| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 131, 132, 133 ... 161, 162, 163 Volgende
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 02 Nov 2010 22:49 Onderwerp:
| |

|
| Jelle Havermans schreef: | | Robert schreef: | | Paintskillz schreef: | | Robert schreef: | | "Ik date momenteel met de mooiste 3 dames van the Hills" |
Jij ook al...  |
Liever honderd blauwtjes en één chick, dan geen blauwtje en geen chick. |
Liever honderd chicks en één blauwtje, dan geen blauwtje en geen chick. |
Honderd liever en één chicks blauwtje, geen chick en dan geen blauwtje. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 02 Nov 2010 22:55 Onderwerp:
| |

|
Als dat jullie liefdesleven is.. tsja...  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Hitomi |
Geplaatst: 02 Nov 2010 23:32 Onderwerp:
| |

|
| aarghg nu had er weer een jongen interesse in me alleen omdat ik aziatisch ben =( . zijn er geen normale jongens meer x'( . wat is het tog met al die asianhunter, japanofielen en weaboos |
|
| Terug naar boven |
|
|
| D: |
Geplaatst: 02 Nov 2010 23:35 Onderwerp:
| |

|
| Hitomi schreef: | | aarghg nu had er weer een jongen interesse in me alleen omdat ik aziatisch ben =( . zijn er geen normale jongens meer x'( . wat is het tog met al die asianhunter, japanofielen en weaboos |
見当 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 03 Nov 2010 00:05 Onderwerp:
| |

|
| D: schreef: | | Hitomi schreef: | | aarghg nu had er weer een jongen interesse in me alleen omdat ik aziatisch ben =( . zijn er geen normale jongens meer x'( . wat is het tog met al die asianhunter, japanofielen en weaboos |
見当 |
Win
@ mensen over model
Jullie zijn gewoon jaloers op hem xD Laat hem lekker blij zijn met dat mooie meisje. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 03 Nov 2010 00:17 Onderwerp:
| |

|
| Nelus schreef: | @ mensen over model
Jullie zijn gewoon jaloers op hem xD Laat hem lekker blij zijn met dat mooie meisje. |
Moet ie er hier maar niet mee komen pronken. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 03 Nov 2010 00:35 Onderwerp:
| |

|
| Nelus schreef: |
@ mensen over model
Ben jij nou de eerste die er intrapt? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 03 Nov 2010 08:59 Onderwerp:
| |

|
| Hitomi schreef: | | aarghg nu had er weer een jongen interesse in me alleen omdat ik aziatisch ben =( . zijn er geen normale jongens meer x'( . wat is het tog met al die asianhunter, japanofielen en weaboos |
de westerse beschaving heeft door dat de Aziaten ook mooi kunnen zijn. Alleen dan op alleen op jouw af te gaan omdat je Aziatisch bent, tsja xD |
|
| Terug naar boven |
|
|
| NickPeters |
Geplaatst: 03 Nov 2010 10:06 Onderwerp:
| |

|
Asian girls are hot.
Maar ehh weet je zeker dat je je niet een beetje aanstelt? Like. Ik val ook op aziatische types. Al heeft dat meer te maken met de getinte huidskleur waar ik op val. Sommige mensen vallen op blond. Is dat dan een obsessie? Ik zit echt niet alleen achter halfbloedjes aan ofzo, en zal net zo leuk op date gaan met een blanke brunette. Maar feit blijft dat als t op t eerste gezicht aankomt, een getint meisje eerder mijn aandacht trekt.
Jij hebt toch ook een type jongen waar je in eerste instantie op valt? Is dat dan net mooiboy-fiel achtig oid? Hey, begrijp me niet verkeerd, als zo'n jongen je niet eens echt wilt leren kennen en je puur wilt omdat je asian bent. Damn right. Loesoe met die gast. Anders zou je je gevleid kunnen voelen en eens zien wat er achter zo'n jongen schuilt. Of wil je een jongen die je eigenlijk lelijk vindt omdat je er Japans uitziet, maar je toch wel lief vindt? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Hitomi |
Geplaatst: 03 Nov 2010 11:40 Onderwerp:
| |

|
| NickPeters schreef: | | Hitomi schreef: | | aarghg nu had er weer een jongen interesse in me alleen omdat ik aziatisch ben =( . zijn er geen normale jongens meer x'( . wat is het tog met al die asianhunter, japanofielen en weaboos |
Asian girls are hot.
Maar ehh weet je zeker dat je je niet een beetje aanstelt? Like. Ik val ook op aziatische types. Al heeft dat meer te maken met de getinte huidskleur waar ik op val. Sommige mensen vallen op blond. Is dat dan een obsessie? Ik zit echt niet alleen achter halfbloedjes aan ofzo, en zal net zo leuk op date gaan met een blanke brunette. Maar feit blijft dat als t op t eerste gezicht aankomt, een getint meisje eerder mijn aandacht trekt.
Jij hebt toch ook een type jongen waar je in eerste instantie op valt? Is dat dan net mooiboy-fiel achtig oid? Hey, begrijp me niet verkeerd, als zo'n jongen je niet eens echt wilt leren kennen en je puur wilt omdat je asian bent. Damn right. Loesoe met die gast. Anders zou je je gevleid kunnen voelen en eens zien wat er achter zo'n jongen schuilt. Of wil je een jongen die je eigenlijk lelijk vindt omdat je er Japans uitziet, maar je toch wel lief vindt? |
die jongen was al tegen al zijn vriendjes aan het opscheppen dat hij een asian vriendin zou hebben o_o . zo een dingen daar kan ik niet tegen x( |
|
| Terug naar boven |
|
|
| streetfighter |
Geplaatst: 03 Nov 2010 11:48 Onderwerp:
| |

|
Ik heb een asian vriendin, maar ik was er niet special op naar zoek. Voordat ik haar leerde kennen had ik altijd gedacht dat ik alleen met blanken zou uitgaan
Als je iemand tegenkomt waar het echt mee klikt kijk je niet naar haar ras of van die dingen, dan accepteer je het allemaal  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 03 Nov 2010 15:01 Onderwerp:
| |

|
| NickPeters schreef: | | Hitomi schreef: | | aarghg nu had er weer een jongen interesse in me alleen omdat ik aziatisch ben =( . zijn er geen normale jongens meer x'( . wat is het tog met al die asianhunter, japanofielen en weaboos |
Asian girls are hot.
I heard that the A-Team is recruiting... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Xenathos |
Geplaatst: 03 Nov 2010 17:30 Onderwerp:
| |

|
| streetfighter schreef: | Als je iemand tegenkomt waar het echt mee klikt kijk je niet naar haar ras of van die dingen, dan accepteer je het allemaal  |
Quoted for truth. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 03 Nov 2010 17:33 Onderwerp:
| |

|
| streetfighter schreef: | Ik heb een asian vriendin, maar ik was er niet special op naar zoek. Voordat ik haar leerde kennen had ik altijd gedacht dat ik alleen met blanken zou uitgaan
Als je iemand tegenkomt waar het echt mee klikt kijk je niet naar haar ras of van die dingen, dan accepteer je het allemaal  |
Nee idd, dan maak je haar ras belachelijk met een paar gasten op internet. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 03 Nov 2010 19:44 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| ninodude schreef: | | streetfighter schreef: | Ik heb een asian vriendin, maar ik was er niet special op naar zoek. Voordat ik haar leerde kennen had ik altijd gedacht dat ik alleen met blanken zou uitgaan
Nee idd, dan maak je haar ras belachelijk met een paar gasten op internet. |
Quoted for truth. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 04 Nov 2010 14:38 Onderwerp:
| |

|
Voldoende bewijs?
Laatst aangepast door Christian Vuye op 11 Nov 2010 21:54; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 04 Nov 2010 14:41 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | Voldoende bewijs?
] |
Me and my imaginary girlfriend.. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 04 Nov 2010 14:42 Onderwerp:
| |

|
Oh, so you guys really want to see the sextape?  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 04 Nov 2010 14:56 Onderwerp:
| |

|
Leuke zus heb je.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 04 Nov 2010 15:00 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: | Leuke zus heb je.  |
Lol |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 04 Nov 2010 16:20 Onderwerp:
| |

|
| Serieus? Ik zal maar aannemen dat dit gewoon jaloezie is? Ik kan moeilijks foto's posten van intieme momenten... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 04 Nov 2010 16:21 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | | Serieus? Ik zal maar aannemen dat dit gewoon jaloezie is? Ik kan moeilijks foto's posten van intieme momenten... |
Kan wel, moet je wel ff van te voren melden anders worden ze gedeletet iemand ze zou kunnen zien. Niet dat ik ze wil zien  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 04 Nov 2010 16:24 Onderwerp:
| |

|
| Mafusto schreef: | | Christian Vuye schreef: | | Serieus? Ik zal maar aannemen dat dit gewoon jaloezie is? Ik kan moeilijks foto's posten van intieme momenten... |
Kan wel, moet je wel ff van te voren melden anders worden ze gedeletet iemand ze zou kunnen zien. Niet dat ik ze wil zien  |
Tuuuuuuuurlijk willen we ze niet zien  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 04 Nov 2010 16:24 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|