| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 149, 150, 151 ... 161, 162, 163 Volgende
|
| ninodude |
Geplaatst: 14 Mei 2011 15:49 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 08 Aug 2008 Berichten: 10215
|
| PS3gamerXD schreef: | | GekooktEi schreef: | Ik ben nu klaar.  |
Dude... |
what the... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 14 Mei 2011 15:52 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
Geregistreerd op: 18 Jan 2008 Berichten: 9765
|
Ninodude, ik vind het een beetje jammer dat ik speciaal voor jouw mijn verhaal nogmaals heb verteld en je er niet eens op reageert.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 14 Mei 2011 15:54 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 23 Okt 2009 Berichten: 3196
|
| ninodude schreef: | | PS3gamerXD schreef: | | GekooktEi schreef: | Ik ben nu klaar.  |
Dude... |
what the... |
Klaar met fapfapfap? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 14 Mei 2011 16:05 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 08 Aug 2008 Berichten: 10215
|
| GekooktEi schreef: | Ninodude, ik vind het een beetje jammer dat ik speciaal voor jouw mijn verhaal nogmaals heb verteld en je er niet eens op reageert.  |
Lol, sorry. Om er nog even op terug te komen, ik wist het eerste gedeelte al dus dat was voor mij niets nieuws. Ik wou gewoon even weten of er de afgelopen dagen nog iets bijzonders was gebeurd, maar zoals je al zei kijken jullie na de examens verder, ik ben in ieder geval blij voor je. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 14 Mei 2011 16:12 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
Geregistreerd op: 18 Jan 2008 Berichten: 9765
|
| ninodude schreef: | | Lol, sorry. Om er nog even op terug te komen, ik wist het eerste gedeelte al dus dat was voor mij niets nieuws. Ik wou gewoon even weten of er de afgelopen dagen nog iets bijzonders was gebeurd, maar zoals je al zei kijken jullie na de examens verder, ik ben in ieder geval blij voor je. |
Oh oké, ik dacht al, dat wist je vast al. Inderdaad, ik vind het ook jammer dat het daardoor zeg maar drie weken on hold staat... Kan niet wachten om haar weer te zien, ben er zelf ook heel blij mee. Klinkt misschien stom, want het stelt natuurlijk nog niets voor, maar goed. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Terry_Bogard |
Geplaatst: 14 Mei 2011 16:15 Onderwerp:
| |
![]()
Geregistreerd op: 16 Apr 2009 Berichten: 127
|
Goh spannend!  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 14 Mei 2011 16:30 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 23 Okt 2009 Berichten: 3196
|
| Spannender dan een overrijpe 40 plusser met rimpels |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 14 Mei 2011 16:35 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 08 Aug 2008 Berichten: 10215
|
| ninodude schreef: |  |
|
|
| Terug naar boven |
|
|
| BeWario |
Geplaatst: 14 Mei 2011 16:36 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 16 Nov 2008 Berichten: 2882
|
| Paintskillz schreef: | | Pity the fool |
QFT |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Terry_Bogard |
Geplaatst: 14 Mei 2011 16:39 Onderwerp:
| |
![]()
Geregistreerd op: 16 Apr 2009 Berichten: 127
|
| Ellentjeeah schreef: | | Spannender dan een overrijpe 40 plusser met rimpels |
Geen rimpels whatsoever!
Je weet niet wat spannend is joh, handjes vasthouden, kusjes op de wang en smsjes sturen. Doesn't get better than that! Voor jou komt dat ooit nog wel, don't worry. 
Laatst aangepast door Terry_Bogard op 14 Mei 2011 16:42; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 14 Mei 2011 16:41 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
Geregistreerd op: 18 Jan 2008 Berichten: 9765
|
| Terry_Bogard schreef: | Goh spannend!  |
Ja, ik weet het... Ze is zelfs jonger dan ik, echt een afgang. Ik zal nooit een goeie toyboy worden.
Hoe ging bij jou de ontmoeting eigenlijk? Ben ik wel benieuwd naar, als aspirant-toyboy. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 14 Mei 2011 16:44 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 02 Nov 2008 Berichten: 8669
|
| This shit just keeps getting better |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 14 Mei 2011 16:46 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
Geregistreerd op: 18 Jan 2008 Berichten: 9765
|
| Dit was op zich wel een serieuze vraag hoor. Ik reageer gewoon gepast op zijn zwaar ironische reactie, maar ik ben er serieus wel benieuwd naar. Dus geen popcorn-reacties meer, dan lijkt dit net een ruzie! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 14 Mei 2011 16:47 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 23 Okt 2009 Berichten: 3196
|
| GekooktEi schreef: | | Terry_Bogard schreef: | Goh spannend!  |
Ja, ik weet het... Ze is zelfs jonger dan ik, echt een afgang. Ik zal nooit een goeie toyboy worden.
Hoe ging bij jou de ontmoeting eigenlijk? Ben ik wel benieuwd naar, als aspirant-toyboy. |
The apprentice want to learn from Sith Toyboy |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 14 Mei 2011 16:48 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 02 Nov 2008 Berichten: 8669
|
| ninodude schreef: | | ninodude schreef: |  |
|
|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Terry_Bogard |
Geplaatst: 14 Mei 2011 16:50 Onderwerp:
| |
![]()
Geregistreerd op: 16 Apr 2009 Berichten: 127
|
| GekooktEi schreef: | | Terry_Bogard schreef: | Goh spannend!  |
Ja, ik weet het... Ze is zelfs jonger dan ik, echt een afgang. Ik zal nooit een goeie toyboy worden.
