Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 55, 56, 57 ... 62, 63, 64  Volgende  
Mafusto BerichtGeplaatst: 24 Feb 2011 10:09    Onderwerp: Reageren met citaat

zie sang schreef:
@Mafusto
Ben ik helemaal mee eens want Rosales is van nature een middenvelder daar plaatste hij hem in AA Gent . De Onyewu is een voorstopper v nature begrijp niet wat hij links of rechts doet , En ik zeg nu al als hij kan komt de doelman ook van AA Gent Yorgasovic
ook de top .

Dan hou ik liever Mihaylov in het doel. Onyewu speelt niet in het centrum omdat daar Douglas en Wisgerhof al staan. Douglas doet niet onder voor Onyewu en ik durf zelfs te zeggen dat Douglas beter dan hij is. Wisgherhof is aanvoerder dus die verwissel je ook niet van de ene op de andere wedstrijd. Verder is Rosales gewoon een back. Dit is ook zijn favoriete positie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 24 Feb 2011 12:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Uchiha_Shadow schreef:
Christian Vuye schreef:
Zometeen Inter tegen Bayern, herhaling van de finale van vorig jaar. Heb een voorgevoel dat de Duitsers dit jaar aan het langste eind trekken.

Goed gegokt. Veel kansen, zeg, die Kraft heeft prima werk geleverd.

Inderdaad, leuke wedstrijd was het toch. Was eerst niet van plan te kijken, omdat ik dacht dat het een draak van een wedstrijd zou worden. Vergeleken met Mourinho speelt Leonardo wel aanvallender voetbal, maar met iets minder organisatie. Maar bon, gisteren hadden beide ploegen kansen genoeg om de wedstrijd naar hun hand te trekken.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2011 00:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Oh, Pato speelde Napoli gewoon op een hoopje. Geweldig was de derde goal van Milan.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2011 17:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Ronaldo met een vierde hattrick dit seizoen. Real 7 - 0 Malaga.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2011 16:38    Onderwerp: Reageren met citaat

LOL. Bous naar Terek Grozny.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2011 21:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Nederlaag voor Racing Genk, gelijkspel voor Anderlecht, Lokeren en KV Mechelen. Enkel Club en AA Gent kunnen winnen van de top 6. Standard, de 7de, wint ook en komt zo in Playoffs 1. Perisic met 16 goals ondertussen, nog twee en hij wordt topschutter. Kan nog een spannende laatste speeldag worden.
Terug naar boven
Joraaaan BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2011 20:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Iemand geďnteresseerd in een prima stream van Real Madrid - Lyon?
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2011 23:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Joraaaan schreef:
Iemand geďnteresseerd in een prima stream van Real Madrid - Lyon?

Naah, gezien op TV.

Geweldige wedstrijd! 3-0! Real Madrid <3
Terug naar boven
Juuppel BerichtGeplaatst: 17 Mrt 2011 10:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Nederlaag voor Racing Genk, gelijkspel voor Anderlecht, Lokeren en KV Mechelen. Enkel Club en AA Gent kunnen winnen van de top 6. Standard, de 7de, wint ook en komt zo in Playoffs 1. Perisic met 16 goals ondertussen, nog twee en hij wordt topschutter. Kan nog een spannende laatste speeldag worden.

hoe zit dat nou met dat play-off systeem in België
ik snap dr namelijk geen moer van (Joni help)
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 17 Mrt 2011 17:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

De 6 eersten spelen Play-Off I. Hun punten worden gehalveerd en voor de rest spelen ze twee keer tegen elkaar. Dus iedereen op minder dan 8 punten van elkaar, beloven spannende weken te worden.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 17 Mrt 2011 18:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Over een krap uurtje begint de wedstrijd Zenit - Twente.
Twente verdedigt in Rusland een 3-0 voorsprong. Als Twente straks nog 1 keer scoort zijn ze zo goed als zeker door Maar Zenit zal zich niet zonder slag of stoot gewonnen geven, dus wordt het een spannende wedstrijd.
Terug naar boven
Juuppel BerichtGeplaatst: 17 Mrt 2011 18:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
De 6 eersten spelen Play-Off I. Hun punten worden gehalveerd en voor de rest spelen ze twee keer tegen elkaar. Dus iedereen op minder dan 8 punten van elkaar, beloven spannende weken te worden.

dus als ik t goed begrijp kan de nummer 6 nog kampioen worden en de nummer 1 vice versa

dat vind ik tog raar ga je t hele seizoen goed en dan door n mindere periode geen kampioen worden
maar das denk ook de reden dat de competitie kleiner is geworden tog
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 17 Mrt 2011 18:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Juuppel schreef:
Joni Philips schreef:

dus als ik t goed begrijp kan de nummer 6 nog kampioen worden en de nummer 1 vice versa

dat vind ik tog raar ga je t hele seizoen goed en dan door n mindere periode geen kampioen worden
maar das denk ook de reden dat de competitie kleiner is geworden tog
Nope, de competitie is juist kleiner geworden omdat er na 20 speeldagen al clubs waren die niets te verliezen of te winnen hadden en dus gewoon niet meer wilden spelen. Nu moeten alle clubs tot het einde maximaal gaan.
Terug naar boven
Juuppel BerichtGeplaatst: 17 Mrt 2011 18:46    Onderwerp: Reageren met citaat

ja oke maar das hier ook dat je ploegen heb die na 20 rondes al zeker weten dat ze niet gaan degraderen of europees voetbal gaan halen

ze spelen hier alleen play-off voor degradatie en t laatste europese ticket dat vind ik nog wel redelijk, maar n play-off houden om wie dr kampioen gaat worden snap ik niet, je heb jezelf tog wel genoeg bewezen in de reguliere strijd of niet

hebben jullie ook nog n soort play-off systeem voor degradatie zoals wij hier
dat de nummer laatst rechtstreeks gaat en de nummer 16 & 17 de play-off in moeten
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 17 Mrt 2011 19:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

15 & 16 spelen tegen elkaar, de loser gaat naar 2de klasse, de 15de speelt eindronde tegen tweedeklassers. maar dat laatste zit al jaren in onze competitie.
Terug naar boven
zie sang BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2011 12:12    Onderwerp: Reageren met citaat

De Nationale ploeg van Belgie heeft gewonnen 0-2 en er zijn me een paar
intersante zaken opgevallen.
Ik denk dat we met Simon Mignolet terug een topkeeper hebben zoals vroeger voor De Wilde.
Kompany is een grote meneer als mens en voetballer.
En staat weer een team op het veld die voor elkaar door het vuur gaan.
Terug naar boven
Juuppel BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2011 14:34    Onderwerp: Reageren met citaat

De Duivels komen er weer aan hoor!!!!!
Polen en Oekranië is misschien net n brug te ver maar...

Brazil kan zn borst natmaken want de Duivels gaan daar zeker n bezoekje brengen in 2014
Terug naar boven
zie sang BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2011 16:10    Onderwerp: Reageren met citaat

@juuppel dit denk ik ook met geluk zie ik ons nog 2012 halen.
Maar daar zal veel geluk voor nodig zijn , BTW ik hoop dat het Dinsdag
goed afloop . En Mr leekens laat die jonge topkeeper staan zelfs als hij
eens in de fout gaat . Er is weer hoop voor Rode Duivels !!!
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2011 22:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

De twee kleine ploegen zijn opzijgezet, nu moet in juni nog gewonnen worden van Turkije.
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 04 Apr 2011 21:37    Onderwerp: Reageren met citaat

^En als ze dat allemaal nog halen mogen ze wrs tegen een kleine ploeg zoals Portugal spelen..

Trouwens wel kloten voor de Serviërs.. Montenegro is goed bezig en maakt kans voor het EK terwijl servië zo goed als geen kans meer maakt..
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 04 Apr 2011 21:45    Onderwerp: Reageren met citaat

konnichiwa schreef:
^En als ze dat allemaal nog halen mogen ze wrs tegen een kleine ploeg zoals Portugal spelen..

Trouwens wel kloten voor de Serviërs.. Montenegro is goed bezig en maakt kans voor het EK terwijl servië zo goed als geen kans meer maakt..

Portugal is geen kleine ploeg. Ik zou Ronaldo en Nani eerder ontwijken.
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 04 Apr 2011 22:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat was dan ook niet serieus...
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 04 Apr 2011 22:56    Onderwerp: Reageren met citaat

konnichiwa schreef:
Dat was dan ook niet serieus...

Het sarcasme was niet erg voelbaar.
Terug naar boven
Joraaaan BerichtGeplaatst: 04 Apr 2011 23:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Nog 2 week tot Real Madrid - Barcelona, ik heb er weer zin in!

Zondag 17 April in de competitie en dan het echte spektakel:
Woensdag 20 april in de finale van Copa del Ray|!
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 04 Apr 2011 23:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Joraaaan schreef:
Nog 2 week tot Real Madrid - Barcelona, ik heb er weer zin in!

Spijtig genoeg zal de eerste Classico niet veel soeps zijn, denk ik. Real is zo goed als kansloos in de competitie. Ik denk dat ze er vooral in de beker goed tegenaan zullen gaan, en natuurlijk in de Champions League als het zover komt.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 55, 56, 57 ... 62, 63, 64  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 56 van 64

Ga naar: