Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 26, 27, 28  Volgende  
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 19 Jan 2011 20:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Mwa , ik vind Nintendogs wel vet. Dus ik haal gewoon de 3DS+ Nintendogs want in de zelfde maand komen er toch nog 2 andere goede games ds uit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 19 Jan 2011 21:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Begrijp ik het nou goed dat als je 3D uitzet van 30fps naar 60 gaat? Dat zou zo pro zijn! Dan zal ik probably nooit gebruik maken van 3D
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 19 Jan 2011 21:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Super Street Fighter IV 3D, Dead or Alive en Resident Evil voor mij als het de launch games zijn.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 19 Jan 2011 21:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Robert schreef:
Begrijp ik het nou goed dat als je 3D uitzet van 30fps naar 60 gaat? Dat zou zo pro zijn! Dan zal ik probably nooit gebruik maken van 3D

Haha typisch jou weer hè

Ach dat 3D moet ik sowieso even ervaren voor ik de meerwaarde ervan op een handheld inzie. Ik moet echt gewoon even zien hoe het uitgewerkt is in games op zo'n schermpje, en als dat dan mooi is is dat mooi, als ik het overbodig of laf vind of niet passen bij het platform dan zet ik het uit

Wil dolgraag eens ervaren hoe dat werkt.
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 19 Jan 2011 21:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Toch wel heel vet : http://kotaku.com/5737878/hands+on-with-the-3ds-picture-morphing-monster-seeing-freebies
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 19 Jan 2011 21:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

RoaringMdog schreef:
Toch wel heel vet : http://kotaku.com/5737878/hands+on-with-the-3ds-picture-morphing-monster-seeing-freebies

Er zitten echt wel grappige dingen bij, zoals die gezichten in elkaar morphen. Die automatic Mii Maker is ook wel leuk: "Wow, it already made me feel worse about my looks"
Terug naar boven
Cubic X BerichtGeplaatst: 19 Jan 2011 21:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Nintendo moet echt hopen dat alles goed gaat aflopen, maar als ik veel van dit soort berichten lees:
Citaat:

Our own Nilay Patel has had a headache since this morning's playing session, as has columnist-at-large Michael Gartenberg. We'd suggest Nintendo require each game to pop up a calibration screen with some saved settings that disable the slider -- otherwise we can see a lot of players just disabling 3D entirely.
.

Op Twitter en andere sites zijn ook erg veel mensen die klagen over hoofdpijn en dat het 3D effect helemaal niet zo goed werkt...hmmm...erg veel negatief nieuws de laatste tijd .
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 19 Jan 2011 21:52    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Robert schreef:

Haha typisch jou weer hè

Zowieso. Geen goede framerate, geen goede gameplay. Zo simpel is het nu eenmaal. Als ik dan ook hoor over hoofdpijn, waar ik ook bij 3D films met brillen last van had, dan zie ik het al helemaal niet gebeuren.
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 20 Jan 2011 00:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Zelda op de Nes had ook geen goede framerate..

maar maakt dat de gameplay minder?
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 20 Jan 2011 00:47    Onderwerp: Reageren met citaat

the_dan schreef:
Zelda op de Nes had ook geen goede framerate..

maar maakt dat de gameplay minder?

Ja.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 20 Jan 2011 11:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Die games zijn launch tot E3.

Games die er bij mij zeker inkomen:

Paper Mario
Ocarina
Kid Icarus: Uprising

Mario Kart wil ik ook wel, alleen betwijfel ik of ik het veel zal spelen gezien ik niemand ken die de 3DS gaat halen.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 20 Jan 2011 12:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Bij de launchgames vind zie ik geen games voor mij tussen staan, maar tussen de launch en de E3 haal ik er waarschijnlijk toch wel één. De games die Nino noemt zijn ook de games die mij het meest interesseren.
Terug naar boven
laraishond BerichtGeplaatst: 20 Jan 2011 17:13    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Joni Philips schreef:
Die games zijn launch tot E3.

Games die er bij mij zeker inkomen:

Paper Mario
Ocarina
Kid Icarus: Uprising

Mario Kart wil ik ook wel, alleen betwijfel ik of ik het veel zal spelen gezien ik niemand ken die de 3DS gaat halen.

NU weten velen geloof ik ook nog niet van het bestaan van de 3DS... Maar dat gaat heel snel veranderen denk ik
(eerste echt betaalbare 3D-product)
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 20 Jan 2011 19:34    Onderwerp: Reageren met citaat

De enigste game die me interesseert is DOA...

En die Zelda krijgt toevoegingen en de prijs is 50€?
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 20 Jan 2011 19:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Robert schreef:
GekooktEi schreef:
Robert schreef:

Haha typisch jou weer hè

Zowieso. Geen goede framerate, geen goede gameplay. Zo simpel is het nu eenmaal. Als ik dan ook hoor over hoofdpijn, waar ik ook bij 3D films met brillen last van had, dan zie ik het al helemaal niet gebeuren.

Ja maar dat gaat niet op bij het verschil tussen 30 en 60 fps, voor mij niet in ieder geval. Natuurlijk, een stabiele fps is nodig, maar met 30 fps heb je echt vloeiend genoeg beeld.

Over die hoofdpijn: tja, dat is een heel ander verhaal, dat zou het ding inderdaad breken als iedereen daar last van heeft.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 20 Jan 2011 22:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb besloten dat ik de Nintendo 3DS niet bij de launch aanschaf. De line-up is voor mij te zwak om meteen tot aanschaf over te gaan. En daarbij komt ook nog dat ik titels voor de reguliere DS, zoals "Dragon Quest IX: Sentinels of the Starry Skies" nog moet uitspelen...

Misschien een aantal maandjes later...
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 20 Jan 2011 22:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk ook dat ik even wacht met kopen, als Paper Mario uit komt (of anders Ocarina of Time) haal ik 'm wel een keertje
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 20 Jan 2011 22:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk dat ik het maar het beste ineen keer kan halen

Om de volgende redenen
Dan heb ik em gewoon
Ik weet gewoon dat er genoeg lijpe shit voor uitkomt
Ik heb van de meeste handhelds alles op launchdate (of de 2 dagen erna)
Gewoon, het is nintendo
Als ik alvast geld opzij leg, Dan koop ik er andere dingen van xD
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 21 Jan 2011 00:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben ook hyped voor de 3DS woohoo, dat niet alleen Ik WIL ook Pokémon White. Maja die is ook voor de gewone DS
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 21 Jan 2011 00:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb vandaag een zwarte 3DS gepreorderd bij de gamemania ^^ Ik haal als launchgame waarschijnlijk aleen Nintendogs+Cats omdat in dezelfde maand Pokemon White en Okamiden ook nog uitkomen. En als het waar is van al die 3DS games die uitmoeten komen in 3 maanden heb ik mn geld wel nodig :p Ik kan echt niet wachten op Mario Kart en Paper Mario
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 21 Jan 2011 00:53    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Robert schreef:
GekooktEi schreef:
Robert schreef:

Haha typisch jou weer hè

Ja maar dat gaat niet op bij het verschil tussen 30 en 60 fps, voor mij niet in ieder geval. Natuurlijk, een stabiele fps is nodig, maar met 30 fps heb je echt vloeiend genoeg beeld.

Nein...
[we hebben het hier over consoles] Ooit afgevraagd waarom de games waar je het snelst moet reageren op 60fps lopen? Zoals racegames, Ninja gaiden, god of war of Wipeout? Zelfde geld voor iets als Red Steel 2 (of Wii sports resorts), een 1 op 1 besturing is niet te doen op 30 fps.

Speel maar eens New super mario bros Wii en daarna LittleBigPlanet dan zal je zien hoe waardeloos 30 fps is.
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 21 Jan 2011 18:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Lol , de Gamestop releaselijst xD

Citaat:
“As we get closer we’re going to have a better idea of what’s there. But all the titles, 25-30 titles in the launch period, is the biggest support we’ve had for any hardware launch. It’s not that far away that we’ll be able to confirm dates and things.” - Nintendo UK's David Yarnton[/b]
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 21 Jan 2011 21:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Damned toch volle pot betalen voor Zelda?
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 21 Jan 2011 21:41    Onderwerp: Reageren met citaat

hmm 2 juni voor MK en Papermario

duurt nog zo lang -.-'
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 21 Jan 2011 21:42    Onderwerp: Reageren met citaat

the_dan schreef:
hmm 2 juni voor MK en Papermario

duurt nog zo lang -.-'

Mischien moet je nog langer wachten he Ik zie nintendo namenlijk niet 5 games op dezelfde dag releasen :/
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 26, 27, 28  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 11 van 28

Ga naar: