Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 145, 146, 147 ... 161, 162, 163  Volgende  
ninodude BerichtGeplaatst: 12 Mei 2011 21:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Er vanuit gaan dat een vrouw van 40 automatisch wijzer is dan een meid van 15 vind ik nergens op slaan, je bent wijs of je bent dat niet. Sowieso als je erachter komt dat je echtgenote een minnaar heeft sta je hevig onder emotionele druk (Dat geld dubbel zo erg voor een vrouw.) en kun je acties ondernemen waar je later spijt van krijgt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 12 Mei 2011 21:37    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Er vanuit gaan dat een vrouw van 40 automatisch wijzer is dan een meid van 15 vind ik nergens op slaan, je bent wijs of je bent dat niet. Sowieso als je erachter komt dat je echtgenote een minnaar heeft sta je hevig onder emotionele druk (Dat geld dubbel zo erg voor een vrouw.) en kun je acties ondernemen waar je later spijt van krijgt.
Er is een verschil tussen wijsheid qua intellegentie en levens wijs zijn. Btw aangezien ze rommelt met anderen zit ze er niet zo erg mee
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 12 Mei 2011 22:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik neem nops3noliving al niet meer serieus sinds zijn post in het chicks topic...
Terug naar boven
Terry_Bogard BerichtGeplaatst: 12 Mei 2011 23:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Een persoon die pakweg 2,5 x zo oud is heeft automatisch meer levenservaring, en met die levenservaring komt levenswijsheid. Ze kan bepaalde situaties beter inschatten, benaderen en daarop anticiperen. Daarbij is rationeel denken voor een 15 jarig persoon minder vanzelfsprekend.
Intelligentie is een andere zaak en is voor iedereen verschillend, maar in het geval van mevrouw kan ik je verzekeren dat ze een flink wat intelligenter is dan het 15 jarig meisje in kwestie.

ninodude schreef:

Ninodude, bullshit.

Wat heeft dit met wijsheid te maken? Als je als vrouw diep ongelukkig bent in een huwelijk dat diep in het slop zit zou je normaal gesproken scheiden. Dit is niet mogelijk vanwege een andere belangrijke factor, het kind.

Nu heb je de keuze om uiteindelijk te scheiden en het kind verder op te voeden in 2 huishoudens waarbij het onvermijdelijk is dat beide ouders toch nieuwe partners krijgen.

Of

Je probeert het gezin bij elkaar te houden wetende dat jouw partner een minnares heeft en jij langzaam maar wel wegrot in een dood huwelijk.
In dat geval ga je zelf op zoek naar genegenheid buitenshuis waarbij alles blijft zoals het is maar jezelf red van een eventuele depressie, wat de huidige situatie thuis alleen maar verslechterd.
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 12 Mei 2011 23:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Paintskillz schreef:
Ik neem nops3noliving al niet meer serieus sinds zijn post in het chicks topic...
Ik zweer het je ik wist niet eens dat jij hier een lid was dus je snapt dat het me heeeeelemaal niets uitmaakt of jij me serieus neemt ofniet.
Terug naar boven
Sutefuu BerichtGeplaatst: 12 Mei 2011 23:46    Onderwerp: Reageren met citaat

iemand die paintskillz niet kent dient een zwitsal achter zijn naam te krijgen
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 12 Mei 2011 23:59    Onderwerp: Reageren met citaat

no-ps3-no-living schreef:
ninodude schreef:
Er is een verschil tussen wijsheid qua intelligente en levens wijs zijn.

Ok, ik snap er nu geen snars meer van. Volgens mij als je helder bent in denken zal je ook wel vrij snel weten wat je wilt met je leven, mensen die minder intelligent zijn zullen daar langer over doen, lijkt mij.

Zucht, dit is het laatste wat ik erover heb te zeggen, het ging trouwens niet meer over je wijf @ terry, dat boeide mij toch al niet meer.
Terug naar boven
Terry_Bogard BerichtGeplaatst: 13 Mei 2011 01:13    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:

Zucht, dit is het laatste wat ik erover heb te zeggen, het ging trouwens niet meer over je wijf @ terry, dat boeide mij toch al niet meer.

Citaat:
Een persoon die pakweg 2,5 x zo oud is heeft automatisch meer levenservaring, en met die levenservaring komt levenswijsheid. Ze kan bepaalde situaties beter inschatten, benaderen en daarop anticiperen. Daarbij is rationeel denken voor een 15 jarig persoon minder vanzelfsprekend.
Intelligentie is een andere zaak en is voor iedereen verschillend, maar in het geval van mevrouw kan ik je verzekeren dat ze een flink wat intelligenter is dan het 15 jarig meisje in kwestie.

Overigens was mijn eerdere quote wel een een aanleiding voor jou om daarover te beginnen.
Terug naar boven
dannyveno BerichtGeplaatst: 13 Mei 2011 08:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Kerel, succes, pak dr bei de tetten, en tot nooit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
lpds BerichtGeplaatst: 13 Mei 2011 09:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Sutefuu schreef:

QFT
Terug naar boven
dannyveno BerichtGeplaatst: 13 Mei 2011 09:02    Onderwerp: Reageren met citaat

lpds schreef:
Sutefuu schreef:

QFT
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GekooktEi BerichtGeplaatst: 13 Mei 2011 09:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Terry heeft zelf al door dat hij alleen maar drie keer hetzelfde zegt en niets nieuws inbrengt, dus de helft van zijn posts citeert hij zichzelf gewoon. Goed bekeken.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 13 Mei 2011 12:00    Onderwerp: Reageren met citaat

er zijn genoeg dikke kroket wijfen die jody bernal luisteren en verder de hele dag achter hun 486er zitten te chatten op solomio oid.

dus ellen heeft wel gelijk hoor, een 40 jarige hoeft niet intelligenter of levenskundiger te zijn dan een 15 jarige, niet persé.

mijn liefdesleven: ik heb geen liefdesleven, al 9 jaar lang niet.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 13 Mei 2011 12:09    Onderwerp: Reageren met citaat

D: schreef:
er zijn genoeg dikke kroket wijfen die jody bernal luisteren en verder...

Kan dat nog? :O
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 13 Mei 2011 12:09    Onderwerp: Reageren met citaat

er zijn genoeg dikke kroket wijfen die jody bernal luisteren en verder de hele dag achter hun 486er zitten te chatten op solomio oid.

dus ellen heeft wel gelijk hoor, een 40 jarige hoeft niet intelligenter of levenskundiger te zijn dan een 15 jarige, niet persé.

ik wist niet dat je 9 was

Sorry slechte grap
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 13 Mei 2011 12:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Sorry slechte grap

Best wel ja
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 13 Mei 2011 12:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Update? Niet echt. 6,5 maand and still going strong! Net terug van een 8 daagse vakantie door Scandinavië (Finland, Zweden, Estland) en ondanks dat ik al langere relaties heb gehad, wel de eerste keer dat ik met mn vriendin alleen op vakantie ben geweest. Was wel een beetje spannend. Altijd hopen dat je geen rare tikken tegen het lijf loopt als je 8 volle dagen op elkaars lip zit. Achteraf nergens voor nodig want het was geen spat anders dan hier thuis. Dit is voor het eerst dat ik kan zeggen dat ik best oud wil worden met deze vrouw. God, wat houd ik toch van haar
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 13 Mei 2011 14:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Misschien, als het niks wordt tussen die MILF en terry, kan je met haar gaan daten rijpe vrouwen D:

en hierboven, dat is wel leuk voor je, but we just lost a man, 'god, wat houd ik van haar'....denken, niet zeggen Houd de eer aan jezelf!

(ok ok grapje, good for you)
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 13 Mei 2011 14:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Jonge, ik ben al 26, 27 deze zomer. Het eeuwig vrijgezel zijn en er op los neuken met alles wat je kan is voor mij voorbij. Die tijd hebben we gehad. Het serieuze gedeelte van het leven is voor mij begonnen. Goed geld verdienen gebeurt al. Tijd voor een koop huis, vrouwtje en met een beetje geluk voor mn 30ste vader worden. Dat zijn mijn huidige wensen.
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 13 Mei 2011 14:50    Onderwerp: Reageren met citaat

chimnino schreef:
Jonge, ik ben al 26, 27 deze zomer. Het eeuwig vrijgezel zijn en er op los neuken met alles wat je kan is voor mij voorbij. Die tijd hebben we gehad. Het serieuze gedeelte van het leven is voor mij begonnen. Goed geld verdienen gebeurt al. Tijd voor een koop huis, vrouwtje en met een beetje geluk voor mn 30ste vader worden. Dat zijn mijn huidige wensen.
Elke avond een andere meisje neuken, arme ziel
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 13 Mei 2011 14:59    Onderwerp: Reageren met citaat

chimnino schreef:

Talking about a walking cliché....daaaaaaaaaaaaaaaaamn!
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 13 Mei 2011 15:05    Onderwerp: Reageren met citaat

chimnino schreef:

Wie heeft t over elke avond? Ik wil er alleen mee zeggen dat ik mn portie wel heb gehad. Time to settle down.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 13 Mei 2011 15:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Nog een jaartje wachten en je kan een 10th anniversary feestje houden.
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 13 Mei 2011 15:15    Onderwerp: Reageren met citaat

chimnino schreef:
chimnino schreef:

Wie heeft t over elke avond? Ik wil er alleen mee zeggen dat ik mn portie wel heb gehad. Time to settle down.
if you say so -.-
Terug naar boven
Terry_Bogard BerichtGeplaatst: 13 Mei 2011 15:17    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Terry heeft zelf al door dat hij alleen maar drie keer hetzelfde zegt en niets nieuws inbrengt, dus de helft van zijn posts citeert hij zichzelf gewoon. Goed bekeken.

Omdat jij niet kunt lezen moet ik alle relevante quotes ff op een rijtje zetten. Voorkauwen heet zoiets.

Anyways, wat een heerlijke vrouw is het ook, in alle opzichten.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 145, 146, 147 ... 161, 162, 163  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 146 van 163

Ga naar: