Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 598, 599, 600 ... 768, 769, 770  Volgende  
PS3gamerXD BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 17:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Dellion schreef:
- Vanacht tot half 2 wakker gelegen van onweer, idk waarom, maar dan kan ik altijd slecht slapen. Wss omdat ik de helft van de tijd voor het raam ga zitten / op het balkon / buiten ga om te kijken

Zoiets had ik ook. Om ongeveer half 12 viel ik voor het eerst in slaap, een uurtje later werd ik wakker van een mug, daarna kon ik niet meer in slaap vallen en later begon het ook nog eens te onweren/regenen. In totaal iets van 1,5 uur wakker gelegen, en om een uur of 4 nog eens wakker geworden dankzij mijn vader die lawaai maakte.
Ben nu dus ook best wel moe.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 18:05    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Oja, ik was het alweer vergeten. Maar ik heb tenminste The Godfather-trilogie wel gezien... Veel belangrijker.

Die heb ik ook gezien xD

@ Xena
Allemaal :d

- Ruzie met 'vriendinnen', heb besloten maar niet meer mee te gaan van de zomer naar Texel. Ik ben ze meer dan zat
+ Gelukkig weet ik wie mijn echte vrienden zijn
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 18:31    Onderwerp: Reageren met citaat

- Gozert beukt even de deur door bij onze buren, heeft hun in elkaar geslagen en is er daarna van door gegaan. Leek wel of ze vermoord werden.
+ Gelukkig leven ze nu nog wel.
- De politie komt nog eens een half uur te laat aankakken en vergissen zich ook nog in de Straat en rijden zo de Straat door, knudde. Was eigenlijk wel grappig om te zien, want die man die was hem toch alweer 25 minuten geboekt.

@Ellen, dat is opzich wel relaxt. Gewoon schoenen aantrekken die bij je broek/shirt passen, ik wou dat ik die keus had. Ik had het liefst toch nog 1/2 paar extra schoenen gehad al zou dat kunnen.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 18:50    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
- Gozert beukt even de deur door bij onze buren, heeft hun in elkaar geslagen en is er daarna van door gegaan. Leek wel of ze vermoord werden.
- De politie komt nog eens een half uur te laat aankakken en vergissen zich ook nog in de Straat en rijden zo de Straat door, knudde. Was eigenlijk wel grappig om te zien, want die man die was hem toch alweer 25 minuten geboekt.

Leuk is dat he om zoiets te zien.
13 jaar geleden woonde ik zelf in een tuig buurt, dat soort dingen gebeurt daar regelmatig. Ik vondt het toen altijd super om te zien.
Gooien ze gewoon spul door de raam heen, maken ze nog eens ruzie om hun kind.
Altijd lachen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
ninodude BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 18:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Leuk? De hele buurt schrok zich dood. Dat de overburen een paar maanden geleden ruzie met elkaar hadden en dat de vrouw alle spullen van die man het raam uit smeet was leuk, maar dit was gewoon een of andere vreemde kerel met een moker in zijn hand die op het punt was onze buren te vermoorden, nee dat vind ik niet echt leuk.
Terug naar boven
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 18:57    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:

@Ellen, dat is opzich wel relaxt. Gewoon schoenen aantrekken die bij je broek/shirt passen, ik wou dat ik die keus had. Ik had het liefst toch nog 1/2 paar extra schoenen gehad al zou dat kunnen.

Die keuze is zeker handig, moet je eens met mijn vader gaan praten.
Die kan per shirt uit 3 paar schoenen kiezen ofzo, hij heeft denk ik wel ruim 50 paar echt ziek
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 19:08    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:
ninodude schreef:

Leuk is dat he om zoiets te zien.
13 jaar geleden woonde ik zelf in een tuig buurt, dat soort dingen gebeurt daar regelmatig. Ik vondt het toen altijd super om te zien.
Gooien ze gewoon spul door de raam heen, maken ze nog eens ruzie om hun kind.
Altijd lachen.

Wat een vreemd jochie ben jij toch zeg Ik hoop echt dat het sarcasme is

+ Lol , iemand ging met op skype spammen. Dus ik alles 30 keer copy pasten , stuur ik alles in 1 keer. Crasht zn skype
Terug naar boven
PS3gamerXD BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 19:16    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Kan misschien afwassen in een restaurant in de buurt. Net gebeld en moet dit weekend even langskomen.
- Ik had nog meer plusjes, maar die ben ik even vergeten

@ Ninodude:
Dat is wel even schrikken idd. Waarom maak jij heel vaak zulk soort vreselijke dingen mee?
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 19:24    Onderwerp: Reageren met citaat

+ T-Feest gisteren was weer episch goed
+ superveel roddels :')
- een maat van mij zit nu echt in de put door liefdesverdriet, toch maar eens proberen om hem eruit te sleuren....
Terug naar boven
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 19:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Aan beide mannen.
Doe dit in Privéberichten of op het chattopic oid.
Gelieve ontopic te zijn hier

+ Soul Calibur V in 2012
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 19:30    Onderwerp: Reageren met citaat

PS3gamerXD schreef:
@ Ninodude:
Dat is wel even schrikken idd. Waarom maak jij heel vaak zulk soort vreselijke dingen mee?

Gaat wel, laatste keer was alweer 2 maanden terug, oja; mijn oom lag 1 Mei nog op sterven door een fout in zijn darm operatie, maar hij is gelukkig hersteld en kan volgende week weer naar zijn zaakie. Moet wel zeggen dat als je al eens wat heb meegemaakt je er steeds sterker voor gaat staan, het was nu een half uurtje schrikken maar ben er nu gelukkig weer overheen.

@Ellen, ontopic in het +/- topic? Lmao.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 19:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Mayday, mayday, we need mod

@Dante en Roaring reageer gewoon niet op elkaar. Net zo makkelijk en het scheelt de andere members onnodige leeswerk en jullie minder typwerk .

Edit: Ellen was eerder

@Dante reageer gewoon niet...

Laatst aangepast door Mafusto op 11 Mei 2011 19:33; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 19:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Mafusto schreef:
Mayday, mayday, we need mod

@Dante en Roaring reageer gewoon niet op elkaar. Net zo makkelijk en het scheelt de andere members onnodige leeswerk en jullie minder typwerk .

Your right , im sorry D: Ik zal vanaf nu weer on-topic gaan

+ Mischien toch op vakantie dit jaar.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 19:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Vind mag je gerust zonder 't' schrijven als je het over eerste persoon enkelvoud hebt.

ik loopt jou zielig, en ja ik loopt idioot een scheldwoord ja. Dat klinkt ook niet goed, of wel?

+ wat een turbulente dag hier op gamed xD
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 19:34    Onderwerp: Reageren met citaat

+/- Ik gebruik echt te veel emoticons.
-Leren, leren en nog eens leren, maar het leren gaat niet goed, omdat ik mij te veel laat afleiden

Edit: Robert ga dan niet door/ begin niet met uitlokken -.-

Edit2: + Portal 2 editingtools zijn eindelijk beschikbaar.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 20:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Topic clean!
Terug naar boven
Sutefuu BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 21:44    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Robert schreef:
Sportieve schoenen zijn meer iets tussen normale en sportschoenen in.

Dit vind ik alweer neigen naar nutteloosheid.

+++ Geschiedenis samenvatting Dynamiek & Stagnatie bijna af, eindelijk

Je kan hem natuurlijk altijd uploaden op DB en hem naar mij pmmen
Terug naar boven
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 21:59    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Barcelona campeones 2010 -2011!
++++ Ellie Goulding , helemaal weg van haar "Bright Lights" album
Terug naar boven
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 22:02    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Ik mag de topgear dvd's van een vriend lenen, dat wordt een marathon dit weekend! Bier en chips inkopen, ik weet wat ik vrijdag avond doe
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 22:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Ellentjeeah schreef:
+ Ik mag de topgear dvd's van een vriend lenen, dat wordt een marathon dit weekend! Bier en chips inkopen, ik weet wat ik vrijdag avond doe

Je bent een man

Hoezo is iedereen in een keer into Ellie Goulding? Breekt die nu internationaal door? Zat dag en nacht al op de Engelse radio toen ik daar zat

Laatst aangepast door Uchiha_Shadow op 11 Mei 2011 22:15; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 22:12    Onderwerp: Reageren met citaat

+De Europese boxart van Final Fantasy XIII-2 is beter en origineler dan de boxart van Final Fantasy XIII.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 22:21    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Dit wil ik dus echt hebben, epic!
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 22:22    Onderwerp: Reageren met citaat

+++ Het liefdestopic! Awesome!
- nog teveel dingen voor studie
+ Pokemon op je telefoon, winning!
Terug naar boven
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 22:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:

Op je telefoon of niet, Pokémon is sowieso winning!

@ Uchiha
Meer dan sommige 'mannen' hier.
Nee omg xd ik zou geen man willen zijn, dan is het abnormaal om van kleren en schoenen te houden en ligt je lot bij pr0n kijken en fappen.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 11 Mei 2011 22:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Ellentjeeah schreef:
Nelus schreef:

Op je telefoon of niet, Pokémon is sowieso winning!

@ Uchiha
Meer dan sommige 'mannen' hier.
Nee omg xd ik zou geen man willen zijn, dan is het abnormaal om van kleren en schoenen te houden en ligt je lot bij pr0n kijken en fappen.

Nee hoor, je kan homosexueel worden, zoals Danny.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 598, 599, 600 ... 768, 769, 770  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 599 van 770

Ga naar: