Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 149, 150, 151 ... 161, 162, 163  Volgende  
ninodude BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 15:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10215

PS3gamerXD schreef:
GekooktEi schreef:
Ik ben nu klaar.

Dude...


what the...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 15:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Ninodude, ik vind het een beetje jammer dat ik speciaal voor jouw mijn verhaal nogmaals heb verteld en je er niet eens op reageert.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 15:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

ninodude schreef:
PS3gamerXD schreef:
GekooktEi schreef:
Ik ben nu klaar.

Dude...


what the...


Klaar met fapfapfap?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ninodude BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 16:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10215

GekooktEi schreef:
Ninodude, ik vind het een beetje jammer dat ik speciaal voor jouw mijn verhaal nogmaals heb verteld en je er niet eens op reageert.


Lol, sorry. Om er nog even op terug te komen, ik wist het eerste gedeelte al dus dat was voor mij niets nieuws. Ik wou gewoon even weten of er de afgelopen dagen nog iets bijzonders was gebeurd, maar zoals je al zei kijken jullie na de examens verder, ik ben in ieder geval blij voor je.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 16:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

ninodude schreef:
Lol, sorry. Om er nog even op terug te komen, ik wist het eerste gedeelte al dus dat was voor mij niets nieuws. Ik wou gewoon even weten of er de afgelopen dagen nog iets bijzonders was gebeurd, maar zoals je al zei kijken jullie na de examens verder, ik ben in ieder geval blij voor je.

Oh oké, ik dacht al, dat wist je vast al. Inderdaad, ik vind het ook jammer dat het daardoor zeg maar drie weken on hold staat... Kan niet wachten om haar weer te zien, ben er zelf ook heel blij mee. Klinkt misschien stom, want het stelt natuurlijk nog niets voor, maar goed.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Terry_Bogard BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 16:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Apr 2009
Berichten: 127

Goh spannend!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 16:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Spannender dan een overrijpe 40 plusser met rimpels
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ninodude BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 16:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10215

ninodude schreef:
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 16:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

Paintskillz schreef:
Pity the fool

QFT
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Terry_Bogard BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 16:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Apr 2009
Berichten: 127

Ellentjeeah schreef:
Spannender dan een overrijpe 40 plusser met rimpels


Geen rimpels whatsoever!

Je weet niet wat spannend is joh, handjes vasthouden, kusjes op de wang en smsjes sturen. Doesn't get better than that! Voor jou komt dat ooit nog wel, don't worry.


Laatst aangepast door Terry_Bogard op 14 Mei 2011 16:42; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 16:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Terry_Bogard schreef:
Goh spannend!

Ja, ik weet het... Ze is zelfs jonger dan ik, echt een afgang. Ik zal nooit een goeie toyboy worden.

Hoe ging bij jou de ontmoeting eigenlijk? Ben ik wel benieuwd naar, als aspirant-toyboy.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 16:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

This shit just keeps getting better
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 16:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Dit was op zich wel een serieuze vraag hoor. Ik reageer gewoon gepast op zijn zwaar ironische reactie, maar ik ben er serieus wel benieuwd naar. Dus geen popcorn-reacties meer, dan lijkt dit net een ruzie!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 16:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

GekooktEi schreef:
Terry_Bogard schreef:
Goh spannend!

Ja, ik weet het... Ze is zelfs jonger dan ik, echt een afgang. Ik zal nooit een goeie toyboy worden.

Hoe ging bij jou de ontmoeting eigenlijk? Ben ik wel benieuwd naar, als aspirant-toyboy.


The apprentice want to learn from Sith Toyboy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 16:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

ninodude schreef:
ninodude schreef:
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Terry_Bogard BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 16:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Apr 2009
Berichten: 127

GekooktEi schreef:
Terry_Bogard schreef:
Goh spannend!

Ja, ik weet het... Ze is zelfs jonger dan ik, echt een afgang. Ik zal nooit een goeie toyboy worden.

Hoe ging bij jou de ontmoeting eigenlijk? Ben ik wel benieuwd naar, als aspirant-toyboy.


