Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 139, 140, 141 ... 161, 162, 163  Volgende  
Nelus BerichtGeplaatst: 10 Mei 2011 22:29    Onderwerp: Reageren met citaat

en dan vind je meer mensen die het zelfde over de massa denken en voila
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 10 Mei 2011 22:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Een vicieuze cirkel. Erg filosofisch hier! Het feit dat ik een leuk meisje heb ontmoet donderdag heeft mijn visie hier wel een beetje op veranderd... Het is gewoon een beetje geluk/lot/toeval/willekeur (waar je in gelooft, kies zelf ) plus op geschikte locaties zijn. Als je de hele dag thuiszit lukt het niet lijkt me, maar ook niet als je altijd met een enorme groep weg bent. Denk ik.

Ach nou ja, het ligt ook aan je standaarden. Ik denk niet dat ik veeleisend ben, dat recht gun ik mezelf ook niet aangezien mijn self-esteem (zelfbeeld?) ook niet geweldig is. Maar goed, dat meisje vond me leuk en ze zag er goed uit. En ik kende haar nog niet, dus geen last van friend zones enz... En ik leer haar nu pas kennen. Klaar!

Laatst aangepast door GekooktEi op 10 Mei 2011 22:39; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 10 Mei 2011 22:38    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Een vicieuze cirkel. Erg filosofisch hier! Het feit dat ik een leuk meisje heb ontmoet donderdag heeft mijn visie hier wel een beetje op veranderd... Het is gewoon een beetje geluk/lot/toeval/willekeur (waar je in gelooft, kies zelf ) plus op geschikte locaties zijn. Als je de hele dag thuiszit lukt het niet lijkt me, maar ook niet als je altijd met een enorme groep weg bent. Denk ik.

True, en sowieso bij evenementen en dergelijke zijn er ook heel veel mensen. Dan is het niet zo'n drama om een meisje (voor mij dan jongen) aan te spreken. Wie niet waagt wie niet wint.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 10 Mei 2011 22:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Zie update van mijn post. Ik heb haar ontmoet op Bevrijdingsfestival, evenementen zijn er inderdaad geschikt voor... En ik heb niet echt gewaagd, eigenlijk was zij dat.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 10 Mei 2011 23:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Oh ja, dat ook nog. Festivals in de zomer, nog een reden om nu geen vriendin te nemen
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 10 Mei 2011 23:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Nelus schreef:
Oh ja, dat ook nog. Festivals in de zomer, nog een reden om nu geen vriendin te nemen

Zo kun je het ook bekijken.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 10 Mei 2011 23:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is misschien ook maar een lompe tik van mij, ik stap niet zo snel in mijn eentje op een nieuwe plek af waar nog mensen zijn die ik niet ken, laat staan dat ik er mee ga kletsen. Ik heb enorm veel last van faalangst van dat te gaan, ik moet me altijd eerst even thuis voelen bij de mensen.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 10 Mei 2011 23:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Hm dat kan ook nog natuurlijk, I guess. Lompe tic is wat overdreven vind ik, het is gewoon een stukje verlegenheid bij vreemden, dat heb ik ook. Vrienden zien me niet zo omdat ik die al heel lang ken, maar ik kom meestal moeizaam in nieuwe groepen etc. Ik heb donderdag gewoon geluk gehad dat zij langsliep en we een soort klik hadden, ik ben zelf nergens op toegestapt eigenlijk.

Ik weet niet, tot nu toe lijkt dit makkelijker dan meisjes die ik al ken proberen te vertellen dat ik wat voor ze voel, dat is tot nu toe drie keer verkeerd overgekomen. Daardoor zie ik mezelf als enorme faalhaas en het maakt nieuwe pogingen er niet makkelijker op. Vandaar dat ik hier erg blij mee ben. :')
Terug naar boven
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 09:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Kijk mannen, hier gaan jullie dus heerlijk de fout in.
Ookal ben je wat verlegen, met de instelling 'ik ken haar niet, dus ik stap liever niet op haar af' schiet je natuurlijk helemaal niets op!
Sunny side up dudes, je moet het juist van de ándere kant bekijken.
Je kent haar niet, dus waarom niet een praatje maken? Ookal ga je af, je kent haar dan toch niet en ziet haar waarschijnlijk nooit meer.
Niets kan je gebeuren, en stel ze praat gezellig mee, jullie hebben een klik en het loopt lekker?
Altijd het proberen waard toch, en sowieso waarderen meisjes het onwijs als ze worden aangesproken, die voelen zich ook weer gevleid, hun dag beter, jullie dag beter.
Terug naar boven
Xenathos BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 10:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat moet jij nou wel zeggen maar weet je wel hoe lastig dat is? Groot uiterlijk maar klein zelfvertrouwen. Heeft bijna elke jongen wel last van. Sommigen doen het gewoon natuurlijk. Anderen hebben er meer moeite mee. (Zoals dus hier een paar mensen zo niet iedereen die hier post )

Soms gaan vrienden iets voor jou voelen en jij ook iets voor hen. Dat is mij overkomen weekje terug. We zitten nu heerlijk aan het plannen voor een dag waneer we elkaar kunnen zien. We hebben elkaar jaren terug ontmoet. Via MSN contact gehouden. En binnenkort waarschijnlijk elkaar weer eens zien. Er zit natuurlijk een overduidelijk risico aan. (Je valt elkaar tegen IRL. Vriendschap wordt niet meer wat het was.) Maar dat hebben we er voor over.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 10:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Ellentjeeah schreef:
Kijk mannen, hier gaan jullie dus heerlijk de fout in.
Ookal ben je wat verlegen, met de instelling 'ik ken haar niet, dus ik stap liever niet op haar af' schiet je natuurlijk helemaal niets op!
Sunny side up dudes, je moet het juist van de ándere kant bekijken.
Je kent haar niet, dus waarom niet een praatje maken? Ookal ga je af, je kent haar dan toch niet en ziet haar waarschijnlijk nooit meer.
Niets kan je gebeuren, en stel ze praat gezellig mee, jullie hebben een klik en het loopt lekker?
Altijd het proberen waard toch, en sowieso waarderen meisjes het onwijs als ze worden aangesproken, die voelen zich ook weer gevleid, hun dag beter, jullie dag beter.

Remind me, waarom doen de dames dit ook alweer zelf niet? Voor precies dezelfde redenen natuurlijk. Alleen doen ze het nog veel minder dan jongens.

(je hebt overigens wel gelijk)
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 10:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Waarom de damens dat niet doen? Omdat ze er van uit gaan dat de jongens het wel doen. Zoals het "hoort".
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 11:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Whoa look at the time, it's 2011 already
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 11:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Er zijn ook wel uitzonderingen, maar ach, sommige dingen verdwijnen niet. Ik ken ook wel meisjes die hele avonden in de stad rondlopen en gewoon elke jongen even vijf minuten zoenen en weer verder lopen. Dan nemen zij toch echt het initiatief, en als een jongen zoiets zou doen denk ik dat dat raar overkomt.

En sorry als ik in herhaling val over mijn verhaal, maar ik was niet degene die initiatief nam donderdag, dat was zij. Er zijn uitzonderingen.
Terug naar boven
Terry_Bogard BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 11:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb me toch een heerlijke (getrouwde) milf gescoord, en ze is gek op me
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 11:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Bros before hoes?
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 11:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Terry_Bogard schreef:

Hoe ouder hoe sappiger he...
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 11:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Je moet natuurlijk wel kunnen begrijpen als iemand je signalen stuurt. Helaas krijg ik altijd als ik signalen krijg, signalen van degene waarvan ik denk, meh
Terug naar boven
Terry_Bogard BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 11:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Nickdhnick schreef:
Terry_Bogard schreef:

Hoe ouder hoe sappiger he...

39, dit jaar 40 jarige soccermom met all the right curves en een prachtig rimpelloos gezichtje
Haar man had onlangs toegegeven dat hij een minnares had, dus nu heeft ze in mij de hare gevonden. Volgens haar is ze nog nooit eerder zo goed bemind
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 12:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Ik hou van mijzelf.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 12:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Wie de fuck heeft die post veranderd?
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 12:05    Onderwerp: Reageren met citaat

xD moderator war!
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 12:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Vast Joni ofzo
Terug naar boven
Terry_Bogard BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 12:06    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Ik hou van mijzelf.

Ik hou van milfs/cougars.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 12:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Nick, even heel serieus: zit je Terry's posts ook te veranderen of zit er gewoon bij hemzelf een steekje los?
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 139, 140, 141 ... 161, 162, 163  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 140 van 163

Ga naar: