Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 150, 151, 152 ... 161, 162, 163  Volgende  
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 18:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Nelus schreef:
Jullie doen het beter dan ik. Ik heb drie meiden die een relatie met mij wel zien zitten, maar ik heb nog niks met ze gedaan, niet eens zoenen whatsoever, hahaha.

Ah well, we hebben de zomer nog en dus veel vrije tijd!


Pak ze bie die tettn
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ninodude BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 18:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10215

Terry_Bogard schreef:
Anyways, vanavond weer en volgende week vrijdag beloont ze me voor m'n testen/paper.


Als ik dit lees krijg ik meelij met het kind, mamma doet een curses.

HOU DIE SHIT NOU EENS VOOR JE DROPLUL!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Terry_Bogard BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 18:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Apr 2009
Berichten: 127

ninodude schreef:
Terry_Bogard schreef:
Anyways, vanavond weer en volgende week vrijdag beloont ze me voor m'n testen/paper.


Als ik dit lees krijg ik meelij met het kind, mamma doet een curses.

HOU DIE SHIT NOU EENS VOOR JE DROPLUL!


Jammer voor je

Ze was ook daadwerkelijk geslaagd voor een cursus, maar dat terzijde.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 18:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

GekooktEi ik dacht eigenlijk dat je elk bericht wou verwijderen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 18:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

GekooktEi schreef:
Mafusto schreef:
Terry_Bogard schreef:
Ironie - Sarcasme = niet hetzelfde.

Het is wel hetzelfde. Ironie, Sarcasme en Cynisme zijn allemaal een vorm van spot. De manier hoe iemand het opneemt, bepaalt uiteindelijk welke soort spot het is

Dank je, Mafusto. Precies wou ik zou zeggen. Het is een vergrotende trap van spot. Ironie > sarcasme > cynisme, in die volgorde als ik het goed heb. Context doet er niet toe, het is echt hetzelfde maar welk woord het is, is een graad van hoe 'erg' het is. Ironie is de milde variant.

@ Paintskillz: Hahahahahaha

Als rasechte grammar nazi moet ik je er dan wel even op wijzen dat je "groter dan"-tekens gebruikt waar je eigenlijk "kleiner dan"-tekens moet gebruiken. Je uitleg is wel goed though.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 18:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

BeWario schreef:
Als rasechte grammar nazi moet ik je er dan wel even op wijzen dat je "groter dan"-tekens gebruikt waar je eigenlijk "kleiner dan"-tekens moet gebruiken. Je uitleg is wel goed though.

Het was bedoeld als ► vervanging haha. I.p.v. een pijltje zeg maar. Maar je hebt gelijk hoor, I stand corrected.

@ Mafusto: Weet je hoe snel het hier steeds gaat? Ik wacht er nu even mee hoor, zie wel of het escaleert of niet.

Het lastige is dat ik het best wel met Nino eens ben, ik kreeg echt zo'n moederskindje gevoel toen ik het woord 'belonen' las. Nou ja, hou je rustig jongens.

Nelus schreef:
Jullie doen het beter dan ik. Ik heb drie meiden die een relatie met mij wel zien zitten, maar ik heb nog niks met ze gedaan, niet eens zoenen whatsoever, hahaha.

Toch ben jij in mijn ogen dan de lucky guy die drie meiden kan krijgen. Maar ik heb nauwelijks eisen omdat mijn zelfbeeld zo laag is dat ik blij ben met zo ongeveer alles wat mij leuk vindt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Terry_Bogard BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 18:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Apr 2009
Berichten: 127

GekooktEi schreef:


Het lastige is dat ik het best wel met Nino eens ben, ik kreeg echt zo'n moederskindje gevoel toen ik het woord 'belonen' las. Nou ja, hou je rustig jongens.



Iedere kans aangrijpen om iets te 'vieren' hé Overigens had ik de indruk dat nono iets ander bedoelde.
Ik heb haar ook rijkelijk beloond nadat ze met vlag en wimpel geslaagd was voor de cursus. Volgende week 2 testen en een paper die ik moet inleveren, ik zet me schrap
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 19:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

ninodude schreef:
D: schreef:
mijn liefdesleven: ik heb geen liefdesleven, al 9 jaar lang niet.


Nog een jaartje wachten en je kan een 10th anniversary feestje houden.

inderdaad, dacht ik laatst al aan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 19:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

D: schreef:
ninodude schreef:
D: schreef:
mijn liefdesleven: ik heb geen liefdesleven, al 9 jaar lang niet.


Nog een jaartje wachten en je kan een 10th anniversary feestje houden.

inderdaad, dacht ik laatst al aan.

Carpool topic, anyone?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 19:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

GekooktEi schreef:
D: schreef:
ninodude schreef:
D: schreef:
mijn liefdesleven: ik heb geen liefdesleven, al 9 jaar lang niet.


Nog een jaartje wachten en je kan een 10th anniversary feestje houden.

inderdaad, dacht ik laatst al aan.

Carpool topic, anyone?


Is heel Gamed dan wel uitgenodigt?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 20:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Ellentjeeah schreef:

Is heel Gamed dan wel uitgenodigt?


We gaan gewoon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 20:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Mafusto schreef:
Ellentjeeah schreef:

Is heel Gamed dan wel uitgenodigt?


We gaan gewoon


Ik doe mee!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 20:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

~Bij wie kan ik in de auto?
Btw ik denk wel dat we ons eigen drank mee moeten nemen aangezien D: alleen een wijntje op zijn tijd drinkt. (Of was het nu elke dag? Ik weet et niet meer.)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 20:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Mafusto schreef:
~Bij wie kan ik in de auto?
Btw ik denk wel dat we ons eigen drank mee moeten nemen aangezien D: alleen een wijntje op zijn tijd drinkt. (Of was het nu elke dag? Ik weet et niet meer.)


Of allemaal met de trein?
Anders kun je ook niet drinken aap!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 20:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Ellentjeeah schreef:
Mafusto schreef:
~Bij wie kan ik in de auto?
Btw ik denk wel dat we ons eigen drank mee moeten nemen aangezien D: alleen een wijntje op zijn tijd drinkt. (Of was het nu elke dag? Ik weet et niet meer.)


Of allemaal met de trein?
Anders kun je ook niet drinken aap!

Daarom wou ik ook bij iemand in de auto, kat!?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 20:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Mafusto schreef:
Ellentjeeah schreef:
Mafusto schreef:
~Bij wie kan ik in de auto?
Btw ik denk wel dat we ons eigen drank mee moeten nemen aangezien D: alleen een wijntje op zijn tijd drinkt. (Of was het nu elke dag? Ik weet et niet meer.)


Of allemaal met de trein?
Anders kun je ook niet drinken aap!

Daarom wou ik ook bij iemand in de auto, kat!?


Maar dan is iemand de bob? draak!?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 20:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Ellentjeeah schreef:


Maar dan is iemand de bob? draak!?

Dat is ook de bedoeling, vleermuis?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 20:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Wat is dit nou weer voor gesprek, vogelbekdieren?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 20:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

over wie de bob is naar Daniel's feestje. Perry?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 21:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Dat is van Phineas and Ferb, toch?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ninodude BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 21:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10215

GekooktEi schreef:
Dat is van Phineas and Ferb, toch?


Jep.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 21:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Schijnt helemaal te gek te zijn, een soort van het nieuwe SpongeBob (want dat kijken ook allemaal jongeren en jongvolwassenen terwijl het kinderprogramma's zijn) maar ik kijk nooit tv, al helemaal geen Nickelodeon of Disney XD, vandaar dat ik het niet zeker wist.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ninodude BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 21:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10215

GekooktEi schreef:
Schijnt helemaal te gek te zijn, een soort van het nieuwe SpongeBob (want dat kijken ook allemaal jongeren en jongvolwassenen terwijl het kinderprogramma's zijn) maar ik kijk nooit tv, al helemaal geen Nickelodeon of Disney XD, vandaar dat ik het niet zeker wist.


Het is wel grappig ja, maar overtreft Spongebob niet imo. Ik kijk het soms ook wel eens als ik er toevallig langs zap.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 22:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

ninodude schreef:
GekooktEi schreef:
Schijnt helemaal te gek te zijn, een soort van het nieuwe SpongeBob (want dat kijken ook allemaal jongeren en jongvolwassenen terwijl het kinderprogramma's zijn) maar ik kijk nooit tv, al helemaal geen Nickelodeon of Disney XD, vandaar dat ik het niet zeker wist.


Het is wel grappig ja, maar overtreft Spongebob niet imo. Ik kijk het soms ook wel eens als ik er toevallig langs zap.

Phineas and Ferb is echt briljant, het zijn een soort mini-genieën die alles kunnen maken wat ze willen maar je krijgt echt de meest idiote jongens-dromen en allemaal in de achtertuin (achtbaan, mega-glijbaan, enorm boomhuis, tijdmachine enz.)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 15 Mei 2011 02:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

BeWario schreef:
ninodude schreef:
GekooktEi schreef:
Schijnt helemaal te gek te zijn, een soort van het nieuwe SpongeBob (want dat kijken ook allemaal jongeren en jongvolwassenen terwijl het kinderprogramma's zijn) maar ik kijk nooit tv, al helemaal geen Nickelodeon of Disney XD, vandaar dat ik het niet zeker wist.


Het is wel grappig ja, maar overtreft Spongebob niet imo. Ik kijk het soms ook wel eens als ik er toevallig langs zap.

Phineas and Ferb is echt briljant, het zijn een soort mini-genieën die alles kunnen maken wat ze willen maar je krijgt echt de meest idiote jongens-dromen en allemaal in de achtertuin (achtbaan, mega-glijbaan, enorm boomhuis, tijdmachine enz.)

P&F hebben een heel volwassen karakter. Dat zal ik morgen wel beter uitleggen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 150, 151, 152 ... 161, 162, 163  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 151 van 163

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group