Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5 Volgende
|
KingLikesCookies |
Geplaatst: 03 Jan 2011 17:24 Onderwerp:
| |

|
Joraaaan schreef: | KingLikesCookies schreef: | Robert schreef: | Brastin schreef: | Ik weet niet of je iets van Lord of the rings vind maar de beste rts imo blijft toch Battle for middle earth 1+2 en vooral erg leuk om met vrienden te spelen:) |
Die zijn inderdaad erg goed, maar CoH is toch echt DE rts game van altijd.
CoH kreeg hoge cijfers omdat het zo'n geweldige game was. SC2 greeg dezelfde cijfers vanwege de naam en hype en omdat het een oke game was. | QFT. Alles van Blizzard is zo overrated. |
Diablo 2 is mijn meeste gespeelde game ooit
Lotr bfme heb ik ook bijde en nu wel teveel gespeeld. SC2 draait jammer genoeg niet op mijn pc. | Behalve Diablo dan misschien, maar WoW, Warcraft en Starcraft krijgen echt allemaal veel meer aandacht dan ze verdienen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 03 Jan 2011 18:48 Onderwerp:
| |

|
World of Warcraft is niet zomaar de meest succesvolle MMO allertijden, man.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joraaaan |
Geplaatst: 03 Jan 2011 18:54 Onderwerp:
| |

|
Heb ik al gezegd dat ik warcraft 3 ook kapot heb gespeeld
Vooral DOTA dan, hopelijk maakt valve daar een topgame van, dan kan kinglikescookies er ook van genieten  |
|
Terug naar boven |
|
|
KingLikesCookies |
Geplaatst: 03 Jan 2011 19:19 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | World of Warcraft is niet zomaar de meest succesvolle MMO allertijden, man.  | Omdat ze zo overrated is.
Als WoW een ander developer zou worden gemaakt dan Blizzard, zou WoW lang niet dezelfde aandacht krijgen. Alles waar 'Blizzard Entertainment' op staat wordt miljoenen keren verkocht (en overrated/hyped).
Joraaaan schreef: | Heb ik al gezegd dat ik warcraft 3 ook kapot heb gespeeld
Vooral DOTA dan, hopelijk maakt valve daar een topgame van, dan kan kinglikescookies er ook van genieten  | RTS games zoals BFME, CoH of C&C zijn minstens even goed als Warcraft 3. En DOTA is natuurlijk niet zelf door Blizzard gemaakt. Het is niet Blizzard die zichzelf zo 'goed' maakt, maar zijn community (zoals bij Bungie).
Voor WoW was Blizzard misschien niet zo overrated, maar na WoW is alles wat ze aanraken meteen goud, ook al weten mensen niet hoe de game gaat zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joraaaan |
Geplaatst: 03 Jan 2011 19:26 Onderwerp:
| |

|
Weet ik icefrog for the win! |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 03 Jan 2011 19:38 Onderwerp:
| |

|
KingLikesCookies schreef: | Omdat ze zo overrated is.
Als WoW een ander developer zou worden gemaakt dan Blizzard, zou WoW lang niet dezelfde aandacht krijgen. Alles waar 'Blizzard Entertainment' op staat wordt miljoenen keren verkocht (en overrated/hyped). |
Denk je nu echt dat Blizzard 12miljoen hardcore fans heeft? World of Warcraft is zo groot geworden omdat het in z'n tijd, en nu nog steeds eigenlijk, één van de beste, zo niet dé beste, MMO is. |
|
Terug naar boven |
|
|
KingLikesCookies |
Geplaatst: 03 Jan 2011 19:45 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | KingLikesCookies schreef: | Omdat ze zo overrated is.
Als WoW een ander developer zou worden gemaakt dan Blizzard, zou WoW lang niet dezelfde aandacht krijgen. Alles waar 'Blizzard Entertainment' op staat wordt miljoenen keren verkocht (en overrated/hyped). |
Denk je nu echt dat Blizzard 12miljoen hardcore fans heeft? World of Warcraft is zo groot geworden omdat het in z'n tijd, en nu nog steeds eigenlijk, één van de beste, zo niet dé beste, MMO is. | Ik denk dat de meeste WoW spelers gewoon met hun vrienden willen spelen, en daarom WoW spelen en geen andere MMO.
WoW heeft natuurlijk ook veel meer naamsbekendheid, en wanneer sommigen ermee beginnen gaan ze niet meer weg (MMO verslaving).
WoW is natuurlijk niet slecht, ik vind gewoon dat het meer aandacht en spelers krijgt dan het verdient.
Trouwens: Justin Bieber heeft ook heel veel fans, is het daarmee een goede zanger?  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 03 Jan 2011 20:20 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Robert schreef: | Brastin schreef: | Ik weet niet of je iets van Lord of the rings vind maar de beste rts imo blijft toch Battle for middle earth 1+2 en vooral erg leuk om met vrienden te spelen:) |
Die zijn inderdaad erg goed, maar CoH is toch echt DE rts game van altijd.
CoH kreeg hoge cijfers omdat het zo'n geweldige game was. SC2 greeg dezelfde cijfers vanwege de naam en hype en omdat het een oke game was. |
All hail Company of Heroes
Hands down de beste RTS ooit, of in ieder geval de beste moderne RTS, voor de mensen die vinden dat vroegâh alles betâh was. |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 04 Jan 2011 09:47 Onderwerp:
| |

|
King schreef: | Trouwens: Justin Bieber heeft ook heel veel fans, is het daarmee een goede zanger?  |
Voor die miljoenen meisjes wel ja. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 04 Jan 2011 11:29 Onderwerp:
| |

|
Is Justin Bieber een slechte zanger? Hij heeft niet voor niets miljoenen fans, en je kan z'n talent niet ontkennen. De enige reden waarom hij zo gehaat wordt door mannen, is door jaloezie. Ik bedoel maar, op zo'n jonge leeftijd zoveel succes hebben is niet vanzelfsprekend.
In ieder geval, Justin Bieber zou niet zoveel fans hebben als hij niet kon zingen. Bovendien blijft het een kwestie van smaak. Net zoals bij World of Warcraft. Jij kan het niets vinden, maar 12 miljoen andere mensen op deze planeet wel. En ook reviewers vinden het een hele goede game, kijk maar op Metacritic. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 04 Jan 2011 11:47 Onderwerp:
| |

|
Ik vind WoW ook een hele goede game! Daarom speelde ik het best een lange tijd en ga ik het vrijdag weer aanschaffen (Cataclysm) Maar idd, omdat vrienden het spelen, blijf je eraan geplakt. Het spel is ook zo uitgebreid dat je nooit uitgespeeld raakt. Maar het vriendengedeelte is wel essentieel, want je kan nog zoveel epics hebben en dungeons doen, als je het met niemand kan delen, dan is er geen zak aan.
Het kan ook zo zijn dat je gewoon leuke mensen online tegenkomt en zo in een leuke guild raakt. Ik had ooit mijn eigen guild en die was echt epic, daarom bleef ik elke dag spelen, het is ook gewoon gezellig Alleen, constant WoW spelen is niet gezellig, daarom is het essentieel om gewoon nog andere games met andere vrienden te spelen xD
Mja, WoW blijft nummer 1 spel voor mij! |
|
Terug naar boven |
|
|
Dyllann |
Geplaatst: 04 Jan 2011 17:05 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Is Justin Bieber een slechte zanger? Hij heeft niet voor niets miljoenen fans, en je kan z'n talent niet ontkennen. De enige reden waarom hij zo gehaat wordt door mannen, is door jaloezie. Ik bedoel maar, op zo'n jonge leeftijd zoveel succes hebben is niet vanzelfsprekend.
In ieder geval, Justin Bieber zou niet zoveel fans hebben als hij niet kon zingen. Bovendien blijft het een kwestie van smaak. Net zoals bij World of Warcraft. Jij kan het niets vinden, maar 12 miljoen andere mensen op deze planeet wel. En ook reviewers vinden het een hele goede game, kijk maar op Metacritic. |
LOL
Dit is facking grappig.
Dus jij noemt autotune en 2000 keer baby en oh zeggen talent? |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 04 Jan 2011 17:38 Onderwerp:
| |

|
Als je miljoenen fans hebt dan moet je wel een goede zanger zijn...ook al mag je er zelf niks aan vinden... |
|
Terug naar boven |
|
|
Dyllann |
Geplaatst: 04 Jan 2011 17:39 Onderwerp:
| |

|
konnichiwa schreef: | Als je miljoenen fans hebt dan moet je wel een goede zanger zijn...ook al mag je er zelf niks aan vinden... |
Geloof me. 85% van die miljoenen "fans" vinden hem alleen lekker.
De rest is gewoon te dom om te horen dat hij niet echt kan zingen, en dat autotune al het werk doet. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 04 Jan 2011 17:47 Onderwerp:
| |

|
Ik vind Justin Bieber een goede zanger? Ben ik nu dom? |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 04 Jan 2011 17:47 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Nou, ik sta hier verder aardig neutraal in, maar in het algemeen staat kwaliteit natuurlijk lang niet altijd in verhouding met verkoopcijfers of aantal fans.
Justin Bieber is een beetje een hype. Natuurlijk is het knap, wat hij voor elkaar heeft gekregen, dat komt je ook niet in handen vallen, maar twaalf miljoen "Beliebers" wil niet zeggen dat hij geweldig kan zingen.
Neem de meest gehypte films, of games zo je wil, en hun verkoopcijfers. Zo veel films die het meest gehyped worden blijken het meeste tegen te vallen. Dat maakt het geen goede films of games... Neem Avatar (die van James Cameron, niet één van de vele dingen die ook zo heet), Assassin's Creed... Het is natuurlijk een iets ander verhaal van een hele zanger en een product wat ervoor gehyped wordt en erna uitgekotst.
Maar sales zijn niet één op één gerelateerd aan kwaliteit, zelfs in het geval van Justin Bieber. Misschien is een beter voorbeeld Robert Pattinson; alsof hij zo goed kan acteren. Maar who gives shit, right? Hij is zóóó knap. |
|
Terug naar boven |
|
|
Dyllann |
Geplaatst: 04 Jan 2011 17:51 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Ik vind Justin Bieber een goede zanger? Ben ik nu dom? |
Muzikaal gezien wel ja.
Ik wil niet elitair overkomen, maar dat kutjoch verneukt het voor de écht getalenteerde mensen die nog geen platenlabel hebben kunnen fixen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 04 Jan 2011 17:52 Onderwerp:
| |

|
Verkopen en kwaliteit zijn inderdaad niet 1:1. Maar dat neemt niet weg dat Justin Bieber een getalenteerde jongen is die mooi, wat nu weer erg relatief is, kan zingen.
En is Avatar een slechte film? Neen, het is een hele degelijke film die enkele vernieuwing doorbrengt op vlak van CG en Art Design. Maar het verhaal is inderdaad erg dun. Maakt dat van Avatar een slechte film? Zeker niet!
Believe the hype, 'cause it's all true! |
|
Terug naar boven |
|
|
Dyllann |
Geplaatst: 04 Jan 2011 17:54 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Verkopen en kwaliteit zijn inderdaad niet 1:1. Maar dat neemt niet weg dat Justin Bieber een getalenteerde jongen is die mooi, wat nu weer erg relatief is, kan zingen.
En is Avatar een slechte film? Neen, het is een hele degelijke film die enkele vernieuwing doorbrengt op vlak van CG en Art Design. Maar het verhaal is inderdaad erg dun. Maakt dat van Avatar een slechte film? Zeker niet!
Believe the hype, 'cause it's all true! |
Niet relatief, feit. Hij gebruikt een fucking computer om zijn stem goed te laten klinken? Hoezo kan hij dan goed zingen, naar mijn mening hoort de computer dan een platenlabelcontract te krijgen. Kijk, wat de maatschappijen nu doen, ze maken muziek in hun eentje, vervormen andermans stem zodat het goed klinkt, en dan gebruiken ze het gezicht van diegene die in de eerste instantie helemaal niet zo goed kon zingen als een plaatje om op het album te plakken. Hoe is diegene dan muzikaal aangelegd? |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 04 Jan 2011 17:56 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
@ Dyllann: Onzin natuurlijk. Net zoals iedereen heeft Christian recht op zijn eigen mening, "zelfs als het om Bieber gaat".
@ Christian: Het is ook geen slechte film, misschien ook niet het perfecte voorbeeld (hoewel het qua hype wel een mijlpaal van deze jaren is) maar het gaat er gewoon om dat hype >>>> kwaliteit film. De hype was enorm, de film "degelijk" zoals jij al zei.
Dat laatste is natuurlijk onzin, aangezien het lang niet altijd opgaat. |
|
Terug naar boven |
|
|
the_dan |
Geplaatst: 04 Jan 2011 17:56 Onderwerp:
| |

|
iets minder over JB praten en iets meer over games? |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 04 Jan 2011 17:57 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Maar goed, nu even weer terug naar het onderwerp waar het eerst over ging
EDIT: Bedankt, the_dan  |
|
Terug naar boven |
|
|
Dyllann |
Geplaatst: 04 Jan 2011 17:58 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | @ Dyllann: Onzin natuurlijk. Net zoals iedereen heeft Christian recht op zijn eigen mening, "zelfs als het om Bieber gaat".
@ Christian: Het is ook geen slechte film, misschien ook niet het perfecte voorbeeld (hoewel het qua hype wel een mijlpaal van deze jaren is) maar het gaat er gewoon om dat hype >>>> kwaliteit film. De hype was enorm, de film "degelijk" zoals jij al zei.
Dat laatste is natuurlijk onzin, aangezien het lang niet altijd opgaat. |
Sorry dat ik het zeg hoor, maar ik mag toch wel uitdrukken dat het in feite een computer is die hij mooi vind zingen, en niet dat schrale kutjoch dat teveel bezig is met zijn haar? |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 04 Jan 2011 18:06 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Is Justin Bieber een slechte zanger? Hij heeft niet voor niets miljoenen fans, en je kan z'n talent niet ontkennen. De enige reden waarom hij zo gehaat wordt door mannen, is door jaloezie. Ik bedoel maar, op zo'n jonge leeftijd zoveel succes hebben is niet vanzelfsprekend.
Dikke onzin, ik vind die hele Justin Bieber niets aans. Ik zie er dan helemaal niet in hoe die gozer talent zou moeten hebben. Ik ben iemand die muziek luistert omdat die daarvan houd en niet omdat het de hype is van dit moment.
En wees nou eens eerlijk vind jij dit echt talentvol?
http://www.youtube.com/watch?v=X7NJLtyCz8s
Feit dat deze video nog niet eens de miljoen views heeft gehaald zegt ook al genoeg over zijn "fans". En moet je kijken hoe die gozer daar op dat podium staat, dat is toch gewoon te zielig voor woorden.
Laatst aangepast door No'tje op 04 Jan 2011 18:09; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 04 Jan 2011 18:08 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|