Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 505, 506, 507 ... 768, 769, 770  Volgende  
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 27 Feb 2011 22:12    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Leuk verjaardagsfeest gehad: Naar de bioscoop geweest (True Grit gezien), en daarna naar een Chinees Restaurant waar het erg gezellig was. In ieder geval, nu ben ik brak.
- Voor dat laatste.
+ Morgen niet naar school.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 27 Feb 2011 22:32    Onderwerp: Reageren met citaat

----------------- Vakantie voorbij.
- rothumeur dus
- koppijn, echt hinderlijk..paracetemol werkt ook niet
+ weet niet? vond het wel zo goed staan.. een plusje erbij?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Robert BerichtGeplaatst: 27 Feb 2011 22:42    Onderwerp: Reageren met citaat

+ vakantie heb ik nog niet gehad, dat moet nog komen
+ lente komt er aan!... hopelijk...
+ even cultuur luisteren en stukken controleren
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 27 Feb 2011 23:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Christian Vuye schreef:
+ Leuk verjaardagsfeest gehad: Naar de bioscoop geweest (True Grit gezien), en daarna naar een Chinees Restaurant waar het erg gezellig was. In ieder geval, nu ben ik brak.

Madness, iedereen gaat naar die film Waarom kan ik niemand vinden die met me naar de bioscoop wil?

Ik ben in mijn vriendenkring eigenlijk de enige die elke maand wel een interessante film weet in de bioscoop, of die zich er überhaupt voor interesseert. Jammer is dat.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 27 Feb 2011 23:23    Onderwerp: Reageren met citaat

- ik heb echt het gevoel dat ik keihard wil schreeuwen, maar het komt er niet uit.

- fffffffffffffffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- virtueel helpt ook niet
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 28 Feb 2011 00:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:
- ik heb echt het gevoel dat ik keihard wil schreeuwen, maar het komt er niet uit.

- fffffffffffffffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- virtueel helpt ook niet

Dit dus,

-- Nu maar pitten dan
-- En om 6:45 alweer op, yeahhh!.. -.-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GekooktEi BerichtGeplaatst: 28 Feb 2011 00:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

+ Slapen
+ Eerste twee uur vrij. Of nou ja, ik neem het. Maar dat ook weer niet; ik sta simpelweg geroosterd als de eerste twee uur vrij op elke dag, dus natuurlijk ga ik daar mijn slaatje uit slaan hoewel ik heus wel weet dat er les is. Ik ga niet naar lessen die niet op mijn rooster staan... want die lessen bestaan helemaal niet
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 28 Feb 2011 07:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Nickdhnick schreef:
BeWario schreef:
+ verslaafd aan Pokemon HeartGold

Jij ook al? Ik probeer hem nog 1 keer uit te spelen voor Pokémon Black in mn collectie komt (donderdag dus). Sta nu letterlijk voor de Pokémonleague.

+ Lekker rustig weekendje gehad
- Mag ook wel voor een komende drukke week

Lol, heb gisteravond de hele avond die volt-orb minigame zitten spelen :') heb nu wel een mooie dratini overigens

+ Dat.
- Dat, daardoor ben ik laat gaan slapen XD
+ Editors
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 28 Feb 2011 08:05    Onderwerp: Reageren met citaat

- Oscars waren lame
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 28 Feb 2011 09:13    Onderwerp: Reageren met citaat

BeWario schreef:

Lol, heb gisteravond de hele avond die volt-orb minigame zitten spelen :') heb nu wel een mooie dratini overigens

Kan je hem niet beter vangen? Doe ik wel ten minste. Ik haat die minigames.

- Laat gaan slapen
- Moe
- Weer op stage waar ik vandaag geen zin in heb
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 28 Feb 2011 11:08    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Waarom kan ik niemand vinden die met me naar de bioscoop wil?

Ik ben in mijn vriendenkring eigenlijk de enige die elke maand wel een interessante film weet in de bioscoop, of die zich er überhaupt voor interesseert. Jammer is dat.

Je bent niet de enige die daar last van heeft, tegenwoordig lijkt iedereen hier alleen te willen chillen en de vrienden waar ik wel leuke dingen mee deed zijn verhuisd of hebben een vriendin en bijna nooit meer tijd. Ik moet dan ook zeggen dat ik helemaal geen moeite doe om nieuwe mensen te ontmoeten en heb ook geen idee waar ik dat zou moeten doen behalve in de kroeg. -.-

- Verrot geslapen.
- Moe.
Terug naar boven
Jonezy BerichtGeplaatst: 28 Feb 2011 13:02    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Christian Vuye schreef:

Madness, iedereen gaat naar die film Waarom kan ik niemand vinden die met me naar de bioscoop wil?

True Grit zoog toch ik heb hem vrijdagavond ook gezien. Normaal vind ik cowboyfilms sowieso al geweldig, of Coen Brothers films. Maar dit..nee dankjewel, ik vond het vooral heel slaapverwekkend. Vooral die sexscene met Jeff Bridges, dat meisje en een paard was het hoogtepunt van de film.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 28 Feb 2011 13:17    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Vriend komt zo chillen, film kijken! :')
+ Voel me al iets beter dan vanochtend.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 28 Feb 2011 15:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Jonezy schreef:
GekooktEi schreef:
Christian Vuye schreef:

True Grit zoog toch ik heb hem vrijdagavond ook gezien. Normaal vind ik cowboyfilms sowieso al geweldig, of Coen Brothers films. Maar dit..nee dankjewel, ik vond het vooral heel slaapverwekkend. Vooral die sexscene met Jeff Bridges, dat meisje en een paard was het hoogtepunt van de film.

Jongen, toch! True Grit was geweldig! Die dialogen waren gewoonweg uitstekend en met het verhaal zat het ook goed: gewoon kijken!
Terug naar boven
Jonezy BerichtGeplaatst: 28 Feb 2011 16:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Geweldig? Ik vond het juist allemaal maar saai. Ik zat de hele tijd te wachten tot er wat gebeurde. En het verhaal was voorspelbaar en saai. En het einde vond ik ook nog eens kut.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 28 Feb 2011 16:56    Onderwerp: Reageren met citaat

- muzikaal gehandicapte imbecielen die een 2 geven op muziek dat zo een film in kan. Als het in een trailer op youtube had gezeten had ik nu 285924589 fans gehad. :/ welkom op newgrounds.

+ vanavond noodles 'maken (tief op met je instant noodle gifpot)

+ goed zijn met AD build - sion in league of legends.

- demons souls begint steeds belachelijker te worden.
Beetje maar een gevangenis geravaged, want die houtenbruggetjes grot is niet te doen wanneer je bij die tering trollen komt, die kutbeesten mollen me in 2 meppen, en na de 1e lig je al klaar op die stok tussen je benen te nemen op de grond, geweldig.

2x doodgegaan op zelfde plek en bedankt.

Die gevangenis is wel te doen verder.

- gundam 2 (warriors) begint me ook de strot uit te komen, extra missies zijn ook niet te doen, tering 1 hit killende bazen na een missie van een uur, dan ben je er ook wel klaar mee na 3x een extra missie proberen (met lvl 50 pilot en max built gundam F91 of Z gundam)

- Fallout new vegas geen zin meer in ik snap dat domme kaartspel niet.

- Sengoku basara alle ally's unlocken is ook onbegonnen werk.

Gamen begint steeds kutter te worden lijkt het.

Ik hoop dat Dw 7 snel uitkomt, en daarna natuurlijk Skyrim.

En dat het zonnetje gaat schijnen.

Mischien na 500 jaar eens een vriendin vinden (niet in de disco) maar dat zal wel niet.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 28 Feb 2011 17:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Jonezy schreef:
Geweldig? Ik vond het juist allemaal maar saai. Ik zat de hele tijd te wachten tot er wat gebeurde. En het verhaal was voorspelbaar en saai. En het einde vond ik ook nog eens kut.

True Grit is dan ook geen actiefilm, hé! De film draaide meer rond de personages en de dialogen tussen die personages.
Terug naar boven
Jonezy BerichtGeplaatst: 28 Feb 2011 17:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Jonezy schreef:

True Grit is dan ook geen actiefilm, hé! De film draaide meer rond de personages en de dialogen tussen die personages.

Ja ach. Ik dacht, ik vind cowboyfilms altijd leuk, en Coen brothers films ook altijd. Maar dit vond ik maar een saaie bedoening.
Terug naar boven
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 28 Feb 2011 17:27    Onderwerp: Reageren met citaat

- Maandag, nog altijd de kutste dag in de week
- Moe
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 28 Feb 2011 17:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Oh well, ik wil True Grit sowieso nog zien, ook al is hij klote volgens Jonezy Ach, het is wel vaker zo dat een team dat weer samenwerkt, waarvan je zou verwachten dat het de vorige film overtreft, het lang niet zo goed wordt. Zie verschil in kwaliteit Gladiator en Robin Hood (2010) van Ridley Scott en Russell Crowe
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 28 Feb 2011 17:57    Onderwerp: Reageren met citaat

KingLikesCookies schreef:
- Maandag, nog altijd de kutste dag in de week
- Moe

+ http://rope.foofighters.com/
+/- Film kijken werd hem niet.
- Verveling.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 28 Feb 2011 18:23    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Film 1 is nog steeds gratis.
+ Sherlock Holmes kijken :d
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 28 Feb 2011 18:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Paintskillz schreef:
+ Film 1 is nog steeds gratis.
+ Sherlock Holmes kijken :d

Ik haat Digitenne, ik heb de hele zender namelijk niet eens op mijn kanalenlijst staan.

ninodude schreef:
+/- Film kijken werd hem niet.

Dat had ik in de vakantie dus ook, zou naar bios gaan met een vriend. Meh. Hopelijk komt het er volgend weekend nog van.
Terug naar boven
PS3gamerXD BerichtGeplaatst: 28 Feb 2011 18:44    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:

Nice! Foo Fighters
+ Voor dat nummer
- Moe
+/- Moet leren, maar wordt steeds afgeleid
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 28 Feb 2011 18:53    Onderwerp: Reageren met citaat

PS3gamerXD schreef:
ninodude schreef:

Nice! Foo Fighters
+ Voor dat nummer

Even voordat je het weet, hun nieuwe album komt 12 April uit! Ik heb er alvast enorm zin in.

+ Rockbandjes checken.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 505, 506, 507 ... 768, 769, 770  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 506 van 770

Ga naar: