| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 526, 527, 528 ... 768, 769, 770 Volgende
|
| Velqor |
Geplaatst: 12 Mrt 2011 20:40 Onderwerp:
| |
![]()
|
+ Lekkere top 40!
- rot top 16, zaten wel 3-6 lekkere tussen. Maar DBSTF moest het weet verpesten
+ Maakt me niet uit, het is juist beter dat het begin goed was. dan hoef ik tenminste niet door te spoelen (zet het altijd op mn psp zodat ik overal kan luisteren)
+Chuck |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 12 Mrt 2011 20:44 Onderwerp:
| |

|
| Hoezo zijn de laatste 15 rot? Dit is gewoonweg de beste Top 40 van het afgelopen half jaar. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| KingLikesCookies |
Geplaatst: 12 Mrt 2011 20:46 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 12 Mrt 2011 20:49 Onderwerp:
| |

|
| Okee, die reacties gaan er dus over. :/ |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Divine Rage |
Geplaatst: 12 Mrt 2011 20:51 Onderwerp:
| |

|
+ Home schweet home!
- Weg uit Tsjechië...
+ Internet!  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 12 Mrt 2011 20:52 Onderwerp:
| |

|
Mensen die Pearl Harbor hebben meegemaakt zitten niet op Facebook, reacties zoals "Do you not remember Pearl Harbor" zijn gewoon lachwekkend. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 12 Mrt 2011 20:54 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| ninodude schreef: |
Mensen die Pearl Harbor hebben meegemaakt zitten niet op Facebook, reacties zoals "Do you not remember Pearl Harbor" zijn gewoon lachwekkend. |
Daarbij, sorry hoor... Wat was er zo raar aan Pearl Harbor? Bedenk eens wat de VS in diezelfde oorlog allemaal voor misdaden heeft begaan. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joraaaan |
Geplaatst: 12 Mrt 2011 20:57 Onderwerp:
| |

|
Amerikanen zijn nou eenmaal een volk die denken dat ze boven alles staan.
+ Zin in Crysis 2 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 12 Mrt 2011 20:59 Onderwerp:
| |
![]()
|
| ninodude schreef: | | Hoezo zijn de laatste 15 rot? Dit is gewoonweg de beste Top 40 van het afgelopen half jaar. |
Ik vind tracks zoals Make it loud, nou niet bepaald mooi. Ik houd meer van raw, gelukkig was dat er genoeg in de top40! En idd beste top40, ooit kan ik wel zeggen  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 12 Mrt 2011 21:05 Onderwerp:
| |

|
| Dellion schreef: | | ninodude schreef: | | Hoezo zijn de laatste 15 rot? Dit is gewoonweg de beste Top 40 van het afgelopen half jaar. |
Ik vind tracks zoals Make it loud, nou niet bepaald mooi. Ik houd meer van raw, gelukkig was dat er genoeg in de top40! En idd beste top40, ooit kan ik wel zeggen  |
Weetje trouwens ook wat er op 2 en 1 stond? Ik heb het blijkbaar gemist, na #3 sprong hij over naar gewoon Hardstyle Radio. =/
| Joraaaan schreef: | | Amerikanen zijn nou eenmaal een volk die denken dat ze boven alles staan. |
De meeste mensen in Nederland denken dat anders ook, er zijn maar weinig mensen die ik in real life ken die zulk gedrag niet vertonen.
| GekooktEi schreef: | | ninodude schreef: |
Daarbij, sorry hoor... Wat was er zo raar aan Pearl Harbor? Bedenk eens wat de VS in diezelfde oorlog allemaal voor misdaden heeft begaan. |
Idd, maar ik betwijfel het of die mensen die zulk soort shit posten daar bij nadenken. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 12 Mrt 2011 21:12 Onderwerp:
| |

|
Pearl Harbor attack, was dat niet in 1940 ongeveer,
70 jaar geleden dus.
Die mensen die op die site reageerde moesten nog allemaal geboren worden, en hebben het niet eens mee gemaakt.
sorry maar ik heb regelmatig van die droge opmerkingen,
maar dat slaat echt alles.
Ik weet niet veel over vroeger en Pearl Harbor, maar als ik het goed begrijp waren de Amerikanen begonnen met iets wat de Japanners niet aanstonden, en dus gingen aanvallen.
Geen zin om alles te lezen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 12 Mrt 2011 21:14 Onderwerp:
| |
![]()
|
| ninodude schreef: | | Dellion schreef: | | ninodude schreef: | | Hoezo zijn de laatste 15 rot? Dit is gewoonweg de beste Top 40 van het afgelopen half jaar. |
Weetje trouwens ook wat er op 2 en 1 stond? Ik heb het blijkbaar gemist, na #3 sprong hij over naar gewoon Hardstyle Radio. =/
| Joraaaan schreef: | | Amerikanen zijn nou eenmaal een volk die denken dat ze boven alles staan. |
De meeste mensen in Nederland denken dat anders ook, er zijn maar weinig mensen die ik in real life ken die zulk gedrag niet vertonen.
| GekooktEi schreef: | | ninodude schreef: |
Idd, maar ik betwijfel het of die mensen die zulk soort shit posten daar bij nadenken. |
Idk, maar 1 was Loopmachine
En wat je zegt over denken dat ze boven alles staan. Ik heb laatst nog in een discussie groepje (werd toen + 50 mensen) waar we eigelijk allemaal erover eens waren dat nederland te weinig nationalisme toonde.
Waarom? Dat zal ik eens uitleggen:
Op kleine schaal, games worden niet naar nederlands vertaald, terwijl dit in landen die net zoveel inwoners als nederland heeft wel gebeurd. Dit komt omdat nederlanders ook engels kunnen, en het niet erg vinden dat te gebruiken. Dat hebben andere landen niet, die blijven bij hun taal(fransen/duitsen , etc)
Kan nog wel wat dingen noemen?
Maar ik ben, en blijf bij de conclusie dat Nederland een open, en niet-nationalistisch land is. Tevens kan je het anders ervaren, omdat het waarschijnlijk wel met provincies temaken zal hebben. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 12 Mrt 2011 21:17 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Pearl Harbour was vooral een idioot idee. Hadden ze Pearl Harbour en de invasie van Rusland uitgesteld tot na de verovering van China en mainland Europa, dan was de Axis of Evil nu heerser van de wereld. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| PS3gamerXD |
Geplaatst: 12 Mrt 2011 21:49 Onderwerp:
| |

|
| Die Amerikanen zijn kennelijk vergeten dat hun land honderdduizenden Japanners heeft vermoord door atoombommen op dat land te gooien? Vergeleken met dat is Pearl Harbor nog niet eens zo erg. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dannyveno |
Geplaatst: 12 Mrt 2011 22:21 Onderwerp:
| |

|
| PS3gamerXD schreef: | | Die Amerikanen zijn kennelijk vergeten dat hun land honderdduizenden Japanners heeft vermoord door atoombommen op dat land te gooien? Vergeleken met dat is Pearl Harbor nog niet eens zo erg. |
De Jappen begonnen |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 12 Mrt 2011 22:41 Onderwerp:
| |

|
Zo Danny, dat klinkt lekker racistisch. Terzijde latend wie er begonnen was, een kernbom gooien is iets wat zulke grote gevolgen heeft, daar valt geen reden voor te verzinnen. Laten we het er maar niet over hebben dat de Japanse slachtoffers 99% onschuldig waren terwijl die van de Amerikanen bijna allemaal in het leger zaten. En tja, als je in het leger zit ten tijde van oorlog, tja dan heb ik wat minder medelijden met je (ook al was Pearl Harbor harstikke laf natuurlijk).
-- Ongelofelijke wat die Amerikanen allemaal posten op facebook
Laatst aangepast door Uchiha_Shadow op 12 Mrt 2011 22:43; in totaal 3 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 12 Mrt 2011 22:41 Onderwerp:
| |
![]()
|
Ieder land dat een kant koos is verkeerd, er is namelijk niet een 'goede' of 'slechte' kant, als duitsland gewonnen zou hebben zouden we nu schande spreken over de geallieerden. Het is maar wie er wint.
Begrijp me niet verkeerd. ik ben ook tegen duitsland / amerika. Maar het is gewoon hypocriet hoe mensen zijn. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 12 Mrt 2011 22:50 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Danny Ouderling schreef: | | PS3gamerXD schreef: | | Die Amerikanen zijn kennelijk vergeten dat hun land honderdduizenden Japanners heeft vermoord door atoombommen op dat land te gooien? Vergeleken met dat is Pearl Harbor nog niet eens zo erg. |
De Jappen begonnen |
Bullshit. Een zeer wezenlijk verschil; de aanval op Pearl Harbor was een tactische aanval, gewoon om de militaire kracht van de VS uit te schakelen. Natuurlijk vallen daar doden bij, zoals bij elke militaire operatie...
De atoombommen op Hiroshima en Nagasaki daarentegen werden afgevuurd nadat Japan zich eigenlijk al had overgegeven. Ze waren volledig onnodig. En al had Japan zich niet overgegeven daarvoor; die atoombommen waren echt nergens voor nodig.
Sowieso is de vergelijking tussen een aanval op een vliegtuig, en het uitmoorden van twee miljoenensteden, wel heel scheef.
(uiteraard snap ik dat ik je niet helemaal serieus moet nemen, maar ik doe toch maar even mijn zegje.) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| musthavethisgame |
Geplaatst: 12 Mrt 2011 22:56 Onderwerp:
| |

|
| Citaat: | | Ieder land dat een kant koos is verkeerd, er is namelijk niet een 'goede' of 'slechte' kant |
In theorie is een land niet beter dan een ander, maar bij WWII zat het wel ff anders. Duitsland begon to veroveren, en voerde duistere praktijken uit met "mensen die het 3e rijk niet waardig zijn".
| Citaat: | | als duitsland gewonnen zou hebben zouden we nu schande spreken over de geallieerden. Het is maar wie er wint |
Vanaf het moment dat Hitler de wereld claimde, werd het al een verloren zaak.
Er was ook niet echt sprake van een winnen of verliezen. Duitsland wilde gewoon het derde rijk stichten, de gealieerden wilden de nazi's vernietigen om zo de wereld te beschermen. Dat botst een beetje met elkaar. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 12 Mrt 2011 23:00 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| musthavethisgame schreef: | In theorie is een land niet beter dan een ander, maar bij WWII zat het wel ff anders. Duitsland begon to veroveren, en voerde duistere praktijken uit met "mensen die het 3e rijk niet waardig zijn".
| ook gemerkt dat Nederland, Frankrijk, en enkele andere landen zeer weinig problemen hadden om ook die mensen uit te leveren die onwaardig waren. Hitler speelde sterk in op een sentiment van die tijd. Nu zou hij bijv. Moslims beschuldigen ipv Joden. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 12 Mrt 2011 23:27 Onderwerp:
| |

|
+ http://www.youtube.com/watch?v=rIc1nDt4IVA
+ Slapen, redelijke Zaterdag avond gehad, toch hoop ik op een redelijke afsluiter van m`n weekend morgen.
Laatst aangepast door ninodude op 12 Mrt 2011 23:27; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 12 Mrt 2011 23:27 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | Nu zou hij bijv. Moslims beschuldigen ipv Joden. |
Gelukkig zijn er geen Hitler-achtige figuren die dit doen |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 12 Mrt 2011 23:50 Onderwerp:
| |

|
-Een lockje op de topic van Mr. Awesome
thanks gekooktei, zoals mr. Awesome al zei, er zijn veel mensen fan van de Japanse beroemdheden, ik ben der 1 van.
Ayane en Ito Kanako
maak me zorgen om die 2+Misono Koda(zusje van Kumi Koda van Real Emotion en 1000 Words van FFX-2)Misono speelde vroeger in de band The Day After Tomorrow, die tevens 2 tracks heeft gezongen in de game Tales of Symphonia NGC+PS2 versie. Later uit elkaar en ging verder als Misono die tracks maakte voor Tales of Symphonia 2+Tales of the Tempest. en de pianist nu in de band GIRL NEXT DOOR speelt.
Ayumi Hamasaki die nog een track moet maken voor in de game Tales of Xillia. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 13 Mrt 2011 00:11 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| dantekloon schreef: | -Een lockje op de topic van Mr. Awesome
thanks gekooktei, zoals mr. Awesome al zei, er zijn veel mensen fan van de Japanse beroemdheden, ik ben der 1 van. |
Daar gaat het niet om. Een lijst met ongedeerden opnoemen heeft niet veel zin, al helemaal niet in een apart topic. Ook al was het een lijst Hollywood-acteurs geweest, dan nog is dat geen nieuw topic waard.
EDIT: Ik zie dat je reageerde op mijn post daar; ik heb hem voor de duidelijkheid even aangepast.
Laatst aangepast door GekooktEi op 13 Mrt 2011 00:15; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 13 Mrt 2011 00:12 Onderwerp:
| |

|
- GekooktEi die mijn topic sluit zonder er ook maar iets over tegen mij te zeggen.
- Andere mensen die dwaze reacties plaatsen in dat topic.
- Het niveau van sommige mensen op Gamed
+ Het nieuwe topic, geheel volgens de regels |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 526, 527, 528 ... 768, 769, 770 Volgende |