| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 143, 144, 145 ... 161, 162, 163 Volgende
|
| Terry_Bogard |
Geplaatst: 11 Mei 2011 21:41 Onderwerp:
| |
![]()
|
| ninodude schreef: | Ja natuurlijk, waarschijnlijk weet haar dochter niet eens dat haar vader een minnaar heeft, moet je nagaan als ze erachter komt dat haar moeder er eentje heeft, ik denk niet dat haar situatie er beter op word. En als ze toch van zulke geintjes flikt bij haar dochter dan zal het wel allemaal wel meevallen, tenslotte is ze nog steeds getrouwd niet?  |
Moeder heeft zich in jaren niet zo goed gevoeld, en dat heeft een positief effect op de rest van het huis. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 11 Mei 2011 21:43 Onderwerp:
| |

|
| Terry_Bogard schreef: | | ninodude schreef: | Ja natuurlijk, waarschijnlijk weet haar dochter niet eens dat haar vader een minnaar heeft, moet je nagaan als ze erachter komt dat haar moeder er eentje heeft, ik denk niet dat haar situatie er beter op word. En als ze toch van zulke geintjes flikt bij haar dochter dan zal het wel allemaal wel meevallen, tenslotte is ze nog steeds getrouwd niet?  |
Moeder heeft zich in jaren niet zo goed gevoeld, en dat heeft een positief effect op de rest van het huis. |
Tot haar man en dochter erachter komen, de ouders scheiden en het kind midden in een situatie van ruzie en verdriet zit. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Terry_Bogard |
Geplaatst: 11 Mei 2011 21:47 Onderwerp:
| |
![]()
|
| Ellentjeeah schreef: | | ninodude schreef: | Ja natuurlijk, waarschijnlijk weet haar dochter niet eens dat haar vader een minnaar heeft, moet je nagaan als ze erachter komt dat haar moeder er eentje heeft, ik denk niet dat haar situatie er beter op word. En als ze toch van zulke geintjes flikt bij haar dochter dan zal het wel allemaal wel meevallen, tenslotte is ze nog steeds getrouwd niet?  |
En daarom vind ik die Terry ziek.
Je veroorzaakt gewoon een hoop problemen als die dochter hier achter komt, besef je dat dan niet?
Verplaats jíj je maar eens in de situatie van die dochter, zou jij het leuk vinden als je ouders allebei een minnaar hebben die hun huwelijk waarschijnlijk nog meer om zeep helpen? |
Eerst vind je haar ziek gedachtes hebben, nu mij, lol kindje toch.
Wat als, wat als, wat als.. de dochter weet het niet en dat is de realiteit, klaar. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 11 Mei 2011 21:58 Onderwerp:
| |

|
Terry, jullie allebei.
En weetje, alles komt wel boven water wees daar maar zeker van
Ik laat je wel lekker, het zijn jouw problemen, als je zo stug bent moet je het zelf weten maar denk eraan dat deze 'relatie' met die milf toch niets gaat worden. Ga op zoek naar een echte vriendin |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Terry_Bogard |
Geplaatst: 11 Mei 2011 22:05 Onderwerp:
| |
![]()
|
| Ellentjeeah schreef: | Terry, jullie allebei.
En weetje, alles komt wel boven water wees daar maar zeker van
Ik laat je wel lekker, het zijn jouw problemen, als je zo stug bent moet je het zelf weten maar denk eraan dat deze 'relatie' met die milf toch niets gaat worden. Ga op zoek naar een echte vriendin |
lol
Wees gerust, ik heb daar welgeteld 0 seconden over getwijfeld.
Morgen staat ze gewoon rond 9 uur voor m'n deur.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 11 Mei 2011 22:15 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 11 Mei 2011 22:17 Onderwerp:
| |

|
Hahahaaha, YES! Dit topic wordt weer naar het oude niveau getild! BAM!
Overigens, om extra te trollen hier ben ik het toch wel eens met Terry. Jullie doen net alsof hij de verkeerde keuzes maakt terwijl hij enkel seks met haar heeft gehad, het zijn haar problemen, niet die van hem. Het is HAAR dochter, jemig. Je kan toch wel eens iemand scoren op een avond en er achter komen dat ze een man heeft en dochter.
Ik zie jullie woede niet. Vrouwen neuken die er lekker uitzien maar (SHOCKING) een dochter hebben van 15 is disgusting? Ik weet niet of jullie zelf seks hebben, maar niet alles is perfect in deze wereld, dat je per se een relatie nodig hebt om te neuken zeg maar xD
Laat Terry lekker genieten van de tetten en ervaring! Haters gonna hate! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 11 Mei 2011 22:25 Onderwerp:
| |

|
| Zolang Terry pret heeft en een echte vriendin krijgt later is het goed. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Terry_Bogard |
Geplaatst: 11 Mei 2011 22:33 Onderwerp:
| |
![]()
|
Kijk, dat is nou iemand die het snapt en helder/objectief kan bekijken zonder de moraalridder uit te hangen!
Nelus for president  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 11 Mei 2011 22:35 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 11 Mei 2011 22:41 Onderwerp:
| |

|
| Nelus schreef: | Hahahaaha, YES! Dit topic wordt weer naar het oude niveau getild! BAM!
Overigens, om extra te trollen hier ben ik het toch wel eens met Terry. Jullie doen net alsof hij de verkeerde keuzes maakt terwijl hij enkel seks met haar heeft gehad, het zijn haar problemen, niet die van hem. Het is HAAR dochter, jemig. Je kan toch wel eens iemand scoren op een avond en er achter komen dat ze een man heeft en dochter.
Ik zie jullie woede niet. Vrouwen neuken die er lekker uitzien maar (SHOCKING) een dochter hebben van 15 is disgusting? Ik weet niet of jullie zelf seks hebben, maar niet alles is perfect in deze wereld, dat je per se een relatie nodig hebt om te neuken zeg maar xD
Laat Terry lekker genieten van de tetten en ervaring! Haters gonna hate! |
1. Je weet niet of het waar is.
2. Denk aan het dochtertje (Kom-on misschien is het dochtertje wel de ex van onze KoF (KoF was toch het spel waar de username vandaan komt, zoniet insert goede titel hier____). Dan gaat Terry nu met haar moeder aan de haal
3. Terry wordt gebruikt door de vrouw.
4. Terry's argument over het positief stemmen van vrouw=gezin is vrolijk, klopt ook niet. Als de man vreemd gaat en de vrouw weet het, dan ontstaat er spanning in het gezin. Dit heeft weer invloed op het dochtertje (zie eerste gedeelte punt 2.)
5. Waarom een relatie aangaan, als je weet dat je gebruikt wordt en dus de relatie nooit stand houdt?
6. Je weet dat je voor elk andere man die met haar wil neuken ingeruild kunt worden.
8. Deze zinloze discussie het topic nieuw leven inblaast.
9. Je deze reacties niet serieus moet nemen
10. Mijn reacties zeker niet, omdat ik vandaag scheikunde heb zitten leren.
12. Wij zijn allemaal trollen die leven voor het trollen.
13. the_dan een quotehit in het nieuwsbericht over de MW3 cover heeft met de zin;"Ik zeg bier".
41. Ik nu echt nutteloze dingen typ.
15. Dit nummer gebruik om ontopic te gaan.
16. Terry van diepgang houdt?
17. Terry tegelijkertijd een oppervlakkige seksrelatie heeft.
18. Ik Nelus wel gelijk moet geven.
19. Dat dit niet hetzelfde is als een onenightstand hebben.
20. Niemand woest is.
21. We weten niet of ze lekker is.
22. Ik wil stoppen bij de 25.
23. Nogmaals aangeven, dat deze post een grote troll-actie is.
24. Bijna bij 25 ben.
25. Ik Nelus nu blij heb gemaakt met een zinloze post, om het niveau nog verder omlaag te halen
I rest my case! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 11 Mei 2011 22:45 Onderwerp:
| |

|
| Nelus schreef: | Hahahaaha, YES! Dit topic wordt weer naar het oude niveau getild! BAM!
|
Ben je dan echt zo dom? Kan je dit werkelijk niet begrijpen? Moet er dan echt iemand van +/- 23 jaar jouw moeder komen naaien voordat je begrijpt wat hier verkeerd aan is?
Het feit dat de loser hier weet wat er aan de hand is maakt de zaak juist erg. Maar wat kan de loser dat wat schelen, want de dochter weet het toch nog niet. Denk maar niet dat het meisje hier snel te boven komt als ze er achter komt dat haar vader en moeder met random mensen lopen te naaien. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 11 Mei 2011 23:06 Onderwerp:
| |

|
| Terry_Bogard schreef: | | ninodude schreef: | Ja natuurlijk, waarschijnlijk weet haar dochter niet eens dat haar vader een minnaar heeft, moet je nagaan als ze erachter komt dat haar moeder er eentje heeft, ik denk niet dat haar situatie er beter op word. En als ze toch van zulke geintjes flikt bij haar dochter dan zal het wel allemaal wel meevallen, tenslotte is ze nog steeds getrouwd niet?  |
Weetje, zoek het uit. Jij snapt heus wel wat ik bedoel, maar je wilt het niet toegeven.
Laatst aangepast door ninodude op 11 Mei 2011 23:11; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 11 Mei 2011 23:11 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Nelus schreef: | | Je kan toch wel eens iemand scoren op een avond en er achter komen dat ze een man heeft en dochter. |
DIT kan. Hier is niets mis mee. Maar deze knul heeft inmiddels heel goed door wat de situatie daar in het gezin is, en neukt haar nog steeds. Zelfs heeft hij een idee dat hij het gezin ermee helpt.
Een one-night-stand is iets HEEL anders dan een hele affaire man.
Overigens beschouw ik deze hele discussie als een What If-verhaal, want ik geloof het nog steeds niet.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| no-ps4-no-living |
Geplaatst: 11 Mei 2011 23:25 Onderwerp:
| |

|
Normaal heb ik niet zo gauw de behoefte om mee te doen met al julie discussies maar nu wil ik graag laten horen wat ik er van vind.
ten 1e
Terry het maakt niet uit wat zeggen, als je rond de 20 bent en je bent helemaal niet geintreseerd in een milf ben je niet 100%.
Zoals je zelf al zei het is andere jongens hier nog niet overkomen en als die kans komt zullen ze hem gelijk pakken geloof mij. Maar om dat dit niet het geval is kunnen ze zich niet verplaatsen in jou.
ten 2e
Ellennogwat ik ben zelf maar 17 maar geloof mij die milf van 40 heeft een stuk meer levenservaring dan jou en mij dus ze weet wat ze doet daar hoef je je geen zorgen over te maken.
Haar dochter is de moeders verantwoordelijkheid en misschien is het ook egoďstisch maar uiteindelijk gaat het om jou geluk en niet die van een ander.
Kortom terry ik als man ben trots op je en succes nog 
Laatst aangepast door no-ps4-no-living op 11 Mei 2011 23:27; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Terry_Bogard |
Geplaatst: 11 Mei 2011 23:26 Onderwerp:
| |
![]()
|
Naar alle mensen die zeggen "zoek het uit" dachten jullie dat je daadwerkelijk invloed konden uitoefenen? Seriously, lol.
LOL gebakken ei, ik heb helemaal niet het idee dat ik het gezin ermee help. Ze heeft zelf aangegeven dat ze zich in jaren niet zo goed heeft gevoeld.
Ben jij thuis wel of niet te genieten wanneer je je goed voelt?
Ze komt eigen initiatief bij me terug en ik vind het best want we kunnen het goed met elkaar vinden.
Robert, je zou je kapotschrikken hoeveel succes je moeder zou hebben als ze zichzelf zou aanbieden lol, zo werkt het nou eenmaal.
No-ps3-no-living
Right on brother!  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 11 Mei 2011 23:36 Onderwerp:
| |

|
Nog steeds het probleem niet van Terry Tuurlijk wordt hij gebruikt, maar als je het lekker vindt, dan zie ik het probleem niet. De moeder is de boosdoener, niet hij. Hoewel ik het zelf niet zou doen, one night stand wel, dat je het daarna krijgt te horen. Maar als ze in een huwelijk zit niet. Maar dat ben ik, ik snap Terry alsnog wel dus
Toch beetje raar dat iedereen hier de moraalridder uithangt. Life isn't perfect people! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Sutefuu |
Geplaatst: 11 Mei 2011 23:44 Onderwerp:
| |

|
ik ga me niet mengen in de discussie, maar had toch wel weer een grappige ad:
WACHT
nog een!
 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 11 Mei 2011 23:50 Onderwerp:
| |

|
| Ja, het is echt prachtig hoe sommige dingen mengen hier op Gamed. Toch zijn die dating dingen al langer hier op Gamed, maar nu valt het echt op in relatie met dit topic (in relatie...*trollface*) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 12 Mei 2011 00:03 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| Nelus schreef: | | Ja, het is echt prachtig hoe sommige dingen mengen hier op Gamed. Toch zijn die dating dingen al langer hier op Gamed, maar nu valt het echt op in relatie met dit topic (in relatie...*trollface*) |
Je zou haast denken dat we het opzettelijk doen... of misschien ook niet...  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 12 Mei 2011 00:35 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Jongens, het is Google AdWords, dat past reclames ook aan naar de context van de pagina. Het is gewoon bewijs hoe slim Google die reclames maakt.
Oké, NoPS3, ik wil je sympathie nog wel geloven, maar moet je nou meteen weer zo ver gaan om te zeggen dat iemand niet goed in zijn hoofd is als hij GEEN interesse heeft in milfs op die leeftijd? Dat is net zo achterlijk als zeggen dat iedereen die in milfs geďnteresseerd is, niet 100% is.
Intussen neem ik weer mijn oude positie aan.
 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 12 Mei 2011 00:45 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Don't feed the troll!  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| BeWario |
Geplaatst: 12 Mei 2011 07:09 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | Intussen neem ik weer mijn oude positie aan.
 | En daar ben ik het helemaal mee eens Just sit back and watch... :') Wel mooi dat dit topic weer zijn oude niveau terug heeft. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 12 Mei 2011 07:49 Onderwerp:
| |

|
| Ik vond de busmeisjes leuker, stuk minder lezen. |
|
| Terug naar boven |
|