Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 26, 27, 28  Volgende  
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2011 17:39    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Uchiha_Shadow schreef:
MocroMo schreef:
en Nintendo is toch wel negatief in beeld is met hun 3D

Waar dan?

Kom op, je hebt toch wel de artikelen gezien over de bij-effecten die het 3D-effect van de 3DS zou hebben...

Ik wel. Wij wel. De rest van de wereld? Mwoah. Dat was mijn punt; Denk dus niet dat het invloed op de sales gaat hebben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2011 17:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Uchiha_Shadow schreef:
GekooktEi schreef:
Uchiha_Shadow schreef:
MocroMo schreef:

Waar dan?

Kom op, je hebt toch wel de artikelen gezien over de bij-effecten die het 3D-effect van de 3DS zou hebben...

Ik wel. Wij wel. De rest van de wereld? Mwoah. Dat was mijn punt; Denk dus niet dat het invloed op de sales gaat hebben.

Oooh, zo! Dan snap ik je punt, ja.
Terug naar boven
MocroMo BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2011 18:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Uchiha_Shadow schreef:
GekooktEi schreef:
Uchiha_Shadow schreef:
MocroMo schreef:

Waar dan?

Buiten Nederland zou ik het niet weten, maar in Nederland is het in de trouw, telegraaf, nu.nl geweest. Dus ik denk dat Nederland er wel het een en ander van af weet. Maar je hebt een punt hoever heeft de nieuws de doelgroep van Nintendo bereikt, en in hoeverre nemen zij die nieuws serieus. Ook omdat er weer andere berichten zijn over dat het niet schadelijk is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2011 18:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Geloof me, zulk nieuws bereikt veel gemakkelijker de doelgroep van Nintendo dan het ons bereikt. Gamesites hebben eerder kritische bedenkingen bij zulk nieuws.
Terug naar boven
asianck BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2011 21:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Q&A door Dale North:

http://www.destructoid.com/feature-your-nintendo-3ds-questions-answered-195648.phtml

Alle vragen die ik wou weten over de 3DS zijn beantwoord.
Terug naar boven
MocroMo BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2011 22:10    Onderwerp: Reageren met citaat

asianck schreef:
Q&A door Dale North:

http://www.destructoid.com/feature-your-nintendo-3ds-questions-answered-195648.phtml

Alle vragen die ik wou weten over de 3DS zijn beantwoord.

Ziet er goed uit, op de ene punt na dat je "sweet spot" erg klein is. Als ik in mijn bed lig dan grijp ik weleens mijn DS. Ik denk dan niet dat ik in de sweet spot zone zit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2011 23:25    Onderwerp: Reageren met citaat

w00t , Master quest zit bij OoT!!
Terug naar boven
Cubic X BerichtGeplaatst: 06 Mrt 2011 19:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Ben benieuwd of ik de 3DS op 25 maart gewoon kan scoren bij mijn lokale Mediamarkt. Woon in een grootte stad en het is de enigste Mediamarkt in de buurt, dus ik schat de kans klein in. Ga geen pre-order plaatsen, als ik hem iets later pas kan aanschaffen is het ook geen probleem, toch weinig goede launchgames .
Terug naar boven
asianck BerichtGeplaatst: 06 Mrt 2011 21:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Cubic X schreef:
Ga geen pre-order plaatsen, als ik hem iets later pas kan aanschaffen is het ook geen probleem, toch weinig goede launchgames .

Same hiero. Mediamarkt is overigens wel 5 euro goedkoper, dan de andere winkels.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 06 Mrt 2011 21:28    Onderwerp: Reageren met citaat

RoaringMdog schreef:
w00t , Master quest zit bij OoT!!

Awesome! Nu nog alleen de extra dungeons.
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2011 02:08    Onderwerp: Reageren met citaat

http://gonintendo.com/viewstory.php?id=152029

Ik hoop echt dat dat 2e stukje waar is
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2011 07:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Slim van Nintendo! Maar veel mensen die de 3DS kopen zullen het van dag 1 niet meer updaten om zo hun piraterij uit te voeren. Volgens mij kan Nintendo het niet maken om de 3DS niet meer bruikbaar te maken voor men die flashkaartjes te gebruiken. Ze zijn niet illegaal. Althans in een paar landen wel volgens mij.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2011 08:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Fake, daar hebben ze het recht niet toe. Jammer genoeg.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2011 19:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Gewoon verplicht updates installen vanaf het moment dat je in de buurt van een WiFi netwerk zit.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2011 19:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Gewoon verplicht updates installen vanaf het moment dat je in de buurt van een WiFi netwerk zit.

Als Ninty een future uit de 3DS haalt dan krijgen ze gelijk een rechtszaak aan de broek. Dus Ninty kan niet zomaar verplichte updates doorvoeren.
Terug naar boven
Token BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2011 19:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Mafusto schreef:
Joni Philips schreef:

Als Ninty een feature uit de 3DS haalt dan krijgen ze gelijk een rechtszaak aan de broek. Dus Ninty kan niet zomaar verplichte updates doorvoeren.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2011 19:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja, ja verbeter me maar.
Terug naar boven
asianck BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2011 14:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Nintendo heeft in de 3DS zulke leuke features ingebouwd, dat mensen wel 2x nadenken, voordat ze een flashcard zullen aanschaffen...

... hoop ik tenminste. Het zag er in ieder geval veelbelovend uit met die Coins en Streetpass.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2011 17:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Mafusto schreef:
Joni Philips schreef:

Als Ninty een future uit de 3DS haalt dan krijgen ze gelijk een rechtszaak aan de broek. Dus Ninty kan niet zomaar verplichte updates doorvoeren.

Ze hoeven er toch geen functie uit te halen? Ze kunnen er gewoon een functie uit laten vanaf het begin. Daar is niets illegaals aan, dat kan gewoon gezien worden als een patch die meteen door wordt gevoerd bij de launch.
Terug naar boven
asianck BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2011 21:51    Onderwerp: Reageren met citaat

^Je bedoelt net als oa. de internet browser en de eShop?
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2011 15:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb de 3DS en moet zeggen dat de 3DS leuke software heeft ingebouwd. Face raiders, AR Games enzo zijn al zo leuk dat je niet eens op de eerste dag een spel hoeft te kopen. Hoe is de 3D? Goed! Bij de bios zie ik het beter maar de 3DS komt er zeer dichterbij. Ja het is waar de je het alleen op een bepaalde afstand kan zien en helaas wordt de 3DS zijn scherm wat donkerder met 3D.

Heb ook de game Super Street Fighter IV bij gekocht.
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2011 17:47    Onderwerp: Reageren met citaat

@ de mensen die de 3DS hebben...dus @ Lawliet , je kan nu al je 3DS updaten. Je krijgt dan een 3D video , best tof ^^'
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2011 18:13    Onderwerp: Reageren met citaat

RoaringMdog schreef:
@ de mensen die de 3DS hebben...dus @ Lawliet , je kan nu al je 3DS updaten. Je krijgt dan een 3D video , best tof ^^'

Ja wel leuk. Kunnen we een beetje verwachten hoe de 3D films er uit te komen zien. Ik moet zeggen dat het niet zo scherp is als een video game filmpje bijvoorbeeld.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2011 18:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zou graag mijn DSi-software willen overzetten naar mijn Nintendo 3DS, echter kan dit nog niet. Erg spijtig. Ook zijn andere functies van het apparaat nog niet beschikbaar. Jammer, hoor!

Overigens wil ik hier hetzelfde plaatsen als ik deed in het aankopen-topic. Het is namelijk belangrijk de onderstaande in acht te nemen alvorens je de Nintendo 3DS gebruikt:

Weet wel dat je, om ervoor te zorgen dat je geen gezichtsvermogen verliest, echt elk half uur een pauze moet nemen. Dit is zoals het in de gebruiksaanwijzing staat. Dus niet meteen drie uur lang gaan spelen op de Nintendo 3DS. Want als je dat wel doet, kan het toch echt fout aflopen.

Ook is het zo dat kinderen jonger dan zes jaar beter kunnen spelen met de uitgeschakelde 3D-modus. Gewoon in 2D-modus, dus. Als kinderen jonger dan zes jaar gebruik maken van de 3D-beelden, kan hun gezichtsvermogen afnemen. En dat wens je een kind natuurlijk niet toe.

Kijk dus allemaal goed uit, en gebruik de Nintendo 3DS, en de 3D-functies zoals ze aangeraden worden. Ik snap dat het een nieuw apparaat is en dat je ermee wilt spelen, maar denk ook aan je gezondheid.

Als laatste lijkt het me toch wel op zijn plaats om te melden dat geïmporteerde Nintendo DS-software (en dus niet de Nintendo 3DS-software) gewoon af te spelen is op de Nintendo 3DS.
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2011 19:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Even een paar acties die ik heb gevonden in NL

Dixons 230 euro + 1000 airmiles
Mediamarkt 244

(alles is uit mijn hoofd)

Echt kut dat ik gisteren geld aan mn ouders moest uitlenen

Precies de 140 euro die ik mis om em te kopen
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 26, 27, 28  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 16 van 28

Ga naar: