Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 128, 129, 130 ... 161, 162, 163  Volgende  
Xenathos BerichtGeplaatst: 01 Okt 2010 21:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik reageerde serieus op iets sarcastisch... Welcome in my life.

Je hebt wel gelijk met dat zoenen.
M`n beste vriend had ook net 2 weken verkering toen het uit ging.
Onze vriendengroep *van m`n beste vriend en mij* zag het al aankomen... Ik vind het eigenlijk best dom van hem om gewoon verkering te nemen terwijl hij toch echt zeker moest weten dat er een grote kans was dat hij binnen een maand afgewezen zou worden.

Ik heb alleen 1 probleempje...

Die vriendin ken ik via kennissen hun dochter van mijn ouders.

*Mijn ouders hadden kennissen. Die hebben weer een dochter. En die had weer een vriendin.*

En die kennissen die hebben nogal wat slechte dingen doorverteld. Wat het mij iets lastiger maakt. Ik denk dat ik het argument: "Al fouten makend word je wijzer." maar ga aanvoeren...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 01 Okt 2010 22:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Des te meer uitdagend En idd, schaad en schande maakt wijs.
Terug naar boven
Xenathos BerichtGeplaatst: 04 Okt 2010 09:18    Onderwerp: Reageren met citaat

mwuaaahahahaaaaaaaaaaaa *wordt ff gek*

Net bevestiging dat ze me leuk vind. Nou alleen nog iets vinden tegen die afstand XD
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 04 Okt 2010 10:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Het was toch net uit met je ex? Of haal ik je nu door de war met iemand anders?
Terug naar boven
Xenathos BerichtGeplaatst: 04 Okt 2010 11:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Nee je hebt gelijk. Tis idd net uit met m`n ex *net iets over een maand* en ik zit er nog best wel mee.

Maar ik wacht ook nog een paar maanden... Had ik al gezegd. Maar bevestiging voor iets is altijd leuk in rot tijden. Ik weet dat de ene relatie te snel na de andere letterlijk gedoemd is. Ik heb het wel eens zien gebeuren.

En ze wil me voorlopig niet zien dus dat helpt ook mee. We blijven voorlopig nog vrienden. (I was in the friendzone. Came out of it. Then got in it again. I shall break out of it once more.)
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 04 Okt 2010 11:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Xenathos schreef:

Maar ik wacht ook nog een paar maanden... Had ik al gezegd. Maar bevestiging voor iets is altijd leuk in rot tijden. Ik weet dat de ene relatie te snel na de andere letterlijk gedoemd is. Ik heb het wel eens zien gebeuren.

Tussen mijn vriendin en haar ex was het 2 weken uit voordat ze wat met mij kreeg. Dus dat wil niet veel zeggen. Ook al vond ze mij al leuk voordat het uit ging en zat ze daar een beetje in een sleur en wist niet zo goed hoe ze het moest brengen. Hangt wel van de situatie af dus

Maar ergens aan beginnen als je nog niet over je ex heen bent, lijkt mij een slechte keuze.
Terug naar boven
Xenathos BerichtGeplaatst: 04 Okt 2010 11:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Nickdhnick schreef:
Xenathos schreef:

Tussen mijn vriendin en haar ex was het 2 weken uit voordat ze wat met mij kreeg. Dus dat wil niet veel zeggen. Ook al vond ze mij al leuk voordat het uit ging en zat ze daar een beetje in een sleur en wist niet zo goed hoe ze het moest brengen. Hangt wel van de situatie af dus

Maar ergens aan beginnen als je nog niet over je ex heen bent, lijkt mij een slechte keuze.

Daarom. Wacht ik nog even.

Die meid waar ik het nu over heb heeft ook nog verkering. En ze is nogal geschrokken van wat ze zei. Dus we moeten alle bij nog eens goed nadenken. Laat ik eerst maar eens kijken hoe ik der IRL vind... Internet is leuk... maar niet voor relaties.
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 04 Okt 2010 18:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Xenathos schreef:
verhaal

Die meid waar ik het nu over heb heeft ook nog verkering. En ze is nogal geschrokken van wat ze zei. Dus we moeten alle bij nog eens goed nadenken. Laat ik eerst maar eens kijken hoe ik der IRL vind... Internet is leuk... maar niet voor relaties.

LOLWUT!? Je kent dr alleen maar via internet? en overigens, afstand is niet zo'n gek probleem hoor, mijn vriendin woont nu op zo'n 40 km afstand, en haar laatste ex woont in fucking drenthe (zij komt uit eindhoven), dus afstand wil helemaal niks zeggen....
Terug naar boven
dannyveno BerichtGeplaatst: 04 Okt 2010 18:56    Onderwerp: Reageren met citaat

BeWario schreef:
Xenathos schreef:
verhaal

LOLWUT!? Je kent dr alleen maar via internet? en overigens, afstand is niet zo'n gek probleem hoor, mijn vriendin woont nu op zo'n 40 km afstand, en haar laatste ex woont in fucking drenthe (zij komt uit eindhoven), dus afstand wil helemaal niks zeggen....

Maybe it does...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Paintskillz BerichtGeplaatst: 04 Okt 2010 19:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Danny Ouderling schreef:
BeWario schreef:
Xenathos schreef:
verhaal

Maybe it does...

powned
Terug naar boven
Xenathos BerichtGeplaatst: 04 Okt 2010 20:18    Onderwerp: Reageren met citaat

BeWario schreef:
Xenathos schreef:
verhaal

Ik heb der pas goed leren kennen via MSN. Ik had haar om een of andere reden 2 jaar eerder al wel eens IRL gezien. Beetje praten maar dat was het. (We hadden een gezamelijke vriendin). Dus... dit wordt even lastig XD
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 17 Okt 2010 21:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Niemand meer een leuke update?

Ik heb er wel één, die scharrel waar ik mee kapte vraag om aandacht elke keer, maar er zijn echt duizend andere meiden waar ik me op wil focussen. Maar hoe minder aandacht een jongen geeft bij haar, des te leuker zij het vindt, omdat ze het niet gewend is om afgewezen te worden. Nja, prima, maar van mij krijgt ze die aandacht niet meer, of dat nou leuk of niet leuk voor haar is.

Die ene collega waar ik ooit mee had gezoend wordt daarentegen steeds leuker. Die kan je de hele dag burnen en burnt je gewoon terug, lekker speels en leuk. Dat maakt die dag bij de AH altijd wat minder lang. Toch, als ik haar nu vraag om te daten, dan wordt alles te serieus, dan is het niet meer leuk, dus we houden het maar lekker zo.

Oh ja, woensdag heb ik een date, kijken hoe zij uit de verf komt. Uiterlijk is niet geheel mijn type, maar misschien kan ze me nog verrassen op innerlijk gebied.
Terug naar boven
Xenathos BerichtGeplaatst: 17 Okt 2010 21:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:

Oh ja, woensdag heb ik een date, kijken hoe zij uit de verf komt. Uiterlijk is niet geheel mijn type, maar misschien kan ze me nog verrassen op innerlijk gebied.

Gaat de goede kant op XD

Bij mij loopt alles ook best wel op rolletjes.
Ruzie tussen een vriendin (die erg leuk is) van me en haar vriend komen steeds sneller en worden steeds erger. Ik probeer haar gewoon een beetje naar mij te draaien. T is niet helemaal zuiver maar in oorlog en liefde is alles geoorloofd toch?

Alleen ff drukken op het feit dat we elkaar nog ff IRL moeten zien voor wat langere tijd dan sporadisch paar minuutjes.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 17 Okt 2010 21:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Xenathos schreef:
Nelus schreef:

Ik probeer haar gewoon een beetje naar mij te draaien. T is niet helemaal zuiver maar in oorlog en liefde is alles geoorloofd toch?
.

Ja, maar iemand bespelen op hun zwakke momenten vind ik toch wel pathetic Beter draait ze zich gewoon naar jou toe uit zichzelf, zo niet, not worth your time. Beetje ego erin, ze komen zelf maar, er zijn meerder meiden op deze wereld.
Terug naar boven
Xenathos BerichtGeplaatst: 17 Okt 2010 21:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:

Ja, maar iemand bespelen op hun zwakke momenten vind ik toch wel pathetic Beter draait ze zich gewoon naar jou toe uit zichzelf, zo niet, not worth your time. Beetje ego erin, ze komen zelf maar, er zijn meerder meiden op deze wereld.

Ik bespeel der zwakke punten ook niet. Ik geef haar gewoon een paar duwtjes die ik zelf neit eens door heb. Ze heeft bijvoorbeeld veel problemen met der eigen leven. Daar help ik derbij. Ze gaat geheel uit eigen beweging mijn kant op. Ik ben gewoon mezelf en probeer haar bij zoveel mogelijk dingen te helpen. Al zo`n 2 jaar lang XD

Ze is m`n tijd wel waard als ik vind dat ze dat is. En ik vind dat ze dat is. *lekkere logica -.-*

Nu alleen ff hopen dat ze door de komende week heenkomt... aangezien ze een week bij der vriend logeert IVM problemen in haar eigen wijk...
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 17 Okt 2010 21:35    Onderwerp: Reageren met citaat

2 JAAR!?!?!? Holy fuck! Loop je serieus twee jaar achter haar aan?

En opmerkingen als ''ik vind dat ze mijn tijd waard is' klinken in een eigen wereld heel logisch en boeit ook alleen maar, aangezien het voor jou zo voelt. Maar soms is het best nodig dat mensen uit hun wereldje getrokken worden om eens een andere kant te zien.

Ik heb me ook echt te zwak opgesteld tegenover iemand en liep achter haar aan. Nu denk ik: ''fuck dat'', en loopt ze achter mij aan. Ze leek heel even de enige die interessant was en dacht dat zij de enige was die mij die aandacht geef die ik wil, but man, I was trapped in my own mind.
Terug naar boven
Xenathos BerichtGeplaatst: 17 Okt 2010 21:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:
Verhaal

Not quite. 2 jaar opbouwende vriendschap zonder achter haar aan te lopen.
Ik had niet eens door wat er gebeurde tot zo`n 3 weken terug. Sindsdien zijn er meer dingen gebeurt die ik hier niet ga noemen IVM privé en gewoon omdat ik niet alles wil delen. Al zijn ze wel nodig om alles te begrijpen.

Ik begrijp jou ook wel en ik ben er ook nog niet helemaal zeker van of wat ze allemaal zegt wel waar is. Daarom wil ik ook IRL elkaar ontmoeten. Dan zie ik tenminste hoe ze reageert/praat/doet. Als het niets is dan blijven we gewoon vrienden and thats it. Dan kijk ik verder. Maar dat komt pas later. Na m`n opleiding of als hij bijna is afgerond. Of als er gewoon een perfecte gelegenheid in m`n schoot geworpen wordt.
Terug naar boven
NickPeters BerichtGeplaatst: 22 Okt 2010 12:18    Onderwerp: Reageren met citaat

omg. msnrelatie lol.
Terug naar boven
Xenathos BerichtGeplaatst: 22 Okt 2010 13:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Not quite O_O

MSN buddys komt meer in de buurt. Als je m`n eerdere berichten goed had gelezen had je dat ook wel gesnapt
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 31 Okt 2010 23:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Heeft er hier niemand nog iets te zeggen , vroeger was dit topic drukker met verhalen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 01 Nov 2010 00:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Volgens mij gaat het prima tussen iedereen Iig bij mij wel ^^.

Ik heb er alleen voor gezorgd dat mijn vriendin verslaafd is geraakt aan Minecraft.

Eerst zat ze het af te zeiken, ziet er niet uit enzo. En vanochtend wilde ze opeens meekijken.

Na het spelen kleedde ik me aan, zit ze achter mijn laptop. 3x raden wat ze aan het spelen was

En nee, meer boeiende verhalen heb ik niet.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 01 Nov 2010 19:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik date tegenwoordig een model. Lucky me.
Terug naar boven
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 01 Nov 2010 19:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Ik date tegenwoordig een model. Lucky me.
Hoe heb je dat klaargespeeld?! :O
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 01 Nov 2010 19:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ga niet teveel onthullen, anders wordt het weer fucked up zoals de vorige keer.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 01 Nov 2010 19:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is vast een handmodel.

HAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 128, 129, 130 ... 161, 162, 163  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 129 van 163

Ga naar: