| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 468, 469, 470 ... 768, 769, 770 Volgende
|
| Nelus |
Geplaatst: 01 Feb 2011 21:48 Onderwerp:
| |

|
+++ Nieuw blog over 3DS and NGP af! Gelanceerd!
- Moet eens even een site gaan bouwen i.p.v. blogsites
- Teveel snacks op vandaag
- Nog geen bericht van kamer
+ Woooorld oooof WARCRAAAAAAFT! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_dan |
Geplaatst: 01 Feb 2011 21:56 Onderwerp:
| |

|
| Robert schreef: | | the_dan schreef: | | - kut regering |
Bezuininging op onderwijs neem ik aan? Ja daar ben ik ook niet blij mee. Heel erg stom vind ik het zelf. Wat heeft Nederland nou te bieden behalve een doorgeef luik van goederen via Rotterdam naar Duitsland. Zonder kennis zijn we niets! |
Dat , en Bezuininging op het openbaar vervoer
Minder metro´s
minder tramlijnen (er verdwijnt een kwart)
hogere kosten |
|
| Terug naar boven |
|
|
| BeWario |
Geplaatst: 01 Feb 2011 22:09 Onderwerp:
| |

|
| Robert schreef: | | the_dan schreef: | | - kut regering |
Bezuininging op onderwijs neem ik aan? Ja daar ben ik ook niet blij mee. Heel erg stom vind ik het zelf. Wat heeft Nederland nou te bieden behalve een doorgeef luik van goederen via Rotterdam naar Duitsland. Zonder kennis zijn we niets! | Daar ben ik het ook mee eens, eerst zeggen dat we moeten bezuinigen dan wordt de cultuursector en Onderwijs flink naar beneden gehaald. Om vervolgens vrolijk door te bakkeleien over het roken in cafes en kroegen, het verhogen van de maximumsnelheid en een of andere politiemissie in Afghanistan... Waar denken ze dat het vorige kabinet over is gevallen? Juist ja, de missie in Afghanistan! En dan maar zeggen dat ze goed bezig zijn :/ |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 01 Feb 2011 22:09 Onderwerp:
| |

|
+-http://www.ataleoftworichards.com/
Tales of Vesperia waarschijnljik aangekodigt voor Europa/Amerika.
Als je goed kijkt naar de eerste vage letter ''T'' precies als die van Vesperia en niet van Graces F. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| vgo910 |
Geplaatst: 01 Feb 2011 22:10 Onderwerp:
| |

|
+nieuw rooster
+3 uur minder per week
+geen levensbeschouwing meer, ben er voor altijd van af =D
+geen blokuur met die heks van Nederlands meer op woensdag ochtend
-nu op donderdag ochtend
+gelukkig met pauze erin |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 01 Feb 2011 22:20 Onderwerp:
| |
![]()
|
- Hoofd vol, teveel nadenken.. Damn als je denkt dat je gaat stoppen met nadenken , denk je ook.. en kan ik alsnog niet slapen
+ Minecraft server, stadje nogsteeds mee bezig
- morgen hele dag druk en geen tijd voor Mc en of andere dingen / sociale leven ;(
+ Zatox feat. D-Block & S-Te-Fan - Madhouse |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 01 Feb 2011 22:22 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| BeWario schreef: | | Robert schreef: | | the_dan schreef: | | - kut regering |
Bezuininging op onderwijs neem ik aan? Ja daar ben ik ook niet blij mee. Heel erg stom vind ik het zelf. Wat heeft Nederland nou te bieden behalve een doorgeef luik van goederen via Rotterdam naar Duitsland. Zonder kennis zijn we niets! | Daar ben ik het ook mee eens, eerst zeggen dat we moeten bezuinigen dan wordt de cultuursector en Onderwijs flink naar beneden gehaald. Om vervolgens vrolijk door te bakkeleien over het roken in cafes en kroegen, het verhogen van de maximumsnelheid en een of andere politiemissie in Afghanistan... Waar denken ze dat het vorige kabinet over is gevallen? Juist ja, de missie in Afghanistan! En dan maar zeggen dat ze goed bezig zijn :/ | Tja, het is niet omdat een regering valt over een beslissing, dat je de beslissing dan niet meer moet nemen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 01 Feb 2011 23:11 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| + The Walking Dead Episode 3 kijken! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| BeWario |
Geplaatst: 02 Feb 2011 08:00 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | BeWario schreef: | | Robert schreef: | | the_dan schreef: | | - kut regering |
Bezuininging op onderwijs neem ik aan? Ja daar ben ik ook niet blij mee. Heel erg stom vind ik het zelf. Wat heeft Nederland nou te bieden behalve een doorgeef luik van goederen via Rotterdam naar Duitsland. Zonder kennis zijn we niets! | Daar ben ik het ook mee eens, eerst zeggen dat we moeten bezuinigen dan wordt de cultuursector en Onderwijs flink naar beneden gehaald. Om vervolgens vrolijk door te bakkeleien over het roken in cafes en kroegen, het verhogen van de maximumsnelheid en een of andere politiemissie in Afghanistan... Waar denken ze dat het vorige kabinet over is gevallen? Juist ja, de missie in Afghanistan! En dan maar zeggen dat ze goed bezig zijn :/ | Tja, het is niet omdat een regering valt over een beslissing, dat je de beslissing dan niet meer moet nemen. | Nee, het was meer dat ze tegen de wil van het volk ingingen en hun belofte wilden verbreken om de missie in Afghanistan te verlengen. Daarom was het kabinet gevallen, omdat ze alsnog de missie in Afghanistan wilden verlengen. Toen het kabinet viel, is dat niet doorgegaan. Maar aangezien ze nu weer iets soortgelijks (willen) proberen, is de kans groot dat heeel veel mensen dat niet gaan pikken. Oh, en als het kabinet binnenkor valt, dan heb ik ook nog een krat bier tegoed van een aantal mensen  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 02 Feb 2011 12:07 Onderwerp:
| |

|
+/- Vandaag vrij, dus tijd voor de maandelijkse grote schoonmaak. -_-" Ok zo groot is mijn kamer niet, 2 bij 3. Maar het gaat zeker wel een paar uur kosten voordat ik alle hoekjes heb schoongemaakt.
+ Volgende week Hardstyle Top 40 Februari.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 02 Feb 2011 13:13 Onderwerp:
| |
![]()
|
| ninodude schreef: | +/- Vandaag vrij, dus tijd voor de maandelijkse grote schoonmaak. -_-" Ok zo groot is mijn kamer niet, 2 bij 3. Maar het gaat zeker wel een paar uur kosten voordat ik alle hoekjes heb schoongemaakt.
+ Volgende week Hardstyle Top 40 Februari.  |
Die van Januari was echt vet, ben benieuwd naar februari +
+/- Ruzie @ school gehad
+ minecraft ;p
- weinig tijd vandaag |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Divine Rage |
Geplaatst: 02 Feb 2011 13:25 Onderwerp:
| |

|
+ Wireshark
- Daarmee kunnen bevestigen dat minecraft bagger is.
- Je username en wachtwoord worden in plaintext verstuurd.
| Minecraft schreef: | | user=DivineRage&password=wachtwoordhier&version=12 |
|
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 02 Feb 2011 14:16 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: | +/- Vandaag vrij, dus tijd voor de maandelijkse grote schoonmaak. -_-" Ok zo groot is mijn kamer niet, 2 bij 3. Maar het gaat zeker wel een paar uur kosten voordat ik alle hoekjes heb schoongemaakt. |
2/3, nu even pauze.
+ Tosti.
Edit: Alleen nog even de lege flessen inleveren en boodschappen doen en ik ben klaar voor de rest van de week. (Thuis dan) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 02 Feb 2011 15:14 Onderwerp:
| |
![]()
|
| Divine Rage schreef: | + Wireshark
|
Als minecraft bagger is dan speel je het toch lekker niet :') |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 02 Feb 2011 16:40 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Divine Rage schreef: | | Minecraft schreef: | | user=DivineRage&password=wachtwoordhier&version=12 |
|
Lol, nice. Nu weet ik je wachtwoord lol
+ The Walking Dead is awesome! Kan niet wachten om Ep4 te kijken ^^ |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Divine Rage |
Geplaatst: 02 Feb 2011 16:53 Onderwerp:
| |

|
| Dellion schreef: | | Divine Rage schreef: | + Wireshark
|
Au contraire. Ik heb zo'n 5 maanden lang al bijna niets anders gespeeld. Minecraft zit echter technisch zo ongelofelijk slecht in elkaar dat ik eigenlijk niet meer weet waarom ik m'n laptop dit aan wil doen.
En dan ga ik weer verder met bouwen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 02 Feb 2011 16:54 Onderwerp:
| |
![]()
|
| Divine Rage schreef: | | Dellion schreef: | | Divine Rage schreef: | + Wireshark
|
Au contraire. Ik heb zo'n 5 maanden lang al bijna niets anders gespeeld. Minecraft zit echter technisch zo ongelofelijk slecht in elkaar dat ik eigenlijk niet meer weet waarom ik m'n laptop dit aan wil doen.
En dan ga ik weer verder met bouwen. |
Hmm, even denken.. Wat was het ook al weer, oh ja! Het spel is gemaakt door één persoon. :') |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 02 Feb 2011 16:56 Onderwerp:
| |

|
Dan is geen excuus voor slechte programmering . |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 02 Feb 2011 16:57 Onderwerp:
| |
![]()
|
Logisch, maar het is wel een verklaring.
Wat zou jij doen als je mensen als divine als kopers hebt van je spel? Inderdaad rushen omdat ze anders gaan zeiken  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Divine Rage |
Geplaatst: 02 Feb 2011 16:58 Onderwerp:
| |

|
Gemaakt door een persoon of niet, hij is gewoon een verschrikkelijke slechte programmeur.
Oh, en Ei, dat is natuurlijk niet mijn wachtwoord. Maar het staat er wel gewoon zo.
En rushen omdat ik anders zou zeiken? Zolang ik minecraft speel heb ik alleen maar lopen zeiken omdat die luie lamzak zijn updates rusht, en blijkbaar ook niet eens playtest.
Laatst aangepast door Divine Rage op 02 Feb 2011 17:00; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 02 Feb 2011 16:58 Onderwerp:
| |
![]()
|
| Divine Rage schreef: | Gemaakt door een persoon of niet, hij is gewoon een verschrikkelijke slechte programmeur.
Oh, en Ei, dat is natuurlijk niet mijn wachtwoord. Maar het staat er wel gewoon zo. |
Gaat het er niet om dat het werkt? Of heb ik het nu mis? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Divine Rage |
Geplaatst: 02 Feb 2011 17:02 Onderwerp:
| |

|
| 'werken' is een relatief begrip. Het draait meestal wel, het is alleen zo overduidelijk slecht gecode. Lighting errors, chunk errors, game crashes, verschrikkelijke performance. En nagenoeg elke patch slaagt de man er weer in om dingen te slopen waar hij logischerwijs helemaal niet bij zou komen als hij fatsoenlijk zou programmeren. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 02 Feb 2011 17:04 Onderwerp:
| |
![]()
|
| Divine Rage schreef: | | 'werken' is een relatief begrip. Het draait meestal wel, het is alleen zo overduidelijk slecht gecode. |
Ik denk dat dat is als je er verstand van hebt, als buitenstaander zie je daar niks van. trouwens, het werkt dus waarom zou je oude koeien uit de sloot halen (slechte coding)
Trouwens je kan ook best wel gewoon je eigen goede coding maken en dat in het spel doen, probleem klaar. en gezeur klaar
en als je je nog steeds beter voelt kun je altijd nog naar het modding forum gedeelte van minecraft forums
Tevens join gewoon een goede minecraft multiplayer server, die updaten wel pas als het goed is, en releasen eigen dingen zoals classes, city systems etc |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Divine Rage |
Geplaatst: 02 Feb 2011 17:11 Onderwerp:
| |

|
| Dellion schreef: | | Ik denk dat dat is als je er verstand van hebt |
Precies.
| Dellion schreef: | | Trouwens je kan ook best wel gewoon je eigen goede coding maken en dat in het spel doen, probleem klaar. en gezeur klaar |
Dat helpt niet als hij bij elke falende patch alle mods weer breekt. Totdat die nieuwe launcher ons de keuze geeft te updaten blijf ik vrolijk doorklagen.
Overigens ben ik een game-admin op de voxelbox. Wat waarschijnlijk een van de best gerunde servers is die er op het moment zijn. Meerdere keren complimenten gekregen van o.a. de lead developer van Bukkit, EvilSeph.
Bukkit op het moment ook niet heel veel beter, het aantal keren dat ze onnodige veranderingen in hun code aanbrengen waardoor bestaande plugins deels herschreven moeten worden is inmiddels niet meer op mijn extremiteiten te tellen.
Oh, en ik heb al zo'n 3 maanden geen SP meer gespeeld.
Anyway;
+ Al die downloads die naar een dagje school klaar zijn.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 02 Feb 2011 17:14 Onderwerp:
| |
![]()
|
+ voor HeroCraft , prima server. Tenminste, als je van hardcore houd. dat houd in steden, buiten de steden pvp / raids en af en toe oorlogen. offcourse draait het grootste gedeelte om steden
- voor hele avond werk te doen hebben voor school
- voor updaten van herocraft atm, ze voegen weer features toe
+ Crypsis, lekkere muziek
- Rotzooi = kamer opruimen nu
- mensen die overal gelijk over zeuren (nee niet over games) Meer muziek gericht, of.. algemeen. Gewoon over alles. niks is meer goed tegenwoordig ofzo?  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 468, 469, 470 ... 768, 769, 770 Volgende |