Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 242, 243, 244 ... 325, 326, 327  Volgende  
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 14 Dec 2010 18:13    Onderwerp: Reageren met citaat

PS2 - Tom Clancy's : Splinter Cell Pandora Tommorow
PS2 - Gran Turismo Concept 2002 Tokyo-Geneva
PS2 - Evil Twin : Cyprien's Chronicles
PS2 - The King Of Fighters 2002
PS2 - Resident Evil Code Veronica X
PS2 - SSX Tricky
PS2 - Airblade
PS2 - Disney's Stitch Experiment 626
PS2 - Harry Potter And The Philosopher's Stone
PS2 - Red Faction 2
PS2 - Spyhunter 2
PS2 - 24 : The Game
PS2 - Goldeneye : Rogue Agent
PS2 - The Matrix : Path Of Neo
PS2 - Hugo : Bukkazoom
PS2 - GTA: Vice City
PS2 - Dragonball Z : Budokai
PS2 - Primal
PS2 - Spy Fiction
PS2 - Batman : Vengence
PS2 - Tom Clancy's Splinter Cell
PS2 - Tom Clancy's Splinter Cell Chaos Theory
PS2 - SSX3
PS2 - Jak 3
PS2 - The Getaway
PS2 - Jak 2 : Renagade
PS2 - Devil May Cry
PS2 - Rayman Revolution
PS2 - Need For Speed Underground
Xbox - Medal Of Honor Rising sun
Xbox - Batman Rise Of Sin Tzu
Xbox - SNK Vs. Capcom
NGC - Serious Sam Next Encounter
NGC - X-men Next Dimension
NGC - P.N.03
NGC - Ultimate Spiderman
NGC - NBA Street Vol.2
NGC - Men In Black 2 : Alien Escape
NGC - Tony Hawk's Pro Skater 3
NGC - Need For Speed Underground
NGC - Harry Potter And The Chamber Of Secrets
Wii - Metroid : Another M
Wii - Trauma Center : New Blood
Wii - Trauma Center : Second Opinion
Blu-Ray - Expendables
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 14 Dec 2010 18:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Game Mania?
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 14 Dec 2010 18:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Game Mania?

Yuuuuuuuuuuuuuuuuuuup
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 14 Dec 2010 19:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Zitten best wat games bij die ik ook wel wilde voor een euro...

PS2 - Gran Turismo Concept 2002 Tokyo-Geneva
PS2 - The King Of Fighters 2002
PS2 - Jak II: Renegade
PS2 - Jak 3
PS2 - SSX Tricky
PS2 - Airblade
PS2 - 24 : The Game

Vooral die! Mits het non-Platinum-versies zijn.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 14 Dec 2010 19:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Morgen na mijn proefwerk Goniometrie ook maar eens een kijkje gaan nemen in de Game Mania op de St. Jacobsmarkt!
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 14 Dec 2010 19:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Jullie kopen nu alle 1 Euro games bij Gamemania, maar uh spelen jullie ze allemaal wel of is het meer van ''ach 1 euro ik koop gelijk een hele voorraad''.
De games zijn nu rond deze tijd toch waardeloos als het gaat bijv. om FPS games, dan koop je ze toch voor de PS3 of 360.
Ik kom niet bij Gamemania, ze zouden toch geen JRPGs in de budgetbak hebben liggen.

En hoe zit dat nou, ik was een tijd geleden bij Gamemania in Groningen.
Maar daar hadden ze alle games NEW in doosjes met rare plastic iets erom heen wat niet echt origineel er uit ziet.
Krijg je de normale originele doosje/hoesje bij de kassa of krijg je zo'n lelijke ding mee.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
PS3gamerXD BerichtGeplaatst: 14 Dec 2010 19:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Balen dat er geen GM bij mij in de buurt is. Dichtsbijzijnde is Assen. ongeveer 30 km vanaf hier.
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 14 Dec 2010 19:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Lol , ik was nog een tasje vergeten uit te pakken xD

PS2 - Need For Speed Underground 2
PS2 - Ratchet Gladiator
PS2 - Space Race
PS2 - Tarzan Freeride
PS2 - Enter The Matrix
Terug naar boven
Joraaaan BerichtGeplaatst: 14 Dec 2010 19:42    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:
Jullie kopen nu alle 1 Euro games bij Gamemania, maar uh spelen jullie ze allemaal wel of is het meer van ''ach 1 euro ik koop gelijk een hele voorraad''.
De games zijn nu rond deze tijd toch waardeloos als het gaat bijv. om FPS games, dan koop je ze toch voor de PS3 of 360.
Ik kom niet bij Gamemania, ze zouden toch geen JRPGs in de budgetbak hebben liggen.

Maar daar hadden ze alle games NEW in doosjes met rare plastic iets erom heen wat niet echt origineel er uit ziet.
Krijg je de normale originele doosje/hoesje bij de kassa of krijg je zo'n lelijke ding mee.

Welcome to Europe.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 14 Dec 2010 19:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

dantekloon schreef:

Je krijgt het echte aan de kassa.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 14 Dec 2010 19:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Mr. Awesome schreef:
Vooral die! Mits het non-Platinum-versies zijn.

Bij Playstation 2 vind ik Platinum nog wel meevallen. Die zijn tenminste niet geel.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 14 Dec 2010 21:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

"24" Season 8

Je kunt de serie maar compleet hebben nietwaar
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 14 Dec 2010 22:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Deep_But_Stupid schreef:
Nou een vriend was deze middag even gaan kijken en hij zei dat het allemaal maar eerste-generatie spellen waren voor de PS2 en Xbox. :')

Ondertussen zijn de zeldzamere spellen waarschijnlijk al een tijdje weg.

Idd, ik kijk wel vaker tussen de oude 2de hands games bij Game Mania maar zie nooit wat liggen.
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 14 Dec 2010 23:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Doritos Crash Course Xbox 360

Het is gratis te downloaden op game marketplace (voor degeen die het nog niet wisten).
Edit: Er is trouwens nog een game die ik gratis heb kunnen downloaden..
*Harms Way* is de titel .
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 15 Dec 2010 10:01    Onderwerp: Reageren met citaat

zijn best leuke spelletjes hé ^.^
vooral crash course met vrienden

styltje past best goed bij de avatars ^.^
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 15 Dec 2010 10:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Laat ik zeggen dat het een pak beter is dan *Doritos Dash of destruction* en daar bij houden
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 15 Dec 2010 11:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Deze morgen bij de Game Mania geweest, niets interessants gevonden voor €1. Heb dan maar twee MMO's uit de schappen geplukt:
- World of Warcraft (PC) (€4.99)
- Age of Conan: Rise of The Godslayer (PC) (€6.99)
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 15 Dec 2010 13:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Deze morgen bij de Game Mania geweest, niets interessants gevonden voor €1. Heb dan maar twee MMO's uit de schappen geplukt:

@!%^^$()
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 15 Dec 2010 13:22    Onderwerp: Reageren met citaat

the_dan schreef:
Christian Vuye schreef:

@!%^^$()

Wat?
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 15 Dec 2010 14:33    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:

Ik denk dat jij niet zoveel recht van spreken heb met je meerdere exemplaren van dezelfde games/consoles/handhelds. :')
Terug naar boven
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 15 Dec 2010 14:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Stammetje91 schreef:
Ik denk dat jij niet zoveel recht van spreken heb met je meerdere exemplaren van dezelfde games/consoles/handhelds. :')
QFT
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 15 Dec 2010 15:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Stammetje91 schreef:
dantekloon schreef:

Ik mag wel dubelle games hebben, maar ze zijn in ieder geval niet waardeloos als de 1 euro prut bij GM.
En over dubbele consoles gesproken, ze zijn allen wel van andere regio, behalve handhelds, die heb ik meer als collector's edition, als de PSP van FFDissidia.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 15 Dec 2010 15:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Lol even luisteren wat hij zegt: "Ik mag dan wel dubbele games hebben..." ok laten we verder gaan "Maar ze zijn niet zo waardeloos als een nieuwe game voor 1 euro..."

que

Wat doe je dan met de 2de kopie van die game?
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 15 Dec 2010 15:33    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:

Ik mag wel dubelle games hebben, maar ze zijn in ieder geval niet waardeloos als de 1 euro prut bij GM.

Prut? Lagen in Arnhem wel een paar goede games tussen voor de PS2. Jammer dat mijn PS2 niet meer zo goed functioneert.
- GT3
- GTA VC
- Black
- Test Drive
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 15 Dec 2010 15:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Paintskillz schreef:
Lol even luisteren wat hij zegt: "Ik mag dan wel dubbele games hebben..." ok laten we verder gaan "Maar ze zijn niet zo waardeloos als een nieuwe game voor 1 euro..."

que

Wat doe je dan met de 2de kopie van die game?

Inderdaad , jij koopt de zelfde game voor 50 euro. En wij halen een paar games van 1 euro , waarvan er een paar goede games tussen zitten. Wie is hier nou dom? De persoon die dezelfde game 2/3 keer heeft omdat er een soundtrack bij zit , of de persoon die 40 games koopt voor 40 euro.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 242, 243, 244 ... 325, 326, 327  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 243 van 327

Ga naar: