Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 146, 147, 148 ... 161, 162, 163  Volgende  
chimnino BerichtGeplaatst: 13 Mei 2011 15:20    Onderwerp: Reageren met citaat

no-ps3-no-living schreef:
chimnino schreef:
no-ps3-no-living schreef:
chimnino schreef:
Jonge, ik ben al 26, 27 deze zomer. Het eeuwig vrijgezel zijn en er op los neuken met alles wat je kan is voor mij voorbij. Die tijd hebben we gehad. Het serieuze gedeelte van het leven is voor mij begonnen. Goed geld verdienen gebeurt al. Tijd voor een koop huis, vrouwtje en met een beetje geluk voor mn 30ste vader worden. Dat zijn mijn huidige wensen.
Elke avond een andere meisje neuken, arme ziel

Wie heeft t over elke avond? Ik wil er alleen mee zeggen dat ik mn portie wel heb gehad. Time to settle down.
if you say so -.-

Wacht maar tot jij 10 jaar verder bent
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
wekband BerichtGeplaatst: 13 Mei 2011 15:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb "nog" steeds niets ... Ben ook pas net 14

@Chimnino, waar heb jij die avatar vandaan? PM me maar....
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 13 Mei 2011 16:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Van hier: http://i40.tinypic.com/116j6v6.gif
Terug naar boven
Terry_Bogard BerichtGeplaatst: 13 Mei 2011 16:37    Onderwerp: Reageren met citaat

D: schreef:

dus ellen heeft wel gelijk hoor, een 40 jarige hoeft niet intelligenter of levenskundiger te zijn dan een 15 jarige, niet persé.

Het ging om een specifiek voorbeeld. Een voorbeeld dat voortkwam uit een post waarin werd aangegeven dat jij achter 15 jarige meisjes aanzit.
Dus 'een' 15 jarig meisje gaf aan dat dat niet niet altijd het geval zou zijn.

Dus hier nog een quote:
Citaat:
Een persoon die pakweg 2,5 x zo oud is heeft automatisch meer levenservaring, en met die levenservaring komt levenswijsheid. Ze kan bepaalde situaties beter inschatten, benaderen en daarop anticiperen. Daarbij is rationeel denken voor een 15 jarig persoon minder vanzelfsprekend.
Intelligentie is een andere zaak en is voor iedereen verschillend, maar in het geval van mevrouw kan ik je verzekeren dat ze een flink wat intelligenter is dan het 15 jarig meisje in kwestie.

De niet persé gevallen zijn waarschijnlijk mentaal incapabel.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 13 Mei 2011 17:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Komt ie weer met aan met zichzelf quoten, jongen hou toch eens op. We weten het nu wel, volgende!
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 13 Mei 2011 17:32    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Komt ie weer met aan met zichzelf quoten, jongen hou toch eens op. We weten het nu wel, volgende!

Originele argumenten wel goed?

Anyway @Terry
Hoeveel levenservaring heb je volgens jouw nodig om wraak te nemen op je man door hetzelfde te doen? Dit is gewoon kinderachtig. Zelfs een kind van een kan dat. "Hij slaat mij dus ik sla hem", is daar een goed voorbeeld van. Als ze echt veel levenservaring zou hebben, zou zij wel de confrontatie aangaan met haar man ipv de eerste de beste neukertje op te pakken en de hele situatie verergeren. Als de man haar niet meer zou zien zitten en ze kunnen er niet uitkomen, dan kunnen ze net zo goed uit elkaar gaan. Het dochtertje zou daar ook beter gebaard bij zijn.

Levenservaring is niet gelijk aan het ouder worden. Je levenservaring groeit doordat je dingen in het leven meemaakt. Het is normaal dat oudere vrouwen meer levenservaring hebben dan een meisje van 15. Maar een meisje van 15 die al veel dingen meegemaakt heeft kan ook meer levenservaring hebben opgedaan, dan een vrouw die alles mee heeft in het leven.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 13 Mei 2011 17:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Danny Ouderling schreef:
lpds schreef:
Sutefuu schreef:
iemand die paintskillz niet kent dient een zwitsal achter zijn naam te krijgen

QFT

Dank u heren <3
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 13 Mei 2011 17:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Mafusto schreef:
ninodude schreef:

Hoe bedoel je precies?
Terug naar boven
Terry_Bogard BerichtGeplaatst: 13 Mei 2011 17:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Mafusto schreef:
ninodude schreef:

Anyway @Terry
Hoeveel levenservaring heb je volgens jouw nodig om wraak te nemen op je man door hetzelfde te doen? Dit is gewoon kinderachtig. Zelfs een kind van een kan dat. "Hij slaat mij dus ik sla hem", is daar een goed voorbeeld van. Als ze echt veel levenservaring zou hebben, zou zij wel de confrontatie aangaan met haar man ipv de eerste de beste neukertje op te pakken en de hele situatie verergeren. Als de man haar niet meer zou zien zitten en ze kunnen er niet uitkomen, dan kunnen ze net zo goed uit elkaar gaan. Het dochtertje zou daar ook beter gebaard bij zijn.

Levenservaring is niet gelijk aan het ouder worden. Je levenservaring groeit doordat je dingen in het leven meemaakt. Het is normaal dat oudere vrouwen meer levenservaring hebben dan een meisje van 15. Maar een meisje van 15 die al veel dingen meegemaakt heeft kan ook meer levenservaring hebben opgedaan, dan een vrouw die alles mee heeft in het leven.

Zucht, waarom heeft iedereen hier zo'n moeite met lezen?

Ik krijg de neiging om mezelf weer eens te quoten omdat mensen hier simpelweg niet lezen, niet willen lezen of niet kunnen lezen. Niet één keer maar meerdere keren, niet één user maar het merendeel dat zich in deze discussie gemengd heeft. Dat zegt wat over het niveau van dit forum lol.

- Dit is nooit een wraakactie geweest, maar een een geslaagde poging om genegenheid vinden buitenshuis omdat zij die shit thuis al jaren niet krijgt.

- Waarom een gezin splitsen wanneer het op deze manier ook kan worden opgelost? De man weet inmiddels ook wel dat zij op zoek is naar hetgeen dat ze thuis niet krijgt en heeft daar vrede mee, en heeft haar verteld dat wanneer hun dochter uit huis is, hij ook vertrekt. Waarom zou je nu dan in hemelsnaam willen scheiden en het gezin opbreken wanneer dat meisje er nog woont? Serieus, wat een simpele gedachte (had overigens ook niet veel meer verwacht).

Overigens is die hele levenservaring discussie echt totaal uit context geplaatst omdat het ging om een specifiek persoon van 15.

Wtf is "gebaard" anyway?

Ninodude, ik heb nog nooit zoveel moeten quoten om een toch al valide punt door te laten dringen bij de rest. Zoals ik eerder al aangaf heeft dat dus te maken met het leesniveau (lees: gebrek aan) op dit forum.
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 13 Mei 2011 18:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Wel eens bedacht dat mensen je geblaat meer als zat zijn? Dit is echt een eindeloze discussie dat nu al een pagina of 10 doorgaat. Stop er gewoon mee.

Laatst aangepast door chimnino op 13 Mei 2011 18:18; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Mei 2011 18:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Iedereen is verantwoordelijk voor zijn acties. Het is niet de schuld van Terry_Bogard dat hij de toyboy is van een getrouwde vrouw. Dat is haar verantwoordelijkheid dat ze vreemdgaat, niet de zijne.
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 13 Mei 2011 18:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni, Gamed loopt weer eens een uur achter...
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 13 Mei 2011 18:21    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Mafusto schreef:
ninodude schreef:

Hoe bedoel je precies?

Omdat je ziek werd van de quotes van Terry

Terry_Bogard schreef:
- Dit is nooit een wraakactie geweest, maar een een geslaagde poging om genegenheid vinden buitenshuis omdat zij die shit thuis al jaren niet krijgt.

Als haar man geen minnares had, dan was zij ook nooit een ander gaan zoeken. Dus ja het is een wraakactie...

Terry_Bogard schreef:
- Waarom een gezin splitsen wanneer het op deze manier ook kan worden opgelost? De man weet inmiddels ook wel dat zij op zoek is naar hetgeen dat ze thuis niet krijgt en heeft daar vrede mee, en heeft haar verteld dat wanneer hun dochter uit huis is, hij ook vertrekt. Waarom zou je nu dan in hemelsnaam willen scheiden en het gezin opbreken wanneer dat meisje er nog woont? Serieus, wat een simpele gedachte (had overigens ook niet veel meer verwacht).

Uit dit verhaal kan ik niet halen of de man weet dat de vrouw weet dat hij een minnares heeft, of dat ze alleen hebben gepraat over het tekort aan seks in de relatie. Als het eerste het geval is, dan is het duidelijk dat de gezinssituatie gespannen is. Hier lijdt het dochtertje meer onder dan wanneer de ouders zouden gaan scheiden.

Terry_Bogard schreef:
Overigens is die hele levenservaring discussie echt totaal uit context geplaatst omdat het ging om een specifiek persoon van 15.

Ik ben zo vrij geweest om hier een quote van jouw te plaatsen, waaruit blijkt dat niks uit de context is getrokken...
Terry_Bogard schreef:
Een persoon die pakweg 2,5 x zo oud is heeft automatisch meer levenservaring, en met die levenservaring komt levenswijsheid.

Terry_Bogard schreef:
Zucht, waarom heeft iedereen hier zo'n moeite met lezen?
Ik krijg de neiging om mezelf weer eens te quoten omdat mensen hier simpelweg niet lezen, niet willen lezen of niet kunnen lezen. Niet één keer maar meerdere keren, niet één user maar het merendeel dat zich in deze discussie gemengd heeft. Dat zegt wat over het niveau van dit forum lol.

Misschien ligt het niet aan de overige leden, maar meer aan de manier hoe jij je duidelijk probeert te maken?
Terry_Bogard schreef:
Wtf is "gebaard" anyway?

Dat moest gebaat zijn. Typo van mijn kant.
Terug naar boven
Terry_Bogard BerichtGeplaatst: 13 Mei 2011 20:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Mafusto schreef:
snip

- Ik heb meerdere malen aangegeven dat het geen wraakactie was maar een schreeuw om genegenheid. Sexleven in het slop geraakt en totaal geen vuur. Haar man heeft heeft het onlangs verteld NADAT ze bij mij was geweest. Dus GEEN wraakactie.

- De man weet dat ze ergens mee bezig is maar niks concreets. Hun gezinssituatie is nergens gespannen maar de man was gewoon op zoek naar iets anders, that's it. Hij heeft ook eerlijk toegegeven dat hij bij haar blijft vanwege hun dochter en niets meer. Maar de rest is gebleven zoals het was en ook zij heeft daar vrede mee omdat ze haar heil ook ergens anders zoekt. Dus nee, scheiden is geen optie zolang de dochter nog thuis woont.

- Originele quote specifiek op de man, of in dit geval vrouw (blz 141):
Citaat:
Want 15 jarige pubers hebben zoveel meer diepgang dan volwassen moeders met dochters in dezelfde leeftijdscategorie.

Over de 2e levenservaring quote die je hebt aangehaald valt te twisten maar blijf er desondanks bij dat dit geval is, omdat je ervaring specifiek kunt indelen.

Voorbeeld: Een kind in een oorlogsgebied kan meer ervaring hebben in het bedienen van een wapen, kill or be killed situaties, dagelijks overleven en verwerken van traumatische gebeurtenissen etc.

Maar een "dik kroketwijf" kan meer ervaring hebben met lichamelijke ongemakken door het dik zijn, medicaties, medische ingrepen, het betalen van vaste lasten, bepaalde procedures op het werk, trouwen, scheidingsprocedures of zelfs het bedienen van een computer waarmee ze op solomio komt etc.

- Als mensen cruciale punten niet lezen en daarna the same damn question stellen waarvan het antwoord boven staat dan is er toch iets mis met hun leesvermogen, zeker wanneer de tekstgrootte op groot staat, tekstkleur op rood en voor het gemak ook nog in Bold staat. Tot overmaat van ramp gebeurt dit ook wanneer ik notabene alle quotes onder elkaar plak en alles voorkauw. Hoe elementary wil je het hebben?
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 13 Mei 2011 21:40    Onderwerp: Reageren met citaat

HONDERDEENENVEERTIG!!!! LEES JE WEL WAT JE SCHRIJFT?

Jullie zijn al 7 fucking pagina's bezig met deze poep. GIVE IT UP!!!
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 13 Mei 2011 22:04    Onderwerp: Reageren met citaat

@Mafusto, nee niet echt, liever dat hij gewoon zijn mond houd hij valt sowieso al telkens in herhaling. Al zijn reacties die hij heeft gemaakt zou ik gemakkelijk in 3 regels kunnen samenvatten.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 13 Mei 2011 22:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Beter dan 7 maanden stilte vind ik Maar ik moet toegeven dat ik een cyclus zie hier, over and over...

@ninodude
Ik in 1 woord: winning!
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 13 Mei 2011 22:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Die gozert denkt dat hij met oude argumenten die allang door de rest achterhaald zijn kan winnen en komt daar steeds mee terug, daarbij lijkt het eerder of hij tegen zichzelf is aan het praten want hij haalt niets aan waar wij mee komen, het is zeer vermoeiend om met zoon type te discussiëren.

Maar ik wacht af, als Mafusto de strijdbijl heeft neergelegd dan valt er gewoon niet te lullen met die knakker en dan kunnen we eindelijk verder naar een nieuw onderwerp. Doch heb ik genoeg vertrouwen in Mafusto en zal hij zijn strijdbijl niet neerleggen totdat de strijd gestreden is.
Terug naar boven
Terry_Bogard BerichtGeplaatst: 13 Mei 2011 22:45    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Die gozert denkt dat hij met oude argumenten die allang door de rest achterhaald zijn kan winnen en komt daar steeds mee terug, daarbij lijkt het eerder of hij tegen zichzelf is aan het praten want hij haalt niets aan waar wij mee komen, het is zeer vermoeiend om met zoon type te discussiëren.

Maar ik wacht af, als Mafusto de strijdbijl heeft neergelegd dan valt er gewoon niet te lullen met die knakker en dan kunnen we eindelijk verder naar een nieuw onderwerp. Doch heb ik genoeg vertrouwen in Mafusto en zal hij zijn strijdbijl niet neerleggen totdat de strijd gestreden is.

Oude argumenten die nog steeds gelden. Jij hebt nooit een noemenswaardige bijdrage geleverd aan de discussie dus . Het vmbo niveau hier is zeer vermoeiend want steeds komen ze met dezelfde shit, dus moet ik alles tig keer quoten omdat mensen hier te dom zijn om het zelf te plaatsen aan de hand van oudere posts. Wat mij betreft is het klaar want alles wat mensen hier steeds proberen op te rakelen staat hier al. Het merendeel van de posters raad ik aan een cursus begrijpend lezen te volgen want het niveau echt lachwekkend.

Shout out to Joni voor het plaatsen van een objectieve post!
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 13 Mei 2011 22:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Ach joh, donder toch een end op, niemand moet je hier.
Terug naar boven
Terry_Bogard BerichtGeplaatst: 13 Mei 2011 23:06    Onderwerp: Reageren met citaat

LOL, alsof mij dat ook maar iets interesseert.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 13 Mei 2011 23:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou nou nou, niet zulke agressieve taal hier meneer Trueskill!

Laat Terry gewoon, ik heb nooit echt het probleem gezien hier behalve misschien dat mensen jaloers zijn dat Terry van bil gaat met een milf? Come on boys, jullie tijd komt ook wel!
Terug naar boven
Terry_Bogard BerichtGeplaatst: 13 Mei 2011 23:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Vanmorgen kwam ze iets later rond 09:20 en probeerden onze huisgenoten niet wakker te maken. Ze moest uiterlijk om 14:30 weg maar.. holy shit, fireworks!

Nelus
No PS3
Joni

zijn de enige mensen die hier geen issue van maken en alles gewoon objectief bekijken.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 13 Mei 2011 23:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Ik ben allang gestopt, stel voor dat iedereen dat nu maar doet inderdaad. Maar Terry, hou dan ook maar op met die verhalen, voor de beelddenkers onder ons. Je irriteert iedereen die er niet tegen kan als je er zo expliciet over door blijft gaan.
Terug naar boven
Terry_Bogard BerichtGeplaatst: 13 Mei 2011 23:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb in totaal 5 keer in die richting gepost, 2 op aanvraag van Nick
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 146, 147, 148 ... 161, 162, 163  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 147 van 163

Ga naar: