Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 357, 358, 359 ... 768, 769, 770  Volgende  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 25 Nov 2010 21:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

+ Op een training een pen gewonnen omdat ik de meeste namen kon opnoemen.
+ Die cursus leert ons kleine dingen zoals dat appreciëren, dus daarom een + en hier deze opmerkingen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 25 Nov 2010 22:26    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
- M`n broertje die elke dag stoned is en zijn toekomst naar de klote helpt, m`n moeder had net een gesprek met een vriendin van haar dat hij al wat "vrienden" heeft die aan de harddrugs zitten, fijn om te horen.
- M`n zusje die elke dag sacherijnig aan tafel zit omdat ze weer ruzie heeft met haar vriendje, en toch blijven volhouden dat ze van hem houd.

- Pubers.

1 simple solution: Beat them mofo's
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 25 Nov 2010 22:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

ninodude schreef:
- M`n broertje die elke dag stoned is en zijn toekomst naar de klote helpt, m`n moeder had net een gesprek met een vriendin van haar dat hij al wat "vrienden" heeft die aan de harddrugs zitten, fijn om te horen.
- M`n zusje die elke dag sacherijnig aan tafel zit omdat ze weer ruzie heeft met haar vriendje, en toch blijven volhouden dat ze van hem houd.

- Pubers.

± Mijn broertje die nooit heel spraakzaam is en waar ik dus bijna niets van hoor
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 25 Nov 2010 23:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Jelle Havermans schreef:

+/- Iron Maiden naar NL, heb wel zin om te gaan, maar dat kost me weer 70 euro. -.0

Hmmm, leuk om te weten... Mn oom is echt superfan van Iron Maiden en volgens mij wil ie daar wel heen. Mn tante vind het echt niks, 3x raden wie wel mee wil ^^

+ morgen concertkaartjes kopen voor DeWolff in de Effenaar
+ nog kijken of ik naar The Decemberists ga
+ morgen vroeg uit!
+- wel aan surprise werken
--------- klein beetje sneeuw gehad, hopen dat het morgen niet gaat sneeuwen...
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 26 Nov 2010 00:03    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
± Mijn broertje die nooit heel spraakzaam is en waar ik dus bijna niets van hoor

Dat heb ik ook al enige tijd, jammer dat tegenwoordig de familiebanden lijken te verdwijnen.
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 26 Nov 2010 00:35    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
GekooktEi schreef:

Dat heb ik ook al enige tijd, jammer dat tegenwoordig de familiebanden lijken te verdwijnen.

Behalve als ze chagrijnig zijn, of als ze weer wat te mekkeren hebbn.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 26 Nov 2010 06:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

- Amerikaanse feestdagen, dus geen nieuws.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 26 Nov 2010 07:40    Onderwerp: Reageren met citaat

- KUT LERAAR
+ Ik had een assesment om 10u.. Lekker vroeg, lekker vroeg klaar
+ Ik sta op, kleed mij aan en alles erbij
- kijk ik mijn mail. Heeft hij de tijden veranderd en mij neergezet om 15.15! Echt hij kan nu echt de tering krijgen. Ik ben er om 10u, en dan ben ik aan de beurt ook.

Ik moet assertiever worden, dan vind ik dat ik hier een goed punt heb om hem te dwingen dat assesment om 10 uur te doen. Je gaat niet zomaar iets op de ochtend zelf wijzigen omdat er een paar studenten niet kunnen. Fuck jullie, het is een schooldag, dan hoor je de hele dag te kunnen.
Terug naar boven
Sayonara BerichtGeplaatst: 26 Nov 2010 08:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Nickdhnick schreef:
- KUT LERAAR
+ Ik had een assesment om 10u.. Lekker vroeg, lekker vroeg klaar
+ Ik sta op, kleed mij aan en alles erbij
- kijk ik mijn mail. Heeft hij de tijden veranderd en mij neergezet om 15.15! Echt hij kan nu echt de tering krijgen. Ik ben er om 10u, en dan ben ik aan de beurt ook.

Ik moet assertiever worden, dan vind ik dat ik hier een goed punt heb om hem te dwingen dat assesment om 10 uur te doen. Je gaat niet zomaar iets op de ochtend zelf wijzigen omdat er een paar studenten niet kunnen. Fuck jullie, het is een schooldag, dan hoor je de hele dag te kunnen.

Go Nick!
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 26 Nov 2010 08:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Divine Rage schreef:
ninodude schreef:
GekooktEi schreef:

Behalve als ze chagrijnig zijn, of als ze weer wat te mekkeren hebbn.

Of als ze geld nodig hebben om stuff te halen.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 26 Nov 2010 09:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Sayonara schreef:

Go Nick!

Haha, ik ben nu al op school. Kan ik nog even mijn level in UDK checken, of alles werkt, of ik alles heb. En daarna het level bouwen (duurt ook wel ff). En nou maar hopen dat die luie flikker er wel om 10u is. Zou me niks verbazen dat hij langer in bed blijft liggen... leraren 8-) Het zou verboden moeten worden.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 26 Nov 2010 10:54    Onderwerp: Reageren met citaat

- x ontelbaar. godskolere klote MSN... contacten toevoegen krijg ik 'altijd' een foutmelding dat het 'later gedaan word want blabla kan nu niet of watever' en mn huidige/oude msn kan ik nieteens meer op, krijg ik de error melding dat de datalijst niet gevonden word oid, vervolgens kan ik wél op mijn nieuwe msn komen (waar contacten toevoegen dus problematisch verloopt)

Achterlijk kutprogramma... bah..
ik ga wel gedwongen de nieuwste versie weer downloaden

Ik hoop echt dat degenen die dit soort onzin verzinnen hard in hun anus genomen worden door een reuzencactus.

- x ongeveer 30. Kut hans zimmer maakt ook eens fatsoenlijke ambient, niet álles wat die man maakt is ongeinspireerde apatische troep.
Ik heb het over de begeleiding van de film Inception welk ik gisteren heb gezien. waarom een -? omdat ik nu niet meer kan zeggen dat alles van hans zimmer kut is.
Nu moet ik zeggen dat hans zimmer iets goeds heeft gemaakt.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 26 Nov 2010 14:26    Onderwerp: Reageren met citaat

- D: die iets van Hans Zimmer waardeert, nu kunnen we hem niet meer treiteren met Hanzz.
+ Al die stres van gister is verdwenen.
- Jam nog niet binnen.

Edit: Levertijd 4 weken

Lol, fuck off. Ik koop hem wel in de winkel voor die 3 Euro die ik erbij moet leggen maakt dat ook geen donder uit.
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 26 Nov 2010 14:58    Onderwerp: Reageren met citaat

+ D: die van Hans Zimmer houdt
--- vriendin is superziek
+ stufi binnen
+ "vroeg" klaar, ik ga zo maar eens aan mn surprise werken en daarna AC2 spelen
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 26 Nov 2010 15:39    Onderwerp: Reageren met citaat

- fucked up slechte inhaaltoets van Gegenereerde spanning gemaakt.
+/- Signaal dat ik daadwerkelijk nog wel iets moet doen voor school.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 26 Nov 2010 15:48    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Nieuwe flister gehaald
+ Vriendin weer blij gemaakt
+ Nieuwe manga boekjes
- Nog meer geld uitgeven aan boodschappen
+ Dikke 9 voor mijn level in UDK
- Veel gefietst en zo nog meer fietsen.. Blegh. Zit vandaag ruim een uur op de fiets :s
Terug naar boven
Simon BerichtGeplaatst: 26 Nov 2010 15:49    Onderwerp: Reageren met citaat

- zo naar werk in de kou
+ weekend
- druk
+/- klagen bij de baas dat ik te vaak moet werken D:
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Divine Rage BerichtGeplaatst: 26 Nov 2010 16:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Nickdhnick schreef:
+ Dikke 9 voor mijn level in UDK

Nice!
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 26 Nov 2010 17:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Nickdhnick schreef:

+ Nieuwe manga boekjes
- Veel gefietst en zo nog meer fietsen.. Blegh. Zit vandaag ruim een uur op de fiets :s

Welke manga heb je gehaald? oh en over dat fietsen: stel je niet zo aan, ik heb 6 jaar lang elke dag 2 uur gefietst naar school
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 26 Nov 2010 17:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik haat fietsen, helemaal zonder handschoenen.

Ik heb Code Geass, the nightmare of nunally gehaald. Deel 1 (weet niet of ik het goed schrijf). Eens even kijken of dat iets is. En de nieuwe Shaman King nr 24 voor mijn vriendin.
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 26 Nov 2010 17:56    Onderwerp: Reageren met citaat

+- AARgh, ben aan het twijfelen of dat ik naar pinkpop of naar lowlands ga.... voor de laatste zijn volgens mij nog cjp-kaarten te verkrijgen, maar ik vond de lineup van vorig jaar een beetje wazig... lowlands heeft meer kleine artiesten terwijl pinkpop een paar (nog steeds veel) grote artiesten heeft....
Terug naar boven
Indo Chad BerichtGeplaatst: 26 Nov 2010 18:20    Onderwerp: Reageren met citaat

+++ nieuwe avatar
+ one piece
+++ zo een wedstrijd badmintonnen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Paintskillz BerichtGeplaatst: 26 Nov 2010 18:24    Onderwerp: Reageren met citaat

- Laatste Borgia toren, is die lulhannes commander er niet, heb gehoord dat er meer problemen mee waren, so anyone?
Terug naar boven
Joraaaan BerichtGeplaatst: 26 Nov 2010 18:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Paintskillz schreef:
- Laatste Borgia toren, is die lulhannes commander er niet, heb gehoord dat er meer problemen mee waren, so anyone?

Heb je al op de toren zelf gekeken? Je hebt ook eentje waar die gewoon bovenin is.

Laatst aangepast door Joraaaan op 26 Nov 2010 19:19; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 26 Nov 2010 19:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

- polycarbonaat plastic is slecht voor de mens, dus we mogen geen DVDs of Blu-Rays meer aanraken als we niet willen sterven door de consumptiemaatschappij...
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 357, 358, 359 ... 768, 769, 770  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 358 van 770

Ga naar: