je hebt gelijk hoor, I stand corrected.
@ Mafusto: Weet je hoe snel het hier steeds gaat? Ik wacht er nu even mee hoor, zie wel of het escaleert of niet.
Het lastige is dat ik het best wel met Nino eens ben, ik kreeg echt zo'n moederskindje gevoel toen ik het woord 'belonen' las. Nou ja, hou je rustig jongens.
| Nelus schreef: | | Jullie doen het beter dan ik. Ik heb drie meiden die een relatie met mij wel zien zitten, maar ik heb nog niks met ze gedaan, niet eens zoenen whatsoever, hahaha. |
Toch ben jij in mijn ogen dan de lucky guy die drie meiden kan krijgen. Maar ik heb nauwelijks eisen omdat mijn zelfbeeld zo laag is dat ik blij ben met zo ongeveer alles wat mij leuk vindt.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Terry_Bogard |
Geplaatst: 14 Mei 2011 18:57 Onderwerp:
| |
![]()
Geregistreerd op: 16 Apr 2009 Berichten: 127
|
| GekooktEi schreef: |
Het lastige is dat ik het best wel met Nino eens ben, ik kreeg echt zo'n moederskindje gevoel toen ik het woord 'belonen' las. Nou ja, hou je rustig jongens.
|
Iedere kans aangrijpen om iets te 'vieren' hé Overigens had ik de indruk dat nono iets ander bedoelde.
Ik heb haar ook rijkelijk beloond nadat ze met vlag en wimpel geslaagd was voor de cursus. Volgende week 2 testen en een paper die ik moet inleveren, ik zet me schrap  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| D: |
Geplaatst: 14 Mei 2011 19:51 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 02 Nov 2008 Berichten: 3461
|
| ninodude schreef: | | D: schreef: | | mijn liefdesleven: ik heb geen liefdesleven, al 9 jaar lang niet. |
Nog een jaartje wachten en je kan een 10th anniversary feestje houden.  |
inderdaad, dacht ik laatst al aan. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 14 Mei 2011 19:55 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
Geregistreerd op: 18 Jan 2008 Berichten: 9765
|
| D: schreef: | | ninodude schreef: | | D: schreef: | | mijn liefdesleven: ik heb geen liefdesleven, al 9 jaar lang niet. |
Nog een jaartje wachten en je kan een 10th anniversary feestje houden.  |
inderdaad, dacht ik laatst al aan. |
Carpool topic, anyone?  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 14 Mei 2011 19:57 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 23 Okt 2009 Berichten: 3196
|
| GekooktEi schreef: | | D: schreef: | | ninodude schreef: | | D: schreef: | | mijn liefdesleven: ik heb geen liefdesleven, al 9 jaar lang niet. |
Nog een jaartje wachten en je kan een 10th anniversary feestje houden.  |
inderdaad, dacht ik laatst al aan. |
Carpool topic, anyone?  |
Is heel Gamed dan wel uitgenodigt? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 14 Mei 2011 20:20 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 31 Mei 2009 Berichten: 7006
|
| Ellentjeeah schreef: |
Is heel Gamed dan wel uitgenodigt? |
We gaan gewoon  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 14 Mei 2011 20:21 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 23 Okt 2009 Berichten: 3196
|
| Mafusto schreef: | | Ellentjeeah schreef: |
Is heel Gamed dan wel uitgenodigt? |
We gaan gewoon  |
Ik doe mee! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 14 Mei 2011 20:23 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 31 Mei 2009 Berichten: 7006
|
~Bij wie kan ik in de auto?
Btw ik denk wel dat we ons eigen drank mee moeten nemen aangezien D: alleen een wijntje op zijn tijd drinkt. (Of was het nu elke dag? Ik weet et niet meer.) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 14 Mei 2011 20:25 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 23 Okt 2009 Berichten: 3196
|
| Mafusto schreef: | ~Bij wie kan ik in de auto?
Btw ik denk wel dat we ons eigen drank mee moeten nemen aangezien D: alleen een wijntje op zijn tijd drinkt. (Of was het nu elke dag? Ik weet et niet meer.) |
Of allemaal met de trein?
Anders kun je ook niet drinken aap! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 14 Mei 2011 20:26 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 31 Mei 2009 Berichten: 7006
|
| Ellentjeeah schreef: | | Mafusto schreef: | ~Bij wie kan ik in de auto?
Btw ik denk wel dat we ons eigen drank mee moeten nemen aangezien D: alleen een wijntje op zijn tijd drinkt. (Of was het nu elke dag? Ik weet et niet meer.) |
Of allemaal met de trein?
Anders kun je ook niet drinken aap! |
Daarom wou ik ook bij iemand in de auto, kat!? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 14 Mei 2011 20:44 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 23 Okt 2009 Berichten: 3196
|
| Mafusto schreef: | | Ellentjeeah schreef: | | Mafusto schreef: | ~Bij wie kan ik in de auto?
Btw ik denk wel dat we ons eigen drank mee moeten nemen aangezien D: alleen een wijntje op zijn tijd drinkt. (Of was het nu elke dag? Ik weet et niet meer.) |
Of allemaal met de trein?
Anders kun je ook niet drinken aap! |
Daarom wou ik ook bij iemand in de auto, kat!? |
Maar dan is iemand de bob? draak!? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 14 Mei 2011 20:46 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 31 Mei 2009 Berichten: 7006
|
| Ellentjeeah schreef: |
Maar dan is iemand de bob? draak!? |
Dat is ook de bedoeling, vleermuis? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 14 Mei 2011 20:50 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
Geregistreerd op: 18 Jan 2008 Berichten: 9765
|
| Wat is dit nou weer voor gesprek, vogelbekdieren? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 14 Mei 2011 20:55 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 23 Okt 2009 Berichten: 3196
|
| over wie de bob is naar Daniel's feestje. Perry? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 14 Mei 2011 21:36 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
Geregistreerd op: 18 Jan 2008 Berichten: 9765
|
| Dat is van Phineas and Ferb, toch? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 14 Mei 2011 21:44 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 08 Aug 2008 Berichten: 10215
|
| GekooktEi schreef: | | Dat is van Phineas and Ferb, toch? |
Jep.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 14 Mei 2011 21:48 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
Geregistreerd op: 18 Jan 2008 Berichten: 9765
|
| Schijnt helemaal te gek te zijn, een soort van het nieuwe SpongeBob (want dat kijken ook allemaal jongeren en jongvolwassenen terwijl het kinderprogramma's zijn) maar ik kijk nooit tv, al helemaal geen Nickelodeon of Disney XD, vandaar dat ik het niet zeker wist. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 14 Mei 2011 21:58 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 08 Aug 2008 Berichten: 10215
|
| GekooktEi schreef: | | Schijnt helemaal te gek te zijn, een soort van het nieuwe SpongeBob (want dat kijken ook allemaal jongeren en jongvolwassenen terwijl het kinderprogramma's zijn) maar ik kijk nooit tv, al helemaal geen Nickelodeon of Disney XD, vandaar dat ik het niet zeker wist. |
Het is wel grappig ja, maar overtreft Spongebob niet imo. Ik kijk het soms ook wel eens als ik er toevallig langs zap. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| BeWario |
Geplaatst: 14 Mei 2011 22:04 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 16 Nov 2008 Berichten: 2882
|
| ninodude schreef: | | GekooktEi schreef: | | Schijnt helemaal te gek te zijn, een soort van het nieuwe SpongeBob (want dat kijken ook allemaal jongeren en jongvolwassenen terwijl het kinderprogramma's zijn) maar ik kijk nooit tv, al helemaal geen Nickelodeon of Disney XD, vandaar dat ik het niet zeker wist. |
Het is wel grappig ja, maar overtreft Spongebob niet imo. Ik kijk het soms ook wel eens als ik er toevallig langs zap. |
Phineas and Ferb is echt briljant, het zijn een soort mini-genieën die alles kunnen maken wat ze willen maar je krijgt echt de meest idiote jongens-dromen en allemaal in de achtertuin (achtbaan, mega-glijbaan, enorm boomhuis, tijdmachine enz.) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 15 Mei 2011 02:26 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 31 Mei 2009 Berichten: 7006
|
| BeWario schreef: | | ninodude schreef: | | GekooktEi schreef: | | Schijnt helemaal te gek te zijn, een soort van het nieuwe SpongeBob (want dat kijken ook allemaal jongeren en jongvolwassenen terwijl het kinderprogramma's zijn) maar ik kijk nooit tv, al helemaal geen Nickelodeon of Disney XD, vandaar dat ik het niet zeker wist. |
Het is wel grappig ja, maar overtreft Spongebob niet imo. Ik kijk het soms ook wel eens als ik er toevallig langs zap. |
Phineas and Ferb is echt briljant, het zijn een soort mini-genieën die alles kunnen maken wat ze willen maar je krijgt echt de meest idiote jongens-dromen en allemaal in de achtertuin (achtbaan, mega-glijbaan, enorm boomhuis, tijdmachine enz.) |
P&F hebben een heel volwassen karakter. Dat zal ik morgen wel beter uitleggen  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 150, 151, 152 ... 161, 162, 163 Volgende |