Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Volgende  
Roderick BerichtGeplaatst: 04 Dec 2010 20:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb ook bijna alles gold in de licenses, zijn echter een paar bij die t bloed onder mn nagels vandaan halen... Binnenkort maar weer eens rustig mee aan de slag . Moeilijker vind ik de AMG dingen op de Nurburgring, naja moeilijk, t kost gewoon gruwelijk veel tijd om de bochten te masteren. Wel een leuk klusje tho: als je t eenmaal kunt kun je t ook goed
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Salsa85 BerichtGeplaatst: 04 Dec 2010 21:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
Heb ook bijna alles gold in de licenses, zijn echter een paar bij die t bloed onder mn nagels vandaan halen... Binnenkort maar weer eens rustig mee aan de slag . Moeilijker vind ik de AMG dingen op de Nurburgring, naja moeilijk, t kost gewoon gruwelijk veel tijd om de bochten te masteren. Wel een leuk klusje tho: als je t eenmaal kunt kun je t ook goed

Zit je met een pad of met een wheel? EN idd die AMG acedemy is best pittig om gold te halen..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 04 Dec 2010 21:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Roderick schreef:

Wow man, bijna alles gold, daar kan ik alleen van dromen. Ik heb B (de eerste toch?) bijna silver, A bij lange na niet en iC vind ik de laatste challenge wel klote van maar heb ik ook niet alles zilver... Goud is bij mij echt zeldzaam. Maar ach, ieder speelt zo op zijn niveau hè, ik ben superblij als ik zilver haal op een license
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 12 Dec 2010 18:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoe goed kunnen mensen racen zeg?

In GT4 (ps2) vond ik brons al moeilijk
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 12 Dec 2010 19:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik haal ook met moeite brons hoor xD pff sommige dingen.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 12 Dec 2010 19:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Salsa85 schreef:
Roderick schreef:

Zit je met een pad of met een wheel? EN idd die AMG acedemy is best pittig om gold te halen..

Gewoon met de DualShock.
Terug naar boven
kwingkwait BerichtGeplaatst: 21 Dec 2010 12:50    Onderwerp: Reageren met citaat

het ziet er naar uit dat er een mooie update is, nu ja update, ze zijn de dingen gewoon aan het afwerken, ik snap eigenlijk niet waarom niemand dit nog niet gemeld heeft, want het is een grote, voor diegene die er niet tegen kunnen sorry voor copy en paste van het volgende (ik hoop dat het merendeel de engelse taal machtig is)

As a very special Christmas present to all of you have been enjoying the pleasures of the real driving simulator over the last few weeks, I can confirm today that a new functionality update has been made available for GT5. The update features the following new functionality.

Seasonal Events
[Seasonal Events] has been added to the upper left of the [GT Mode] – [GT Life] screen. From here you can participate in official events being held for a limited time.

In these events, all participants are under the same regulations, and if you complete the event you will win rewards and experience. Compete on the leader boards with players around the world, in Time Trials and Drift Trials!

Hot Car Dealer
A [Hot Car Dealer] has been added to the left center of the [GT Mode]-[GT Life] screen. In the Hot Car Dealer you’ll find popular and rare used cars.

You might just come across that one car you’ve always been looking for, that you haven’t been able to find in the [Used Car Dealer]

Online Race Rewards and Experience
When you complete a race in the [Open Lobby] or [My Lounge], you will now gain rewards and experience.

Even if you are focused more on playing online, you’ll still be able to gain rewards and levels that you need to progress in [GT Life].

Driving Distance and Number of Wins in Online Races
The driving distance and the number of wins you achieve when you complete a race in [Open Lobby] or [My Lounge] will now affect your stats in [Profile] and the [Garage].

Here again the results from your online play will cumulate within [GT Life].

Improved Rewards
The rewards for winning races in both A-Spec and B-Spec in [GT Mode]-[GT Life] have been increased for a limited time. (Until the end of January, 2011).

This is a great chance for those who were previously having difficulty getting ahead in the game, due to a lack of funds for tuning and purchasing required cars.

There will be further enhancements and updates to come in the future, so until then enjoy the great new functions and keep a check on the PlayStation Blog and gran-turismo.com for more news.

ziezo veel plezier GT5 luitjes
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 21 Dec 2010 13:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is een goeie update, maar dit had gewoon in de game moeten zitten natuurlijk. GT5 is rushed voor release voor de Black Friday en dat spat eraf. Deze update is pas een kleine pleister, er moeten nog velen volgen wil men alle beloftes na kunnen komen.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 29 Dec 2010 14:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Iemand ervaring met GT5 en dit stuur?

Voor mij hoeft het niet heel uitgebreid te zijn en wil schakelen via 'triggers' aan het stuur.

Als het niet werkt, iemand nog een suggestie?
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 29 Dec 2010 15:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Nickdhnick schreef:

Voor mij hoeft het niet heel uitgebreid te zijn en wil schakelen via 'triggers' aan het stuur.

Die had ik ook al gezien toen ik een goedkoop stuur zocht... Tja, op die pagina heeft hij enorm goede reviews, en hij heeft flippers zoals jij wil, dus lijkt me prima. Persoonlijke ervaring heb ik er dus niet mee.
Terug naar boven
Salsa85 BerichtGeplaatst: 29 Dec 2010 15:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Nickdhnick schreef:

Driving force GT. Weetje zeker dat het goed is
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 29 Dec 2010 16:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Salsa85 schreef:
Nickdhnick schreef:

Driving force GT. Weetje zeker dat het goed is

Thanks for the heads-up, Captain Obvious.

Hij zoekt toch een simpel stuur met flippers €100 is een flinke stap omhoog vanaf €40, en als hij de versnellingsbak toch niet gebruikt...
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 29 Dec 2010 16:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Zolang ik maar kan gassen, remmen en flipperen
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 29 Dec 2010 16:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Sturen is misschien ook nog wel een handige mogelijkheid

Maar goed, dan denk ik dat je gewoon het beste voor die Ferrari GT kan gaan ja... De DFGT is natuurlijk wat mooier en kan twee keer ronddraaien of zo, maar als je het niet erg vindt dat je maar 200 graden kan draaien of zoiets zou ik gewoon voor die Ferrari gaan.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 29 Dec 2010 16:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Dan neem ik morgen ff een kijkje in de stad En 200 graden draaien is meer dan genoeg. Je hoeft niet flink te sturen als je snel gaat.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 29 Dec 2010 17:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Nickdhnick schreef:
Dan neem ik morgen ff een kijkje in de stad En 200 graden draaien is meer dan genoeg. Je hoeft niet flink te sturen als je snel gaat.

Die 200 graden was uit mijn hoofd, hoor Ik weet in ieder geval dat hij niet rond gaat. Maar als zo'n stuur net zo reageert als het stuur wat je in cockpit view in je beeld hebt, hoef je ook niet zo ver te sturen meestal, zoals je al zegt.

Heb je al gekeken in GT5's opties of het stuur ertussen staat? Misschien is dat wel handig, GT5 heeft namelijk zoals je misschien wel weet specifieke opties voor elk model stuurwiel.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 29 Dec 2010 17:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Zou ik GT5 ooit nog binnen krijgen? :')
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 29 Dec 2010 17:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Paintskillz schreef:

Haha, hoe lang wacht je nu al op dat spel? Echt al weken, of niet?
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 29 Dec 2010 17:19    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Paintskillz schreef:

Haha, hoe lang wacht je nu al op dat spel? Echt al weken, of niet?

Sinds vorige week zondag ja... Al 3 mails gestuurd, geen antwoord... ik ben bang
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 29 Dec 2010 18:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Koop het in een fysieke winkel, en je hebt nergens problemen mee
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 29 Dec 2010 18:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:

Maar die zijn zo duur
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 29 Dec 2010 18:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Mafusto schreef:
Mr. Awesome schreef:

Maar die zijn zo duur

Nee. Dat jij als mening hebt dat ze duur zijn, maakt ze nog niet duur. Ze hanteren de vastgestelde adviesprijs, en die is normaliter €59,99. Eigenlijk €64,99, zelfs
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 29 Dec 2010 18:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
Mafusto schreef:
Mr. Awesome schreef:

Maar die zijn zo duur

Nee. Dat jij als mening hebt dat ze duur zijn, maakt ze nog niet duur. Ze hanteren de vastgestelde adviesprijs, en die is normaliter €59,99. Eigenlijk €64,99, zelfs

Advijsprijs van ps3games was zelfs €74,99
Maar als je een spel voor 50 euro kunt kopen of voor 60 euro welke zou jij dan nemen?
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 29 Dec 2010 18:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Mafusto schreef:
Mr. Awesome schreef:
Mafusto schreef:
Mr. Awesome schreef:

Maar die zijn zo duur

Advijsprijs van ps3games was zelfs €74,99
Maar als je een spel voor 50 euro kunt kopen of voor 60 euro welke zou jij dan nemen?

Als ik op de versie die €50,- kost drie weken moet wachten, dan neem ik die van €60,-
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 29 Dec 2010 18:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Maar wie zegt dat dat elke keer zo is

Heb de quotetoren verbroken

En we gaan erg off topic

OT: Ik hoop het spel dit jaar nog te kunnen spelen...
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 8 van 13

Ga naar: