Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 378, 379, 380 ... 768, 769, 770  Volgende  
GekooktEi BerichtGeplaatst: 11 Dec 2010 14:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

KingLikesCookies schreef:
Sorry? Kun je wat specifieker uitleggen wat je met 'goed' en 'slecht' bedoelt?

Hij bedoelt waarschijnlijk de graad van normaliteit... Goed = normaal, slecht = abnormaal.

Toch best logisch?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 11 Dec 2010 14:47    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Sorry? Kun je wat specifieker uitleggen wat je met 'goed' en 'slecht' bedoelt?

Hij bedoelt waarschijnlijk de graad van normaliteit... Goed = normaal, slecht = abnormaal.

Toch best logisch?
Sorry, maar ninodude bedoelt dus dan dat de gemiddelde autist nog ergere dingen doet als voordeurruiten en koelkast deuren kapot maken?

Of bedoelt hij gewoon op sociaal vlak?
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 11 Dec 2010 14:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Of bedoelt hij gewoon op sociaal vlak?

Dat denk ik wel, ja
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 11 Dec 2010 15:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben toevallig ook autistisch, en ik kan met recht zeggen dat ik zonder begeleiding helemaal was ontspoort.
In de eerste klas hakenkruizen op borden teken en roepen dat ik de messias was terwijl ik helemaal niets uitvoerde en maar heel af en toe een voldoende haalde, en nu normaal meedoen op een HBO opleiding.

Zonder begeleiding had ik het tweede jaar Havo/vwo niet gehaald. Nog steeds jammer, ik ben de middelbare begonnen op tweetalig VWO, toen havo/vwo > vwo > havo, en ik heb uiteindelijk met nog vrij weinig uitvoeren mijn havo gehaald.

Conclusie: als mijn ouders niet zo ontzettend veel moeite hadden gedaan, en bij weet ik veel hoeveel plekken aan de bel getrokken hadden, dan had ik geen toekomst meer gehad. Ik heb ontzettend veel hulp gehad bij het ambulatorium op de Radboud universiteit in Nijmegen. En heb ook de laatste twee jaar van mijn middelbare school op een cluster 4 school gezeten. Het was bij die school trouwens zo vele te makkelijk, ik heb de meerderheid van de tijd spelletjes zitten spelen op m'n laptop toen.

Nouja, achtergrondverhaaltje voorbij.

----

+ Touch gestures maken in Flash/as3.
- Flash
-
http://en.wikipedia.org/wiki/Ellipse#Mathematical_definitions_and_properties
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 11 Dec 2010 15:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Hij heeft een taalvaardigheid probleem, hij heeft vooral moeite met het begrijpen van anderen en leeft op dat vlak dan ook in zijn eigen wereldje, ik weet niet of hij borderline heeft maar ik weet wel dat hij vroeger een stuk meer zichzelf was dan nu, hij laat zich dan ook geheel beinvloeden door zijn vrienden.

Kijk en dat wat divine rage zegt vind ik dan ook jammer bij mijn broertje, hij heeft het in zich maar het lukt hem niet in zijn eentje om zichzelf goed te plaatsen, sterker nog hij probeert het nu niet eens meer.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 11 Dec 2010 16:31    Onderwerp: Reageren met citaat

-Werd gisteren wel heel laat
-Brak
-Vanavond weer feest. Moet wel gaan.
Terug naar boven
PS3gamerXD BerichtGeplaatst: 11 Dec 2010 17:32    Onderwerp: Reageren met citaat

@ Ninodude,
Het lijkt me erg lastig om een persoon met zulk soort problemen in de familie te hebben. Hopen dat het met hem gaat zoals bij Divine Rage!

---

+ Lekker dun literatuur boek gevonden: "Het bittere kruid" van Marga Minco. +/- 90 blz. en geen kleine letters! Geniaal!
+ GT5 wordt leuker naarmate je verder komt
+/- Naar de kapper geweest. Niet helemaal tevreden, maar het kan er mee door
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 11 Dec 2010 17:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

+ Minecraft gaat 20 december in bèta, zie zo ook nieuwssubmit topic.
± Ik weet niet zeker of ik wel uit wil gaan terwijl ik geen goede reden kan bedenken om niet te gaan
- En maat doet te lang om terug te sms'en, terwijl hij normaal binnen 5 seconden antwoordt xD Dus zo even bellen, want als hij mee uit gaat, ga ik sowieso Three's a crowd, four's.... nice.

@ PS3gamer

Wel een rotboek naar mijn mening, Het bittere kruid.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 11 Dec 2010 18:31    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
± Ik weet niet zeker of ik wel uit wil gaan terwijl ik geen goede reden kan bedenken om niet te gaan

1. duur
2. brak
3. enz
Terug naar boven
PS3gamerXD BerichtGeplaatst: 11 Dec 2010 18:34    Onderwerp: Reageren met citaat

@ GekooktEi:
Tot nu toe vind ik dat er helemaal niks mis mee is met dat boek. 't is gewoon handig dat ie zo klein is, als je er laat achter komt dat je een boekverslag moet maken, en helemaal als je ook nog eens niet zo'n snelle lezer bent. En zo erg kan het toch niet zijn?

Laatst aangepast door PS3gamerXD op 11 Dec 2010 20:16; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 11 Dec 2010 18:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

@ Robert

1. Ik heb toch wel geld
2. Nooit last van
3. Ik heb net ook besloten dat ik wel gewoon ga

@ PS3Gamer

Oh je moet het ook gewoon gaan lezen hoor, ik bedoel gewoon dat ik het helemaal geen leuk boek vond... Minder goede boeken moet je ook gelezen hebben.
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 11 Dec 2010 18:47    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Kijk en dat wat divine rage zegt vind ik dan ook jammer bij mijn broertje, hij heeft het in zich maar het lukt hem niet in zijn eentje om zichzelf goed te plaatsen, sterker nog hij probeert het nu niet eens meer.

Dat had ik ook, en ik zie het ook bij mijn broertje. Hij was anderhalf jaar geleden ook nog heel erg gemotiveerd z'n havo te halen, toen is ie naar VMBO-T gedumpt door zijn dyslexie. Hierna heeft ie die motivatie helemaal laten varen.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 11 Dec 2010 21:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

++ Zo de stad in
+ Bruce Almighty, leuke film blijft het
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 11 Dec 2010 22:35    Onderwerp: Reageren met citaat

PS3gamerXD schreef:
@ Ninodude,
Het lijkt me erg lastig om een persoon met zulk soort problemen in de familie te hebben. Hopen dat het met hem gaat zoals bij Divine Rage!

Ach niemand is perfect, ik vind het vooral lastig wanneer hij alles kapot maakt en mijn moeder aanvalt, en dat hij zijn toekomst verkloot.

+ Best gezellige avond gehad.
- Ik zat er alleen als een fucking zombie bij de hele avond, wtf man ik doe er alles aan om van mijn vermoeidheid af te komen maar zonder resultaat.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 11 Dec 2010 22:42    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
- Ik zat er alleen als een fucking zombie bij de hele avond, wtf man ik doe er alles aan om van mijn vermoeidheid af te komen maar zonder resultaat.

Ik leef met je mee dude, ik heb ondertussen bijna wallen tot aan mijn kin(ik heb sowieso altijd al wallen onder me ogen). En ik ben constant zo fucking moe.

- Dat
+ Vanavond toch maar VGA's gaan kijken, laatste keer dat ik tot een uur of 4 wakker ben geweest was met nieuwjaar ofzo. :')
+ Kerstgala was awsum
- Me pak was bebierd(nee niet bieberd bebierd)
- New Kids Turbo is lame, maar dat wist ik toch al.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 11 Dec 2010 22:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

ninodude schreef:
+ Best gezellige avond gehad.

Ik ken het, dat is zóóó klote. Ik had op het laatste feest waar ik was meteen best veel geblowed, maar het nadeel daarvan is dat je gewoon later pas merkt hoe stoned je bent. Ik blowde gewoon tot ik dacht "Nu voel ik me chill" maar dan blijk je nog lang niet klaar te zijn en eindig je inderdaad als een kasplantje. Eten helpt, maar dat moet je dan nog wel vast kunnen houden (ik weet mijn trillende handjes nog wel). Maar uiteindelijk was dat ook wel gezellig.

--- Nog een uur wachten tot ik naar Groningen ga, aangezien de gast waar ik mee uit zou gaan opeens nog in Coevorden zit en dus pas om 1 uur in Groningen kan zijn o.i.d.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 11 Dec 2010 23:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Hetgeen wat ik er het meest aan haat is dat ik de oorzaak niet weet, ik heb mijn bloed al laten onderzoeken en ik hoor volgende week de uitslag maar ik ga sowieso nog even een afspraak maken bij de huisarts.

Ik moet wel zeggen dat een avondje uitgaan vaak ook vaak helpt, zeker als ik daarvoor de heledag heb gegamed merk ik een groot verschil.

+ Blij met mijn matties van Gamed, jullie zijn tenminste spontaan en eerlijk, iets wat ik niet kan zeggen van 2/3 van de bevolking wat ik hier tegenkom.

Edit: Lolwut, nu al 10 voor 1. =/
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 12 Dec 2010 03:48    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
+ Blij met mijn matties van Gamed, jullie zijn tenminste spontaan en eerlijk, iets wat ik niet kan zeggen van 2/3 van de bevolking wat ik hier tegenkom.

Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 12 Dec 2010 03:51    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Video Game Awards 2010: Mass Effect 3, The Elder Scrolls V, SSX!
- Crappy Streams.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 12 Dec 2010 04:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

ninodude schreef:

Edit: Lolwut, nu al 10 voor 1. =/

Da's toch het voordeel van internet hè, zijn de meesten ook wat spontaner

+++ Het feestje was chill
- Moest er wel opeens alleen heen omdat vriend de trein had gemist ofzo
+ Nog beetje stoned, nu slapen...

EDIT: Lolwut, al weer 20 over 4
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 12 Dec 2010 10:26    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Wat een fail die VGA awards, allemaal slechte trailers
+ goed geslapen
Terug naar boven
Aaruman BerichtGeplaatst: 12 Dec 2010 10:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Achjoh ik heb Pfeiffer en ik ben ook dood, maar ik ga gewoon door
Terug naar boven
lpds BerichtGeplaatst: 12 Dec 2010 10:56    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Vga's Prototype 2,Uncharted 3,Mass effect 3,Resistance 3,Batman
-mis aleen Saints Row 3
-k*t streams
+maar toch helemaal kunnen kijken.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 12 Dec 2010 11:19    Onderwerp: Reageren met citaat

- del toro
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 12 Dec 2010 11:51    Onderwerp: Reageren met citaat

-Zou gisteren uitgaan maar mn enkel laat het niet toe.
-Nog steeds last van mijn enkel.
-Dacht er eindelijk vanaf te zijn, maar het mag niet zo zijn.
+Heb wel weer vol kunnen trainen deze week
+Gisteren met een paar vrienden maar gegamed/films gekeken op mn Ps3 met een biertje. Tot een uur of 3
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 378, 379, 380 ... 768, 769, 770  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 379 van 770

Ga naar: