| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 84, 85, 86 ... 95, 96, 97 Volgende
|
| dannyveno |
Geplaatst: 27 Jan 2011 19:28 Onderwerp:
| |

|
| Lol, snap je het nou nog niet? We motten je gewoon niet. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Xenathos |
Geplaatst: 27 Jan 2011 19:31 Onderwerp:
| |

|
Dat iemand "anders" is vind ik nog geen reden om iemand geen waarschuwing te geven Nick. Hij lokt volgens mij ook echt niets zelf uit. Jullie gaan gewoon tegen hem in omdat hij een andere kijk op dingen heeft. Nou en? Als ik dat ook bij iedereen zou doen zou ik alles en iedereen af moeten zeiken.
Edit: Was in de war met topics... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Sutefuu |
Geplaatst: 27 Jan 2011 20:00 Onderwerp:
| |

|
| D: schreef: | | Nickdhnick schreef: | | D: schreef: | | Sutefuu schreef: | | pedofiel, triest, werkeloos en lui? Nee dankje, ik moet nog leren voor mn examen |
ik vind dit niet kunnen, kan een mod dit figuur even een waarschuwing geven? |
Je lokt het zelf uit D: Ik ga daarom ook geen waarschuwing geven aan Sutefuu. |
Ik lok uit dat ik pedofiel werkloos en lui genoemd word? hoe dan?
wat ben jij voor incompetente moderator? Ik vind dat nogal een aantijging vooral het eerste. Valt onder laster en smaad.
Uit het regelement:
Racistische opmerkingen, discriminerende en denigrerende opmerkingen richting een bepaalde groep of het uitschelden van anderen. Ook gescheld met ziektes en geslachtsdelen wordt niet getolereerd. |
wat dacht je door je reportage? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| KingLikesCookies |
Geplaatst: 27 Jan 2011 20:02 Onderwerp:
| |

|
| KingLikesCookies schreef: | Weet iemand hoe je je username laat opslaan bij het inloggen van Gamed (Firefox)? Mijn wachtwoord slaat hij al op, maar ik heb geen zin om elke keer mijn username nog in te typen.  | Niemand? 
Laatst aangepast door KingLikesCookies op 27 Jan 2011 20:02; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| D: |
Geplaatst: 27 Jan 2011 20:02 Onderwerp:
| |

|
| Sutefuu schreef: |
die reportage die 100% in scene gezet is? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 27 Jan 2011 20:06 Onderwerp:
| |

|
| Citaat: | | fuck toch op man, ik praat enkel met haar. Ik weet niet hoe dom je moet zijn om uberhaupt het woord 'geil' erbij te betrekken. |
Dat had ik beter kunnen formuleren, ik doelde hiermee dat je 39miljoen voor haar over had en dat iedereen weet dat je het een leuk meisje vindt <3... Dusja...
| Citaat: | | Lekker kortzichtig van je, je weet niet eens hoe mijn zaken staan dus dat soort onozele oordelen van je slaan de plank volledig mis. |
Gister zij je nog dat geld niet bestond?
| Citaat: | | ?????????? waar haal je dat nou weer vandaan.. ik kan wel 1000 posts posten waarin ik uiterst positief ben over iets. |
Dat je het nooit ergens mee eens bent had ik niet moeten zeggen. Jij kijkt anders naar dingen dan andere mensen, prima, maar je moet dat altijd en altijd benadrukken. Als het over eten gaat, komt er altijd naar voren dat daar slechte stoffen in zitten. Prima, maar dat benadruk je ook weer 9 van de 10 keer. Je bent dan wel weer vaak positief over muziek, en een enkele keer over hans zimmer
| Citaat: | | Dat zuig je ook maar weer uit je duim... |
Dat gevoel krijg ik gewoon bij jou, je manier van posten etc. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dannyveno |
Geplaatst: 27 Jan 2011 20:11 Onderwerp:
| |

|
| D: schreef: | | Sutefuu schreef: |
die reportage die 100% in scene gezet is? |
Juist.... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 27 Jan 2011 20:15 Onderwerp:
| |

|
| KingLikesCookies schreef: | | KingLikesCookies schreef: | Weet iemand hoe je je username laat opslaan bij het inloggen van Gamed (Firefox)? Mijn wachtwoord slaat hij al op, maar ik heb geen zin om elke keer mijn username nog in te typen.  | Niemand?  |
Hmm is dat niet iets met cookies? (nee geen woordgrap met jouw naam, heeft iets met internet te maken)
@ D: discussie
Luister vent, iedereen begint hier neutraal. Niemand word hier vanaf het begin gehaat. Al die kritiek die je te voorduren krijgt is vanwege opmerkingen uit het verleden. Ik word ook zo nu en dan uitgescholden oid omdat ik me als PC elitist gedraag. Is dat terecht? Soms wel, andere keren niet.
Gewoon een geval van oorzaak en gevolg. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joris |
Geplaatst: 27 Jan 2011 21:46 Onderwerp:
| |

|
| Neemt niet weg dat de lol er wel een beetje vanaf is, van dat hele gebash bedoel ik. En een reactie als die van Sutefuu op een 8-bit muziekje slaat natuurlijk nergens op. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Sutefuu |
Geplaatst: 27 Jan 2011 22:30 Onderwerp:
| |

|
Tja, komop jongens, het was facking half 2, hele dag zitten blokken voor mn examens, mag ik niet een grapje maken dan? Was al bij met hoe Nick het oppakte.
En idd D:, alles was in scene gezet, jij bent niet werkeloos, niet lui, en je stikt van de vrienden |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kurosaki01 |
Geplaatst: 28 Jan 2011 00:26 Onderwerp:
| |

|
| Joris schreef: | | Neemt niet weg dat de lol er wel een beetje vanaf is, van dat hele gebash bedoel ik. En een reactie als die van Sutefuu op een 8-bit muziekje slaat natuurlijk nergens op. |
Jezus terug van weggeweest?  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 28 Jan 2011 08:25 Onderwerp:
| |

|
Oh wat leuk  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 28 Jan 2011 08:51 Onderwerp:
| |

|
| Nickdhnick schreef: | - Je wilt niet werken, geld bestaat niet voor jou
|
inb4GekooktEiofhoejedatookzegt
Spelling tip:
Wil schrijf je zonder 't' omdat het een onregelmatig werkwoord is.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| PS3gamerXD |
Geplaatst: 28 Jan 2011 08:59 Onderwerp:
| |

|
inb4GekooktEiaswell
Als ik het goed heb is het:
Ik wil
Jij wilt
Hij wil
Dus Nickdhnick heeft het gewoon goed  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 28 Jan 2011 09:27 Onderwerp:
| |

|
Hmm vreemd. Ik heb het even opgezocht en het lijkt er op dat het allebei kan. =/
http://www.let.ru.nl/ans/e-ans/02/03/06/04/body.html
http://www.onzetaal.nl/advies/jewilt.php
Vreemd, want ik ben er ooit op afgerekend (toen ik dus 'wilt' schreef in plaats van wil) bij een verslag.
edit ik doel hier op:
| Citaat: |
Uitzonderingen op "stam + t"Op de "stam+t"-regel zijn er twee uitzonderingen:
-knip, niet van toepassing-
De onregelmatige werkwoorden. Hierboven hebben we ons steeds beperkt tot werkwoorden waarbij de stam bij de ik-, de jij-, de hij- en de u-vorm niet verandert. Dit zijn de zogenaamde "regelmatige werkwoorden". Het Nederlands kent echter ook zeven onregelmatige werkwoorden, waarbij de stam wél verandert. Twee voorbeelden zijn de werkwoorden "zijn" en "kunnen". In plaats van "ik is, jij ist, hij ist, wij issen" en "ik kun, jij kunt, hij kunt, wij kunnen" hebben deze woorden hun eigen vervoegingen.
|
|
|
| Terug naar boven |
|
|
| groente12 |
Geplaatst: 28 Jan 2011 10:39 Onderwerp:
| |
![]()
|
| D: heeft gelijk. Excuses aanbieden is tegenwoordig ook moeilijk. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Xenathos |
Geplaatst: 28 Jan 2011 12:01 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 28 Jan 2011 13:50 Onderwerp:
| |

|
| groente12 schreef: | | D: heeft gelijk. Excuses aanbieden is tegenwoordig ook moeilijk. |
Sorry hoor  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 28 Jan 2011 18:17 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 28 Jan 2011 18:34 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | http://vrttaal.net/taaldatabanken_master/taalkwesties/w-wz/tk-w0132.shtml
voor willen |
So I was right! Whoohoo gebeurt niet vaak xD |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 28 Jan 2011 18:34 Onderwerp:
| |

|
Eigenlijk gaan Daniel, Stef en Nick hier alle 3 de fout in.
Daniel moet beseffen dat sommige mensen hier niet tegen opmerkingen kunnen als in ik heb 39 miljoen voor een meisje over.
Stef moet iemand niet beoordelen zonder dat hij die persoon kent.
En Nick hoort met zijn taak als moderator te bemiddelen in een ruzie en het niet erger te maken.
Nu kun je 2 dingen doen.
óf mensen accepteren dat Daniel wat koppig is en Marietta een aardige meid vind.
óf iedereen houd er gewoon over op, want ruzie heeft toch geen zin.
En jullie kunnen je wel storen aan wat Daniel over Marietta zegt, dan is hij nog geen pedofiel.
Eigenlijk heeft alleen Marietta het recht ertoe om zoiets te zeggen, want als zij het vervelend is moet Daniel gewoon stoppen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 28 Jan 2011 18:35 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| KingLikesCookies schreef: | Weet iemand hoe je je username laat opslaan bij het inloggen bij Gamed (Firefox)? Mijn wachtwoord slaat hij al op, maar ik heb geen zin om elke keer mijn username nog in te typen.  |
Late reactie, maar: die zou hij gewoon automatisch op moeten slaan. Firefox slaat geen losse wachtwoorden op, maar combinaties van gebruikersnamen/mailadressen en wachtwoorden.
Gewoon even verwijderen:
| Citaat: | inb4GekooktEiofhoejedatookzegt
inb4GekooktEiaswell |
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Nee hoor, ik ben trots op jullie Hoewel "jij wil" doodnormale spreektaal is en het prima kan in informele contexten, zoals op dit forum. Ik zeg het zelf meestal ook. Niet incorrect maar wel informeel, zou ik zeggen. Ligt er natuurlijk aan hoe je het bekijkt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| PS3gamerXD |
Geplaatst: 28 Jan 2011 18:48 Onderwerp:
| |

|
Yes, GekooktEi is trots op me
Ik geloof trouwens dat ik hier ongeveer evenveel heb geleerd als op school vandaag. Echt een nutteloze dag. Gelukkig is het nu weekend.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| KingLikesCookies |
Geplaatst: 28 Jan 2011 18:54 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | | KingLikesCookies schreef: | Weet iemand hoe je je username laat opslaan bij het inloggen bij Gamed (Firefox)? Mijn wachtwoord slaat hij al op, maar ik heb geen zin om elke keer mijn username nog in te typen.  |
Late reactie, maar: die zou hij gewoon automatisch op moeten slaan. Firefox slaat geen losse wachtwoorden op, maar combinaties van gebruikersnamen/mailadressen en wachtwoorden.
Gewoon even verwijderen:
 | Erg bedankt, je hebt me van veel wat nutteloos typen bespaard.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 28 Jan 2011 22:58 Onderwerp:
| |

|
Er liep vanmiddag iemand in de AH tegen een glazendeurtje op die ik open had gezet xD
Dat wou ik gewoon even zeggen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 84, 85, 86 ... 95, 96, 97 Volgende |