Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 575, 576, 577 ... 768, 769, 770  Volgende  
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 25 Apr 2011 10:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja ik snap zeker wel wat jullie bedoelen hoor ben het eigenlijk wel eens, ik hou echt van verrassingen... maar tegelijkertijd werdt ik helemaal gek van de geruchten

met grotere 3rd party support wordt het steeds moeilijker voor Nintendo om geheimen te houden, dat blijkt wel. Wel jammer, maar niet zo erg als Sony.

+/- iets koeler vandaag, laatste echt warme dag
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 25 Apr 2011 14:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

+ Na een week lang niet lekker gevoeld te hebben eindelijk verbetering
+ Nagenieten van Feyenoord
- Zo heet in onze tuin dat ik me maar even naar binnen terug trek
+ De aankomende E3, heb er zin in, bedankt Nintendo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Paintskillz BerichtGeplaatst: 25 Apr 2011 15:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Rene Groen schreef:
- Zo heet in onze tuin dat ik me maar even naar binnen terug trek

Dit, helaas.

+ Straks werken, voor 2 uurtjes maar maar wel dubbel betaald.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 25 Apr 2011 17:05    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Tuurlijk, maar het is veel indrukwekkender als ze het daar ter plekke aankondigen. Vind ik. Houd je de spanning een beetje langer vast, omdat iedereen wel hoopt dat de nieuwe console aangekondigd wordt, maar niemand het zeker weet.

Inderdaad, ik snap je wel maar IMO is het al een hele geruststelling dat hij daadwerkelijk word aangekondigd, met al die geruchten. Maar er is nu nog zoveel om gehyped voor te zijn, zoals bijvoorbeeld de geruchten over dat Rockstar Project en Retro`s nieuwe game en natuurlijk de hele console zelf, de console is sowieso al speelbaar dus ik verwacht alvast wel wat mooie games.

Kijk, als er geen geruchten zouden zijn geweest dan zou het inderdaad dom zijn om te zeggen dat er daadwerkelijk een nieuwe console word aangekondigd.

Daarbij moeten we de 3DS niet vergeten, Mario 3D krijgt een media blow-out, we krijgen vast allerlei 3DS release date en de grote klapper Zelda SS natuurlijk niet te vergeten.

/Dus daarom ownen ze de sowieso al op E3, of ze boven aan komen te staan? Dat hangt er maar net vanaf wat de nieuwe console kan en hoe het zit met de line-up.

Laatst aangepast door ninodude op 25 Apr 2011 17:20; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 25 Apr 2011 17:14    Onderwerp: Reageren met citaat

+Eindelijk de gods klere baas verslagen in Wild Arms the Vth Vanguard PS2 Japans, na 30x geprobeert te hebben, 4 maanden de game links laten liggen, weer opgepakt, 3x geprobeerd, en tjaka, she's dead.
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 25 Apr 2011 17:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

+ Weer een lekker middagje strand achter de rug, de derde dit weekend.
- Was helaas wel iets frisser dan vrijdag.
- Morgen drie examens, waardoor ik een hele dag op school moet zitten.
- Woensdag ook nog een examen.
+ Daarna vrij en helpen met de voorbereiding van de eindexamenstunts.
+ Donderdag de 'laatste schooldag', m'n laatste les was afgelopen donderdag al.
+ Voor het tweede jaar op een rij het einde in zicht
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 25 Apr 2011 17:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

ninodude schreef:

Inderdaad, ik snap je wel maar IMO is het al een hele geruststelling dat hij daadwerkelijk word aangekondigd, met al die geruchten. Maar er is nu nog zoveel om gehyped voor te zijn, zoals bijvoorbeeld de geruchten over dat Rockstar Project en Retro`s nieuwe game en natuurlijk de hele console zelf, de console is sowieso al speelbaar dus ik verwacht alvast wel wat mooie games.

Kijk, als er geen geruchten zouden zijn geweest dan zou het inderdaad dom zijn om te zeggen dat er daadwerkelijk een nieuwe console word aangekondigd.

Daarbij moeten we de 3DS niet vergeten, Mario 3D krijgt een media blow-out, we krijgen vast allerlei 3DS release date en de grote klapper Zelda SS natuurlijk niet te vergeten.

/Dus daarom ownen ze de sowieso al op E3, of ze boven aan komen te staan? Dat hangt er maar net vanaf wat de nieuwe console kan en hoe het zit met de line-up.
Alternatief, ze tonen een uur of twee een gimmick controller en vergeten dat ze uberhaupt een handheld hebben. Hie vaak heeft de DS mogen genieten van E3 aandacht buiten een trailertje na de verschijning van de Wii? Vergelijk met de aandacht die ze besteed hebben aan zaken als de Vitality Sensor? We weten nu dat ze die nieuwe console gaan aankondigen en nu gaan de fans de persconferentie zoveel hypen dat er zeker teleurstelling gaat zijn. Misschien beter om nog niet te veel na te denken over de E3 qua wat ze allemaal gaan tonen. Dat is altijd de kracht van MS geweest, weinig hype op voorhand, maar gewoon een knaller tijdens de show. Nintendo is dat minder en nu gaan ze ook gewoon voor de show al hun verrassing weggeven. Vorig jaar was er bijv. weinig opwinding voor de 3DS ondanks het feit dat het een stevig systeem was met enkele zeer belangrijke aankondigingen.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 25 Apr 2011 18:41    Onderwerp: Reageren met citaat

MS zegt anders altijd een paar weken voor E3 dat ze gaan knallen terwijl dat de laatste paar jaar niet het geval is. Daarbij heeft de 3DS al genoeg aangekondigde games om ons voor het komende jaar gelukkig te maken, ik denk niet dat de focus op de 3DS gericht zal worden, waarschijnlijk krijgen we wat release data en wat nieuwe trailers. Nieuwe games? Nee, waarschijnlijk niet. Daarbij was de 3DS toch wel de grootste klapper geweest vorig jaar volgens vele grote game sites.

Ik geef je gelijk dat we nog niet teveel over E3 moeten nadenken, ik focus me dan ook alleen maar op de games die zijn aangekondigd en de geruchten die langs gaan neem ik met een korrel zout.

Ik ben trouwens wel benieuwd wat er met de Vitality Sensor gaat gebeuren.
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 25 Apr 2011 20:58    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
+ Nieuwe fiets gevonden.
- Nog geen tijd gevonden om hem op Marktplaats te zetten.
+ Niemand die er ooit achterkomt.

======

Hahaha

+ ajax
+ feyenoord
+ psv
+ ajax eindelijk alles weer in eigen hand
Terug naar boven
Sutefuu BerichtGeplaatst: 25 Apr 2011 21:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Danny Ouderling schreef:
Ik moet stef ff spreken over de voetbal.

Sorry, had lan

<zeikmode>
kutscheids, onterechte rode kaart, 12 tegen 10 kun je niet winnen, feyenoord had meer gele/rode kaarten moeten hebben als je psv ook zo beoordeeld
</zeikmode>

<realisticmode>
Psv speelde bagger, schaamde me voor m'n eigen team. Alhoewel ik wel baal dat wij nou nooit geluk hebben (zie spel <-> resultaten bij Ajax en Twente, hebben beide veel geluk en spelen imho niet veel beter dan psv)
Met een eerlijke scheidsrechter hadden we er misschien nog een (onverdient) gelijkspelletje of winst uitgehaald.
@ipds, Zakaria was samen met isaksson en Manolev de enige die een voldoende had

</realisticmode>

Trouwens: LOL @ al die ajax supporters die nu allemaal inneens gaan juichen en +jes geven voor feyenoord. Wat een rivaliteit zeg

Edit: Kunnen ze niet gewoon dit jaar geen landskampioen uitroepen, of ADO Den Haag oid. Geen van de nummers 1 2 of 3 verdient het kampioenschap

Laatst aangepast door Sutefuu op 25 Apr 2011 21:42; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 25 Apr 2011 21:42    Onderwerp: Reageren met citaat

- He verdorie Feyenoord gewonnen, nu kunnen we kampioen worden, wat jammer nou zeg!

zo goed?
Terug naar boven
Sutefuu BerichtGeplaatst: 25 Apr 2011 21:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Paintskillz schreef:
- He verdorie Feyenoord gewonnen, nu kunnen we kampioen worden, wat jammer nou zeg!

zo goed?

Nee, maar meer like, normaal, JAA KANNKEUURKAKKERLAKKEN, VAL KAPOT, BOMMEN OP ROTTERDAM. en nu: JEUUUJ FEYENOORD, WE HOUDEN VAN JULLIE JEUJ JEUJ JEUUUUJ!
Als je zegt: Yeah, ajax maakt nu flink wat kans op de titel. oke, PSV verloren! , vooruit, maar JEUUUJ FEYENOOOORD(l)(l)(l) vind ik als aardsrivalen niet kunnen.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 25 Apr 2011 21:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Oh oké, ik voelde me even aangesproken.

Sutefuu schreef:
Edit: Kunnen ze niet gewoon dit jaar geen landskampioen uitroepen, of ADO Den Haag oid. Geen van de nummers 1 2 of 3 verdient het kampioenschap

Ik stem op fc zeeland

Laatst aangepast door Paintskillz op 25 Apr 2011 21:47; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
vgo910 BerichtGeplaatst: 25 Apr 2011 21:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Sutefuu schreef:

Sorry, had lan

<zeikmode>
kutscheids, onterechte rode kaart, 12 tegen 10 kun je niet winnen, feyenoord had meer gele/rode kaarten moeten hebben als je psv ook zo beoordeeld
</zeikmode>

<realisticmode>
Psv speelde bagger, schaamde me voor m'n eigen team. Alhoewel ik wel baal dat wij nou nooit geluk hebben (zie spel <-> resultaten bij Ajax en Twente, hebben beide veel geluk en spelen imho niet veel beter dan psv)
Met een eerlijke scheidsrechter hadden we er misschien nog een (onverdient) gelijkspelletje of winst uitgehaald.
@ipds, Zakaria was samen met isaksson en Manolev de enige die een voldoende had

</realisticmode>

Trouwens: LOL @ al die ajax supporters die nu allemaal inneens gaan juichen en +jes geven voor feyenoord. Wat een rivaliteit zeg

PSV wint 1 op de 2 keer met een mazzelgoal in de laatste minuut
dus niet zeggen dat psv nooit geluk heeft.
Terug naar boven
Sutefuu BerichtGeplaatst: 25 Apr 2011 21:50    Onderwerp: Reageren met citaat

die keer tegen Willem II, vooruit, maar de week erna tegen nec hadden ze ultiem veel pech door een goal in de laatste minuut.

Zit btw VI te kijken. Maak barça dit seizoen in nederland kampioen, Damn, alleen messi al 50 goals dit seizoen, Wat een team!
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 25 Apr 2011 22:01    Onderwerp: Reageren met citaat

- Gamed werkt sinds de Wii geruchten weer zeer verslavend. Ik zit nu al zoon 2 uur te vernieuwen terwijl ik eigenlijk van mezelf weet dat ik er helemaal niets mee opschiet.

+/- Zit er aan te denken om een goedkope HDTV te kopen voor in ons tuinhuisje en daar de Wii/PS2 op aan te sluiten, heerlijk op 2 plaatsen thuis te kunnen gamen.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 25 Apr 2011 22:26    Onderwerp: Reageren met citaat

the_dan schreef:

Hahaha

+ Twente
+ Feyenoord
+ Psv
- Ajax
+ Twente eindelijk alles weer in eigen hand

Daar ben ik het helemaal mee eens.

@Stef

Het PSV counter voetbal is ook geen kampioenwaardig voetbal. Twente en Ajax durven nog aan te vallen. Psv heeft de gewoonte om op de snelheid van Lens en die Hongaar (ik waag me niet aan het spellen van zijn naam ) Dit lijkt veel op het voetbal dat Ajax onder Jol met Suarez speelde.

Twente kan het normale spel niet meer spelen door de vermoeidheid en Ajax heeft het geluk dat ze nu wel het geluk mee hebben. Verder kan PSV nog 2 worden als ze gewoon de laatste 2 wedstrijden winnen. Als Ajax punten verliest in Heerenveen, heeft Twente in Amsterdam genoeg aan een gelijkspel om kampioen te worden.

Btw waarom zou niemand uit de top 3 kampioen mogen worden? De top 3 spelen als natte kranten, maar zelfs dan blijken ze nog steeds beter zijn dan de subtop...

Laatst aangepast door Mafusto op 25 Apr 2011 22:39; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 25 Apr 2011 22:34    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Nintendo Cafe nieuws met Inception Soundtrack luisteren is epic

+ alles met Inception Soundtrack op de achtergrond is epic

(en vgo heeft helemaal gelijk, vind PSV best een leuk team maar ze winnen zoooo vaak Duits)
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 25 Apr 2011 23:08    Onderwerp: Reageren met citaat

+++ KHR ep202
De eerste keer dat ik sprakeloos voor me uit heb zitten staren omdat het zo goed is sinds Mushishi...
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 25 Apr 2011 23:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

+ Game Of Thrones, erg vette serie. Overmatig veel seks en bloed, maar ach, dat is HBO, it seems.
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 26 Apr 2011 01:30    Onderwerp: Reageren met citaat

+++ Mischien naar SM Town Live in Parijs
+ Carnaval + kermis vandaag was nice
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 26 Apr 2011 07:02    Onderwerp: Reageren met citaat

+- Ben ik ook eens een weekendje weg, mis ik al het Project Cafe-nieuws...
+ *rent in het rond als een bezeten klein kindje* WHOOOOOOO
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 26 Apr 2011 08:59    Onderwerp: Reageren met citaat

BeWario schreef:
+- Ben ik ook eens een weekendje weg, mis ik al het Project Cafe-nieuws...
+ *rent in het rond als een bezeten klein kindje* WHOOOOOOO

Je hebt niets gemist hoor, er is alleen bevestigd dat er een aankondiging komt deze E3.

http://gonintendo.com/viewstory.php?id=156704

Laatst aangepast door ninodude op 26 Apr 2011 09:08; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 26 Apr 2011 09:05    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Gister naar Dancetour in Arnhem geweest
- Stoffige zandbende daar
- zand krijg ik niet uit mijn schoenen xD
- Vanochtend vroeg op staan
+ maar 4 dagen stage
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 26 Apr 2011 09:18    Onderwerp: Reageren met citaat

+ gister met z'n allen naar dierentuin van Rotterdam geweest
+ en op bezoek bij m'n familie
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 575, 576, 577 ... 768, 769, 770  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 576 van 770

Ga naar: