| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 132, 133, 134 ... 164, 165, 166 Volgende
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 10 Nov 2010 23:45 Onderwerp:
| |

|
Brooklyn's Finest 8.5/10
Tot aan de laatste minuut spannend  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 10 Nov 2010 23:59 Onderwerp:
| |

|
Toy Story 2
Fucking amazing, what more can i say? Heb veel kunnen lachen en heb genoten van begin tot aan de eind credits, Star Wars reference was ook heel stoer.
Meer heb ik niet te zeggen want ik ben heel slecht in het bekritiseren van films omdat ik er amper ervaring mee heb en er dus nog heel casual naar kijk. Hoop het komende jaar hier verandering in te brengen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 11 Nov 2010 16:12 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Dus, wie is er vandaag al naar Dick Maas' SINT geweest of gaat nog?  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| chimnino |
Geplaatst: 11 Nov 2010 18:15 Onderwerp:
| |

|
| Artwork zag er vet uit. Trailer niet. Dus ik weet t niet. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_dan |
Geplaatst: 11 Nov 2010 23:09 Onderwerp:
| |

|
| op imdb krijgt sint goede cijfers (4 stemmen) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 11 Nov 2010 23:26 Onderwerp:
| |

|
| De Sint film schijnt toch behoorlijk tegen te vallen. Vooral het einde. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joris |
Geplaatst: 12 Nov 2010 19:27 Onderwerp:
| |

|
| Vond 'm best vermakelijk. Niet te hoge verwachtingen hebben, dan is ie best tof. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| KingLikesCookies |
Geplaatst: 13 Nov 2010 00:47 Onderwerp:
| |

|
Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1
Ik ben vooral fan van de boeken, dus ik moet zeggen dat ik tevreden ben dat het verhaal zich erg goed aan dat van het boek houdt. Zeker zien! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 13 Nov 2010 12:17 Onderwerp:
| |

|
| KingLikesCookies schreef: | Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1
Ik ben vooral fan van de boeken, dus ik moet zeggen dat ik tevreden ben dat het verhaal zich erg goed aan dat van het boek houdt. Zeker zien! |
Beter dan de verfilming van het zesde deel? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| KingLikesCookies |
Geplaatst: 13 Nov 2010 12:24 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | | KingLikesCookies schreef: | Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1
Beter dan de verfilming van het zesde deel? | Vond ik wel, deeltje 6 was soms wat onduidelijk te volgen maar deze slaagde er beter in om ook de mensen die niet het boek lezen te kunnen laten volgen. Ook zit er hierin veel meer actie dan in deeltje 6.
Maar dat is mijn mening natuurlijk.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 13 Nov 2010 13:18 Onderwerp:
| |

|
Assault on Precinct 13 7.4/10
Acteerwerk is aardig, spanning is beter. De actiestukken waren leuk, en het plot was best interessant. Een aantal castleden waren echter een beetje misplaatst, maar Ethan Hawke en Laurence Fishburne leken beide goed op hun plaats. Geweld wordt niet geschaadt, en het stukje waarbij het arme blondje koelbloedig werd neergeknald was bijzonder origineel en een echte anti-cliche.
30 Days of Night 4.3/10
Concept is geweldig (30 dagen nacht, vampiers) Maar wat een slechte film. Die zombies/vampiers kwamen erg goedkoop over. Bovendien hadden ze geen enkel duidelijk motief en vond ik dat gedoe met die enge stemmetjes heel erg vermoeiend. Verder kent de film een aantal cliche's. Enige pluspunt is de constante spanning en de overdaad aan gore. Acteerwerk was echter matig, en ik vond de hoofdrolspeler maar bar weinig charisma hebben. Het einde was bovendien echt verschrikkelijk.
Btw; vanavond probz naar SINT, ben benieuwd  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 13 Nov 2010 13:46 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Harry Potter and the Order of the Phoenix. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| KingLikesCookies |
Geplaatst: 13 Nov 2010 14:31 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | Harry Potter and the Order of the Phoenix. |
| Joni Philips (Laatste game(-gerelateerde) aankopen) schreef: | | - Harry Potter and the Half-Blood Prince - Blu-Ray, €14,99 | Harry Potter marathon aan het doen voordat de nieuwe uitkomt? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 13 Nov 2010 14:56 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Yep, een marathon die begonnen is bij 5 en eindigt bij 7  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Draster |
Geplaatst: 13 Nov 2010 16:24 Onderwerp:
| |

|
| Denk dat ik zelf maar eens een HP Marathon moet doen, heb de 6e film ook nog niet gezien. Gaat denk ik wel raar zijn als je ziet hoe jong de cast nog was in het eerste deel :p |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 13 Nov 2010 17:00 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| the_dan schreef: | | op imdb krijgt sint goede cijfers (4 stemmen) |
Haha ja, ik heb ook meteen gekeken op IMDb eergisteren. 4 stemmen; drie waren in 9 of 10 sterren en één boort de film volledig de grond in maar geeft geen sterren
Inmiddels een 7,5/10 o.b.v. 32 stemmen! 14 mensen gaven een 10. 3 mensen een 1 lol.
Verdeling is ook altijd leuk om te zien, kan je ook bekijken op IMDb: Mensen onder de 18 geven de film gemiddeld een 10, mensen van 30-44 geven de film gemiddeld een 6,6. Oké, die onder de 18 waren er ook maar twee, maar het gaat om het idee. Leuke stats zijn dat altijd.
Stemmen op IMDb worden ook gewogen om te kijken wie er serieus stemt en wie gewoon spamt om het gemiddelde te veranderen :o Vraag me af hoe dat gebeurt, jammer genoeg is dat confidential  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 13 Nov 2010 17:39 Onderwerp:
| |

|
De Storm: 10/10
Zeeland  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Draster |
Geplaatst: 13 Nov 2010 23:33 Onderwerp:
| |

|
Death Race
Leuke actiefilm, doet me ook denken aan een pc spel dat ik vroeger vaak speelde :p |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 14 Nov 2010 13:26 Onderwerp:
| |

|
The Sorcerers Apprentice
Slechte film, slechte cast, Cage past er totaal niet in, kansloos verhaal, mislukte grappen. Die gast heeft ook echt zo'n irritante stem
3/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 14 Nov 2010 14:08 Onderwerp:
| |

|
Sint 6.5/10
Met lage verwachtingen prima te pruimen. De sfeer is goed, het acteerwerk en de dialogen zijn matigjes, maar de gore is best te doen en humor was soms best wel grappig. Ik vond de onderliggende kritiek op de maatschappij in de film ook wel geinig. Sint zag er nog redelijk angstaanjagend uit en de muziek was oke.
Een meevaller en beslist grappig om eens gezien te hebben, zeker in de bioscoop.
Good Bye Lenin! 7.8/10
Intelligent, triest en toch grappig. Een komediedrama over de val van de Berlijne muur. Topacteerprestaties en een goede sfeer. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| BeWario |
Geplaatst: 14 Nov 2010 14:26 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | Stemmen op IMDb worden ook gewogen om te kijken wie er serieus stemt en wie gewoon spamt om het gemiddelde te veranderen :o Vraag me af hoe dat gebeurt, jammer genoeg is dat confidential  |
Staat onder de Top 250:
| IMDB schreef: | The formula for calculating the Top Rated 250 Titles gives a true Bayesian estimate:
weighted rating (WR) = (v ÷ (v+m)) × R + (m ÷ (v+m)) × C
where:
R = average for the movie (mean) = (Rating)
v = number of votes for the movie = (votes)
m = minimum votes required to be listed in the Top 250 (currently 3000)
C = the mean vote across the whole report (currently 6.9)
for the Top 250, only votes from regular voters are considered.
|
|
|
| Terug naar boven |
|
|
| KingLikesCookies |
Geplaatst: 14 Nov 2010 17:10 Onderwerp:
| |

|
Reservoir Dogs: 9/10
Wat een heerlijke film!  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 14 Nov 2010 21:04 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| BeWario schreef: | | GekooktEi schreef: | Stemmen op IMDb worden ook gewogen om te kijken wie er serieus stemt en wie gewoon spamt om het gemiddelde te veranderen :o Vraag me af hoe dat gebeurt, jammer genoeg is dat confidential  |
Staat onder de Top 250:
| IMDB schreef: | The formula for calculating the Top Rated 250 Titles gives a true Bayesian estimate:
weighted rating (WR) = (v ÷ (v+m)) × R + (m ÷ (v+m)) × C
where:
R = average for the movie (mean) = (Rating)
v = number of votes for the movie = (votes)
m = minimum votes required to be listed in the Top 250 (currently 3000)
C = the mean vote across the whole report (currently 6.9)
for the Top 250, only votes from regular voters are considered.
|
|
Dat wist ik ook nog niet, maar dat bedoelde ik niet. Ze hebben letterlijk op de site staan, dat ze naast de berekening voor de Top 250 (want dat wist ik al, dat hij 3000 stemmen nodig is enz.) ook nog de stemmen van de users zelf wegen, met een geheime formule om dus te kijken of ze lukraak stemmen of echt hun mening geven. Dat zal natuurlijk ook wel wat ingewikkelder zijn dan dit, want dat vereist wel een intelligent systeem, lijkt me. Ik heb het maar even opgezocht zodat je snapt wat ik bedoel, want ik snap dat ik nogal vaag ben:
| IMDb schreef: | Weighted Average Ratings
IMDb publishes weighted vote averages rather than raw data averages. Various filters are applied to the raw data in order to eliminate and reduce attempts at 'vote stuffing' by individuals more interested in changing the current rating of a movie than giving their true opinion of it.
The exact methods we use will not be disclosed. This should ensure that the policy remains effective. The result is a more accurate vote average. |
Bron.
Dit gaat dus niet om de kwalificatie voor de Top 250 maar om het wegen van het gemiddelde cijfer van elke individuele stem. En op basis dáárvan wordt hij dan weer gewogen voor de Top 250, wat waarschijnlijk een veel simpelere formule is. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| D: |
Geplaatst: 14 Nov 2010 22:16 Onderwerp:
| |

|
scott pilgrim.
keirare film, en scott is echt een halve zool dat hij zn lieve vriendin laat staan voor een of andere random punk snol.
De film begon goed, maar na het mollesteren van patel gaat het allemaal opeens in een stroomversnelling en maakt gewoon niks meer sense.
Dat maakt de film anders maar maakt het ook een waardeloze film eigenlijk.
Ik geef het een 6 en een half. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 14 Nov 2010 23:55 Onderwerp:
| |

|
| D: schreef: | keirare film, en scott is echt een halve zool dat hij zn lieve vriendin laat staan voor een of andere random punk snol.
|
Ramonaaaa <3
Daarnaast moet je de film niet als film zien, maar als game... uh ja vaag het verhaal dan. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 132, 133, 134 ... 164, 165, 166 Volgende |