Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 274, 275, 276 ... 768, 769, 770  Volgende  
Rene Groen BerichtGeplaatst: 03 Okt 2010 20:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

+/- Weer meer dan duizend Euro lichter, woningshoppen is leuk, maar kost wel wat
+ Bankstel, fauteuil en eetkamerstoelen ook uitgekozen ...
- ... moeten ook nog betaald worden
+ Notaris geregeld, hypotheek helemaal rond ...
- ... maar pas op 2 november de sleutel
+ En dan lekker de badkamer slopen, bad erin, douchecabine verplaatsen
+/- Mediaspeler kopen, alleen moet nog goed kijken welke.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Xenathos BerichtGeplaatst: 03 Okt 2010 20:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Paintskillz schreef:
Xenathos schreef:
- Vanochtend kerk gehad. Ex was er natuurlijk ook. In de auto terug naar huis bijna weer in tranen. Deze achtbaan blijft nog wel even duren...

Lolgay, except if ur a girl.

In that case

pics

Of gewoon te veel van iemand houden... nog steeds...

++++
Alhoewel... ook deeltje -... Meid waar ik mee praat lacht veelst te snel. Ze krijgt het nog benauwd met me o-o
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 03 Okt 2010 21:55    Onderwerp: Reageren met citaat

-- Doooodmoe en morgen 20 minuten loop met gym
+ Zometeen lekker slapen
:S - Een of andere dude die ik ken viel m'n zus en haar vrienden lastig op een verjaardag om aan mijn nummer te komen, XD
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 03 Okt 2010 22:03    Onderwerp: Reageren met citaat

- zal nog eens naar een concert gaan
wat een achterlijk hoog volume, zelfs met vingers in mijn oren werd ik nog onwel van het gedreun van de bas tonen en de drums.. ik ben na 30-40 minuten naar huis gegaan.. en dat bij muziek van een van mijn favoriete bands (pink floyd).

bah.
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 03 Okt 2010 22:05    Onderwerp: Reageren met citaat

D: schreef:
wat een achterlijk hoog volume, zelfs met vingers in mijn oren werd ik nog onwel van het gedreun van de bas tonen en de drums.. ik ben na 30-40 minuten naar huis gegaan.. en dat bij muziek van een van mijn favoriete bands (pink floyd).

bah.

This made my day
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 03 Okt 2010 22:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Dellion schreef:

bah.

This made my day

pleur op man, mn avond is verpest door dit soort onzin, hoe kunnen mensen daar nou tussen blijven staan ik snap het echt niet... :/
(oh wacht.. het lauwe excuus voor bier ofwel water-pils natuurlijk wat ik dus niet drink omdat ik niet fucking dom ben en de hele avond naar de wc moet dan (wat 50 cent per keer was, naast de entree prijs.)

En het nummer ' another brick in the wall' klonk ook niet al te best omdat op een gegeven moment de microfoons gingen piepen.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Okt 2010 22:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Het feit al dat je naar Pink Floyd muziek ging luisteren die niet door Pink Floyd werd gespeeld is Ga liever volgend jaar dan naar Roger Waters' The Wall concert.

Laatst aangepast door Joni Philips op 03 Okt 2010 22:12; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 03 Okt 2010 22:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Dellion schreef:

bah.

This made my day

pleur op man, mn avond is verpest door dit soort onzin, hoe kunnen mensen daar nou tussen blijven staan ik snap het echt niet... :/
(oh wacht.. het lauwe excuus voor bier ofwel water-pils natuurlijk wat ik dus niet drink omdat ik niet fucking dom ben en de hele avond naar de wc moet dan (wat 50 cent per keer was, naast de entree prijs.)

En het nummer ' another brick in the wall' klonk ook niet al te best omdat op een gegeven moment de microfoons gingen piepen.

Mag ik vragen hoe oud je bent? No offence. maar voor de meeste 'normale' mensen, is hard.. juist niet erg
Terug naar boven
vgo910 BerichtGeplaatst: 03 Okt 2010 22:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Dellion schreef:
Mag ik vragen hoe oud je bent? No offence. maar voor de meeste 'normale' mensen, is hard.. juist niet erg

Soms mag het van mij ook wel iets zachter, omdat ik iemand wel es wil verstaan. Maar zo erg is het nou ook weer niet voor een keer.

-einde van het weekend
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 03 Okt 2010 22:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Dellion schreef:

bah.

This made my day

50 CENT VOOR HET BIER?

Oja en @Ellen ja sorry, dan moet je het maar geven als ik het vraag.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 03 Okt 2010 22:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Dellion schreef:

27.

en nee 50 cent voor 1x naar de wc, en 2euro per plastic bakje waterig strontbier (zo smaakte het volgens mijn broertje) en de plastic bakjes evenals de peukjes gooiden mensen overal op de grond, echt niet normaal.
Ik moet snel een klassiek concert vinden in heerenveen, anders ga ik wel naar het kerstconcert in de kerk van mijn part, niet dat ik gelovig ben.

Laatst aangepast door D: op 03 Okt 2010 22:20; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 03 Okt 2010 22:19    Onderwerp: Reageren met citaat

- BaajGuardian heeft weer eens wat te zeiken, het zal eens niet zo zijn
+ klaar met studeren
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 03 Okt 2010 22:20    Onderwerp: Reageren met citaat

vgo910 schreef:
Dellion schreef:

Soms mag het van mij ook wel iets zachter, omdat ik iemand wel es wil verstaan. Maar zo erg is het nou ook weer niet voor een keer.

-einde van het weekend

Maar je gaat niet naar een feest toe om met mensen te praten
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 03 Okt 2010 22:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
- BaajGuardian

Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 03 Okt 2010 22:49    Onderwerp: Reageren met citaat

- nu nog aan schoolwerk beginnen.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 03 Okt 2010 22:54    Onderwerp: Reageren met citaat

D: heeft wel een goed punt, bier drinken als je echt 10 keer per avond naar de plee moet met 50 cent per keer. Dat is dus 20 x 2 = 40 euro bier (één keer plee per 2 bier, das bij mij na een x aantal bier) en 10 x 0.50 = 5 euro. 45 euro! Dat is één achtste van het bier kwijt aan plee! Concertpils is trouwens idd smerig pils, want als het Heineken is, dan is het meestal water, Dommelsch is nog te doen. Bavaria, dat bestempel ik niet eens als bier.

+ eens met D:
- KUTSAMENVATTING MAKEN!
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 03 Okt 2010 23:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Dellion schreef:

27.

en nee 50 cent voor 1x naar de wc, en 2euro per plastic bakje waterig strontbier (zo smaakte het volgens mijn broertje) en de plastic bakjes evenals de peukjes gooiden mensen overal op de grond, echt niet normaal.
Ik moet snel een klassiek concert vinden in heerenveen, anders ga ik wel naar het kerstconcert in de kerk van mijn part, niet dat ik gelovig ben.

50 Cent voor naar de WC te gaan vind ik ook onzin en dat iedereen ze rotzooi maar op de grond pleurt is ook asociaal, bij het concert van Faithless in Amsterdam in de zomer hadden ze een actie dat als je 10 plastic bekertjes naar de bar terugbracht een gratis drankje mocht uitkiezen, vond ik wel chill vooral omdat wij de enige waren die dat wisten.

Maar hoezo MOET jij van jezelf naar een concert toe dan? Als je je telkens zo opstelt zou ik ook zelf depressief worden, als ik een bepaald iets niet leuk vind ga ik daar geen vervanging voor zoeken want dat slaat nergens op.
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 04 Okt 2010 01:51    Onderwerp: Reageren met citaat

D:, waarom denk je dat er op vele festivals gratis oordopjes worden verstrekt? Ik neem altijd een setje plugjes mee van me werk. Ideaal. Die dingen dempen zo'n 28-30 dB. Zal je nog sterker vertellen, de muziek klinkt vaak ook beter met doppen als zonder doppen. Bij de muziekconcerten/festivals waar ik altijd kom, gebeurt het al gauw dat je een muur van geluid hoort ipv muziek. Niet met die oor pluggen.

Koop gewoon bij Conrad een doos Bilsom 303 doppen. SNR waarde van 33dB. De SNR waarde geeft een gemiddelde demping over het totale frequentie bereik in dBA. Kost je 38 euro maar dan heb je wel 200 paar doppen die individueel verpakt zijn (makkelijk om mee te nemen) voor 19 cent per paar.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 04 Okt 2010 03:13    Onderwerp: Reageren met citaat

- Veel gezeur bij mn vriendin thuis
+ Heeft niets met 'ons' te maken
- Ik fietste om 2.30u naar huis. Stopt er een auto op de weg, rijdt achteruit en draait mijn kant op en stopt midden op het fietspad.. Ik dacht, daar ga ik dus maar ff niet heen. Ben de weg maar overgestoken.
- Even later rij ik richting een rotonde, stopt aan de andere kant een politie auto. En blijft maar stil staan. Als ik halverwege ben, rijdt de politie auto richting mij en gaat langzamer rijden. Dus ik zwaai even, zwaaien ze terug, en ze rijden weer verder. Ik dacht even dat beide auto's mij moesten hebben.
- Kom ik thuis, stinkt de kattenbak enorm. Ik weet niet wat Stewie als eten kreeg bij zijn oude thuis, maar dat stinkt.
- Ik zet de deksel van de bak op de grond, denkt Lulu dat dat dus de kattenbak is en gaat dus staan pissen.
- Ik kan dus om focking 3u 's nachts de grond gaan schoonmaken.
- Moet om 7.30 op, daarna naar de tandarts.
+ Daarna wel naar de kapper
- Daarna werken.
+ Geen school!
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 04 Okt 2010 09:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Nickdhnick schreef:

- Ik fietste om 2.30u naar huis. Stopt er een auto op de weg, rijdt achteruit en draait mijn kant op en stopt midden op het fietspad.. Ik dacht, daar ga ik dus maar ff niet heen. Ben de weg maar overgestoken.
- Even later rij ik richting een rotonde, stopt aan de andere kant een politie auto. En blijft maar stil staan. Als ik halverwege ben, rijdt de politie auto richting mij en gaat langzamer rijden. Dus ik zwaai even, zwaaien ze terug, en ze rijden weer verder.

Had je tegen de auto's moeten fietsen
Had je geld voor 2 nieuwe fietsen kunnen eisen
Terug naar boven
Xenathos BerichtGeplaatst: 04 Okt 2010 09:18    Onderwerp: Reageren met citaat

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
+ Meid waar ik het een tijdje over heb vind me dus echt leuk. Ze stuurde gister al een verdacht sms`je en net weer. Met bevestiging deze keer.
+ Vrij vandaag. (Nou ja... interview onder schooltijd= niet naar school moeten.)
+ Mooi weer vandaag. Dat wordt skaten.

- Het feit dat ik eigenlijk niets om te zeuren heb.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 04 Okt 2010 10:31    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Dellion schreef:

27.

50 Cent voor naar de WC te gaan vind ik ook onzin en dat iedereen ze rotzooi maar op de grond pleurt is ook asociaal, bij het concert van Faithless in Amsterdam in de zomer hadden ze een actie dat als je 10 plastic bekertjes naar de bar terugbracht een gratis drankje mocht uitkiezen, vond ik wel chill vooral omdat wij de enige waren die dat wisten.

Maar hoezo MOET jij van jezelf naar een concert toe dan? Als je je telkens zo opstelt zou ik ook zelf depressief worden, als ik een bepaald iets niet leuk vind ga ik daar geen vervanging voor zoeken want dat slaat nergens op.

Nou ik zal het even uitleggen.
Er was de dag ervoor (zaterdag markt) bij de music store een vooroptreden, met normaal volume dus, daar heb ik staan luisteren en erg van genoten sterker nog ik sta zelfs op de foto van een of andere site die daar verslag van uitbracht maar goed.
Ik vind pink floyd namelijk erg lekkere muziek, vooral nummers als 'green is the color of her kind' en 'comfortably numb' die ze ook hebben gespeeld terplaatse.

Maar mijn moeder was ook kwamen aanwandelen en die schoot van het ene op het andere moment in meeloperitis en ging 'kaarten kopen' voor de tent de avond van zondag, ik zei nog tegen dr dat ik niet tegen de drukte kon en dus hoopte dat het dat niet zou zijn en ook niet tegen harde dreunen kon (zoals in een of andere uitgaans-club waar ik eens mee geweest ben toen er iets met politiek was waar ze ook bij zat toen en ik daar toen na 15 min weg ging omdat ik bijna misselijk werd van het repetieve gedreun van de 'muziek' en de sfeer ook niet best was)

Maar mevrouw had daar geen boodschap aan mompelde iets van 'je gaat gewoon mee en dan ga je maar met je ogen dicht op de grond zitten naar de muziek luisteren'

Ik ben dus alleen meegegaan omdat mn broertje en moeder en buurvrouw die ik ook al een tijdje ken overigens ook gingen, eigenlijk als uitje.. maar ik had er naast de muziek zelf dus echt geen zin in.
Was dus meer gewoon sociaal zijn dat ik meeging. :/

@ chimnino, ik heb oordoppen om te slapen, al slaap ik tegenwoordig beter in mn nieuwe huis, ik had er helaas niet aangedacht maar de muziek klonk ook inderdaad beter met mn vingers in mn oren, al moet dat er raar uitgezien hebben, iemand op een concert met vingers in zn oren.

Maar dat gedreun dat helemaal door me heen ging ervoer ik als oncomfortabel, onprettig.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 04 Okt 2010 10:46    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Tandjes zijn OK
+ Haartjes zijn weer korter
+ Tijd om te gamen
- Zo nog wel ff stofzuigen, maar is zo gepiept
- Om 17u werken waar ik geen zin in heb.
Terug naar boven
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 04 Okt 2010 14:17    Onderwerp: Reageren met citaat

@Paint; Ik geef toch niet zomaar m'n nummer aan een jongen van 18 die ik 1x heb gezien toen ik in de 2e zat.

+ Kwart over 12 uit!
-- Nu aan wiskunde
+ Vrijdag waarschijnlijk met vriendinnen chocolade fondue'en
Terug naar boven
Sayonara BerichtGeplaatst: 04 Okt 2010 15:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Paintskillz schreef:
Xenathos schreef:
- Vanochtend kerk gehad. Ex was er natuurlijk ook. In de auto terug naar huis bijna weer in tranen. Deze achtbaan blijft nog wel even duren...

Lolgay, except if ur a girl.

In that case

pics

--- werken tot half 6, daarna zonder avondeten naar cursus tot kwart over 8
+ RE5 platineren

Edit: @Nick: haha, thnx

Laatst aangepast door Sayonara op 04 Okt 2010 16:20; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 274, 275, 276 ... 768, 769, 770  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 275 van 770

Ga naar: