| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 85, 86, 87 ... 95, 96, 97 Volgende
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 28 Jan 2011 23:12 Onderwerp:
| |

|
| Deurtje van de diepvries of van de panklaar? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 28 Jan 2011 23:25 Onderwerp:
| |

|
| Ja panklaar, alleen hebben wij die ook bij de zuivel en kip, ik sta meestal bij de kip xD |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 28 Jan 2011 23:59 Onderwerp:
| |

|
Vervelend. Duurt het vullen dan niet alleen maar langer? Ik ben zo blij dat onze winkel die deuren niet heeft. Maar onze koeling bestaat ook uit 4 verschillende merken en onderdelen (komt uit verschillende winkels en is bij ons in elkaar gepropt). |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 29 Jan 2011 11:42 Onderwerp:
| |

|
Ik zet gewoon altijd alle deurtjes open, dat is dus het resultaat xD. Maar waar ik me wel aan erger in de AH dat de houdbaar altijd al om 9 uur weg mag terwijl de vers tot 10 uur bezig is, daarbij komt nog dat wij de houdbaar wel altijd moeten helpen als onze vracht er nog niet is.
/rant |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 29 Jan 2011 12:26 Onderwerp:
| |

|
Handig, bij ons komt vers tussen 12 en 13 uur. 's avonds vullen ze na tot 20u. Houdbaar komt pas tussen 19 en 20 uur en gaan tussen 22 en 23u naar huis :')
Wees blij met je spoorboekje, sommige filialen krijgen vers of HB om 5u in de ochtend  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 29 Jan 2011 22:20 Onderwerp:
| |

|
| Ipod touch jailbreaken , doen of niet? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 29 Jan 2011 22:36 Onderwerp:
| |

|
| Zelfde vraag of je illegale games wil spelen op de 360 of PS3 etc... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Simon |
Geplaatst: 29 Jan 2011 22:49 Onderwerp:
| |

|
Jailbreaken =/= illegale games spelen.
Heb het zelf nog niet gedaan maar een paar mensen in m'n klas wel en het is ongelooflijk hoeveel extra functionaliteit zo'n jailbreak wel niet brengt. Veel dingen om je homescreen geheel te customizen, een menu dat je snel vanaf je status bar kunt openen en een betere YouTube app, etc. Klinkt allemaal erg positief en ik denk dat ik zelf binnenkort ook maar eens overstag ga. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 29 Jan 2011 23:04 Onderwerp:
| |

|
Ligt er natuurlijk aan wat je met het Jailbreaken wil doen. Dat wat jij zegt, of het gratis spelen / gebruiken van Apps  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Everybody_lies |
Geplaatst: 30 Jan 2011 00:42 Onderwerp:
| |

|
Iemand een idee wanneer best te kijken naar Dead Space : Aftermath
Voor of na Dead Space 2 ?  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| No'tje |
Geplaatst: 30 Jan 2011 00:48 Onderwerp:
| |

|
| RoaringMdog schreef: | | Ipod touch jailbreaken , doen of niet? |
Ik zeg, DOEN! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 30 Jan 2011 00:50 Onderwerp:
| |

|
| Everybody_lies schreef: | Iemand een idee wanneer best te kijken naar Dead Space : Aftermath
Ervoor. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Everybody_lies |
Geplaatst: 30 Jan 2011 00:54 Onderwerp:
| |

|
| RoaringMdog schreef: | | Everybody_lies schreef: | Iemand een idee wanneer best te kijken naar Dead Space : Aftermath
Ervoor. |
Thank you |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 30 Jan 2011 11:05 Onderwerp:
| |

|
Ik heb me iPod gejailbreakt om pokemon te spelen. :')
| Nickdhnick schreef: | Handig, bij ons komt vers tussen 12 en 13 uur. 's avonds vullen ze na tot 20u. Houdbaar komt pas tussen 19 en 20 uur en gaan tussen 22 en 23u naar huis :')
Wees blij met je spoorboekje, sommige filialen krijgen vers of HB om 5u in de ochtend  |
Ja, dat was in de kerst bij ons ook zo, gelukkig dat ik toen niet moest werken =D |
|
| Terug naar boven |
|
|
| D: |
Geplaatst: 30 Jan 2011 12:10 Onderwerp:
| |

|
Mensen ik wil even mijn excuses aanbieden, niet dat ik hier ergens fout zit in deze tendens (die al vaker is voorgekomen) want het is wel duidelijk dat zoals een van jullie al zegt 'jullie mij zogenaamd niet moeten' en dat alle reden is om mij te betichten van het zijn van een luie werkloze, zeg maar gewoon uitkerings-trekker<-- omdat ik ben afgekeurd en ondanks dat ik zo zou willen ruilen met mensen die wel werken ik vanwege een extreem hoog burnout gehalte en add dat niet kan.
en smerige pedofiel.' omdat ik niet de heilige wet volg die stelt dat je enkel mag praten met mensen die van je eigen leeftijd zijn.
Ik wil enkel mijn excuses aanbieden dat ik soms grapjes maak die blijkbaar niet door iedereen begrepen worden, dat ik niet altijd positief ben over dingen als 'kratos' 'final fantasy 13' en 'fastfood' (het laatste heb ik volgens mij al een jaar niks over gepost maar goed)
Ik weet zeker dat kenden jullie mij in het echt jullie allemaal vrienden van me zouden zijn maar zoals je weet op het internet krijg je aan de hand van de kleinste details al een beeld van mensen. Het is dan extra makkelijk om voort te gaan mensen te (trachten te) pesten op hun zwaktes ongeacht of je uberhaupt werkelijk weet hoe de dingen zitten.
Zo gaat dat op het internet, want je hoeft niet bang te zijn dat je mensen in het echt tegenkomt en ze dan aan je vragen face to face waarom je dat zo nodig vond.
Ik bied overigens ook nog mijn excuses aan dat ik overigens datzelfde internet in de zeik heb genomen dmv dat nep interview op fok en mensen daar nogsteeds door getrolled worden.
Verder heb ik zelf geen excuses want ik ben gewoon mijzelf.
Verder bedankt ik de mensen met gezond verstand die gewoon vriendelijk blijven. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Marietta |
Geplaatst: 30 Jan 2011 12:13 Onderwerp:
| |

|
| + (ookal is het, het chattopic) Voor hierboven ^ |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Sutefuu |
Geplaatst: 30 Jan 2011 15:34 Onderwerp:
| |

|
ach D:, het is een tendens op gamed, net als met mc-fakey, hoe meer je er op reageert, hoe harder je het terugkrijgt; Negeren/een keer goed van je afbijten is het slimste, ik bedoel mc-fakey is niet meer terug gekomen, maar als je kijkt naar Remy, daar door iedereen weer gewoon normaal tegen.
En over dat pedofiel, we hebben het er nog wel over  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 30 Jan 2011 15:35 Onderwerp:
| |

|
| D: schreef: | | Mensen ik wil even mijn excuses aanbieden, niet dat ik hier ergens fout zit in deze tendens (die al vaker is voorgekomen) want het is wel duidelijk dat zoals een van jullie al zegt 'jullie mij zogenaamd niet moeten' en dat alle reden is om mij te betichten van het zijn van een luie werkloze, zeg maar gewoon uitkerings-trekker<-- omdat ik ben afgekeurd en ondanks dat ik zo zou willen ruilen met mensen die wel werken ik vanwege een extreem hoog burnout gehalte en add dat niet kan. |
Euhh gast ik heb ook een uitkering, Wajong uitkering wel te verstaan, maar alsnog door mijn leer achterstand, heb ik toch wel een goede baan tot mijn beschikking, en ben trouwens ook best vergeet achtig,
Japans leren zou ik bijv, 1 jaar over doen terwijl een normaal persoon zonder achterstand er een paar maanden over doet.
Net als bij mijn rijbewijs, heb er best lang over gedaan(2 jaar) kreeg mijn theorie certificaat haast niet.
Ik krijg dus centen via de UWV en van mijn baas, en dus verdien ik minder dan mensen die daar een baan hebben zonder 1 jaar contract.
Moet dus alleen hopen dat ik Juli mijn contract wordt verlengt.
Zodat ik niet terug hoef naar een re integratie bedrijf, kan ik weer een paar jaar wachten op een goede/leuke baan.
Laatst aangepast door dantekloon op 30 Jan 2011 15:38; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 30 Jan 2011 15:37 Onderwerp:
| |

|
dante omdat je een wajong hebt wilt niet zeggen dat iedereen gelijk is.
Fijn dat jij wel kunt werken, ik kan dat niet en geloof me ik heb het vrij vaak geprobeerd.
| Sutefuu schreef: | ach D:, het is een tendens op gamed, net als met mc-fakey, hoe meer je er op reageert, hoe harder je het terugkrijgt; Negeren/een keer goed van je afbijten is het slimste, ik bedoel mc-fakey is niet meer terug gekomen, maar als je kijkt naar Remy, daar door iedereen weer gewoon normaal tegen.
En over dat pedofiel, we hebben het er nog wel over  |
Ik ben blij dat je toon veranderd is, ik vond het toch echt over de grens vooral toen je over die fok toestand begon (welk toch echt in scene was gezet (met uitzondering van dat ik geen werk heb maar dat heeft zn redenen, overigens doe ik genoeg op een dag en daarbij maak ik muziek voor indie game ontwikkelaars, niet dat daar aan te verdienen valt tot nu toe.. ) daar kun je sunchaser over mailen zonodig.. (de documantairemaker) leek het me wel duidelijk dat je daar toch echt niet lollig probeerde te doen omdat je een lange nacht had.
Als mensen persoonlijk trachten steken te leveren neem ik dat vrij serieus op.
Ik weet niet waar je heen wilt met die laatste zin maar pm me maar dan waar je het 'over wilt hebben'. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 30 Jan 2011 15:46 Onderwerp:
| |

|
| D: schreef: | dante omdat je een wajong hebt wilt niet zeggen dat iedereen gelijk is.
Fijn dat jij wel kunt werken, ik kan dat niet en geloof me ik heb het vrij vaak geprobeerd. |
Voor mij een baan duurde ook 3 tot 4 jaar, het was overigens gewoon werken bij een re integratie bedrijf(hun zoeken voor mij werk) dat duurde enorm lang, en kreeg ruzie met mijn baas en toen zette ze er vaard achter. Als ik dat niet deed liep ik nog bij dat stom bedrijfje.
Ik wilde niet echt graag naar een intrieur bedrijf, maar heb gewoon de eerste beste baan die ik aangeboden kreeg aangenomen.
Daarom heb ik trouwens veel fouten in mijn Nederlands.
Maar ook dat begrijpt niemand.
Ik weet het dat het kut is dat je geen werk kunt vinden, of dat je afgekeurd bent.
mijn oom is ook afgekeurd, en met een uitkering red hij het niet.
Hij leefde wel 15 maanden op straat, nadat hij ontslagen was bij een Phillips bedrijf(hij had moeten stoppen met alles, zijn rijbewijs, sparen voor vakanties). |
|
| Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 30 Jan 2011 16:01 Onderwerp:
| |

|
ik heb 2 en een half jaar op straat geleefd, kreeg toen een verschrikkelijk afgedankt krot..even een stuk overslaan nu, uiteindelijk verhuiste ik naar andere kant van de straat naar een iets betere situatie tot alle asocialen om me heen kwamen wonen met honden die de hele godganse dag uit het raam blaften tot soms zelfs in de late uren.
nu woon ik ook net beter, heb nogsteeds wel last van stress stoornis door dat verleden. En dat gaat niet goed samen met burnouts.
Ben ong in totaal 3 jaar overspannen geweest met geen uitzicht op verbetering. Die overspannenheid is ook wat aan het dalen nu maar nog niet helemaal over. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| No'tje |
Geplaatst: 30 Jan 2011 16:02 Onderwerp:
| |

|
*Diepe zucht*
Eindelijk! En als je nu ook eens respect toont voor wat andere mensen leuk vinden zou het al helemaal top zijn.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 30 Jan 2011 16:08 Onderwerp:
| |

|
Al die diepzinnige shit op gamed, i cant handle it no more  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| No'tje |
Geplaatst: 30 Jan 2011 16:18 Onderwerp:
| |

|
| Paintskillz schreef: | Al die diepzinnige shit op gamed, i cant handle it no more  |
Need some of these?
 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dannyveno |
Geplaatst: 30 Jan 2011 16:40 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |