Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 134, 135, 136 ... 161, 162, 163  Volgende  
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 25 Nov 2010 21:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus, I'm happy someone understands me here.

Al die saaie dudes. Komaan, onder gasten, het is toch logisch dat ik opschep over seks met een model? Wij gaan hier toch niet verwijfd doen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 25 Nov 2010 21:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:

Al die saaie dudes. Komaan, onder gasten, het is toch logisch dat ik opschep over seks met een model? Wij gaan hier toch niet verwijfd doen?

In de kroeg misschien. Dit is het internet, iedereen kan hier onzin verspreiden kijk maar.

Ik date momenteel met een model wat uit Antwerpen komt, ze had eerst een andere kerel maar de seks was slecht dus kwam ze bij mij.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 25 Nov 2010 21:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
Ik date momenteel met een model wat uit Antwerpen komt, ze had eerst een andere kerel maar de seks was slecht dus kwam ze bij mij.

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan? Wou dat ik jou was, heb zulk geluk nooit. NOT!
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 25 Nov 2010 21:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Het is geen wandelend lijk, dus geen professioneel model.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 25 Nov 2010 22:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
Christian Vuye schreef:

In de kroeg misschien. Dit is het internet, iedereen kan hier onzin verspreiden kijk maar.

Bro's before ho's
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 25 Nov 2010 22:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Right, and now for something completely different...

Vrouw (23) waar ik mee ben vroeg onlangs "wanneer wij ons labelen". Oftewel, welke datum beschouwen we als begin van onze relatie. Dus jeej! Ik ben nu bijna een maand samen Hoe het verder gaat zullen we zien. Direct uit een langdurige relatie (lees 5+ jaar) overstappen in een volgende is misschien niet slim, maar de klik die we hebben kan niet worden ontkent en het tegenhouden is iets wat we allebei niet willen. Heb aangegeven dat zij maar het tempo moet aangeven (zij komt uit de langdurige relatie, ik niet), maar inmiddels is ongeveer alles al wel gebeurt..
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 25 Nov 2010 22:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Good luk, bro!
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 26 Nov 2010 10:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Robert schreef:
Mwa ik vind het meer sneu. Als je er zo te koop mee loopt heb ik eerder het idee dat je iets verbergt.

Serieus? Mag je er tegenwoordig tussen mannen niet meer trots op zijn dat je een model hebt geneukt?

Dudes, where is your manhood?!

Sorry hoor maar ik vind je die meid echt als object neerzetten.
Vind ik het ook niet gek dat het uit is als je zo over iemand praat.
Terug naar boven
lpds BerichtGeplaatst: 26 Nov 2010 11:29    Onderwerp: Reageren met citaat

D: schreef:
Christian Vuye schreef:
Robert schreef:
Mwa ik vind het meer sneu. Als je er zo te koop mee loopt heb ik eerder het idee dat je iets verbergt.

Serieus? Mag je er tegenwoordig tussen mannen niet meer trots op zijn dat je een model hebt geneukt?

so true
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 26 Nov 2010 12:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Oh, no. Now I'm hurt.

Terug naar boven
Sayonara BerichtGeplaatst: 26 Nov 2010 16:02    Onderwerp: Reageren met citaat

D: schreef:
Christian Vuye schreef:
Robert schreef:

Wijze woorden van D:
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 26 Nov 2010 18:38    Onderwerp: Reageren met citaat

D:, er stond een advertentie voor je in Grazia, ik citeer: ''ik heb een a-seksuele man nodig''

Kan je volgens mij in de winkel halen, er is hoop voor je. Ze was trouwens 30, ook beter.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 26 Nov 2010 20:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:
D:, er stond een advertentie voor je in Grazia, ik citeer: ''ik heb een a-seksuele man nodig''

Kan je volgens mij in de winkel halen, er is hoop voor je. Ze was trouwens 30, ook beter.

ik val niet op ouder. Ik heb overigens nu al op 3 verschillende profiel sites een profiel, niet dat dat nut heeft.. want je moet overal 'BETALEN' om berichtjes te mogen sturen, godskoleren.

Leuk joh.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 26 Nov 2010 22:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Vrouwen die ongesteld zijn mogen ze best ergens voor die week opsluiten ofzo. Tering wat een gezeur.

Normaal bel ik mijn vriendin als ik haar niet gezien heb, of na het werken. Vandaag even langs geweest. En net nog even gesmst.

Krijg ik een sms:

Zij: Bel je zo nog?
Ik: Denk het niet meer
Zij:
Ik: Ga zo ook lekker in mijn bed liggen ^^ (Ofwel ik ben moe)
Zij: Ik lig al... Dan kan je toch... laat maar
Ik: Ik heb gewoon even geen zin om aan de telefoon te hangen. En de helft versta ik toch niet (slechte verbinding, zij praat onduidelijk, ik kan slecht luisteren)
Zij: Niet eerlijk, daar kan ik toch ook niks aan doen...
Ik: Klopt, hoef je ook niks aan te doen.
Zij: Dan moet je er ook niet over beginnen (Dude! WTF)
Ik: Ik leg alleen even uit waarom ik niet bel
Zij: Je had het beloofd...

pfff wordt vervolgd xD
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 27 Nov 2010 00:22    Onderwerp: Reageren met citaat

The beginning of the end.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 27 Nov 2010 09:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat denk ik niet Gister maar eens duidelijk gemaakt dat ze mij ook moet begrijpen. Ik was echt moe, dan zit je niet te wachten op een telefoongesprek wat met haar ruim een half uur duurt -_-'

Na die sms heeft ze niks meer gesmst en ben ik vrijwel gelijk in slaap gevallen.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 27 Nov 2010 09:46    Onderwerp: Reageren met citaat

vrouwen... je kan beter kippen houwen

of bier brouwen
Terug naar boven
Xenathos BerichtGeplaatst: 27 Nov 2010 09:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Bier brouwen was vroeger de taak van de huisvrouw.

@ Nick: Good luck. Ik had ook zoiets. De 2 dagen van te voren zat ze al te creperen van de pijn, de 3 dagen dat ze het echt was was ze onvoorspelbaar, die laatste 2 dagen gingen wel...

Naja ben nu "happy" single... Dangit... ben voorlopig zelf nog niet toe aan een relatie...
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 27 Nov 2010 10:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Komt wel goed, ze zou vandaag na haar gitaarles hier heen komen (als ze dat nog doet). En dan zie ik wel wat er gebeurd.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 27 Nov 2010 12:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:

http://www.gva.be/she/mode-en-beauty/aid886174/dochter-mick-jagger-is-model-van-het-jaar.aspx

Ik denk dat het nu wel tot je moet doordringen dat een model niet meteen superieur is aan een knappe meid.

Anyway, Nelus wat zei je ook alweer over modellen?
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 27 Nov 2010 13:20    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
http://www.gva.be/she/mode-en-beauty/aid886174/dochter-mick-jagger-is-model-van-het-jaar.aspx

Is het een oeger? Is het een trol? Nee, het is de dochter van Mick Jagger!
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 27 Nov 2010 13:22    Onderwerp: Reageren met citaat

En dan te bedenken dat een spleet tussen je tanden een van de zeven schoonheden is. Als ik mij niet vergis.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nelus BerichtGeplaatst: 28 Nov 2010 16:19    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Christian Vuye schreef:

Ik denk dat het nu wel tot je moet doordringen dat een model niet meteen superieur is aan een knappe meid.

Anyway, Nelus wat zei je ook alweer over modellen?

Mijn beeld was meer algemeen, zonder lelijke uitzonderingen als deze

Trouwens, even vraagje tussendoor. Daten jullie ook wel eens met een meisje met het gevoel dat je haar superleuk vindt, maar dat je qua uiterlijk niet echt een klik voelt, of aantrekkingskracht ofzo. Maar wel op innerlijk gebied.
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 29 Nov 2010 14:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Zelf nooit gehad. Bedoel eerste wat je ziet is de buitenkant. Voor je ook maar een woord hebt gesproken. Van daar uit stap je op iemand af en knoop je een gesprekje aan of niet. Tenzij je i-net date, maar daar heb ik geen ervaring mee. Buiten i-net daten blijft het toch vaak een combi van alles.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 29 Nov 2010 14:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Haar uiterlijk is sowieso prima, maar geen verdere klik qua gezicht ofzo. Ze is gewoon superleuk om mee om te gaan, dat vind ik net wat belangrijker eigenlijk. Een innerlijk waar t mee klikt is toch net wat unieker dan een uiterlijk die mooi is. Meestal is t uiterlijk mooi, maar t innerlijk valt dan tegen na een tijdje. Mja, kzie wel hoe t verloopt allemaal
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 134, 135, 136 ... 161, 162, 163  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 135 van 163

Ga naar: