| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 450, 451, 452 ... 768, 769, 770 Volgende
|
| Robert |
Geplaatst: 23 Jan 2011 09:32 Onderwerp:
| |

|
Ah ik zie het, helaas heb ik geen hyves meer ( ) en kan ik dus alsnog niet veel zien.
- zodadelijk leren
+ nu eerst TF2 doen totdat medicijnen werken |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 23 Jan 2011 10:02 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Robert schreef: | Ah ik zie het, helaas heb ik geen hyves meer ( ) en kan ik dus alsnog niet veel zien. |
Neuh maar ze heeft toch zo'n vrienden only-profiel, dus ik zie net zo weinig als jij. Goed man, dat je geen Hyves meer hebt. Ik zit alleen op Hyves aan de ontvang-kant - als ik een krabbel heb of zo dan kijk ik even, of anders om mensen hun zusjes te bekijken, maar verder doe ik er niets. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 23 Jan 2011 10:20 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | | Robert schreef: | Ah ik zie het, helaas heb ik geen hyves meer ( ) en kan ik dus alsnog niet veel zien. |
Neuh maar ze heeft toch zo'n vrienden only-profiel, dus ik zie net zo weinig als jij. Goed man, dat je geen Hyves meer hebt. Ik zit alleen op Hyves aan de ontvang-kant - als ik een krabbel heb of zo dan kijk ik even, of anders om mensen hun zusjes te bekijken, maar verder doe ik er niets. |
Ja ik werd ziek van de notificaties enzovoorts. Verwijderen was een heel gedoe, maar nu wordt ik er niet lastig mee gevallen.
+/- beginnen met leren |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 23 Jan 2011 10:26 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Robert schreef: | ik werd ziek van de notificaties enzovoorts. Verwijderen was een heel gedoe, maar nu wordt ik er niet lastig mee gevallen.  |
Heb ik eigenlijk niet zo'n last van. Ja, mijn Hyves-inbox telt 211 berichten, maar dat is allemaal trivia. De belangrijkste dingen (krabbels, reacties op foto's enz.) krijg ik gewoon binnen per mail, en die heb ik toch nooit. Alleen die verjaardagen zijn verdomde irritant.
Facebook heeft het veel beter geregeld, die heeft standaard alle mail-notificaties uit staan... Je logt gewoon in en dan staat er hoeveel updates je hebt. En nee, daar heb ik er geen 211, omdat daar niet van die nutteloze dingen tussen zitten
| Robert schreef: | | +/- beginnen met leren |
Same, alleen ik wacht er denk ik nog even mee  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Xenathos |
Geplaatst: 23 Jan 2011 10:50 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | | Xenathos schreef: | | - Meisje wat ik wel zie zitten komt maar niet op MSN of Skype :/ Naja ik zie morgen wel... ( I worry to much ) |
Haha ik ken het. "Shit, ze heeft al tien minuten niet terug gesms'd"  |
Nou niet tot in die overmatigheid. Heb haar dus al 3 dagen niet meer goed gesproken :/
[/addictedrant] |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 23 Jan 2011 11:59 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Het was natuurlijk ook een overdreven voorbeeld  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dannyveno |
Geplaatst: 23 Jan 2011 12:00 Onderwerp:
| |

|
Are you guys serious?
-Eve servers offline
++++Eve Online |
|
| Terug naar boven |
|
|
| PS3gamerXD |
Geplaatst: 23 Jan 2011 12:06 Onderwerp:
| |

|
Ik denk er eigenlijk ook overna om m'n hyves profiel te verwijderen. Heb nog zo'n 150 berichten in m'n inbox, waarvan 5 "vrienden"-uitnodigingen van mensen die ik 1 of 2 keer heb gezien. Ook zoiets waar ik een hekel aan heb, (bijna) iedereen wil zoveel mogelijk vrienden hebben. Helemaal kansloos als je dan ook nog bekende Nederlanders gaat toevoegen.
- Hyves
+ Gamed
- Huiswerk
+ Gamen |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 23 Jan 2011 12:07 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 23 Jan 2011 12:12 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Robert schreef: | | http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/11/gs_gaat_hyvers_permabannen.html |
Epic! Maar goed, Facebook en Twitter doe ik wel aan. Maar Hyves is dan ook de Lidl onder de sociale netwerken zoals GeenStijl mooi verwoordt  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| PS3gamerXD |
Geplaatst: 23 Jan 2011 12:14 Onderwerp:
| |

|
Haha, je hebt me overtuigd, Robert.
+ Hyves eindelijk verwijderen |
|
| Terug naar boven |
|
|
| D: |
Geplaatst: 23 Jan 2011 12:35 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | | Robert schreef: | | http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/11/gs_gaat_hyvers_permabannen.html |
Epic! Maar goed, Facebook en Twitter doe ik wel aan. Maar Hyves is dan ook de Lidl onder de sociale netwerken zoals GeenStijl mooi verwoordt  |
geenstijl is een beetje de alex jones van de blogsites.
grote bek, maar compleet imbeciel.
Overigens heb je instellingen om mail-notices uit te zetten, en je hoeft helemaal niet 82728957923 vrienden te hebben, ik heb er zelf 39 en dat vind ik al veel. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 23 Jan 2011 12:40 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | | Robert schreef: | | http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/11/gs_gaat_hyvers_permabannen.html |
Quote for truth.
Wist je trouwens al dat werkgevers vaak Hyves profielen nakijkt om te kijken hoe de sollicitant is in zijn privé leven, echt walgelijk. Niet omdat ik mijn privé leven voor mezelf wil houden, maar gewoon omdat ze zonder te vragen en gaan kijken hoe je bent. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 23 Jan 2011 12:54 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: | | GekooktEi schreef: | | Robert schreef: | | http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/11/gs_gaat_hyvers_permabannen.html |
Quote for truth.
Wist je trouwens al dat werkgevers vaak Hyves profielen nakijkt om te kijken hoe de sollicitant is in zijn privé leven, echt walgelijk. Niet omdat ik mijn privé leven voor mezelf wil houden, maar gewoon omdat ze zonder te vragen en gaan kijken hoe je bent. |
Natuurlijk doen ze dat. Dat zou ik zelf ook doen. Sterker nog bij sollicitatie gesprekken en meetings met enigzins belangrijke personen ga ik altijd op zoek naar achtergrond info.
Aanstaande dinsdag moet ik met een groepje mensen naar de belastingadviseur/partner van BDO gaan. Het is altijd goed of achtergrond info te hebben over de persoon of het bedrijf. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| PS3gamerXD |
Geplaatst: 23 Jan 2011 12:57 Onderwerp:
| |

|
Moet je voor de grap eens kijken op www.wieowie.nl
Niet te geloven wat je allemaal kunt vinden.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 23 Jan 2011 13:12 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| ninodude schreef: | | Wist je trouwens al dat werkgevers vaak Hyves profielen nakijkt om te kijken hoe de sollicitant is in zijn privé leven, echt walgelijk. Niet omdat ik mijn privé leven voor mezelf wil houden, maar gewoon omdat ze zonder te vragen en gaan kijken hoe je bent. | Het is informatie die je publiekelijk aanbiedt. Stel dat je continu zit af te geven op je ex-werkgevers, wat ga je dan doen als je voor hun werkt? Zij zijn niets anders dan wat hun klanten zouden zien als ze jou opzoeken.
| PS3gamerXD schreef: | Moet je voor de grap eens kijken op www.wieowie.nl
Niet te geloven wat je allemaal kunt vinden.  | Geen enkel resultaat voor Joni Philips. Pipl werkt beter. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 23 Jan 2011 13:21 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Je kan ook weinig fout doen bij het maken van zo'n site, het enige wat hij doet is gewoon die keywords opzoeken op elk van die websites
Ik ben wel verbaasd dat ikzelf het enige resultaat ben bij Facebook en Twitter, als ik namelijk Google krijg ik altijd heel veel Duitsers in beeld enz.
Inderdaad wel begrijpelijk dat ze dat soort sites natrekken voor ze je aannemen. Maar goed, het gaat ze inderdaad natuurlijk om de ergste dingen; als jij tweet dat je hartstikke bezopen was dit weekend zou dat natuurlijk geen invloed moeten hebben op de beslissing van je potentiële baas, want dat is volledig irrelevant. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_dan |
Geplaatst: 23 Jan 2011 13:26 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 23 Jan 2011 13:27 Onderwerp:
| |

|
++ Ajax  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_dan |
Geplaatst: 23 Jan 2011 13:29 Onderwerp:
| |

|
Inderdaad wel begrijpelijk dat ze dat soort sites natrekken voor ze je aannemen. Maar goed, het gaat ze inderdaad natuurlijk om de ergste dingen; als jij tweet dat je hartstikke bezopen was dit weekend zou dat natuurlijk geen invloed moeten hebben op de beslissing van je potentiële baas, want dat is volledig irrelevant.
Behalve als die tweet een dag voor het sollicitatie gesprek gemaakt was  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 23 Jan 2011 13:29 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Eigenlijk alleen voor Achievements hoeren. Die game toont perfect aan waarom een beetje flexibiliteit beter werkt. Het is een retailgame, dus moet het automatisch 1000 gamer points hebben. Op PS3 is die verplichting er niet, de game heeft dan ook geen Platinum trophy en die hoed is bijv bronze. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Roderick |
Geplaatst: 23 Jan 2011 13:30 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | Eigenlijk alleen voor Achievements hoeren. Die game toont perfect aan waarom een beetje flexibiliteit beter werkt. Het is een retailgame, dus moet het automatisch 1000 gamer points hebben. Op PS3 is die verplichting er niet, de game heeft dan ook geen Platinum trophy en die hoed is bijv bronze. |
Gelukkig is al het andere aan trophies ook zo geweldig...Halfgebakken, verlaat, kutsysteem is dat zeg hee. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 23 Jan 2011 13:31 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Nou nee, dan alsnog the_dan... Je privéleven staat eigenlijk gewoon los van je werk. Als jij niet halfdood in een sollicitatiegesprek zit omdat je zo brak bent, maakt het eigenlijk niets uit dat je zoveel hebt gezopen de vorige avond.
Het zou de mening van de meeste bazen dan wel beïnvloeden, al is het onbewust, maar dat zou niet moeten.
@ Trophy's/Achievements discussie:
Het is inderdaad wel stom dat ieder spel niet hetzelfde aantal Trophy-punten te verdelen heeft zoals op de Xbox. Maar verder vind ik het systeem van Platina-Trophy's wel leuk, want zo kan je snel zien hoeveel spellen iemand helemaal uit heeft gespeeld. Ik vind de verdeling Brons/Zilver/Goud/Platinum in die zin wel goed, want zo kan je snel zien of iemand zo'n hoog level heeft door 1000 games een beetje uit te spelen of een paar games helemaal.
En inderdaad, in dit soort gevallen vind ik het ook beter dat je geen Platinum-Trophy krijgt.
Laatst aangepast door GekooktEi op 23 Jan 2011 13:35; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 23 Jan 2011 13:33 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Roderick schreef: | | Joni Philips schreef: | | Eigenlijk alleen voor Achievements hoeren. Die game toont perfect aan waarom een beetje flexibiliteit beter werkt. Het is een retailgame, dus moet het automatisch 1000 gamer points hebben. Op PS3 is die verplichting er niet, de game heeft dan ook geen Platinum trophy en die hoed is bijv bronze. |
Gelukkig is al het andere aan trophies ook zo geweldig...Halfgebakken, verlaat, kutsysteem is dat zeg hee. | Sorry, geen flexibiliteit is beter dan een beetje. Ik zal absoluut niets meer positief zeggen. Als je niet normaal kunt reageren op een positief puntje, doe het dan niet eh.
| GekooktEi schreef: | | Het is inderdaad wel stom dat ieder spel niet hetzelfde aantal Trophy-punten te verdelen heeft zoals op de Xbox. | Elke game heeft ongeveer 1250 punten voor full-value, 250 voor small. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 23 Jan 2011 13:38 Onderwerp:
| |

|
Hahaha jullie klagen over console achievements?
Je moet eens weten hoe crappy het op de PC is:
GamesforWindows Live achievenemts, Uplay (ubisoft) achievements, Steam achievements, ingame achievements etc.
DoW II heeft bij de hoofdgame en expansion 1 GfWLive achievements en expansion 2 gaat steamachievements doen :')
Wees blij met de structuur die je hebt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 450, 451, 452 ... 768, 769, 770 Volgende |