| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 523, 524, 525 ... 768, 769, 770 Volgende
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 11 Mrt 2011 13:50 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 11 Mrt 2011 15:12 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Christian Vuye schreef: | | - Tsunami in Japan. |
Ja, een schaal 8.9 aardbeving en een tsunami, echt te ziek voor woorden. Did NOT see that one coming. The Mayans did, though, I bet.
| Sutefuu schreef: | | +/- zit er aan te twijfelen om een Wildfire S te gaan halen |
Ziet er op zich wel leuk uit. Hou er wel rekening mee dat je de meeste snellere spellen niet soepel kan draaien hè... Met dat in het achterhoofd ben ik uiterst tevreden met mijn Wildfire Verder heeft de S wel een verbeterde resolutie enz, alleen processorkracht blijft jammer maar dat is natuurlijk het offer voor de lage prijs.
Laatst aangepast door GekooktEi op 11 Mrt 2011 15:19; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 11 Mrt 2011 15:26 Onderwerp:
| |
![]()
|
- Japan is een rotland, maar dat verdienen ze niet.
+ Vloedgolven bij de andere landen vallen mee. Ja amerika moet nog, maarja dat is amerika.
+weekend-ish
+ Oja, nieuwe games. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 11 Mrt 2011 16:15 Onderwerp:
| |

|
-Japan, aardbeving+tsunami.
-Ik hoop dat het in Juli nog goed gaat in Japan, dat ik niet in een verwoeste zombie stad aankom.
-Japan in chaos.
Dellion waarom een rotland, staan de games die ze maken je niet aan.
zielig dan.
Laatst aangepast door dantekloon op 11 Mrt 2011 16:18; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 11 Mrt 2011 16:17 Onderwerp:
| |

|
| ja dat zou heel erg voor jou zijn |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 11 Mrt 2011 16:19 Onderwerp:
| |

|
| Uchiha_Shadow schreef: | | ja dat zou heel erg voor jou zijn |
vindt het veel erger voor de mensen die er NU zijn, ik ga pas in Juli, duurt nog wel een tijdje, en de helft alweer opgebouwt neem ik aan(altans dat hoop ik heel erg). |
|
| Terug naar boven |
|
|
| KingLikesCookies |
Geplaatst: 11 Mrt 2011 16:21 Onderwerp:
| |

|
| dantekloon schreef: | -Japan, aardbeving+tsunami.
-Ik hoop dat het in Juli nog goed gaat in Japan, dat ik niet in een verwoeste zombie stad aankom. | Wel zombies gaan er waarschijnlijk niet zijn, nu ben je zeker wel meer gerust gesteld?
Lees anders dit voor de zekerheid :
- Die tsunami, arme Jappen
+ Laptop eindelijk terug van reparatie |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 11 Mrt 2011 16:23 Onderwerp:
| |
![]()
|
| dantekloon schreef: | -Japan, aardbeving+tsunami.
-Ik hoop dat het in Juli nog goed gaat in Japan, dat ik niet in een verwoeste zombie stad aankom.
-Japan in chaos.
zielig dan. |
Sorry , maar mijn leven draait wel om iets anders dan games. hoe kun jij ooit in games denken :O
- ik ken trouwens 3 mensen die er wonen, van 2 weet ik dat het goed gaat. de ander nog niets, zal wel goed zijn hoor. maar alsnog
+ familie van me wou er morgen heen gaan, die hebben mazzel gehad. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 11 Mrt 2011 16:30 Onderwerp:
| |

|
| Dellion schreef: | | dantekloon schreef: | -Japan, aardbeving+tsunami.
-Japan in chaos.
zielig dan. |
Sorry , maar mijn leven draait wel om iets anders dan games. hoe kun jij ooit in games denken :O |
www.gamed.nl
Maar als we gaan hokjesdenken en generaliseren vind ik Amerika toch nog wel een stuk minder.
Laatst aangepast door ninodude op 11 Mrt 2011 16:34; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| musthavethisgame |
Geplaatst: 11 Mrt 2011 16:33 Onderwerp:
| |

|
| Urkie schreef: | - Weer een tsunami
Mijn medeleven voor de slachtoffers |
|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 11 Mrt 2011 16:39 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
- Alles wat gaande is in Japan, maakt toch een diepe indruk
+ Eindelijk weekend, drukte op het werk maakte deze week toch wel vermoeiend |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 11 Mrt 2011 16:41 Onderwerp:
| |
![]()
|
| ninodude schreef: | | Dellion schreef: | | dantekloon schreef: | -Japan, aardbeving+tsunami.
-Japan in chaos.
zielig dan. |
Sorry , maar mijn leven draait wel om iets anders dan games. hoe kun jij ooit in games denken :O |
www.gamed.nl
Maar als we gaan hokjesdenken en generaliseren vind ik Amerika toch nog wel een stuk minder. |
Helemaal mee eens,
maar dat gamed.nl slaat natuurlijk nergens op, dat je op een gaming site zit hoeft niet te zeggen dat je landen beoordeeld op games, sterker nog.. dat is abnormaal als je dat doet ;s |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 11 Mrt 2011 16:45 Onderwerp:
| |

|
Dat was niet wat ik bedoelde, ik bedoelde dat je op een game site zit en dat het best wel eens kan voorkomen dat iemand zich zoveel bezighoud met games dat hij/zij ook zo gaat denken.
+ Morgen Top 40 Hardstyle Maart.
- Ik heb de hele dag niets gedaan, moe en duf. Ben nog langs dorp geweest en 2x 1 uur de hond uitgelaten maar niets blijkt te helpen. -_- |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 11 Mrt 2011 17:41 Onderwerp:
| |

|
Dellion, je vind Japan een rotland, maar eigenlijk heb je er geen reden voor waarom.
Het draait er bij niet om games hoor, dat zeg ik tegen iedereen die JP een rotland vinden terwijl ze er nooit zijn geweest en ook niet kunnen/willen vertellen waarom ze het een rotland vinden, dan zeg ik altijd(ook op werk) vind je de games wat ze maken niet mooi.
Ik ga er heen omdat, ik anders op vakantie wil, Europa ken ik zo'n beetje al, cultuur hier in alle EU landen is ''elkaar uitmoorden''.
Aziatische landen als China/Japan/Thailand/Korea, hebben allemaal een hele andere cultuur dan wat wij gewent zijn.
Amerika is meer van ''Eat till you die''
En Japan is voor mij de bestemming van 2011, mischien begin 2012 ook wel, maar dat ligt eraan, maar eind 2012 zou ik best wel eens naar Korea-Seoul heen willen of naar China, weet ik veel wat.
In het begin 2009 was ik meer om naar Amerika-New York te gaan maar later ging ik meer op een Aziatische land richten en dit geval dus Japan.
Korea-Seoul lijkt me ook vet.
De Japanse taal wil ik leren omdat ik graag een asian language wilt leren, en in mijn ogen vindt ik Japans 1 van de makkelijkste asian taal dat er is, kwa uitspraak, als je allen Hiragan en Katakan helemaal kent kom je al heel ver in Japan, want dat verstaan ze ook wel.
Maar AUB geloof me ik mag wel gek zijn op Japanse games, maar NEE ik ga er niet alleen voor games heen, natuurlijk koop ik wel wat, dat zouden de meesten doen, maar meer voor de cultuur en ook veel toeristische plekken opzoeken, ik ga tenslotte wel met mijn vader die niet een van Japanse games houdt, maar omdan alleen naar games te kijken is natuurlijk niet leuk voor mijn vader.
This overbodig om er heen te gaan voor games, te veel games en op Schiphol wordt aangehouden kun je meestal verwachten op douane kosten of belasting hoe het ook heet.
En this er ook duur, kun je net zo goed naar China heen gaan, games daar zijn goedkoper.
En de vakantie is duur voor 10 dagen 2 personen, 2300 euro.
Inclusief alles(hotel/vliegtuig/verzekeringen).
It's really sad what's happened there in Japan.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 11 Mrt 2011 17:43 Onderwerp:
| |

|
Ik wil wat zeggen maar dantekloon is al zo down dat ik dat maar niet doe.
-Arme jappen |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 11 Mrt 2011 17:48 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| ninodude schreef: | | Dat was niet wat ik bedoelde, ik bedoelde dat je op een game site zit en dat het best wel eens kan voorkomen dat iemand zich zoveel bezighoud met games dat hij/zij ook zo gaat denken. |
Op zich vergeet ik op het forum bijna dat ik op een game-site zit
Ik weet niet zoveel van Japan... Ik denk dat ik Amerika sowieso slechter vind om daar op door te gaan; een korte blik op de recente geschiedenis (en de huidige praktijken) van het land zouden toch genoeg moeten zeggen. Wat een brute, harteloze geschiedenis heeft dat land. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 11 Mrt 2011 17:57 Onderwerp:
| |
![]()
|
Wow dante, relax qua tekst schrijven. Teveel voor gamed begrippen xD . En ten tweede, ik vind het echt enorm knap hoe jij voor mij kunt beslissen of ik er ben geweest of niet. Jij zegt van niet, in werkelijkheid is dat wel zo. Vandaar mijn conclussie dat het een rot land is , tevens is dat een mening. Niks om je over druk te maken??
En je 2de punt. De Europese cultuur is elkaar uitmoorden? Hoe noem je pearl harbor dan? of de bijdrage van japan in de 2de wereld oorlog.
Maar really waarom heb je het over dit soort dingen, daar gaat het helemaal niet om. I guess aub ontopic?
En idd ik vind amerika ook minder, maar dat is omdat het bemoeials zijn.
--------
+ Hardstyle top40 maart morgen ninodude? Serieus? Wist ik niet eens.. Awesome!
+ lekker weer
- zoals ik al eerder zei , dat is rot van japan ;( |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 11 Mrt 2011 18:23 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Zeer erg voor het land, maar gelukkig was het Japan als er een land geraakt moest worden. De tsunami was verwoestend, maar die aardbeving had in praktisch elk ander land honderduizenden doden gemaakt voor de tsunami. Hopelijk kan het land snel herstellen van deze ramp. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| PS3gamerXD |
Geplaatst: 11 Mrt 2011 18:47 Onderwerp:
| |

|
| Paintskillz schreef: | | -Arme jappen |
| KingLikesCookies schreef: | | - Die tsunami, arme Jappen |
Ik ben het helemaal met jullie eens dat het hartstikke erg is wat er is gebeurd, maar jullie moeten wel even weten dat "jappen" een scheldwoord is/was. Je kunt dus beter gewoon "Japanners" zeggen.
- Voor de tsunami/aardbeving en alle slachtoffers
+ Vader jarig
+ Broer uit Zeeland komt ook weer (sinds kerst al niet meer gezien) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| KingLikesCookies |
Geplaatst: 11 Mrt 2011 19:23 Onderwerp:
| |

|
| PS3gamerXD schreef: | | Paintskillz schreef: | | -Arme jappen |
Ik ben het helemaal met jullie eens dat het hartstikke erg is wat er is gebeurd, maar jullie moeten wel even weten dat "jappen" een scheldwoord is/was. Je kunt dus beter gewoon "Japanners" zeggen. | Oh, wist ik niet. Ik vond het gewoon grappig klinken. Hierbij mijn excuses aan de Japanse bevolking.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 11 Mrt 2011 19:33 Onderwerp:
| |

|
- Voor alles wat er gebeurt is in japan :<
- Masterchef afgelopen
+ Volgende week een nieuwe Masterchef serie
+ Nog maar 2 weeken tot de 3DS  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 11 Mrt 2011 19:34 Onderwerp:
| |

|
| RoaringMdog schreef: | | - Masterchef afgelopen |
Haha ik ben niet de enige die keek |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 11 Mrt 2011 19:44 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| PS3gamerXD schreef: | | Paintskillz schreef: | | -Arme jappen |
Ik ben het helemaal met jullie eens dat het hartstikke erg is wat er is gebeurd, maar jullie moeten wel even weten dat "jappen" een scheldwoord is/was. Je kunt dus beter gewoon "Japanners" zeggen. |
Inderdaad, "Jappen" is het Japanse equivalent van "Moffen", "Fransozen" of "Kaasvreters" (of hoe wij ook genoemd worden) lol. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 11 Mrt 2011 19:49 Onderwerp:
| |

|
| - dantekloon die weer laat zien hoe waanzinnig hypocriet hij eigenlijk is |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 11 Mrt 2011 20:19 Onderwerp:
| |
![]()
|
- Defqon Line-up bekend, hahah damn wat een commercieel rot feest is dat geworden. De mainstage zuigt ontzettend, net als de anthem. gelukkig is de blue/purple stage nog wel te doen (Jack of sound/ slim shore / chris one/ the machine / ran-d & adaro) Maargoed. niet de moeite waard voor die prijs en zo een rot mainstage/anthem.
+ Hopelijk is de hardstyle top40 morgen beter.. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 523, 524, 525 ... 768, 769, 770 Volgende |