Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 82, 83, 84 ... 88, 89, 90  Volgende  
ninodude BerichtGeplaatst: 29 Nov 2010 15:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Funky Lab Rat

Je hebt soms van die games waar je niets aan vind of gewoon matig zijn maar die je dan toch uitspeelt zonder reden, Funky Lab Rat is daar een van.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 29 Nov 2010 16:08    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Funky Lab Rat

Je hebt soms van die games waar je niets aan vind of gewoon matig zijn maar die je dan toch uitspeelt zonder reden, Funky Lab Rat is daar een van.

Ha ik vond em best geinig eigenlijk, zeker met Move
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 29 Nov 2010 16:52    Onderwerp: Reageren met citaat

musthavethisgame schreef:
Ik vond het idee van het einde van RDR meer naar het cliché toe. Alleen RDR heeft het wel heel mooi uitgevoerd. No offence, het is echt een topgame, een van de beste van 2010 (al niet van altijd), maar het einde is niet zozeer het beste ooit.
Ik vond het einde maar kut:
John is terug bij zijn familie, iedereen happy. Maar dan plots: BOEM! John dood. Enkel jaren later: BOEM! John's moordenaar dood.
RDR liet me een beetje leeg achter.
Terug naar boven
Simon BerichtGeplaatst: 04 Dec 2010 14:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Fable III. Veel te snel voorbij.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GekooktEi BerichtGeplaatst: 04 Dec 2010 15:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

KingLikesCookies schreef:
Ik vond het einde maar kut:
John is terug bij zijn familie, iedereen happy. Maar dan plots: BOEM! John dood. Enkel jaren later: BOEM! John's moordenaar dood.
RDR liet me een beetje leeg achter.

Zo zie ik het niet. RDR liet mij alleen maar leeg achter voor je John's moordenaar vermoord, toen vervloekte ik het einde, maar daarna was het gewoon voldoening ten top.

Ik vind het thema "redemption" heel mooi uitgewerkt in het spel. Het einde is gewoon nogal anti-government, dat mag. Daarbij is de gameplay waarin het einde gebeurt wel heel tof; dat je in Dead Eye gaat en ze nog even kan schieten zodat ze jou neerschieten. Zo'n einde hebben best veel films, I shan't spoil, maar in RDR is het gameplay wise ook mooi uitgewerkt vind ik. Gewoon alleen al het "Wtf?" moment als je eerst denkt dat je ze in één Dead Eye bar allemaal neer zou moeten schieten is al grappig.
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 05 Dec 2010 16:59    Onderwerp: Reageren met citaat

call of duty 4 op hardened

(drukte verkeerd voor veteran -.-)
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 05 Dec 2010 17:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Red Dead Redemption: Undead Nightmare
Terug naar boven
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 05 Dec 2010 17:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Sorry maar hoe kan je nu het einde van GoW3 zo geweldig vinden? Ik vond het echt maar ruk, als dat het einde van de trilogie moet zijn, vind ik dat maar dikke bullshit. Ze willen net het verhaaltje van Pandora eraan koppelen en uiteindelijk voelt het zo onnatuurlijk en dom aan. Het einde is ook nog eens contradictorisch tegenover het karakter van Kratos zelf.

Ik moest stiekem een beetje lachen toen ik dat einde zag, serieus. Waar haalden die ontwikkelaars het toch vandaan?
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 05 Dec 2010 17:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Dude, serieus. Je moet je volgende vraag eens stellen: Welke game vind jij wel goed?
Terug naar boven
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 05 Dec 2010 17:30    Onderwerp: Reageren met citaat

http://www.gamed.nl/forum/viewtopic.php?t=7533
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 05 Dec 2010 18:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Ben het wel met hem eens, het einde en dan vooral nadat je de final boss hebt verslagen is fucked up en past niet bij de game, netzoals het einde van AC2 was ook lame.

Ontopic:

Donkey Kong Country: Returns

De game voelt meer aan als een Jungle Beat sequal dan een DKC rivival, daarnaast is de game ook veelte makkelijk en mist ook een boel dingen die een DKC behoren. Rambi is je enige animal buddy, er zijn geen onderwater levels en je kan alleen met DK spelen. Daarnaast zijn de puzzel stukken en de K.O.N.G. letters altijd op dezelfde plaatsen te vinden.

De game is voor mij een persoonlijke teleurstelling en ik ben hier nogal baised, ik zal alles nog verzamelen maar daarna zal ik hem dan ook nooit meer aanraken helaas.[/b]
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 05 Dec 2010 18:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

ninodude schreef:
Ben het wel met hem eens, het einde en dan vooral nadat je de final boss hebt verslagen is fucked up en past niet bij de game, netzoals het einde van AC2 was ook lame.
Bwah, het is een sterke teruggreep naar het origineel waarbij Kratos nu zichzelf vergeeft ipv zichzelf de schuld geeft.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 05 Dec 2010 18:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
ninodude schreef:
Bwah, het is een sterke teruggreep naar het origineel waarbij Kratos nu zichzelf vergeeft ipv zichzelf de schuld geeft.

Idd. Kratos heeft zichzelf in deel 1 al proberen te doden. In deel 2 kreeg je een een opening naar deel 3 waar hij hetgeen wel goed doet. Er zit ontwikkeling in Kratos als persoon. Dit is het beste einde voor deze trilogie alleen de opbouw naar het einde is niet goed gedaan.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 05 Dec 2010 19:47    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:

Ontopic:

Donkey Kong Country: Returns

De game voelt meer aan als een Jungle Beat sequal dan een DKC rivival, daarnaast is de game ook veelte makkelijk en mist ook een boel dingen die een DKC behoren. Rambi is je enige animal buddy, er zijn geen onderwater levels en je kan alleen met DK spelen. Daarnaast zijn de puzzel stukken en de K.O.N.G. letters altijd op dezelfde plaatsen te vinden.

De game is voor mij een persoonlijke teleurstelling en ik ben hier nogal
baised, ik zal alles nog verzamelen maar daarna zal ik hem dan ook nooit meer aanraken helaas.[/b]

Ik begrijp je teleurstelling, maar het is toch geen slechte game? Gameplay, level design etc
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 05 Dec 2010 19:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Nee zeker niet, de game is geweldig. De levels design is superb en er zitten zoveel creatieve nieuwe ideen in de game, de game is ook nog eens best lang, ongeveer 15 uur als je alles wilt verzamelen denk ik, en er zitten een hoop dingen in de game die mij doen terugdenken aan de trilogy. De graphics zijn prachtig, mooiste op de Wii met SMG2, en er is nog zeveel goeds over deze game te zeggen.
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 05 Dec 2010 21:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Sly Cooper and the Thievius Racoonus

Geweldige game , van de week beginnen met deeltje 2 .
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 10 Dec 2010 22:34    Onderwerp: Reageren met citaat

[Prototype]

Ik was wel benieuwd naar de rest van het verhaal aangezien er een deel 2 komt. Vandaar dat ik de game vandaag heb uitgespeeld. Viel toch wat tegen, maar de super powers en de actie blijven op zich wel leuk.
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 11 Dec 2010 00:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Uncharted: Drake's Fortune voor een vierde maal, aankomende week deel twee weer van begin af aan doorspelen en daarna deel drie vastleggen op doek?
I (L) Uncharted
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 12 Dec 2010 11:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Stefan van B schreef:
Uncharted: Drake's Fortune voor een vierde maal, aankomende week deel twee weer van begin af aan doorspelen en daarna deel drie vastleggen op doek?
I (L) Uncharted

Een dag later en ik kan melden dat ik Uncharted 2 heb uitgespeeld. Ik hou van de serie, laat deel drie dan ook maar snel komen
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 12 Dec 2010 16:06    Onderwerp: Reageren met citaat

harm's way (200g)
Doritos Crash Course (alle levels gehaald) (135g)
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 12 Dec 2010 16:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Stefan van B schreef:
Stefan van B schreef:
I (L) Uncharted

Een dag later en ik kan melden dat ik Uncharted 2 heb uitgespeeld. Ik hou van de serie, laat deel drie dan ook maar snel komen

Uncharted is de Indiana Jones of gaming.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 12 Dec 2010 16:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
Stefan van B schreef:
Stefan van B schreef:
I (L) Uncharted

Hopelijk wordt deel vier dan niet zo kut.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 12 Dec 2010 17:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Lawliet schreef:
Stefan van B schreef:
Stefan van B schreef:
I (L) Uncharted

Don't speak of the movie who shall not be named.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 12 Dec 2010 18:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
Christian Vuye schreef:
Lawliet schreef:
Stefan van B schreef:
Stefan van B schreef:
I (L) Uncharted

Don't speak of the movie who shall not be named.

Voldemort the movie?
Terug naar boven
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 12 Dec 2010 21:34    Onderwerp: Reageren met citaat

geloof het of niet...ik heb nog eens tijd gehad om vaak aan eenzelfe game te spelen: Bayonetta uitgespeeld, woopdie woop! playtime 11u32, in aantal dagen twee weken give or take
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 82, 83, 84 ... 88, 89, 90  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 83 van 90

Ga naar: