| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 147, 148, 149 ... 161, 162, 163 Volgende
|
| Nelus |
Geplaatst: 13 Mei 2011 23:25 Onderwerp:
| |

|
Hoezo, van 09:20 tot 14:30 alleen maar seks hebben is best epic  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 13 Mei 2011 23:29 Onderwerp:
| |

|
| Nelus schreef: | Hoezo, van 09:20 tot 14:30 alleen maar seks hebben is best epic  | Daarmee ben ik het wel eens. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 13 Mei 2011 23:30 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Nou en, dat hoef ik niet te weten. Ik vertel hier toch ook niet als ik vertel dat ik een meisje heb ontmoet, elk detail wat niemand wil horen!? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| BeWario |
Geplaatst: 13 Mei 2011 23:35 Onderwerp:
| |

|
| Terry_Bogard schreef: |
Oude argumenten die nog steeds gelden. Jij hebt nooit een noemenswaardige bijdrage geleverd aan de discussie dus . Het vmbo niveau hier is zeer vermoeiend want steeds komen ze met dezelfde shit, dus moet ik alles tig keer quoten omdat mensen hier te dom zijn om het zelf te plaatsen aan de hand van oudere posts. Wat mij betreft is het klaar want alles wat mensen hier steeds proberen op te rakelen staat hier al. Het merendeel van de posters raad ik aan een cursus begrijpend lezen te volgen want het niveau echt lachwekkend.
Shout out to Joni voor het plaatsen van een objectieve post! |
Nou moet ik hier ook even wat over zeggen, en wel over het "vmbo-niveau"... Allereerst, deze mensen hier discussieren beter dan jij, aangezien ze met een nieuw argument komen en blijven denken. Jij daarentegen blijft met dezelfde argumenten aankomen, alsof je een voorbedacht lijstje hebt waar je niet vanaf kan/wil wijken. Als je echt een beetje kan discussieren dan kom je uiteindelijk wel met nieuwe argumenten, anders blijf je gewoon steken op het moment dat de oppositie een goed tegenargument heeft.
Ten tweede, ik denk dat het niveau hier gemiddeld een HEEL stuk hoger ligt dan vmbo... Er zijn hier flink wat mensen die al met hun vervolgopleiding bezig zijn of deze al afgerond hebben... Je moet niet zo snel conclusies trekken
Zo, dat was mijn zegje weer voor vandaag... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 13 Mei 2011 23:37 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | | Nou en, dat hoef ik niet te weten. Ik vertel hier toch ook niet als ik vertel dat ik een meisje heb ontmoet, elk detail wat niemand wil horen!? |
Dat komt omdat je nog geen details te zeggen hebt hier, die moeten nog komen hahaha (no offence trouwens, kleine burn)
Maar ok, seksleven beschrijven hier gaat idd iets ver, I agree. Maar om hem te flamen daarvoor mwoah (ik zeg niet dat jij dat doet..maar toch) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 13 Mei 2011 23:42 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Gast, dat ik haar donderdagavond niet ter plekke heb geneukt, wil nog niet zeggen dat ik niets te vertellen heb. Ik houd het gewoon een beetje fatsoenlijk.
Maar goed, ik snap dat het niet serieus bedoelt is, wilde gewoon even mijn punt duidelijk hebben. En het is gewoon een verzoekje. En niet omdat ik jaloers ben dat a) ik niets over seks heb te vertellen op dit moment of b) ik geen mooie milf heb.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Terry_Bogard |
Geplaatst: 13 Mei 2011 23:42 Onderwerp:
| |
![]()
|
| GekooktEi schreef: | | Nou en, dat hoef ik niet te weten. Ik vertel hier toch ook niet als ik vertel dat ik een meisje heb ontmoet, elk detail wat niemand wil horen!? |
Dat moet je zelf weten lol.
BeWario - Check de quotes, daar heb je je antwoorden. De punten die steeds worden aangehaald door verschillende mensen staan al lang en breed uitgelegd en vallen in herhaling, vandaar dat ik ze steeds verwijs naar quotes van m'n eerdere posts. Hierbij verwijs ik jou dus naar de laatste post van de vorige pagina 
Laatst aangepast door Terry_Bogard op 13 Mei 2011 23:49; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 13 Mei 2011 23:44 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: |
Maar ik wacht af, als Mafusto de strijdbijl heeft neergelegd dan valt er gewoon niet te lullen met die knakker en dan kunnen we eindelijk verder naar een nieuw onderwerp. Doch heb ik genoeg vertrouwen in Mafusto en zal hij zijn strijdbijl niet neerleggen totdat de strijd gestreden is. |
Yeah,yeah, gimme the pressure Hoezo heb je zoveel vertrouwen in mij?
Ik reageer alleen maar omdat het leren mij begint te vervelen
O well on Ninodude's request (Ik wou eigenlijk stoppen omdat ik geen zin meer had):
| Terry_Bogard schreef: | | Ik heb meerdere malen aangegeven dat het geen wraakactie was maar een schreeuw om genegenheid. Sexleven in het slop geraakt en totaal geen vuur. Haar man heeft heeft het onlangs verteld NADAT ze bij mij was geweest. Dus GEEN wraakactie. | Dit kan je niet zeker weten. Als de vrouw al eerder een gevoel had of het daarvoor al wist, dan is dit zeker bewust gedaan. Dit zou dan wel weer een wraakactie zijn. Je zegt zelf dat het seksleven zo goed als niet meer bestond. Dit kan ook weer komen door verschillende spanningen in het gezin. Zonder extra informatie is dit jammer genoeg speculatie, maar het is zeker een optie. Wat we zeker weten is het feit, dat de relatie niet goed is tussen de man en de vrouw. Dit tot gevolg heeft gehad, dat ze een Toyboy (of is het een Boytoy, ik weet de preciese term niet meer) is gaan zoeken. En dat ben jij dus kennelijk geworden. Dit had elke andere man kunnen zijn. Afijn jij hebt plezier en zij heeft haar doel bereikt.
Nu naar punt twee.
| Terry_Bogard schreef: | | - De man weet dat ze ergens mee bezig is maar niks concreets. Hun gezinssituatie is nergens gespannen maar de man was gewoon op zoek naar iets anders, that's it. Hij heeft ook eerlijk toegegeven dat hij bij haar blijft vanwege hun dochter en niets meer. Maar de rest is gebleven zoals het was en ook zij heeft daar vrede mee omdat ze haar heil ook ergens anders zoekt. Dus nee, scheiden is geen optie zolang de dochter nog thuis woont. |
Ten eerste zeg jij dat er geen spanning in de gezinssituatie zit. Dit kun jij niet weten, aangezien jij niet in het gezin voorkomt. Jij weet niet hoe de dagen eruitzien. Misschien tellen ze beiden of een van de twee wel af tot het moment dat het dochtertje het huis uit gaat. Het punt is; jij kunt niet kijken in de huidige gezinssituatie.
Ten tweede doe je voorkomen dat de man de schuldige in deze situatie is. "De man was gewoon op zoek naar iets anders, that's it", oftewel de man wil van de vrouw af, maar waarom. Komt het doordat hij een ander heeft. Of komt het doordat de vrouw hem bedriegt. Misschien heeft de vrouw wel een minderwaardigheid-complex, en voelt ze zich alleen goed als ze seks heeft met meerdere mannen terwijl ze zelf met iemand samen woont. Misschien weet de man dat de vrouw vreemd gaat en wil hij zijn dochtertje niet kwetsen en zwijgt hij er maar over. Misschien weet de man niet dat ze vreemd gaat of misschien heeft ze helemaal geen man en spant ze je voor haar wagen om te gebruiken als een Toyboy/Boytoy. Kortom zolang je het verhaal van de man niet kent, kun je niet zeggen wie goed en wie slecht is.
"Dus nee, scheiden is geen optie zolang de dochter nog thuis woont." Denk je dat de dochter niks in de gaten zal hebben? Een kind voelt als eerste aan als er iets met of tussen de ouders is. Het kind zal ook gaan vragen aan een van de ouders waarom ze ineens anders met elkaar omgaan. Dit gaat extra spanningen met zich meebrengen, wat weer leidt tot nieuwe ruzies (Als ze die nog niet hebben zorgt het wel voor een eerste ruzie). Als de situatie echt is, zoals jij en dus ook de desbetreffende (fantasie- [aangezien we nog steeds niet weten of het verhaal echt is en we dit ook nooit te weten zullen komen]) vrouw het beeld schetsen, dan kan de gezinssituatie nooit goed blijven gaan en zal er zeer waarschijnlijk een vervroegde scheiding komen.
En het gedeelte waar je het over levenservaring hebt kan ik kort zijn. Wij weten beiden, dat we het hebben over de ervaringen in een relatie. Tenminste dat leidt ik af uit jouw uitspraken over ervaring die je wel bij een oudere vrouw vindt, maar niet bij de jongere meisjes. Het leuke van jong zijn is het zelf leren te leven, zelf de fouten maken en vooral voor jezelf leven, in plaats van het leven voor je laten voorkauwen.
Verder over het gezeik over het niveau... Als je de posts niet serieus kan nemen, moet je ook niet reageren.
[/quote] |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 13 Mei 2011 23:47 Onderwerp:
| |

|
| Tot zover de strijdbijl begraven, gelijk een speech waar Churchill nog een puntje aan kan zuigen (ok overdreven) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 13 Mei 2011 23:50 Onderwerp:
| |

|
| Nelus schreef: | | Tot zover de strijdbijl begraven, gelijk een speech waar Churchill nog een puntje aan kan zuigen (ok overdreven) |
Dat bericht heb ik niet meegekregen, my bad  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 13 Mei 2011 23:52 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Terry_Bogard schreef: | | GekooktEi schreef: | | Nou en, dat hoef ik niet te weten. Ik vertel hier toch ook niet als ik vertel dat ik een meisje heb ontmoet, elk detail wat niemand wil horen!? |
Dat moet je zelf weten lol. |
Het feit dat ik ben gestopt met jou te discussiëren betekent niet dat ik het idee van een jongeman van in de twintig en een vrouw van in de 40 niet raar vind. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Terry_Bogard |
Geplaatst: 14 Mei 2011 00:17 Onderwerp:
| |
![]()
|
| Mafusto schreef: | | ninodude schreef: |
Maar ik wacht af, als Mafusto de strijdbijl heeft neergelegd dan valt er gewoon niet te lullen met die knakker en dan kunnen we eindelijk verder naar een nieuw onderwerp. Doch heb ik genoeg vertrouwen in Mafusto en zal hij zijn strijdbijl niet neerleggen totdat de strijd gestreden is. |
Yeah,yeah, gimme the pressure Hoezo heb je zoveel vertrouwen in mij?
Ik reageer alleen maar omdat het leren mij begint te vervelen
O well on Ninodude's request (Ik wou eigenlijk stoppen omdat ik geen zin meer had):
| Terry_Bogard schreef: | | Ik heb meerdere malen aangegeven dat het geen wraakactie was maar een schreeuw om genegenheid. Sexleven in het slop geraakt en totaal geen vuur. Haar man heeft heeft het onlangs verteld NADAT ze bij mij was geweest. Dus GEEN wraakactie. | Dit kan je niet zeker weten. Als de vrouw al eerder een gevoel had of het daarvoor al wist, dan is dit zeker bewust gedaan. Dit zou dan wel weer een wraakactie zijn. Je zegt zelf dat het seksleven zo goed als niet meer bestond. Dit kan ook weer komen door verschillende spanningen in het gezin. Zonder extra informatie is dit jammer genoeg speculatie, maar het is zeker een optie. Wat we zeker weten is het feit, dat de relatie niet goed is tussen de man en de vrouw. Dit tot gevolg heeft gehad, dat ze een Toyboy (of is het een Boytoy, ik weet de preciese term niet meer) is gaan zoeken. En dat ben jij dus kennelijk geworden. Dit had elke andere man kunnen zijn. Afijn jij hebt plezier en zij heeft haar doel bereikt.
Nu naar punt twee.
| Terry_Bogard schreef: | | - De man weet dat ze ergens mee bezig is maar niks concreets. Hun gezinssituatie is nergens gespannen maar de man was gewoon op zoek naar iets anders, that's it. Hij heeft ook eerlijk toegegeven dat hij bij haar blijft vanwege hun dochter en niets meer. Maar de rest is gebleven zoals het was en ook zij heeft daar vrede mee omdat ze haar heil ook ergens anders zoekt. Dus nee, scheiden is geen optie zolang de dochter nog thuis woont. |
Ten eerste zeg jij dat er geen spanning in de gezinssituatie zit. Dit kun jij niet weten, aangezien jij niet in het gezin voorkomt. Jij weet niet hoe de dagen eruitzien. Misschien tellen ze beiden of een van de twee wel af tot het moment dat het dochtertje het huis uit gaat. Het punt is; jij kunt niet kijken in de huidige gezinssituatie.
Ten tweede doe je voorkomen dat de man de schuldige in deze situatie is. "De man was gewoon op zoek naar iets anders, that's it", oftewel de man wil van de vrouw af, maar waarom. Komt het doordat hij een ander heeft. Of komt het doordat de vrouw hem bedriegt. Misschien heeft de vrouw wel een minderwaardigheid-complex, en voelt ze zich alleen goed als ze seks heeft met meerdere mannen terwijl ze zelf met iemand samen woont. Misschien weet de man dat de vrouw vreemd gaat en wil hij zijn dochtertje niet kwetsen en zwijgt hij er maar over. Misschien weet de man niet dat ze vreemd gaat of misschien heeft ze helemaal geen man en spant ze je voor haar wagen om te gebruiken als een Toyboy/Boytoy. Kortom zolang je het verhaal van de man niet kent, kun je niet zeggen wie goed en wie slecht is.
"Dus nee, scheiden is geen optie zolang de dochter nog thuis woont." Denk je dat de dochter niks in de gaten zal hebben? Een kind voelt als eerste aan als er iets met of tussen de ouders is. Het kind zal ook gaan vragen aan een van de ouders waarom ze ineens anders met elkaar omgaan. Dit gaat extra spanningen met zich meebrengen, wat weer leidt tot nieuwe ruzies (Als ze die nog niet hebben zorgt het wel voor een eerste ruzie). Als de situatie echt is, zoals jij en dus ook de desbetreffende (fantasie- [aangezien we nog steeds niet weten of het verhaal echt is en we dit ook nooit te weten zullen komen]) vrouw het beeld schetsen, dan kan de gezinssituatie nooit goed blijven gaan en zal er zeer waarschijnlijk een vervroegde scheiding komen. |
Hier kan ik kort over zijn: Assumptions. "Misschien dit, misschien dat, denk jij dit, denk jij dat?"
IK WEET.
Je doet net alsof ik daar nooit met haar over praat. Case closed.
| Mafusto schreef: |
En het gedeelte waar je het over levenservaring hebt kan ik kort zijn. Wij weten beiden, dat we het hebben over de ervaringen in een relatie. Tenminste dat leidt ik af uit jouw uitspraken over ervaring die je wel bij een oudere vrouw vindt, maar niet bij de jongere meisjes. |
Dan ben je ergens verkeerd bezig geweest. Want in het begin van deze discussie had ik het puur over het feit dat 40 jarige vrouwen meer diepgang hebben dan pubers van 15. Gaandeweg is dat door meerdere mensen opgevat als ervaring en dan krijg je dit soort shit. Ik wil het weer eens allemaal gaan quoten maar laat je dat lekker zelf uitzoeken (begin op pagina 141).
| Mafusto schreef: |
Het leuke van jong zijn is het zelf leren te leven, zelf de fouten maken en vooral voor jezelf leven, in plaats van het leven voor je laten voorkauwen. |
Het leuke van jaren op jezelf wonen is dat je alles zelf leert dus dingen voorgekauwd krijgen ken ik niet. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 14 Mei 2011 00:29 Onderwerp:
| |

|
Conclusie, je bent een vuilak die het niets kan schelen hoe het gezin er aan toegaat, zolang jij maar je pik in haar kan steken. En je vind het raar dat Ellen het ook smerig vind omdat ze 15 is, daar begon de hele discussie eigenlijk mee:
| Terry_Bogard schreef: | Wat is er ziek aan genegenheid/intimiteit buitenshuis zoeken als dat binnenshuis zo goed als dood is?
oh wacht, je bent 15.. |
En dat had je nou net niet moeten zeggen, mijn vriendin van 13 destijds begreep anders heel goed dat het verkeerd was dat ik eigenlijk nog steeds oog had voor een ander. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Terry_Bogard |
Geplaatst: 14 Mei 2011 00:41 Onderwerp:
| |
![]()
|
| ninodude schreef: | Conclusie, je bent een vuilak die het niets kan schelen hoe het gezin er aan toegaat, zolang jij maar je pik in haar kan steken. En je vind het raar dat Ellen het ook smerig vind omdat ze 15 is, daar begon de hele discussie eigenlijk mee:
| Terry_Bogard schreef: | Wat is er ziek aan genegenheid/intimiteit buitenshuis zoeken als dat binnenshuis zo goed als dood is?
oh wacht, je bent 15.. |
En dat had je nou net niet moeten zeggen. |
Damn, wat ben jij simpele ziel zeg.
Mevrouw heeft mij exact verteld hoe de situatie thuis is en die is niet anders dan anders dus gewoon goed.
Mevrouw kiest hier nogmaals zelf voor en komt vrijwillig naar mij.
Win/win situatie voor ons allebei.
| Citaat: | Hier kan ik kort over zijn: Assumptions. "Misschien dit, misschien dat, denk jij dit, denk jij dat?"
IK WEET.
Je doet net alsof ik daar nooit met haar over praat. Case closed. |
Haters gonna hate  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Terry_Bogard |
Geplaatst: 14 Mei 2011 00:42 Onderwerp:
| |
![]()
|
| ninodude schreef: |
mijn vriendin van 13 destijds begreep anders heel goed dat het verkeerd was dat ik eigenlijk nog steeds oog had voor een ander. |
Dat was niet al te lang geleden right?
Lmao @ mindset van een 13 jarige. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 14 Mei 2011 00:44 Onderwerp:
| |

|
Ik zeg dat het je niet boeit, ik zeg niet dat er misschien dit of misschien dat kan gebeuren, dat maak je nu zelf op uit mijn laatste post. En dan nog zeggen dat wij niet kunnen lezen, hypocriet.
En dat was in early 2005, toen was ik 14. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| konnichiwa |
Geplaatst: 14 Mei 2011 00:45 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: | Conclusie, je bent een vuilak die het niets kan schelen hoe het gezin er aan toegaat, zolang jij maar je pik in haar kan steken. En je vind het raar dat Ellen het ook smerig vind omdat ze 15 is, daar begon de hele discussie eigenlijk mee:
oh wacht, je bent 15.. |
En dat had je nou net niet moeten zeggen. |
Waarom zou hij zich iets van de gezinssituatie moeten aantrekken?
Dat is het laatste wat je moet doen als goede minnaar/minares.
Snap Terry zijn reactie wel tegenoever Ellen, had men twintig jaar geleden tegen een klas van 16 jarigen gevraagd of men ooit zou vreemd gaan en dergelijke zou wrs iedereen zeggen 'Nee'/is voor bitches/klootzakken etc.. terwijl moest je het nu vragen toch meer dan de helft is vreemd gegaan/minnares/minaar heeft etc.. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 14 Mei 2011 00:49 Onderwerp:
| |

|
| Terry_Bogard schreef: |
IK WEET.
|
Het mooiste is dat je niks weet. Jij neemt het aan.
Als je mijn stuk beter door had gelezen, had je door gehad dat er meer dan alleen assumpties in staan... Verder bestaat een discussie uit meer dan alleen wat je aan het begin zegt. Daarom moet je je oogkleppen is afdoen en kijken waar de discussies nog meer over gaan. Maar dat kun je blijkbaar niet aangezien je alleen maar bij de punten van je begin-standpunten kunt blijven hangen. Dat je kortzichtig bent laat je wel blijken door je laatste reactie "Case closed"...
En waar haal jij in godsnaam weg dat ik doe alsof jij nooit met haar praat? Ik zeg alleen dat je het hele verhaal niet weet aangezien je alleen maar het gedeelte van de vrouw te horen krijgt. Wie zegt dat zij de waarheid spreekt?
"Het leuke van jaren op jezelf wonen is dat je alles zelf leert dus dingen voorgekauwd krijgen ken ik niet.". Dat zou je niet zeggen als je diepgang zoekt. Diepgang ontstaat door ervaring. Dus Diepgang is in zekere zin gelijk aan ervaring... Dan is het ook niet gek dat mensen diepgang en ervaring aan elkaar linken. Ook vind ik op jezelf wonen niet gelijk een grote vorm van levenservaring opdoen. Levenservaring kweek je door andere mensen en omgevingen te ontmoeten. Verder lijkt het door die uitspraak alsof je levenservaring gelijk stelt aan zelfstandigheid. Zelfstandigheid is maar een klein gedeelte van je levenservaring...
O well, veel plezier met je MILF. Zodra de man bij de vrouw weg is, zal ze snel een ander zoeken en ben jij uit beeld. Dus geniet zolang het nog kan. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| konnichiwa |
Geplaatst: 14 Mei 2011 00:53 Onderwerp:
| |

|
| Mafusto schreef: | | Terry_Bogard schreef: |
IK WEET.
|
O well, veel plezier met je MILF. Zodra de man bij de vrouw weg is, zal ze snel een ander zoeken en ben jij uit beeld. Dus geniet zolang het nog kan. |
Dan neemt hij toch gewoon een ander? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 14 Mei 2011 00:55 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Komaan mensen, we zijn hier wel volwassen genoeg om er geen flamewar van te maken. Hou je energie voor een heftige 360vsPS3 discussie!
Wat Terry_Bogard doet is zijn eigen zaak. Wat de familie van die vrouw zou doen is haar zaak (en misschien T_B's zaak) maar om er nou over door te gaan zal niets opleveren. Niet iedereen past in de perfecte standaard als het neerkomt op relaties en ook al zijn mensen tegen die relatie, we moeten ons erbij neerleggen.
Wat is, dat is. Wat komt, dat komt. Het heeft geen nut om hem te provoceren op een forum. Laat het gewoon rusten.
Zelf ga ik ook niet akkoord met waar hij mee bezig is maar als hij en de vrouw daar geluk in vind, dan moeten we daar toch wel akkoord mee gaan.
Ik kan begrijpen dat het ziekelijk overkomt voor bepaalde mensen maar het gezin dat T_B al dan niet vernietigd stond waarschijnlijk al langer op barsten en dat is misschien niet zo simpel op te lossen.
Gelieve er dan ook niet verder over te discussieren. Wat T_B doet, is zijn eigen verantwoordelijkheid alsook dat van die bepaalde vrouw. Hoe het gezin er mee omgaat is eveneens hun verantwoordelijkheid, daarover kunnen wij niet beslissen.
Dus, even het strijdbijl begraven en op een oppervlakkige manier verdergaan met dit topic lijkt me voordelig voor iedereen. Nietwaar? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 14 Mei 2011 00:58 Onderwerp:
| |

|
| konnichiwa schreef: | | Mafusto schreef: | | Terry_Bogard schreef: |
IK WEET.
|
Dan neemt hij toch gewoon een ander? |
Ik zeg toch ook dat hij ervan moet genieten zolang het nog kan
Mij maakt het niet uit wat hij doet, ik heb ook nooit gezegd of ik voor of tegen was. Ik ben de hele tijd tegen zijn kromme aannemingen ingegaan. Als ik Terry was, zou ik gewoon een meisje van mijn eigen leeftijd opzoeken na de MILF en niet naar een nieuwe zoeken  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Terry_Bogard |
Geplaatst: 14 Mei 2011 01:00 Onderwerp:
| |
![]()
|
| ninodude schreef: | Ik zeg dat het je niet boeit, ik zeg niet dat er misschien dit of misschien dat kan gebeuren, dat maak je nu zelf op uit mijn laatste post. En dan nog zeggen dat wij niet kunnen lezen, hypocriet.
|
Dat is gewoon zo'n door jou oh zo gehate quote want die gebruik ik graag wanneer iemand weer eens één van mijn punten mist.
Als hun gezinssituatie niet anders is dan anders en alles goed is, wat valt er dan te boeien? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 14 Mei 2011 01:11 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Alvast bedankt dat jullie mijn post hebben geskipped....
Ik zal het nog eens vriendelijk vragen, in de hoop dat jullie je eigen mening kunnen inhouden. Het is immers niet jullie keuze, maar die van Terry_Bogard en Vrouw X. Wat het gezin zal beleven is evenees HUN verantwoordelijkheid en geen enkele post op Gamed zal dit veranderen.
Gelieve dit dan ook te laten rusten.
Ik ben niet snel lastig maar dit gedoe blijft maar verdergaan en het is onnodig om online ruzie te zoeken, desondanks je mening. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Terry_Bogard |
Geplaatst: 14 Mei 2011 01:16 Onderwerp:
| |
![]()
|
Sorry, venster stond nog open en op het moment van posten waren er verschillende berichten gepost waaronder die van jou.
Zoals je zegt blijf ik mevrouw gewoon zien regardless.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 14 Mei 2011 01:21 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| Terry_Bogard schreef: | Sorry, venster stond nog open en op het moment van posten waren er verschillende berichten gepost waaronder die van jou.
Zoals je zegt blijf ik mevrouw gewoon zien regardless.  |
Het is niet meteen jou dat waarop ik wijs, het is meer de commentaar rond jou dat niet echt op zijn plaats is.
Ik kan beide standpunten (goed/fout) begrijpen maar om nu zo een oorlog over te maken helpt niemand, meer bepaald omdat het gewoonweg geen nut heeft en dit uitloopt in een eenvoudige forum-ruzie.
Wat jij en mevrouw doen is jouw eigen zaak. Dit topic is gewoon om een update te geven over je liefdesleven, niet om een oorlog te starten  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 147, 148, 149 ... 161, 162, 163 Volgende |