Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 517, 518, 519 ... 768, 769, 770  Volgende  
Velqor BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2011 11:24    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Ziek thuisgebleven, maar nu al beter.. dat is wel mazzel hebben
+ Net wel nog ff hoofdpijn, dus ging ik maar minecraft spelen (Survival Island) Dus ik was zo in die cave, ineens een creeper achter me, damn zowat een hartaanval
+Second identity met nieuwe nummers ;D
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2011 12:59    Onderwerp: Reageren met citaat

+++ Barcelona - Arsenal
+ begonnen met wereldreis plannen
+ wat DS games kopen voor tijdens de reis, nog suggesties? Ik denk aan Bowser's Inside Story, Ghost Trick en Okamiden. Misschien nog geen RPG? Golden Sun?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2011 13:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Uchiha_Shadow schreef:
+++ Barcelona - Arsenal
+ begonnen met wereldreis plannen
+ wat DS games kopen voor tijdens de reis, nog suggesties? Ik denk aan Bowser's Inside Story, Ghost Trick en Okamiden. Misschien nog geen RPG? Golden Sun?

Pokemon
Terug naar boven
Xenathos BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2011 13:16    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Headphones halen.
- Zijn zo veel headphones O_O
- Wil geen earplugs. Zitten mij te irritant.

Heeft iemand suggesties?
Moet niet al te absurd duur worden. Rond de 70 is mijn limiet. Wil er mee kunnen skaten dus ze moeten goed zitten terwijl ik een beany/muts op heb.
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2011 13:32    Onderwerp: Reageren met citaat

-+Informatica test gedaan dat zal besluiten welke van de ICT opleidingen ik moet gaan doen;.

Eerste vraag (waarvan ik al op mijn heupen kreeg):

Jan kocht 4 pc's en betaalde in het totaal 5100 Euro... Voor de 2de PC kreeg hij 10% korting voor de 3de pc kreeg hij 20% korting en voor de vierde kreeg hij 30% korting; Wat zou hij betaald hebben moest hij geen korting hebben gehad?

Geef de beste methode om dit te berekenen... Iemand die een methode voor zo'n vraagstuk weet?

En tweede vraag was weer iets technish;... Is de weerspanning van een 2mm² koperdraag kleiner/groter/dunner/dikker dan van die van een 4mm² koperdraad..

X_X..
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2011 13:50    Onderwerp: Reageren met citaat

konnichiwa schreef:
-+Informatica test gedaan dat zal besluiten welke van de ICT opleidingen ik moet gaan doen;.

Eerste vraag (waarvan ik al op mijn heupen kreeg):

Jan kocht 4 pc's en betaalde in het totaal 5100 Euro... Voor de 2de PC kreeg hij 10% korting voor de 3de pc kreeg hij 20% korting en voor de vierde kreeg hij 30% korting; Wat zou hij betaald hebben moest hij geen korting hebben gehad?

Geef de beste methode om dit te berekenen... Iemand die een methode voor zo'n vraagstuk weet?

En tweede vraag was weer iets technish;... Is de weerspanning van een 2mm² koperdraag kleiner/groter/dunner/dikker dan van die van een 4mm² koperdraad..

X_X..

Bij de eerste zo ik alle procenten bij elkaar optellen. Dan weet je dat je 60% korting hebt. Dus kun je de prijs van 0 % korting berekenen. De tweede zou ik niet weten, omdat ik het begrip weerspanning niet ken.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2011 13:53    Onderwerp: Reageren met citaat

konnichiwa schreef:

4 pc's, uitgaand dat alle pc's even duur zijn.

5100 = PC1 + (PC2 - 10%) + (PC3 - 20%) + (PC4 - 30%)

PC1 = 1500
PC2 = 1500 - 10% = 1350
PC3 = 1500 - 20% = 1200
PC4 = 1500 - 30% = 1050

4 x 1500 = 6000 (dat was een schatting, en het klopt ook nog).

Maar hoe de fuck je dat kunt bereken? Ik weet het niet meer xD
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2011 13:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Xenathos schreef:
+ Headphones halen.

Heeft iemand suggesties?
Moet niet al te absurd duur worden. Rond de 70 is mijn limiet. Wil er mee kunnen skaten dus ze moeten goed zitten terwijl ik een beany/muts op heb.

Heb je al eens Skullcandy Headphones geprobeert? Die zijn echt fucking geweldig , neem hier maar eens een kijkje http://www.skullcandystore.nl/?gclid=COT7vMSCv6cCFVY33god4DW2-w

I <3 Skullcandy
Terug naar boven
vgo910 BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2011 14:25    Onderwerp: Reageren met citaat

RoaringMdog schreef:
Xenathos schreef:
+ Headphones halen.

Heeft iemand suggesties?

Heb je al eens Skullcandy Headphones geprobeert? Die zijn echt fucking geweldig , neem hier maar eens een kijkje http://www.skullcandystore.nl/?gclid=COT7vMSCv6cCFVY33god4DW2-w

I <3 Skullcandy

Skullcandy gaat al kapot als je de oordingen iets te wijd uit elkaar trekt
Neem Sennheiser
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2011 14:27    Onderwerp: Reageren met citaat

vgo910 schreef:
RoaringMdog schreef:
Xenathos schreef:
+ Headphones halen.

Heeft iemand suggesties?

I <3 Skullcandy

Skullcandy gaat al kapot als je de oordingen iets te wijd uit elkaar trekt
Neem Sennheiser

Heb ik anders nooit last van gehad , ik heb met mijn lowrider meer dan een jaar gedaan
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2011 14:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Sennheiser blijft ook mijn favoriet, heb er een tijdje een headphone van gehad, maar vind dat juist irritant rondlopen, je kan het niet zomaar opbergen.

Dus heb deze maar gekocht. Zit echt fijn
Terug naar boven
Cor BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2011 14:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

konnichiwa schreef:

Iemand die een methode voor zo'n vraagstuk weet?

Mafusto's methode in woorden:
5100= x + 0.9x + 0.8x + 0.7x = 3.4x
5100/3.4 = x = 1500 per pc.

Laatst aangepast door Cor op 08 Mrt 2011 14:50; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2011 14:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb Sennheiser HD 595

prijzig maar dan heb je geweldig kwaliteit koptelefoons die helemaal over je oren heen gaan (dus niet portable), krijg je nooit last van je oren en hoef je 5-10 jaar geen nieuwe te kopen. Zo relaxed.
Terug naar boven
Aaruman BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2011 14:53    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
+ Slapen
± Aardige saaie dertien-in-een-dozijndag gehad (maandag, tja) behalve dan dat ik van mijn mentor en andere voormalige mentor een verhaal over toen zij 's nachts bedreigd waren op een schoolkamp, nu veel duidelijker heb gehoord, wat ik wel erg prettig vond :)

Vertel!
Terug naar boven
Xenathos BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2011 15:00    Onderwerp: Reageren met citaat

@ reacties op mij:

Skullcandy is idd ook m`n eerste keuze. Lowrider of Agent. *zwart*

Die Sennheiser HD 595 is mij te prijzig. Ga niet m`n halve maandloon van m`n *afgebroken* stage uitgeven aan zoiets. Ze zullen echt wel goed zijn hoor maar... 150 euro...

Vanavond nog maar even brainstormen met m`n vader aangezien hij er een betere kijk op heeft als/dan mij XD

- Straks beste vriend voor 6 jaar maar eens de waarheid vragen over een paar dingen. Eerst m`n ps3 daar weghalen.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2011 15:25    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Saints Row: The Thrid

jizzyjizzjizzzzzzjizzzyjizzzzzz.......
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2011 15:39    Onderwerp: Reageren met citaat

I second that!

+ Saints Row 3, fucking geweldig!
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2011 15:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Uchiha_Shadow schreef:
Ik heb Sennheiser HD 595

[ img]http://reviews.digitaltrends.com/images/firstlook/sennheiser/hd595.jpg[/img]

prijzig maar dan heb je geweldig kwaliteit koptelefoons die helemaal over je oren heen gaan (dus niet portable), krijg je nooit last van je oren en hoef je 5-10 jaar geen nieuwe te kopen. Zo relaxed.

Sennheiser is geweldig qua geluidskwaliteit maar ik word niet goed van hoe snel die dingen kapot gaan. Ik heb 3x de Senneheiser PX200 gehad maar ze zijn allemaal kapot gegaan.

+ episch veel huiswerk gemaakt! 3 weken voor mijn tentamens!
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2011 15:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
Uchiha_Shadow schreef:
Ik heb Sennheiser HD 595

[ img]http://reviews.digitaltrends.com/images/firstlook/sennheiser/hd595.jpg[/img]

Sennheiser is geweldig qua geluidskwaliteit maar ik word niet goed van hoe snel die dingen kapot gaan. Ik heb 3x de Senneheiser PX200 gehad maar ze zijn allemaal kapot gegaan.

+ episch veel huiswerk gemaakt! 3 weken voor mijn tentamens!

Er zit toch wel iets van 2 jaar garantie op, minimaal?

Nou ja m'n pa heeft een vergelijkbare Sennheiser koptelefoon nu 7 jaar, dus ik ga er van uit dat jij gewoon pech had (of onzuinig met dingen om gaat )
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2011 17:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Aaruman schreef:
GekooktEi schreef:
+ Slapen
± Aardige saaie dertien-in-een-dozijndag gehad (maandag, tja) behalve dan dat ik van mijn mentor en andere voormalige mentor een verhaal over toen zij 's nachts bedreigd waren op een schoolkamp, nu veel duidelijker heb gehoord, wat ik wel erg prettig vond :)

Vertel!

We zaten in de Ardennen, op één of andere camping, en er waren een stel MBO'ers (ja, dat waren het echt :p) die ook op die camping stonden... Een stel van mijn klasgenoten hadden 's avonds laat nog met die MBO'ers zitten praten, waardoor mijn mentoren kwaad werden omdat daar afspraken over waren wanneer ze terug moesten zijn, die ze dus hadden overschreden. Toen hebben die lui waarschijnlijk de preek van mijn mentoren tegen mijn klasgenoten gehoord, en is een ander groepje van die lui (meenden die klasgenoten die met die mensen hadden zitten praten), dat stomdronken was, 's nachts naar ons kampje gekomen en hebben dingen gezegd als "We komen voor *naam mentor*," "Zullen we het langzaam doen of snel?" en "We steken jullie tenten in de fik".

Toen zijn mijn mentoren in de camper gevlucht o.i.d. en hebben ze hulp geprobeerd te bellen (die jongeren waren al weer weg geloof ik, toen) maar ze hadden geen politienummers e.d. (ze wisten blijkbaar niet dat je in elk land 1-1-2 kan bellen en de hulpdiensten dan aan de lijn krijgt) en hebben dus uiteindelijk via-via de campingbaas gebeld, die aan is komen rijden en in dat huisje met een MagLite op die MBO'ers tekeer is gegaan naar het schijnt En toen wilde hij weer weggaan, maar dat wilden mijn mentoren niet (ze voelden zich natuurlijk nog steeds bedreigd en die actie met die MagLite was natuurlijk olie op het vuur ). En de rest weet ik niet meer, maar het is dus goedgekomen. En dat alles terwijl wij een paar meter verder lagen te slapen, best wel raar.

Volgende groepje wat daar zou komen, niet van onze school hoor maar gewoon die daar na ons zou staan, is ook geannuleerd door de campingleiding door dat incident.
Terug naar boven
Aaruman BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2011 17:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Sowhe heftig verhaal eggie!
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2011 17:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

- Enorm moe, gisteren al om kwart voor negen naar bed gegaan, maar heeft nog weinig geholpen
+ Gisteren alweer twee jaar samen met m'n vriendin
+ Een leenkat voor een week. Beest verstopt zich overal, maar is wel enorm lief.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2011 18:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Gefeliciteerd Rene
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2011 18:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Uchiha_Shadow schreef:
Gefeliciteerd Rene
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2011 18:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Bedankt mannen
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 517, 518, 519 ... 768, 769, 770  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 518 van 770

Ga naar: