Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5 Volgende
|
Joris |
Geplaatst: 12 Nov 2010 22:35 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | Neem ik speciaal voor John en Joris deze avatar en dan reageert-ie niet eens, pfffff... Thanks for nothing George! (lol toevallig, George en Joris is bijna dezelfde naam) |
Kijk mijn post op de eerste pagina ergens onder die van jou. Maar goed, nogmaals: epische avatar!  |
|
Terug naar boven |
|
|
musthavethisgame |
Geplaatst: 12 Nov 2010 22:36 Onderwerp:
| |

|
Ik dacht dat een waarschuwing een officieel bericht in je postvak was waar in heel mooi Nederlands staat dat het gedrag onacceptabel is en de volgende keer zal leiden tot een ban
Nvm dan.. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joris |
Geplaatst: 12 Nov 2010 22:39 Onderwerp:
| |

|
Officieel heeft Streetfighter ook helemaal geen waarschuwing hoor, maar ik wil gewoon voorkomen dat er straks morgen de hele dag de lay-out van het forum kapot is omdat Sayanora een avatar van 1000 pixels heeft op aanraden van Streetfighter.  |
|
Terug naar boven |
|
|
streetfighter |
Geplaatst: 12 Nov 2010 22:45 Onderwerp:
| |

|
ik kopieerde gewoon link van de avatar die hij wilt omdat hij de hele paginalink kopieert en niet die van de afbeelding alleen . wss kan je ook resizen op imageshack tot 120 x 120 voor de juiste groote |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 12 Nov 2010 22:45 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Ik heb mijn avatar al zo extreem lang, zelfs toen ik nog gewoon lid was op gamed en Sasuke noemde. Ik ben persoonlijk niet zo'n fan om zelf een 8 bit char als avatar te nemen maar ik vind ze wel leuk om eens te zien.
Vooral Jak & Daxter roepen wat goede herinneringen op  |
|
Terug naar boven |
|
|
musthavethisgame |
Geplaatst: 12 Nov 2010 22:54 Onderwerp:
| |

|
streetfighter schreef: | ik kopieerde gewoon link van de avatar die hij wilt omdat hij de hele paginalink kopieert en niet die van de afbeelding alleen . wss kan je ook resizen op imageshack tot 120 x 120 voor de juiste groote |
True, de bron van het plaatje van Sayonara dat een fout aan gaf, gaf hetzelfde plaatje als de link van SF. IIRC
Wat niet strafbaar is want Sayonara gaf zelf aan dat hij sommige dingen niet precies begreep betreft een eigen avatar.
/off topic |
|
Terug naar boven |
|
|
Sayonara |
Geplaatst: 12 Nov 2010 23:34 Onderwerp:
| |

|
Malkovich Hype  |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 12 Nov 2010 23:38 Onderwerp:
| |

|
MaartenL schreef: | Ik heb mijn avatar al zo extreem lang, zelfs toen ik nog gewoon lid was op gamed en Sasuke noemde. Ik ben persoonlijk niet zo'n fan om zelf een 8 bit char als avatar te nemen maar ik vind ze wel leuk om eens te zien.
Tja volgens mij heb jij je plaatje nog langer dan dat ik em heb =/
Waarom ben je trouwens zo inactief geworden sinds je redacteur bent? Toen je nog een normale member was reageerde je praktisch op elk bericht. |
|
Terug naar boven |
|
|
Sayonara |
Geplaatst: 12 Nov 2010 23:52 Onderwerp:
| |

|
streetfighter schreef: | ik kopieerde gewoon link van de avatar die hij wilt omdat hij de hele paginalink kopieert en niet die van de afbeelding alleen . wss kan je ook resizen op imageshack tot 120 x 120 voor de juiste groote |
Ik snap niet hoe je het moet resizen:P |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 12 Nov 2010 23:58 Onderwerp:
| |

|
battletoads in battlemaniacs speelde ik zowat elke dag met mn broertje, en we kwamen maar 1 x van al die tijd spelen in level 4 (met de slang)
godvergeten belachelijke kut space race met up down up down up down up down zo snel alsof dat hele spel onder de crack zat.
maar het is voornamelijk de nostalgie toch wel.
En hij is cool met zn bril. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 13 Nov 2010 00:23 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Joris schreef: | GekooktEi schreef: | Neem ik speciaal voor John en Joris deze avatar en dan reageert-ie niet eens, pfffff... Thanks for nothing George! (lol toevallig, George en Joris is bijna dezelfde naam) |
Kijk mijn post op de eerste pagina ergens onder die van jou. Maar goed, nogmaals: epische avatar!  |
Oh damn, sorry
Hmm hij was eerst als one day avatar bedoeld voor de grap, maar ik houd hem wel even We maken een John Malkovich counter-hype lol.
@ Sayonara: Chille avatar man Maar het formaat klopt gewoon, hij is binnen de 120 px, dus wat is het probleem? Dat hij niet vierkant is? |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 13 Nov 2010 00:30 Onderwerp:
| |

|
Joh, we maken er een John Malkovich vs 8 bit Avatar contest van, het team met de meeste leden wint en mag een bepaald avatar uitkiezen waar het verliezende team een week moet lopen. Degene die geen van beide avatars heeft zijn neutraal.
(Het is maar een idee..) |
|
Terug naar boven |
|
|
Sayonara |
Geplaatst: 13 Nov 2010 00:58 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | Joris schreef: | GekooktEi schreef: | Neem ik speciaal voor John en Joris deze avatar en dan reageert-ie niet eens, pfffff... Thanks for nothing George! (lol toevallig, George en Joris is bijna dezelfde naam) |
Oh damn, sorry
Hmm hij was eerst als one day avatar bedoeld voor de grap, maar ik houd hem wel even We maken een John Malkovich counter-hype lol.
@ Sayonara: Chille avatar man Maar het formaat klopt gewoon, hij is binnen de 120 px, dus wat is het probleem? Dat hij niet vierkant is? |
Nee, deze stond in de link van streetfighter die die mij stuurde:P, maar ik wil er gewoon een van internet, maar ik snap er de ballen van. |
|
Terug naar boven |
|
|
musthavethisgame |
Geplaatst: 13 Nov 2010 01:23 Onderwerp:
| |

|
Ik gebruik photobucket dus dat heeft miss invloed op het procedure:
1) sla een plaatje van het internet die je leuk vind op in je eigen pc.
2) upload het gewenste plaatje naar de website.
3) ga naar bewerk/edit/iets wat er op lijkt om je geuploade bestand op de website zelf te bewerken.
4) selecteer resize en pas de pixels aan, waarbij een of twee van de waarden maximaal 120 is.
----- Heb je photoshop --> CNTR+N (nieuw bestand), open het plaatje in photoshop op je eigen pc. CNTR + T (transformeren) en maak de verhoudingen juist met het formaat van je nieuwe bestand. Sla het op als JPG extensie en upload dan naar de site.
5) copy paste de juiste URL van het plaatje (bij bucket is dat rechts waar alle codes staan de tweede, dus normale site code oid) bij je gamed instellingen
6) DONE  |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 13 Nov 2010 01:37 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Robert schreef: | MaartenL schreef: | Ik heb mijn avatar al zo extreem lang, zelfs toen ik nog gewoon lid was op gamed en Sasuke noemde. Ik ben persoonlijk niet zo'n fan om zelf een 8 bit char als avatar te nemen maar ik vind ze wel leuk om eens te zien.
Tja volgens mij heb jij je plaatje nog langer dan dat ik em heb =/
Waarom ben je trouwens zo inactief geworden sinds je redacteur bent? Toen je nog een normale member was reageerde je praktisch op elk bericht. |
In het algemeen is mijn leven een pak drukker geworden sinds ik bij mijn vriendin ben gaan samenwonen en dit was ongeveer rond dezelfde periode als dat ik redacteur ben geworden. Ik lees trouwens wel de meeste berichten maar reageren doe ik inderdaad niet meer op alles.
Als mijn leven weer wat 'sorted out' is, zal dat waarschijnlijk wel terug veranderen  |
|
Terug naar boven |
|
|
Aaruman |
Geplaatst: 13 Nov 2010 11:54 Onderwerp:
| |

|
Kan iemand de pipboy van fallout met t logo uitknippen voor me?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Sayonara |
Geplaatst: 13 Nov 2010 12:07 Onderwerp:
| |

|
musthavethisgame schreef: | Ik gebruik photobucket dus dat heeft miss invloed op het procedure:
1) sla een plaatje van het internet die je leuk vind op in je eigen pc.
2) upload het gewenste plaatje naar de website.
3) ga naar bewerk/edit/iets wat er op lijkt om je geuploade bestand op de website zelf te bewerken.
4) selecteer resize en pas de pixels aan, waarbij een of twee van de waarden maximaal 120 is.
----- Heb je photoshop --> CNTR+N (nieuw bestand), open het plaatje in photoshop op je eigen pc. CNTR + T (transformeren) en maak de verhoudingen juist met het formaat van je nieuwe bestand. Sla het op als JPG extensie en upload dan naar de site.
5) copy paste de juiste URL van het plaatje (bij bucket is dat rechts waar alle codes staan de tweede, dus normale site code oid) bij je gamed instellingen
6) DONE  |
thanks!!! |
|
Terug naar boven |
|
|
Xenathos |
Geplaatst: 13 Nov 2010 12:13 Onderwerp:
| |

|
Aaruman schreef: | Kan iemand de pipboy van fallout met t logo uitknippen voor me?  |
Alstu. Kan je er zelf mee doen wat je wil. |
|
Terug naar boven |
|
|
deathtanz matisk |
Geplaatst: 13 Nov 2010 12:24 Onderwerp:
| |

|
ff een vraagje, kan iemand van jullie zo'n sprite wel maken?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 13 Nov 2010 12:33 Onderwerp:
| |

|
deathtanz matisk schreef: | ff een vraagje, kan iemand van jullie zo'n sprite wel maken?  |
I can  |
|
Terug naar boven |
|
|
deathtanz matisk |
Geplaatst: 13 Nov 2010 12:47 Onderwerp:
| |

|
Doe eens
Please?  |
|