Hoe ging bij jou de ontmoeting eigenlijk? Ben ik wel benieuwd naar, als aspirant-toyboy. |
We kenden elkaar al dus geen ontmoeting. Maar haar bezoekje gisteren heeft mensen doen vragen wat ze had gedaan aangezien ze helemaal straalde. "Eh, geslaagd voor m'n cursus" |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Terry_Bogard |
Geplaatst: 14 Mei 2011 16:53 Onderwerp:
| |
![]()
Geregistreerd op: 16 Apr 2009 Berichten: 127
|
| GekooktEi schreef: | | Dit was op zich wel een serieuze vraag hoor. Ik reageer gewoon gepast op zijn zwaar ironische reactie, maar ik ben er serieus wel benieuwd naar. Dus geen popcorn-reacties meer, dan lijkt dit net een ruzie! |
Wat was er zo ironisch aan?
Ironie - Sarcasme = niet hetzelfde. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 14 Mei 2011 16:54 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 02 Nov 2008 Berichten: 8669
|
| Ah, ik weet de dag nog goed dat ik slaagde voor mijn cursus. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 14 Mei 2011 16:57 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 08 Aug 2008 Berichten: 10215
|
| Paintskillz schreef: | | Ah, ik weet de dag nog goed dat ik slaagde voor mijn cursus. |
 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 14 Mei 2011 17:23 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 31 Mei 2009 Berichten: 7006
|
| Terry_Bogard schreef: |
Ironie - Sarcasme = niet hetzelfde. |
Het is wel hetzelfde. Ironie, Sarcasme en Cynisme zijn allemaal een vorm van spot. De manier hoe iemand het opneemt, bepaalt uiteindelijk welke soort spot het is
Anyway:
| Paintskillz schreef: | | ninodude schreef: | | ninodude schreef: |  |
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Terry_Bogard |
Geplaatst: 14 Mei 2011 17:31 Onderwerp:
| |
![]()
Geregistreerd op: 16 Apr 2009 Berichten: 127
|
| Mafusto schreef: |
Het is wel hetzelfde. Ironie, Sarcasme en Cynisme zijn allemaal een vorm van spot. De manier hoe iemand het opneemt, bepaalt uiteindelijk welke soort spot het is |
Nee. CONTEXT meneer.
Laatst aangepast door Terry_Bogard op 14 Mei 2011 17:32; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 14 Mei 2011 17:32 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
Geregistreerd op: 18 Jan 2008 Berichten: 9765
|
| Mafusto schreef: | | Terry_Bogard schreef: | | Ironie - Sarcasme = niet hetzelfde. |
Het is wel hetzelfde. Ironie, Sarcasme en Cynisme zijn allemaal een vorm van spot. De manier hoe iemand het opneemt, bepaalt uiteindelijk welke soort spot het is  |
Dank je, Mafusto. Precies wou ik zou zeggen. Het is een vergrotende trap van spot. Ironie > sarcasme > cynisme, in die volgorde als ik het goed heb. Context doet er niet toe, het is echt hetzelfde maar welk woord het is, is een graad van hoe 'erg' het is. Ironie is de milde variant.
Maar Terry, even on-topic, hoe kwam dan die switch van kennissen naar fuckbu--- minnaars? Met dat soort antwoorden leer ik niets!
@ Paintskillz: Hahahahahaha  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 14 Mei 2011 17:40 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 31 Mei 2009 Berichten: 7006
|
| GekooktEi schreef: |
Dank je, Mafusto. Precies wou ik zou zeggen. Het is een vergrotende trap van spot. Ironie > sarcasme > cynisme, in die volgorde als ik het goed heb.
Maar hoe kwam dan die switch van kennissen naar fuckbu--- minnaars? Met dat soort antwoorden leer ik niets!
@ Paintskillz: Hahahahahaha  |
Ja, de volgorde is goed. Bij ironie kun je er zelf om lachen, sarcasme is tegen het randje en cynisme is echt over de schreef gaan. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Terry_Bogard |
Geplaatst: 14 Mei 2011 17:43 Onderwerp:
| |
![]()
Geregistreerd op: 16 Apr 2009 Berichten: 127
|
| GekooktEi schreef: | | Mafusto schreef: | | Terry_Bogard schreef: | | Ironie - Sarcasme = niet hetzelfde. |
Het is wel hetzelfde. Ironie, Sarcasme en Cynisme zijn allemaal een vorm van spot. De manier hoe iemand het opneemt, bepaalt uiteindelijk welke soort spot het is  |
Dank je, Mafusto. Precies wou ik zou zeggen. Het is een vergrotende trap van spot. Ironie > sarcasme > cynisme, in die volgorde als ik het goed heb.
Maar hoe kwam dan die switch van kennissen naar fuckbu--- minnaars? Met dat soort antwoorden leer ik niets!
|
I'm cool like that, so these things happen naturally.
Anyways, vanavond weer en volgende week vrijdag beloont ze me voor m'n testen/paper. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 14 Mei 2011 18:07 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 12 Jan 2006 Berichten: 5252
|
Jullie doen het beter dan ik. Ik heb drie meiden die een relatie met mij wel zien zitten, maar ik heb nog niks met ze gedaan, niet eens zoenen whatsoever, hahaha.
Ah well, we hebben de zomer nog en dus veel vrije tijd! |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 149, 150, 151 ... 161, 162, 163 Volgende |