We kenden elkaar al dus geen ontmoeting. Maar haar bezoekje gisteren heeft mensen doen vragen wat ze had gedaan aangezien ze helemaal straalde. "Eh, geslaagd voor m'n cursus"
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Terry_Bogard BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 16:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Apr 2009
Berichten: 127

GekooktEi schreef:
Dit was op zich wel een serieuze vraag hoor. Ik reageer gewoon gepast op zijn zwaar ironische reactie, maar ik ben er serieus wel benieuwd naar. Dus geen popcorn-reacties meer, dan lijkt dit net een ruzie!


Wat was er zo ironisch aan?

Ironie - Sarcasme = niet hetzelfde.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 16:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Ah, ik weet de dag nog goed dat ik slaagde voor mijn cursus.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ninodude BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 16:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10215

Paintskillz schreef:
Ah, ik weet de dag nog goed dat ik slaagde voor mijn cursus.


Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 17:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Terry_Bogard schreef:


Ironie - Sarcasme = niet hetzelfde.

Het is wel hetzelfde. Ironie, Sarcasme en Cynisme zijn allemaal een vorm van spot. De manier hoe iemand het opneemt, bepaalt uiteindelijk welke soort spot het is

Anyway:

Paintskillz schreef:
ninodude schreef:
ninodude schreef:
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Terry_Bogard BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 17:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Apr 2009
Berichten: 127

Mafusto schreef:

Het is wel hetzelfde. Ironie, Sarcasme en Cynisme zijn allemaal een vorm van spot. De manier hoe iemand het opneemt, bepaalt uiteindelijk welke soort spot het is


Nee. CONTEXT meneer.


Laatst aangepast door Terry_Bogard op 14 Mei 2011 17:32; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 17:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Mafusto schreef:
Terry_Bogard schreef:
Ironie - Sarcasme = niet hetzelfde.

Het is wel hetzelfde. Ironie, Sarcasme en Cynisme zijn allemaal een vorm van spot. De manier hoe iemand het opneemt, bepaalt uiteindelijk welke soort spot het is

Dank je, Mafusto. Precies wou ik zou zeggen. Het is een vergrotende trap van spot. Ironie > sarcasme > cynisme, in die volgorde als ik het goed heb. Context doet er niet toe, het is echt hetzelfde maar welk woord het is, is een graad van hoe 'erg' het is. Ironie is de milde variant.



Maar Terry, even on-topic, hoe kwam dan die switch van kennissen naar fuckbu--- minnaars? Met dat soort antwoorden leer ik niets!

@ Paintskillz: Hahahahahaha
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 17:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

GekooktEi schreef:

Dank je, Mafusto. Precies wou ik zou zeggen. Het is een vergrotende trap van spot. Ironie > sarcasme > cynisme, in die volgorde als ik het goed heb.

Maar hoe kwam dan die switch van kennissen naar fuckbu--- minnaars? Met dat soort antwoorden leer ik niets!

@ Paintskillz: Hahahahahaha


Ja, de volgorde is goed. Bij ironie kun je er zelf om lachen, sarcasme is tegen het randje en cynisme is echt over de schreef gaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Terry_Bogard BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 17:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Apr 2009
Berichten: 127

GekooktEi schreef:
Mafusto schreef:
Terry_Bogard schreef:
Ironie - Sarcasme = niet hetzelfde.

Het is wel hetzelfde. Ironie, Sarcasme en Cynisme zijn allemaal een vorm van spot. De manier hoe iemand het opneemt, bepaalt uiteindelijk welke soort spot het is

Dank je, Mafusto. Precies wou ik zou zeggen. Het is een vergrotende trap van spot. Ironie > sarcasme > cynisme, in die volgorde als ik het goed heb.

Maar hoe kwam dan die switch van kennissen naar fuckbu--- minnaars? Met dat soort antwoorden leer ik niets!


I'm cool like that, so these things happen naturally.

Anyways, vanavond weer en volgende week vrijdag beloont ze me voor m'n testen/paper.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 18:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Jullie doen het beter dan ik. Ik heb drie meiden die een relatie met mij wel zien zitten, maar ik heb nog niks met ze gedaan, niet eens zoenen whatsoever, hahaha.

Ah well, we hebben de zomer nog en dus veel vrije tijd!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 149, 150, 151 ... 161, 162, 163  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 150 van 163

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group