Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 436, 437, 438 ... 768, 769, 770  Volgende  
Paintskillz BerichtGeplaatst: 11 Jan 2011 09:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Jonezy schreef:

Mien Samsung kan het ook. HDDtje erop en ik kijk alle films in full hd met ondertiteling
Je pron zeker

"oeh oeh ow o o flats"
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ninodude BerichtGeplaatst: 11 Jan 2011 10:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Jonezy schreef:
Paintskillz schreef:
GekooktEi schreef:
ninodude schreef:
+ Mijn nieuwe Tv is nog beter dan ik had verwacht:

Ik kan mijn externe harddisk op de Tv aansluiten en dus alle Anime/Films/Series in superscherpe kwaliteit bekijken zonder moeilijk gedoe.

Super toll! Ik doe dat meestal met de PS3 ertussen eigenlijk, maar mijn tv heeft wel een usb-poort volgens mij. Kan ik dan ook een externe HDD aansluiten?
Ligt eraan, met die van mijn vader(Sony LCD) kan je alleen foto's bekijken, op die van mij kan je ook films bekijken(Samsung LED)

Mien Samsung kan het ook. HDDtje erop en ik kijk alle films in full hd met ondertiteling

Soft subs of Hard subs?
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 11 Jan 2011 11:06    Onderwerp: Reageren met citaat

-------- Wetenschapsfilosofie niet gehaald!!!! FFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU-
- Doei 3 weken vakantie, doei vrije tijd, doei WoW, doei gamen, doei uitslapen, doei alle chille dingen die ik wel had verdiend na een half jaar geen vakantie!

- Ik baaal echt heeel erg hard!
Terug naar boven
Jonezy BerichtGeplaatst: 11 Jan 2011 11:54    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Jonezy schreef:
Paintskillz schreef:
GekooktEi schreef:
ninodude schreef:
+ Mijn nieuwe Tv is nog beter dan ik had verwacht:

Ik kan mijn externe harddisk op de Tv aansluiten en dus alle Anime/Films/Series in superscherpe kwaliteit bekijken zonder moeilijk gedoe.

Super toll! Ik doe dat meestal met de PS3 ertussen eigenlijk, maar mijn tv heeft wel een usb-poort volgens mij. Kan ik dan ook een externe HDD aansluiten?
Ligt eraan, met die van mijn vader(Sony LCD) kan je alleen foto's bekijken, op die van mij kan je ook films bekijken(Samsung LED)

Soft subs of Hard subs?

Soft Die shit werkt gewoon jonguh! Ik ben er echt zo blij mee! Zo kan ik films die ik al op DVD heb ik Full HD downloaden met NL ondertiteling, dan ben ik blij
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 11 Jan 2011 12:48    Onderwerp: Reageren met citaat

+ YES precies de juiste onderwerpen van financiering geleerd
+ ging best goed!
- toch nog steeds heel lastig, de opdrachten waren overdreven groot
Terug naar boven
PS3gamerXD BerichtGeplaatst: 11 Jan 2011 16:57    Onderwerp: Reageren met citaat

- RDR is niet aangekomen. "op werkdagen voor 21.30u besteld, morgen in huis" stond er, maar ik bestelde het spel zondag. Dus dan zou je verwachten dat ie vandaag komt. Alleen nu staat er bij de levertijd 3-4 weken!!
- Had me de hele dag al erop verheugd
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 11 Jan 2011 17:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Jonezy schreef:
ninodude schreef:
Soft subs of Hard subs?

Soft Die shit werkt gewoon jonguh! Ik ben er echt zo blij mee! Zo kan ik films die ik al op DVD heb ik Full HD downloaden met NL ondertiteling, dan ben ik blij

NOOOOO! Dat is echt de natte droom van elke filmliefhebber

Oké, ik spreek voor mezelf. Het is mijn natte droom.

PS3 Media Server kan het ook, maar die werkt niet echt stabiel verder. Maar ik vind dat de PS3 het als tof media-apparaat ook gewoon moet kunnen.

Ik kijk trouwens nooit met Nederlandse ondertiteling, super irritant door verkeerde vertalingen, algemeen matige kwaliteit en "vrije vertalingen". Beter dan dubbed, of course, maar ik zet er altijd Engelse ondertiteling onder. Waarom, vraagt u? Omdat ik wel gewoon Engels kan maar ik versta films en series, ook in het Nederlands, altijd ont-zet-tend slecht, dus ik wil wel gewoon kunnen weten wat men zegt.
Terug naar boven
Xenathos BerichtGeplaatst: 11 Jan 2011 18:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Zoek eens op YT op: Enya.

Die muziek luister ik onder het spelen van MW2 nu... (kweet... rotspel volgens velen... maar I LIKE IT)

Is dat een plus of een min als je het er beter mee doet als normale muziek? o-o
Terug naar boven
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 11 Jan 2011 18:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Xenathos schreef:

Die muziek luister ik onder het spelen van MW2 nu... (kweet... rotspel volgens velen... maar I LIKE IT)

Plus zeker?

+ Zombie Panic: Source, leuke mod
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 11 Jan 2011 18:28    Onderwerp: Reageren met citaat

- Ouders.. Tja gezeik, u know it
+ ftw-minecraft server gevonden.
-- Heel wat -'tjes. Teveel om hier op te noemen vandaag
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 11 Jan 2011 18:35    Onderwerp: Reageren met citaat

+ 5.5 voor economie
- maw ging niet zo best
++ Dit weekend filmavond met wat vrienden
Terug naar boven
Sutefuu BerichtGeplaatst: 11 Jan 2011 19:33    Onderwerp: Reageren met citaat

+ vanmorgen proefstudeerdag op de Avans in den bosch gehad, opleiding MER, denk na vandaag zeker dat ik die wil gaan doen
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 11 Jan 2011 19:56    Onderwerp: Reageren met citaat

- Tot kwart voor zes op school zitten.
- Nog lang niet klaar zijn.
- Groepsgenoten die het opgeven.
- STREEESSSS
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 11 Jan 2011 20:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Divine Rage schreef:
- Tot kwart voor zes op school zitten.
- Nog lang niet klaar zijn.
- Groepsgenoten die het opgeven.
- STREEESSSS

+++++ bijna klaar met ons k-project
+ volgend kwartiel geen project en veel vrij
++ een 8 voor ons eindverslag
- telt maar voor 1/12 mee ofzo... echt heel kut
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 11 Jan 2011 20:16    Onderwerp: Reageren met citaat

- heel hard aan t leren
- brink 16 players maximum, jammer
+ heb een disturbing topic gevonden op gamed van de persoon waar ik het 't laatst van zou verwachten xD
Terug naar boven
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 11 Jan 2011 20:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
+ heb een disturbing topic gevonden op gamed van de persoon waar ik het 't laatst van zou verwachten xD
Wat? Wie?
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 11 Jan 2011 20:21    Onderwerp: Reageren met citaat

+/- Druk.
+/- Krap schema.
+ Heb echter wel het gevoel dat ik actief ben, wat de laatste maanden niet het geval was.
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 11 Jan 2011 20:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Heeft er toevallig iemand verstand van SQL die me nu even kan helpen? CELLShockxfx op steam ofzo, anders pm ik m'n msn wel o.i.d.

- SQL zooitje
- nesox
- spam maken
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 11 Jan 2011 21:22    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Wierook
+ Thee
+ Maakt huiswerk enigszins leuker
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 11 Jan 2011 21:23    Onderwerp: Reageren met citaat

+Nieuw bed staat , nu de latenbodem nog
- Morgen weer een heele dag opruimen :/
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 11 Jan 2011 22:07    Onderwerp: Reageren met citaat

RoaringMdog schreef:
+Nieuw bed staat , nu de latenbodem nog

*lees in youp-stem* DEEEEE LATTTEEEENBODDEEEEEM, NOG ZOIETS

---

+ Calculus tentamen gemaakt, had 2/10 opgaven niet
- zou uiteindelijk nog een 5,5/onvoldoende hebben op rekenfouten
+ ik snap het, tentamens moeten wel gaan lukken denk ik deze periode
+ nieuwe soul eater manga, en ook nog anime
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 11 Jan 2011 22:36    Onderwerp: Reageren met citaat

--- ACCESS IK HAAT JE. Zit je vrolijk een uur handmatig die kut database aan te vullen, blijkt ie de meerderheid van de textfields afgehakt te hebben. Links doormidden, alles. Daarnaast is het gewoon een fucking waardeloos programma.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 11 Jan 2011 22:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Xenathos schreef:

Chille muziek zeker! Misschien een beetje vreemd onder MW2 maar niets mis met de muziek. Het nummer "Only Time" brengt echt zoveel goede herinneringen bij me terug.

Jonezy schreef:

Dat is erg relaxt, ik heb het nog niet voor elkaar gekregen om de soft subs werkend te krijgen, staat nergens in het menu dat ik ze kan selecteren en als ik op de Subs knop druk op de A.B. krijg ik "not available" in beeld staan. Moet ik ze in de zelfde map zetten als waar de video staat?
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 11 Jan 2011 22:45    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Ik kijk trouwens nooit met Nederlandse ondertiteling, super irritant door verkeerde vertalingen, algemeen matige kwaliteit en "vrije vertalingen". Beter dan dubbed, of course, maar ik zet er altijd Engelse ondertiteling onder. Waarom, vraagt u? Omdat ik wel gewoon Engels kan maar ik versta films en series, ook in het Nederlands, altijd ont-zet-tend slecht, dus ik wil wel gewoon kunnen weten wat men zegt.
Ik heb precies hetzelfde, daarbij moet ik me geluid hard zetten en dat vinden mijn ouders nooit zo leuk 's nachts
Terug naar boven
Jonezy BerichtGeplaatst: 11 Jan 2011 22:58    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Xenathos schreef:

Chille muziek zeker! Misschien een beetje vreemd onder MW2 maar niets mis met de muziek. Het nummer "Only Time" brengt echt zoveel goede herinneringen bij me terug.

Jonezy schreef:

Dat is erg relaxt, ik heb het nog niet voor elkaar gekregen om de soft subs werkend te krijgen, staat nergens in het menu dat ik ze kan selecteren en als ik op de Subs knop druk op de A.B. krijg ik "not available" in beeld staan. Moet ik ze in de zelfde map zetten als waar de video staat?

Ja. Ik heb in mijn map Films bijvoorbeeld FILM A.divxbestandsnaam en dan noem ik mijn .srt ook FILM A (moet precies hetzelfde heten) en zet hem in dezelfde map en als ik dan bestand FILM A.dingetje afspeel op mn tv dan zet hij de ondertiteling automatisch aan. En zelfs dan kan ik ook nog weer via opties gewoon zeggen of ik de ondertitels aan wil of niet
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 436, 437, 438 ... 768, 769, 770  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 437 van 770

Ga naar: