Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 136, 137, 138 ... 164, 165, 166  Volgende  
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 05 Dec 2010 11:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Unthinkable 7.8/10

Prima acteerwerk, interessante morele kwesties en een leuk idee. Heeft in bepaalde opzichten wat weg van Seven. Leuk dat het zulke kritiek durft te leveren op Amerika.

The A-Team 6.8/10

Vermakelijke film. Erg over-the-top allemaal en het leek soms net op Call of Duty met een A-team sausje. (op begeven moment zegt iemand in de film dat zelfs^^) Het verhaal was slap maar onnodig 'ingewikkeld'. Echter waren de explosies mooi in beeld gebracht en hadden de karakters nog wel enig charisma.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 05 Dec 2010 11:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik was aan het zappen tussen 2 films op TV.
Death Race en Condemned.
2 mooie goede films, heb ze beide trouwens ook op DVD.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 05 Dec 2010 11:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Salsa85 schreef:
GekooktEi schreef:
Death Race - matige, cliché actie/racefilm waarbij de evilness van de gevangenis er veel te dik bovenop ligt, en het einde is zeer bijpassend ook cliché. Wel een vermakelijke film, niet echt een goeie. 5,5/10 laten we zeggen, omdat ik hem wel entertaining vond.

jason statham is de man. Death race is idd best matig. Maar heb me r wel mee vermaakt gister

Jason Statham is inderdaad wel een toffe acteur, met z'n Britse accent waar hij in elke film waar hij in speelt om uitgelachen wordt :')
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 05 Dec 2010 11:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Death Race ook ja, voor de 4de keer ofzo:

Vet cool (h)
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 05 Dec 2010 15:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Despicable Me - 7/10
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 05 Dec 2010 23:55    Onderwerp: Reageren met citaat

A Tale of Two Sisters (Ji-woon Kim) 4/5
Fair Game (Doug Liman) 3/5
Buried (Rodrigo Cortés) 4/5
Pi (Darren Aronofsky) 4.5/5
The Ghost Writer (Roman Polanski) 3.5/5
Genius Party (Atsuko Fukushima, Shôji Kawamori, Shinji Kimura, Yoji Fukuyama, Hideki Futamura, Masaaki Yuasa, en Shinichirô Watanabe) 4/5
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 06 Dec 2010 00:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Inception nogmaals gezien, geweldige film!
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 08 Dec 2010 23:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Rapunzel 9.5/10

Zelden heb ik zo'n goeie Disney film gezien na 1995. Deze kan zo in het rijtje van de jaren 90 klassiekers als Alladin. De film is magisch goed, goeie humor, goeie stemacteurs, prachtige CGI en de juiste duur. Alles klopt gewoon!
Terug naar boven
Serush BerichtGeplaatst: 09 Dec 2010 00:45    Onderwerp: Reageren met citaat

The Dark Knight

9/10

Al een aantal keer gezien maar deze film blijft geweldig met een geweldige acteerprestatie van Heath Ledger!
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 09 Dec 2010 00:57    Onderwerp: Reageren met citaat

lorenzogilds schreef:
The departed

2.5/5

De tweede kijk beurt vond ik hem minder.

Zeg me alsjeblieft dat je het origineel hebt gezien en wat je daar van vond.

Rene Groen schreef:
Sint
Slecht, echt enorm slecht. Echter, daardoor juist weer enorm lachwekkend. Om die reden toch een 6.5 / 10

De artwork zag er zo stoer uit, maar was hier al bang voor. Denk dat ik hem skip.
Terug naar boven
lorenzogilds BerichtGeplaatst: 09 Dec 2010 07:22    Onderwerp: Reageren met citaat

chimnino schreef:
lorenzogilds schreef:
The departed

2.5/5

De tweede kijk beurt vond ik hem minder.

Zeg me alsjeblieft dat je het origineel hebt gezien en wat je daar van vond.

Rene Groen schreef:
Sint
Slecht, echt enorm slecht. Echter, daardoor juist weer enorm lachwekkend. Om die reden toch een 6.5 / 10

De artwork zag er zo stoer uit, maar was hier al bang voor. Denk dat ik hem skip.

Natuulijk heb ik de originele versie gezien infernal affairs is 1 van me favorite films
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 09 Dec 2010 21:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Kheb New Kids Turbo gekeken jongu kut.
Vet strakke leuke film.
In de bios Enschede Cinestar.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 09 Dec 2010 22:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

AvP: Alien vs. Predator

Matige film. Nog wel de beste AVP film (de nieuwste niet meegerekend), maar dat zegt niet zoveel. Ik snap het idee van de makers ook totaal niet; Alien was zo'n prachtfilm door de spanning en de gesuggereerde kracht van dat monster, en het feit dat hij bijna niet in beeld komt en dat het zo mysterieus is.

En twee goede films later maken ze dan opeens een bombastische B-film waar aliens bij bosjes aan stukken worden gereten. De invoering van de Predators is zo slecht nog niet, en in AvP is het best tof gedaan door de cultuur enz. van de Predators te laten zien, en het idee van de film is wel leuk. Maar het is zo jammer dat alle spanning min of meer verdwijnt en het vooral om gewelddadige scènes gaat. Voeg daar nog een flinke dosis voorspelbaarheid aan toe, ik heb het begin tot het einde kunnen raden, en je hebt een matige film met nog meer matige vervolgen.

De 2010 reboot was toch ook wel aardig? Of nee wacht, dat is weer uit de Predator franchise, valt hier dus niet onder. Ik moet Predator, Predators en Aliens alledrie nog zien trouwens.

Nelus schreef:
Rapunzel 9.5/10

Zelden heb ik zo'n goeie Disney film gezien na 1995. Deze kan zo in het rijtje van de jaren 90 klassiekers als Alladin. De film is magisch goed, goeie humor, goeie stemacteurs, prachtige CGI en de juiste duur. Alles klopt gewoon!

Het is sowieso wel tof dat ze dat, naast hun Pixar-films, aan het rebooten zijn, want ze kunnen het best. Deze nog niet gezien, ik huur hem misschien wel. Ben op het moment toch meer geïnteresseerd in Pixar's films.

Opmerkelijk; Pixar is met twee major films bezig, te weten Brave en John Carter of Mars. Beide zouden volgens IMDb gepland staan in juni 2010 en ze zijn respectievelijk in pre- en post-production. Hoe kunnen ze dan tegelijkertijd klaar zijn en het zou waanzin zijn om twee van je eigen films in één maand uit te brengen. Dus ik vraag me af wanneer John Carter of Mars echt uitkomt. Maar bij IMDb weet ik ook nooit zeker welke films nou major releases zijn en welke shorts e.d., simpelweg ook omdat dat dan nog niet bekend is.

Anyway, we'll see. Ik ben altijd benieuwd naar Pixar's films. Behalve nu Cars 2, die kan me gestolen worden bij voorbaat.
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 09 Dec 2010 23:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Munich (Steven Spielberg) 2.5/5
Seppuku (Masaki Kobayashi) 4.5/5
Artificial Intelligence: AI (Steven Spielberg) 3/5
Los Abrazos Rotos (Pedro Almodóvar) 4/5
Un Prophète (Jacques Audiard) 4/5

Verder heb ik ook uiteindelijk de laatste episode gezien van 24 seizoen 1.
24 (Robert Cochran, Joel Surnow) 4.5/5

Laatst aangepast door groente12 op 09 Dec 2010 23:12; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 09 Dec 2010 23:12    Onderwerp: Reageren met citaat

New Kids Turbo 9/10

Lekkere flauwe humor waar we van de New Kids zijn gewend. Met een paar schokkende momenten dat net een stapje te ver gaat. New Kids is niet bang voor de kijkwijzer. Die film moet gij gezien hebben kut!

@groente12

Leuke cijfers, maar vertel ook eens wat er je van vind? Anders zijn de cijfers nutteloos zonder een conclusie vind ik.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 09 Dec 2010 23:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Rapunzel is een prachtige reboot, maar wel hun laatste sprookjes-film voor een tijdje.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 09 Dec 2010 23:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik hoor nu iedereen over Rapunzel praten als de reboot voor Disney maar what about The Princess and the Frog?
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 09 Dec 2010 23:33    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Ik hoor nu iedereen over Rapunzel praten als de reboot voor Disney maar what about The Princess and the Frog?

Precies! Oldskool animatie en die voodoo man was geweldig.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 10 Dec 2010 06:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

ninodude schreef:
Die is gewoon niet zo goed als hun jaren '90 films en Rapunzel.
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 10 Dec 2010 08:32    Onderwerp: Reageren met citaat

The Walking Dead Season 1 9.0/10

Verfrissend. Een stel topacteurs plus een dosis intense spanning en menselijk drama. De zombies zien er goed uit en ook de special effects zijn zeker niet slecht (voor een serie). Verder is alles erg sfeervol en de karakters zijn best sterk ontwikkeld voor een serie van slechts 6 episodes. Kom maar op met Season 2.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 11 Dec 2010 22:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Hmm, gemixte reacties zo te zien, ik zal hem binnenkort sowieso even checken.

New Kids: Turbo

Noemt men dit nog een film? Slechter dan dit kan gewoon niet, ik had eigenlijk ook niet beter verwacht, hetgeen waar ik het meest teleurgesteld in ben is dat ik m`n mattie moest teleurstellen dat ik er geen reet aan vond en dus hem ook een rotgevoel gaf omdat ik best wel veel invloed op hem heb.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 11 Dec 2010 23:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

ninodude schreef:

Noemt men dit nog een film? Slechter dan dit kan gewoon niet, ik had eigenlijk ook niet beter verwacht, hetgeen waar ik het meest teleurgesteld in ben is dat ik m`n mattie moest teleurstellen dat ik er geen reet aan vond en dus hem ook een rotgevoel gaf omdat ik best wel veel invloed op hem heb.

Haha ik wilde net zeggen; je kan er ook niet veel van verwacht hebben.

Ik ga er sowieso principieel niet heen in de bios. Ik hoorde dat hij op nummer één in de Nederlandse charts stond? Dat vind ik toch behoorlijk wat zeggen over de smaak van de gemiddelde Nederlander, bah zeg. Ik kan er niet over uit dat mensen daar geld voor betalen.

Natuurlijk checken mensen zoiets als het gratis online staat, maar dat dat dan ook doorgetrokken wordt naar betaald kijken op het witte doek vind ik echt dom. Moet je je voorstellen hoeveel mensen ook naar Mastermovies: The Movie of zoiets gegaan zouden zijn, als die er destijds was geweest.

Misschien kijk ik hem ooit nog, als ik hem toevallig tegenkom op tv of zoiets. Grote kans dat ik dan alsnog wegzap trouwens.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 11 Dec 2010 23:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Nee ik vind het ook belachelijk, meeste zullen waarschijnlijk nooit een film kijken of het kijken om er bij te horen. De film was gewoon helemaal uitverkocht..

Wat mij al helemaal verbaasde was dat er ook ouders heen gingen met hun kinderen die ik niet ouder inschat dan 10, maar dat blijkt tegenwoordig normaal te zijn.
Terug naar boven
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 11 Dec 2010 23:46    Onderwerp: Reageren met citaat

How to train your dragon

9,5/10

Just amazing

"Thank you for nothing , you useless reptile"
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 12 Dec 2010 01:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Inderdaad best een baggerfilm, maar om met wat vrienden te bekijken is die heus wel tof. Als je echter de online clips niet mag, dan mag je deze film ook niet. Voor zo'n film moet je je verstand op nul zetten en gewoon kijken, hoewel ik daar soms ook moeite mee had
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 136, 137, 138 ... 164, 165, 166  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 137 van 166

Ga naar: