| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 60, 61, 62, 63, 64 Volgende
|
| zie sang |
Geplaatst: 19 Mei 2011 15:26 Onderwerp:
| |

|
Ik vraag me af wat het verschil is tussen de trap van Witsel vs de pool van Anderlecht en deze ? waarom word daar geen zo een aandacht aangeven terwijl dit voor mij ook met de
intentie was om te raken . En zijn naam sorry Cancelara vs Carcela je weet wel he lol, en wat nu met Club trainer Koster ? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| @HatersWillBeLovers |
Geplaatst: 19 Mei 2011 15:57 Onderwerp:
| |

|
| zie sang schreef: | Ik vraag me af wat het verschil is tussen de trap van Witsel vs de pool van Anderlecht en deze ? waarom word daar geen zo een aandacht aangeven terwijl dit voor mij ook met de
intentie was om te raken . En zijn naam sorry Cancelara vs Carcela je weet wel he lol, en wat nu met Club trainer Koster ? | Omdat in dit geval Carcela de fout begaat. De Genk speler was al op weg naar de bal en Carcela komt ertussen. Zoals je kunt zien in de beelden kon dit geen botsing meer vermijden. In het geval van Witsel speelde hij moedwillig op Wasyl en niet op de bal. Dit was een ongelukkige fout van Carcela en dat was een aanslag van Witsel. Witsel stond achteraf eveneens te lachen met Wasyl samen met zijn collega's buiten Jovanovic, terwijl de Genk speler in dit geval onmiddellijk ging kijken en stevig aangedaan was door de feiten. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 22 Mei 2011 01:37 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Everybody_lies |
Geplaatst: 28 Mei 2011 23:16 Onderwerp:
| |

|
Barcelona champions league kampioen 2011
Schitterende mooie open finale. Respect voor Man U. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 28 Mei 2011 23:19 Onderwerp:
| |

|
| Everybody_lies schreef: | Barcelona champions league kampioen 2011
Zo zie je maar wat er gebeurd als je Barca teveel ruimte geeft. ManU liep de hele wedstrijd achter de bal. Kan je Mourinho nu nog kwalijk nemen wat hij deed met Real Madrid? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Everybody_lies |
Geplaatst: 28 Mei 2011 23:29 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | | Everybody_lies schreef: | Barcelona champions league kampioen 2011
Zo zie je maar wat er gebeurd als je Barca teveel ruimte geeft. ManU liep de hele wedstrijd achter de bal. Kan je Mourinho nu nog kwalijk nemen wat hij deed met Real Madrid? |
Mourinho doet wat hij moet doen. Proberen te winnen van Barcelona. Helaas zijn die wedstrijden weinig attractief. De CL finale was daarintegen een open een aangename wedstrijd. Man U scoorde zelfs met een prachtig doelpunt zonder ultra defensief te spelen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 28 Mei 2011 23:32 Onderwerp:
| |

|
@Chris
Waarom verdedig jij Mourinho zo?
Als Real gewoon geprobeerd had om aanvallend te spelen zoals ze ook gedaan hebben zonder Mourinho dan hadden ze nog wel eens in de finale kunnen komen ipv Barca. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 28 Mei 2011 23:41 Onderwerp:
| |

|
| Mafusto schreef: | | Waarom verdedig jij Mourinho zo? |
Omdat Mourinho na de matchen tegen Barcelona enorm veel kritiek heeft gekregen omwille van zijn spelwijze. Hij zou 'altijd' defensief spelen, terwijl hij dat enkel tegen Barca deed. Het doelpuntensaldo van Real in de competitie zegt alles: 102 doelpunten, waarvan 40 van Ronaldo.
| Mafusto schreef: | | Als Real gewoon geprobeerd had om aanvallend te spelen zoals ze ook gedaan hebben zonder Mourinho dan hadden ze nog wel eens in de finale kunnen komen ipv Barca. |
Ik denk van niet. Zowel Arsenal als Man. Utd probeerden aanvallend te spelen, en kregen beiden het deksel op de neus. De enige ploeg die Barca iets heeft kunnen doen het afgelopende seizoen was Real, door defensief en op de counter te spelen tegen de ploeg van Guardiola. (zie Copa del Rey).
| Everybody_lies schreef: | | Mourinho doet wat hij moet doen. Proberen te winnen van Barcelona. Helaas zijn die wedstrijden weinig attractief. De CL finale was daarintegen een open een aangename wedstrijd. Man U scoorde zelfs met een prachtig doelpunt zonder ultra defensief te spelen. |
Dat doelpunt was buitenspel. Attractieve match, dat wel. Maar heeft Man. Utd gewonnen? Soms is het resultaat belangrijker dan het vertoonde spel. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| CowboySpike |
Geplaatst: 28 Mei 2011 23:50 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | | Mafusto schreef: | | Waarom verdedig jij Mourinho zo? |
Omdat Mourinho na de matchen tegen Barcelona enorm veel kritiek heeft gekregen omwille van zijn spelwijze. Hij zou 'altijd' defensief spelen, terwijl hij dat enkel tegen Barca deed. Het doelpuntensaldo van Real in de competitie zegt alles: 102 doelpunten, waarvan 40 van Ronaldo.
| Nu verzin je toch echt wel wat of je hebt gewoon die informatie uit één enkele bron gehaald. Niemand zie dat Mou 'altijd' defensief speelt, wel altijd tegen Barcelona. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Everybody_lies |
Geplaatst: 28 Mei 2011 23:51 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: |
Dat doelpunt was buitenspel. Attractieve match, dat wel. Maar heeft Man. Utd gewonnen? Soms is het resultaat belangrijker dan het vertoonde spel. |
Daar ben ik het volledig mee oneens. Voetbal moet een mooie sport blijven , met open en aantrekkelijk spel.
Ik zou nog liever hebben dat Barcelona een volledige seizoen verliest dan dat ze hun speelstijl zouden verloochenen.
Laatst aangepast door Everybody_lies op 29 Mei 2011 00:01; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 29 Mei 2011 00:00 Onderwerp:
| |

|
|
Countervoetbal is ook defensief voetbal. Wel het soort met het hoogste rendement. Verder speelt Mourinho ook veel te verdedigend voetbal als je ziet wat voor spelersmateriaal hij heeft.
Ik denk van niet. Zowel Arsenal als Man. Utd probeerden aanvallend te spelen, en kregen beiden het deksel op de neus. De enige ploeg die Barca iets heeft kunnen doen het afgelopende seizoen was Real, door defensief en op de counter te spelen tegen de ploeg van Guardiola. (zie Copa del Rey). |
De 2de wedstrijd in de CL had Real er meer uit kunnen halen. Verder heeft ManU bijna niet meer geprobeerd om aanvallend te voetballen nadat Barca het veldoverwicht kreeg. ManU stopte op momenten gewoon met voetballen. Dit was heel duidelijk te merken aan de verdediging. Je kunt geen verdedigend voetbal spelen met spelers die zo snel de spelers laten lopen. Teams die normaal gesproken aanvallend ingesteld zijn en ineens alles omgooien om te verdedigen krijgen bijna altijd de deksel op hun neus. Verder had ManU ook niet een echt aanvallende opstelling. Dus om te zeggen dat ManU echt aanvallend wou spelen, nee niet echt. Een goed voorbeeld hiervan was in de openingsfase waar een bal van de rechtervleugel teruggespeeld werd naar het middenveld terwijl de speler ook een voorzet had kunnen geven, misschien wel moeten geven.
Dat doelpunt was buitenspel. Attractieve match, dat wel. Maar heeft Man. Utd gewonnen? Soms is het resultaat belangrijker dan het vertoonde spel. | Het was idd buitenspel, maar ManU is ook minimaal 2 keer onterecht afgefloten voor buitenspel. Waarvan 1 keer ManU anders 1 op 1 zou komen met de keeper. Daar komt ook nog een veelbelovende aanval bij die afgelast moest worden door de streeker. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 29 Mei 2011 13:31 Onderwerp:
| |

|
| CowboySpike schreef: | | Nu verzin je toch echt wel wat of je hebt gewoon die informatie uit één enkele bron gehaald. Niemand zie dat Mou 'altijd' defensief speelt, wel altijd tegen Barcelona. |
Heb je het nieuws wel gevolgd? Zelfs Van Marwijk had een negatief woordje over voor Mourinho en zijn 'defensieve speelwijze'.
| Everybody_lies schreef: | | Daar ben ik het volledig mee oneens. Voetbal moet een mooie sport blijven , met open en aantrekkelijk spel. |
Dus al coach van een voetballend mindere ploeg zou je liever verliezen dan winnen met defensief voetbal?
| Mafusto schreef: |
Countervoetbal is ook defensief voetbal. Wel het soort met het hoogste rendement. Verder speelt Mourinho ook veel te verdedigend voetbal als je ziet wat voor spelersmateriaal hij heeft. |
Nogmaals, Mourinho speelt geen verdedigend voetbal! Enkel tegen Barcelona speelde hij zo verdedigend!
| Mafusto schreef: | | De 2de wedstrijd in de CL had Real er meer uit kunnen halen. Verder heeft ManU bijna niet meer geprobeerd om aanvallend te voetballen nadat Barca het veldoverwicht kreeg. ManU stopte op momenten gewoon met voetballen. Dit was heel duidelijk te merken aan de verdediging. Je kunt geen verdedigend voetbal spelen met spelers die zo snel de spelers laten lopen. Teams die normaal gesproken aanvallend ingesteld zijn en ineens alles omgooien om te verdedigen krijgen bijna altijd de deksel op hun neus. Verder had ManU ook niet een echt aanvallende opstelling. Dus om te zeggen dat ManU echt aanvallend wou spelen, nee niet echt. Een goed voorbeeld hiervan was in de openingsfase waar een bal van de rechtervleugel teruggespeeld werd naar het middenveld terwijl de speler ook een voorzet had kunnen geven, misschien wel moeten geven. |
Hoezo meer uit kunnen halen? Real kwam gewoon niet aan de bal! Als Barcelona de bal verliest, zet het team collectief druk, waardoor ze de bal na enkele seconden terug in hun bezit hebben! Als je aanvallend speelt tegen Barcelona, krijg je gewoon het deksel op de neus. Als Iniesta, Xavi en Messi een gaatje vinden in een defensie met acht man (zie Real) dan vinden ze zeker ook een gaatje in een defensie met vier man! Bovendien speelde Manchester United ook niet echt defensief, maar veelal met hun normale veldbezetting. Als speler ben je nooit echt gemotiveerd op te blijven lopen achter de bal, kijk maar naar de reacties van Rooney en Ronaldo.
| Mafusto schreef: | | Het was idd buitenspel, maar ManU is ook minimaal 2 keer onterecht afgefloten voor buitenspel. Waarvan 1 keer ManU anders 1 op 1 zou komen met de keeper. Daar komt ook nog een veelbelovende aanval bij die afgelast moest worden door de streeker. | Ah, al bij al kan je niet ontkennen dat Barcelona gewoon de betere ploeg was gisteren. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Thibby95 |
Geplaatst: 29 Mei 2011 13:57 Onderwerp:
| |

|
Barcelona heeft verdiend gewonnen maar ManU had eigenlijk wel een penalty verdiend voor handspel van Busquets(edit:villa) denk ik, in de 16m, ik begrijp niet waarom de ref dat niet gezien heeft 
Laatst aangepast door Thibby95 op 29 Mei 2011 16:24; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 29 Mei 2011 14:24 Onderwerp:
| |

|
Hoezo meer uit kunnen halen? Real kwam gewoon niet aan de bal! Als Barcelona de bal verliest, zet het team collectief druk, waardoor ze de bal na enkele seconden terug in hun bezit hebben! Als je aanvallend speelt tegen Barcelona, krijg je gewoon het deksel op de neus. Als Iniesta, Xavi en Messi een gaatje vinden in een defensie met acht man (zie Real) dan vinden ze zeker ook een gaatje in een defensie met vier man! |
Hier ben ik het dus niet mee eens. Als je met 8 spelers aan het verdedigen bent, heb je ook spelers die van origine geen verdedigers zijn. Hierdoor ontstaan de eerste breuken al in een verdediging. Als je dan ook nog eens de normale formatie uit elkaar haalt en dus de automatismen, ga je helemaal af. Een leuk voorbeeld gister bij ManU was het inbrengen van Nani. Nani kwam erin voor een verdediger op het moment dat Barca een doodspel moment bij het doel van ManU had. Als je een verdediger wisselt voor een aanvallende speler, doe dat dan op een moment dat je door kunt geven hoe de nieuwe formatie moet worden.
Het drukzetten van Barca is idd goed alleen is het niet zo onverslaanbaar als iedereen probeert te beweren. Je moet als ploeg de bal in de ploeg kunnen houden ook al is de druk nog zo groot.
Bovendien speelde Manchester United ook niet echt defensief, maar veelal met hun normale veldbezetting. Als speler ben je nooit echt gemotiveerd op te blijven lopen achter de bal, kijk maar naar de reacties van Rooney en Ronaldo. |
ManU speelde met de ogen op het normale spel uiterst defensief. Op het middenveld hadden ze alleen Rooney in een aanvallende rol gezet. Zelfs Parker, die normaal nog redelijk aanvallend ingesteld is moest de hele wedstrijd verdedigen. Juist hierdoor werd het gat van de verdediging naar het middenveld zo groot. Parker en Giggs moesten en gingen veel te veel verdedigen. Blijft er 1 van de 2 hangen tussen het middenveld en de verdediging dun kun je altijd de bal rond laten gaan als je em veroverd hebt. Dit was dus niet haalbaar met de tactiek van ManU in de wedstrijd door het teveel achteruit lopen.
Ah, al bij al kan je niet ontkennen dat Barcelona gewoon de betere ploeg was gisteren. |
Ik heb ook nooit gezegd dat Barca de betere ploeg was. Maar de betere ploeg hoeft niet altijd te winnen  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Everybody_lies |
Geplaatst: 29 Mei 2011 14:30 Onderwerp:
| |

|
Dus al coach van een voetballend mindere ploeg zou je liever verliezen dan winnen met defensief voetbal?
|
Stel dat Barcelona ooit een beter voetballende ploeg tegenkomt , zou ik liever hebben dat ze hun aanvallend spel aanpassen dan ultra defensief te gaan spelen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Juuppel |
Geplaatst: 04 Jun 2011 13:01 Onderwerp:
| |

|
waarom hoor ik hier niemand over de Duivels
gister (mede doordat ik tot laat moest werken) niet alles kunnen zien, maar tog zonde want hier had weer eens meer ingezeten
na afloop nog wel ff gelachen om Mertens en Kompany
maar dr zit weer muziek in de Duivels
KOMAAN DUIVELS laat deze kaaskop ook weer eens juichen voor onze zuiderburen |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Thibby95 |
Geplaatst: 04 Jun 2011 15:22 Onderwerp:
| |

|
| Juuppel schreef: | waarom hoor ik hier niemand over de Duivels
gister (mede doordat ik tot laat moest werken) niet alles kunnen zien, maar tog zonde want hier had weer eens meer ingezeten
na afloop nog wel ff gelachen om Mertens en Kompany
maar dr zit weer muziek in de Duivels
KOMAAN DUIVELS laat deze kaaskop ook weer eens juichen voor onze zuiderburen |
Ik heb de wedstrijd gezien, maar ik was om eerlijk te zijn echt zeer teleurgesteld in hun spel. Witsel mist een penalty WTF???? Op zo'n belangrijk moment kan je toch veilig een hoek kiezen, nee hij gaat voor de kruising OMFG! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Juuppel |
Geplaatst: 04 Jun 2011 16:48 Onderwerp:
| |

|
waarom zo negatief???
ik heb t in jaren niet zo gezien van de duivels en dan ga jij klagen over die penalty??
tuurlijk hij moet erin maar wat ze zeiden op sporza kan ik me ook wel in vinden, Witsel heeft denk n hoek gekozen, en ziet in die split-second dat de keeper ook die kant op gaat, dus probeert ie m wat hoger te plaatsen om zo de keeper te omzeilen, wat helaas jammerlijk genoeg fout gaat
denk eens aan t positieve, dit is n goeie generatie met de juiste trainer
ze hebben nog kans, en anders de volgende WK zijn de Duivels er zeker weer bij
VOOR DE NATIE STEUN JE LAND dat zullen de jongens op t veld ook zeker voelen, zelfs deze kaaskop zal schreeuwen voor de duivels
en zoals Kompany zei jullie gaan winnen van de duitsers die laatste match |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 04 Jun 2011 18:24 Onderwerp:
| |

|
@Juuppel
Witsel schiet zijn penalty's vaker zo in
Anyway de Rode duivels hadden zich gister een hele mooie positie kunnen geven als ze gewonnen zouden hebben Daar was de wedstrijd gister de 2de helft wel naar.
Nu moeten ze alles winnen en een goed resultaat neerzetten tegen Duitsland om zich te kwalificeren. Lukt dit niet dan zijn ze afhankelijk van Turkije. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 04 Jun 2011 18:26 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Mafusto schreef: | @Juuppel
Anyway de Rode duivels hadden zich gister een hele mooie positie kunnen geven als ze gewonnen zouden hebben Daar was de wedstrijd gister de 2de helft wel naar.
Nu moeten ze alles winnen en een goed resultaat neerzetten tegen Duitsland om zich te kwalificeren. Lukt dit niet dan zijn ze afhankelijk van Turkije. | Als België al zijn resterende matchen wint, is het nog altijd niet zeker. We hebben maar 1 punt voorsprong op Turkije en een match meer gespeeld. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 04 Jun 2011 18:35 Onderwerp:
| |

|
@Joni
Ik wist niet dat Belgie al een wedstrijd meer gespeeld had
Dan moet Belgie maar hopen dat Turkije nog ergens punten laat liggen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| konnichiwa |
Geplaatst: 04 Jun 2011 20:31 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | Mafusto schreef: | @Juuppel
Nu moeten ze alles winnen en een goed resultaat neerzetten tegen Duitsland om zich te kwalificeren. Lukt dit niet dan zijn ze afhankelijk van Turkije. | Als België al zijn resterende matchen wint, is het nog altijd niet zeker. We hebben maar 1 punt voorsprong op Turkije en een match meer gespeeld. |
En dan moeten ze nog een barrage match spelen tegen de 2e van een ander groep met name landen zoals portugal... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 04 Jun 2011 20:32 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| konnichiwa schreef: | | Joni Philips schreef: | | Mafusto schreef: | @Juuppel
En dan moeten ze nog een barrage match spelen tegen de 2e van een ander groep met name landen zoals portugal... | Tuurlijk, maar met ploegen als Duitsland in de groep kan je nooti eerste worden. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| konnichiwa |
Geplaatst: 04 Jun 2011 20:34 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | konnichiwa schreef: | | Joni Philips schreef: | | Mafusto schreef: | @Juuppel
En dan moeten ze nog een barrage match spelen tegen de 2e van een ander groep met name landen zoals portugal... | Tuurlijk, maar met ploegen als Duitsland in de groep kan je nooti eerste worden. |
Het zou best gekunnen hebben... De 0-1 verslies tegen Duitsland kon even goed gewonnen zijn, de punten die men heeft verloren tegen Oostenrijk 4-4 had niet mogen gebeuren en hetzelfde voor gisteren.. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 04 Jun 2011 20:54 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| konnichiwa schreef: | | Het zou best gekunnen hebben... De 0-1 verslies tegen Duitsland kon even goed gewonnen zijn, de punten die men heeft verloren tegen Oostenrijk 4-4 had niet mogen gebeuren en hetzelfde voor gisteren.. | Daar hebben ze een bekend gezegde over: "Voetbal is een spel voor 22 mensen die achter een bal aan rennen en aan het eind wint Duitsland altijd." Die ploeg is ook gewoon ongeslagen tot nu toe. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 60, 61, 62, 63, 64 Volgende |