Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 435, 436, 437 ... 768, 769, 770  Volgende  
wekband BerichtGeplaatst: 10 Jan 2011 17:01    Onderwerp: Reageren met citaat

- 1.7 op Engels Proefwerk die 3x !!!!!!! Meeteld
- Had wel goed geleerd !
+ Had wel alle grammatica goed !
- Mag daar door niet meer op de Wii
+/- Morgen SO engels, over de Grammatica van mijn vorige Proefwerk
+/- Woensdag SO Geschiedenis, wel makkelijk hoofdstuk en makkelijke tekst
+/- Waarom doe ik eigenlijk VWO, veelste moeilijk xD
+ Morgen eerste uur vrij
- Morgen tot 3 uur.
+ Donderdag met school naar Münster (Duitsland)

Zie wel wat het allemaal gaat worden...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joraaaan BerichtGeplaatst: 10 Jan 2011 17:06    Onderwerp: Reageren met citaat

PS3gamerXD schreef:
Joraaaan schreef:
-------- Fuck sony met hun 1 jaar garantie en hun 150 euro reparatiekosten...

Nu maar een systeemherstel uitvoeren tip van sony nouja tis wat.

Als het goed is heeft je PS3 2 jaar garantie..

+ Kan dankzij een vriend misschien bij de fietsenmaker werken

Nope die mongolen daar vinden het rechtig om een superduur aparaat een jaar garantie te geven. Saturn hielp me ook niet veel: bel sony dan repareren ze hem bij je thuis. Ja me reet...
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 10 Jan 2011 17:11    Onderwerp: Reageren met citaat

@Joraaan

Je kunt verder klagen bij de Saturn. Of je gaat verder klagen bij Sony. Je hebt 2 jaar garantie volgens de Europese wet. Dit kunnen zij niet negeren. Als je er niet uit komt via de klantenservice moet je maar een topic starten op een site als Radar oid. Meestal willen ze je dan eerder helpen omdat ze geen slecht imago willen oplopen.
Terug naar boven
Joraaaan BerichtGeplaatst: 10 Jan 2011 17:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Ga ik ook zeker doen, eerst bij saturn, want daar werd ik ook geholpen door een stel minkukels bij informatiebalie. De servicecenter was toen gesloten en waarschijnlijk hebben ze daar meer dan 1 hersencel. Zelfs op de saturnsite staat ik 2 jaar verkoopgarantie heb maar zij zeggen dat het warranty of iets is. Oook als ik kan aantonen dat voor de uitlooptermijn van een product, ik het normaal heb behandelt ik iets nieuws moet terugkrijgen. Is dat gebeurt nee, maar ik heb er recht op!

Betoog ten einde.
Terug naar boven
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 10 Jan 2011 17:36    Onderwerp: Reageren met citaat

- Morgen herkansing van mijn SE maw na schooltijd
- Daarna nog naar huiswerkbegeleiding, hoezo gierig
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 10 Jan 2011 17:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Joraaaan schreef:
Ga ik ook zeker doen, eerst bij saturn, want daar werd ik ook geholpen door een stel minkukels bij informatiebalie. De servicecenter was toen gesloten en waarschijnlijk hebben ze daar meer dan 1 hersencel. Zelfs op de saturnsite staat ik 2 jaar verkoopgarantie heb maar zij zeggen dat het warranty of iets is. Oook als ik kan aantonen dat voor de uitlooptermijn van een product, ik het normaal heb behandelt ik iets nieuws moet terugkrijgen. Is dat gebeurt nee, maar ik heb er recht op!

Betoog ten einde.

Saturn zit vol dwazen. Ten eerste klopt er geen reet van het 'repareren bij je thuis'. Als dat zo was, moet Sony wel heel veel medewerkers hebben bij dat gebouw waar je naartoe belt. En ten tweede is de service van zulke grote bedrijven altijd om bij te lachen. Waarom koop je je console daar ook? Heel dom...

Maar dat terzijde. Leg je maar neer bij de reparatiekosten van €149,50. Ik heb ook aan alle kanten geprobeerd om mijn recht te halen, maar bij Sony zijn ze zo stijf dat dat niet gaat lukken, geloof me. Hoe duur was je PS3, eigenlijk?
Terug naar boven
Joraaaan BerichtGeplaatst: 10 Jan 2011 17:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Op de site van saturn staan de rechten van de koper, als ik dat er bij haal kan ik niet anders dan de strijd winnen. Het staat er gewoon zwart op wit.

(https://service.saturn.nl/?a=ticket_faq&ticketcatid=67)
Dit is gewoon het recht van een inwoner in Europa ik dus ook.

En nee ik ga geen fucking 150 euro betalen voor een model dat gerepareerd is.

Met een beetje geld meer en je hebt een model in de aanbieding + een spel erbij van 60 euro + een jaar garantie, bij het 2ehandsmodel krijg je er 3 maand bij.

Laatst aangepast door Joraaaan op 10 Jan 2011 17:52; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 10 Jan 2011 17:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Joraaaan schreef:
Op de site van saturn staan de rechten van de koper, als ik dat er bij haal kan ik niet anders dan de strijd winnen. Het staat er gewoon zwart op wit.

En nee ik ga geen fucking 150 euro betalen voor een model dat gerepareerd is.

Deed ik toch ook? Dat zijn gewoon de prijzen. Daar kun jij in je eentje vrij weinig aan veranderen. Geloof me. Zelfs een officiële gamezaak krijgt het niet voor elkaar om zulke modellen kosteloos te repareren. Met alle respect, maar dan geef ik jou in je eentje vrij weinig kans om dat wel te flikken.

Maar goed, ik kan je enkel toejuichen. Houd ons wel op de hoogte, want we zijn benieuwd!
Terug naar boven
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 10 Jan 2011 17:57    Onderwerp: Reageren met citaat

+ PS3 homebrew is tha bomb.
+ Oude PS3 gerepareerd, dus nu eentje voor homebrew en de andere voor gaemz.
+ Laatste operatie gehad.
+/- zo naar vriendin..
- FFFFUUUUUuuu-school.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 10 Jan 2011 18:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Homebrew op de PS3 toejuichen? Waarom? Als het zo doorgaat, kunnen er straks ook op de PS3 illegale versies van games gespeeld worden... ik moet er niet aan denken!
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 10 Jan 2011 18:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
Homebrew op de PS3 toejuichen? Waarom? Als het zo doorgaat, kunnen er straks ook op de PS3 illegale versies van games gespeeld worden... ik moet er niet aan denken!

Homebrew zelf is geweldig. Zo kun je een uitgebreider systeem krijgen dmv bijv een betere mediaplayer die meerdere soorten film kan lezen oid. Alleen er zijn mensen die het misbruiken door er voor te zorgen dat ze gedownloade spellen kunnen spelen.
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 10 Jan 2011 18:22    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Homebrew stuffs
+ Nieuw bed en kastjes voor aan de muur
- Moe
Terug naar boven
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 10 Jan 2011 18:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:

Zelf ben ik tegen het downloaden van games van deze generatie (en van de vorige, als de games nog nieuw zijn) maar met Homebrew bedoel ik emulators en apps.
Ik kan geen nee zeggen tegen een Final Burn Alpha Emulator met 1080p support, of een Dreamcast emulator, MKV support, andere webbrowser, custom theme's, of zelfs onnodige dingen zoals online SNES games spelen.
gewoon omdat het kan..

En.....Dat kan al....sinds juli eigenlijk
Maar nu nog veel makkelijker.
Terug naar boven
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 10 Jan 2011 18:48    Onderwerp: Reageren met citaat

- Eerst schooldag na de vakantie
- Nog 6 maanden te gaan
+ Vandaag nog geen huiswerk
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 10 Jan 2011 18:49    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Mijn nieuwe Tv is nog beter dan ik had verwacht:

Ik kan mijn externe harddisk op de Tv aansluiten en dus alle Anime/Films/Series in superscherpe kwaliteit bekijken zonder moeilijk gedoe.

Ps2 aangesloten met de Scart en het ziet er fucking goed uit, heb Kingdom Hearts er nog nooit zo mooi en zo vloeiend gezien. Ik zie het nut van de HD collecties niet meer in nu dat het maar een haartje scheelt qua kwaliteit, Team Ico Collectie haal ik nog wel omdat die spellen bijna niet te krijgen zijn.

Het enige grote nadeel nu is dat kabel Tv er ongeloofelijk slecht uitziet. En het duurt nog tot April voordat we overstappen naar Digitale Televisie. =/
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 10 Jan 2011 18:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

ninodude schreef:

Ik kan mijn externe harddisk op de Tv aansluiten en dus alle Anime/Films/Series in superscherpe kwaliteit bekijken zonder moeilijk gedoe.

Super toll! Ik doe dat meestal met de PS3 ertussen eigenlijk, maar mijn tv heeft wel een usb-poort volgens mij. Kan ik dan ook een externe HDD aansluiten?
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 10 Jan 2011 19:07    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
ninodude schreef:

Super toll! Ik doe dat meestal met de PS3 ertussen eigenlijk, maar mijn tv heeft wel een usb-poort volgens mij. Kan ik dan ook een externe HDD aansluiten?
Ik denk et wel.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 10 Jan 2011 19:13    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
ninodude schreef:

Ligt eraan, met die van mijn vader(Sony LCD) kan je alleen foto's bekijken, op die van mij kan je ook films bekijken(Samsung LED)
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 10 Jan 2011 19:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Idd, Samsung ruled in dat opzicht! Echt makkelijk!
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 10 Jan 2011 20:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Jammer genoeg kan ik mn eHDD niet aansluiten, anders was het echt veeeeel makkelijker geweest...

----- al de hele dag koppijn
+ natuurkunde tentamen gemaakt, moet wel lukken volgende week
+ thermo ook wel
- OGO, ontwerp gericht onderwijs, het "paradepaardje" van de TU komt echt kotshard mn neus uit, ik heb het helemaal gehad met de docenten
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 10 Jan 2011 20:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:

Wen er maar aan, zowieso is dit al een jaar aan de gang op de ps3. Nee ik ben geen voorstander maar ik gun het Sony wel na dat ze features verwijderen.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 10 Jan 2011 20:21    Onderwerp: Reageren met citaat

+ We moesten met nederlandse les 'lullepotten' dus ik kreeg het onderwerp een lucifer. Ik heb een verhaal van 20 minuten opgehangen over dat het luciferstokje van hout van de langlulindianen in afrika kwam.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 10 Jan 2011 22:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Paintskillz schreef:
+ We moesten met nederlandse les 'lullepotten' dus ik kreeg het onderwerp een lucifer. Ik heb een verhaal van 20 minuten opgehangen over dat het luciferstokje van hout van de langlulindianen in afrika kwam.

Lol, epic Nederlandse lessen heb je dan Nooit van gehoord, lullepotten xD Firefox' woordenboek kent het woord wel lol. Alleen indianen in Afrika is al epic

- Nog steeds ziekig
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 10 Jan 2011 22:24    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Lol , mn ma wil wel een dekbedovertrek met De Dood erop voor me halen ..maar niet een van Slipknot xD
+ Morgen nieuwe bed neerzetten
Terug naar boven
Jonezy BerichtGeplaatst: 11 Jan 2011 08:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Paintskillz schreef:
GekooktEi schreef:
ninodude schreef:

Ligt eraan, met die van mijn vader(Sony LCD) kan je alleen foto's bekijken, op die van mij kan je ook films bekijken(Samsung LED)

Mien Samsung kan het ook. HDDtje erop en ik kijk alle films in full hd met ondertiteling
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 435, 436, 437 ... 768, 769, 770  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 436 van 770

Ga naar: