| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 530, 531, 532 ... 768, 769, 770 Volgende
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 15 Mrt 2011 23:20 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Divine Rage |
Geplaatst: 16 Mrt 2011 01:03 Onderwerp:
| |

|
| - Tevergeefs met Ei een potje CoH proberen te spelen. Damn you, NAT errors! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| BeWario |
Geplaatst: 16 Mrt 2011 07:59 Onderwerp:
| |

|
+ PMS (Proton, Minckelers, Sigma activiteit) was geweldig
+ tampon als verdubbelaar
+ Erlenmeyer wedstrijd; met 3 rietjes zo snel mogelijk een erlenmeyer van 800 mL leegdrinken
- nu wel brak, mede door de verdubbelaar gisteren (kop of munt, als je goed raadt krijg je je bestelling nog een keer) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 16 Mrt 2011 08:19 Onderwerp:
| |

|
| Divine Rage schreef: | | - Tevergeefs met Ei een potje CoH proberen te spelen. Damn you, NAT errors! |
Ja bij mij lukt het ook niet, zo ontzettend vervelend. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Divine Rage |
Geplaatst: 16 Mrt 2011 09:15 Onderwerp:
| |

|
| Robert schreef: | | Divine Rage schreef: | | - Tevergeefs met Ei een potje CoH proberen te spelen. Damn you, NAT errors! |
Daar had hij het inderdaad over.
Misschien kunnen we het vanmiddag proberen te fixen ofzo. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| streetfighter |
Geplaatst: 16 Mrt 2011 12:43 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| D: |
Geplaatst: 16 Mrt 2011 15:45 Onderwerp:
| |

|
+ het grappige is, ik was ooit op het internaat ook een zangief kid, nouja ik was alleen niet dik zoals zangief kid.
scenario: klein negerke vond het leuk mij onder steun en toezicht van anderen stelselmatig te treiteren tot we corvee hadden samen in de keuken, deur was dicht. Begon hij met een natte handoek me in het gezicht te slaan, nou toen gingen de stoppen om, heb em bij zn keel gepakt en em op zn minst 15 x met zn hoofd effing hard tegen de kastdeur aan gebeukt, tot dus zijn 'matties' aan kwamen rennen en ons uitelkaar haalde. Dat was niet genoeg voor hem hoor.
Na een verlof (waarin ik bij mijn vader was geweest en een trui van hem had gekregen) zat ik terug in de groep aan de eettafel, klein negerke kwam achter mij staan met nog 3 anderen die hem toejuigden met mij te kutten en als ik wat terugdeed dan zouden hun wel helpen. ( :') )
Dus meneertje begint aan mn trui te plukken en zegt van 'doe dan wat'
Knop om -> elleboog recht tussen zn ribben zodat hij op de grond lag naar adem te snakken, de andere lui stonden toen van 'oh jonge nu heb je een probleem' maar ze deden niks.
Dus mja, zangief kid is voor mij herkenbaar. Op een gegeven moment moet je gewoon geweld gebruiken tegen dat soort figuren, dus laat dat mijn advies zijn aan iedereen van jullie die gepest wordt op school oid, haal uit en met volle kracht, breek een neus een kaak of duw ze van de trap zodat ze alles breken. Dat is de enige taal die van een pester een fatsoenlijk mens kan maken. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 16 Mrt 2011 15:55 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 16 Mrt 2011 16:29 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Divine Rage schreef: | | Robert schreef: | | Divine Rage schreef: | | - Tevergeefs met Ei een potje CoH proberen te spelen. Damn you, NAT errors! |
Daar had hij het inderdaad over.
Misschien kunnen we het vanmiddag proberen te fixen ofzo. |
Met zijn drieën staan we sterk, right?  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| BeWario |
Geplaatst: 16 Mrt 2011 16:44 Onderwerp:
| |

|
- superklote voor een vriendin van mij; na de activiteit van gisteren ging ze met dr vriendje door naar een feest van Natuurkunde, en toen kreeg ze te horen dat een vriend van haar thuis voor de trein was gesprongen...
+ cake
+ zo sollicitatiegesprek |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 16 Mrt 2011 16:49 Onderwerp:
| |

|
| BeWario schreef: | | - superklote voor een vriendin van mij; na de activiteit van gisteren ging ze met dr vriendje door naar een feest van Natuurkunde, en toen kreeg ze te horen dat een vriend van haar thuis voor de trein was gesprongen... |
Sowieso, zeg het dan even na het feest en niet midden op het feest, is vriendin van een vriendin van mijn moeder ook gebeurd. Ze kreeg op oudjaar te horen dat ze borstkanker had, kwaadaardig.
Of begrijp ik het nou verkeerd? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| BeWario |
Geplaatst: 16 Mrt 2011 17:49 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: | | BeWario schreef: | | - superklote voor een vriendin van mij; na de activiteit van gisteren ging ze met dr vriendje door naar een feest van Natuurkunde, en toen kreeg ze te horen dat een vriend van haar thuis voor de trein was gesprongen... |
Sowieso, zeg het dan even na het feest en niet midden op het feest, is vriendin van een vriendin van mijn moeder ook gebeurd. Ze kreeg op oudjaar te horen dat ze borstkanker had, kwaadaardig.
Nee, ze kreeg het via een smsje van een vriendin thuis te horen, dus die wist niet dat ze op dat feest was
- al 2x vergist in tijd en datum sollicitatie
+ was gelukkig nog wel op tijd net....
+- hoor binnen een week of ik wel/niet aangenomen ben
+ verdien dan +-4.74 per uur, voor een 17-jarige, geen idee of dat veel is, maar tis meer dan wat ik nu verdien |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 16 Mrt 2011 19:02 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| + Glee s02x16 is fantastisch. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 16 Mrt 2011 19:15 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| musthavethisgame |
Geplaatst: 16 Mrt 2011 19:27 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| BeWario |
Geplaatst: 16 Mrt 2011 20:25 Onderwerp:
| |

|
| +++ Trentemøller maakt vette muziek |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 16 Mrt 2011 20:26 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | | - Crysis 2 op de console. |
Fix`d. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joraaaan |
Geplaatst: 16 Mrt 2011 20:31 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: | | Christian Vuye schreef: | | - Crysis 2 op de console. |
Fix`d. |
Wat is er dan precies mis mee. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 16 Mrt 2011 20:39 Onderwerp:
| |

|
| Joraaaan schreef: | | ninodude schreef: | | Christian Vuye schreef: | | - Crysis 2 op de console. |
Fix`d. |
Op de Xbox 360 is de game echt wel retegoed. Prachtige graphics met een goede, stabiele framerate. Natuurlijk is de game niet te vergelijken met de PC versie, geen enkele consolegame trouwens. In ieder geval, over de PS3 versie: verschrikkelijk. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joraaaan |
Geplaatst: 16 Mrt 2011 20:41 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | | Joraaaan schreef: | | ninodude schreef: | | Christian Vuye schreef: | | - Crysis 2 op de console. |
Fix`d. |
Op de Xbox 360 is de game echt wel retegoed. Prachtige graphics met een goede, stabiele framerate. Natuurlijk is de game niet te vergelijken met de PC versie, geen enkele consolegame trouwens. In ieder geval, over de PS3 versie: verschrikkelijk. |
Als dat verschil net zo ''vreselijk'' is als bij Red Dead, dan laat maar komen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 16 Mrt 2011 20:43 Onderwerp:
| |

|
| Goh, Red Dead is niet echt een snelle shooter zoals Crysis 2. Bij Red Dead viel het nog mee, bij Crysis 2 echt niet. Probeer de demo maar. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joraaaan |
Geplaatst: 16 Mrt 2011 20:45 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | | Goh, Red Dead is niet echt een snelle shooter zoals Crysis 2. Bij Red Dead viel het nog mee, bij Crysis 2 echt niet. Probeer de demo maar. |
Die zit al in de download, duurt alleen zo lang, denk toch echt dat het meevalt qua verschil ps3/xbox360.
Oke heb hem 20 minuten gespeeld, en de game is geannuleerd, de demo voelt stroef aan en de graphics zijn nou ook niet top. En ook heb je gelijk met die framerate, die lijkt me toch erg laag vergeleken met andere games..
Laatst aangepast door Joraaaan op 16 Mrt 2011 22:11; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Sutefuu |
Geplaatst: 16 Mrt 2011 21:17 Onderwerp:
| |

|
| BeWario schreef: | | ninodude schreef: | | BeWario schreef: | | - superklote voor een vriendin van mij; na de activiteit van gisteren ging ze met dr vriendje door naar een feest van Natuurkunde, en toen kreeg ze te horen dat een vriend van haar thuis voor de trein was gesprongen... |
Nee, ze kreeg het via een smsje van een vriendin thuis te horen, dus die wist niet dat ze op dat feest was
- al 2x vergist in tijd en datum sollicitatie
+ was gelukkig nog wel op tijd net....
+- hoor binnen een week of ik wel/niet aangenomen ben
+ verdien dan +-4.74 per uur, voor een 17-jarige, geen idee of dat veel is, maar tis meer dan wat ik nu verdien |
Als dat netto is, is dat redelijk, ik verdien nu (met toeslagen en alles) 5,13 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 16 Mrt 2011 21:19 Onderwerp:
| |

|
+ Chill dagje gehad
+ Net aan mijn simkaart gered, aangezien mijn mobiel voor een week is ingenomen
ik ben 15 en verdien 5 euro per uur xd |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dannyveno |
Geplaatst: 16 Mrt 2011 21:22 Onderwerp:
| |

|
Ik ga uit van 6 euro netto per uur. Verschilt omdat ik per stuk betaald word. (Ben postbode ) |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 530, 531, 532 ... 768, 769, 770 Volgende |