| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 129, 130, 131 ... 164, 165, 166 Volgende
|
| sotarK |
Geplaatst: 21 Okt 2010 14:35 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 21 Okt 2010 17:00 Onderwerp:
| |

|
Predators 8/10
Ben versast hoe leuk de film is. Goed gedaan en een deel 2 zie ik wel zitten. De verschijning van Laurence Fishburne was kort, maar lachen. I am alive  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 22 Okt 2010 17:17 Onderwerp:
| |

|
Survival of the Dead 6/10
George A. Romero heeft het niet meer. De koning van de zombie films kan ik hem niet meer noemen. De film was zeer low budget als ik het zo bekeek. Slechte effecten dat het gewoon humoristisch is, slechte make up van de zombies en algemeen voelde de film gewoon dom aan. Het lijkt wel bijna op een komedie film, maar lachwekkend genoeg probeerde deze film serieus te zijn. Erg jammer en zonde van me tijd. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 22 Okt 2010 17:28 Onderwerp:
| |

|
Valhalla Rising
Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Ik verwachtte een actie volle film als Centurion. Maar deze film is zo verschrikkelijk traag. Normaal heb ik daar niks tegen, maar er gebeurde zo weinig en ik had zo iets anders verwacht... Hier en daar zeker wel mooie beelden.
Het gaat over een slaaf One-Eye die moet vechten voor zijn leven. Als hij ontsnapt sluit hij zich aan bij een groepje krijgers die naar een beloofde land reizen. Na de dikke mist ergens aangekomen wacht ze een nare verrassing. Dan denk je dat er wat leven in de film komt.. maar helaas haha. Waarschijnlijk had ik hem wel beter kunnen waarderen zonder mijn verwachtingen.
4/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 22 Okt 2010 23:54 Onderwerp:
| |

|
Jackass 3D 9/10
Heb daar met tranen van het lachen gezeten. En de 3D effecten waren echt geweldig! Ook leuk dat Beavis en Butthead een verschijning maken.
Caroline 9/10
Geweldige film en heerlijk duister. Ik wou dat er meer stop motion films werden gemaakt dan het eeuwige CG. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 23 Okt 2010 19:46 Onderwerp:
| |

|
Tales of Vesperia The First Strike gezien.
met Japanse VA en Engelese ondertiteling.
Super film van 1 uur en 50 Min.
en ook echt mooie actie scenes
maar er zat 1 scene in waar nogal best veel bloed in zat.
bakken vol bloed kwam uit de lucht vallen
was een beetje overdreven.
Sommige stukjes zijn echt lachen vooral in de bar dat Yuri ruzie zoekt
met een paar stam gasten en werd gelijk een enorme knok party waarbij ook Flynn werdt bekocht met een knal voor zijn kanis.
(Yuri zoekt graag ruzie in de film ook een keer dus met Flynn)
Soms ook best emotioneel als de vader van Repede neer gestoken moest worden omdat hij in de macht is genomen.
Je ziet alleen weinig party members van de game in de film.
Yuri,Flynn,Rita(zie je overigens maar 1x),Raven,Alexei,Repede zijn de enige en de naam van Don Whitehorse hoor je een paar keer maar hem zie je zelf niet.
en de film speelt zich enkele maanden af voor de game op de 360 en PS3
waarin Repede nog een jonge puppie is. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| musthavethisgame |
Geplaatst: 24 Okt 2010 00:14 Onderwerp:
| |

|
| Lawliet schreef: | Coraline 9/10
Geweldige film en heerlijk duister. Ik wou dat er meer stop motion films werden gemaakt dan het eeuwige CG. |
Er moeten inderdaad echt meer van dat soort films komen
Ik zag van de week:
Naruto: Shippuuden Movie 3 - Hi no Ishi wo Tsugu Mono
Had bijna de hoop verloren in de Naruto films maar deze doet het erg goed, beste van de 6. Ik kijk nu weer erg uit naar ship#4 over Minato.
9/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 24 Okt 2010 00:26 Onderwerp:
| |

|
Mirrors 2 6.0/10
Geinig vervolg op de aardige horrorfilm Mirrors. De acteurs doen het redelijk, de horrorstukjes zijn erg ziek en heel origineel. Het verhaaltje is wat vreemd maar is in ieder geval makkelijk te volgen en met nauwelijks plotgaten, iets wat je over het verhaal van deel 1 niet kon zeggen. De sfeer is goed, maar de schrikeffecten waren soms wat voorspelbaar. Bovendien was het einde ontzettend slecht. Als je het einde niet kijkt mag je een halve punt bij m'n cijfer optellen.
Road Trip 7.0/10
Simpel, maar erg leuk vermaak. Toffe karakters, een heerlijk 90's, 2000 sfeertje, een paar leuke grapjes en een lekkere soundtrack. Precies hoe een American High School film moet zijn. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 24 Okt 2010 00:43 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
The Bounty Hunter - Mweh, ik geef hem een 4 of een 5.
Street Kings - hele toffe film, 7,5/10. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 24 Okt 2010 21:28 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
RED 7 / 10
Grappige film, niets bijzonders maar gewoon lekker simpele actie.
The Switch 3 / 10
Dit soort films kennen we nu wel, totaal niet vernieuwend en zelden een glimlach op mijn gezicht. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 25 Okt 2010 22:50 Onderwerp:
| |

|
Lord of the Rings: Fellowship of the Ring
8,7
Heel sterk
Lord of the Rings: The Two Towers (extended edition)
8,4
Mooi werk, zo'n 3:45 uur lang. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 26 Okt 2010 16:27 Onderwerp:
| |

|
Lord of the Rings: Return of the king (extended edition)
8.0
Nog steeds erg mooi allemaal maar het lijkt een beetje op een herhaal recept van deel 2. Ruim 4 uur en een kwartier.
Mini spoiler
Wat een lelijke actie trouwens van Frodo op t eind. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Xenathos |
Geplaatst: 26 Okt 2010 18:52 Onderwerp:
| |

|
9.
Goede film al is het niet echt mijn soort film. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Stefan Vogels |
Geplaatst: 26 Okt 2010 20:51 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 26 Okt 2010 21:02 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Rene Groen schreef: | RED 7 / 10
Grappige film, niets bijzonders maar gewoon lekker simpele actie. |
Zelfde mening maar ik geef hem een 7,7. Voor John Malcovic ofzo  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| TimoRoca |
Geplaatst: 26 Okt 2010 21:42 Onderwerp:
| |

|
The Road.
En hij was goed  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 26 Okt 2010 23:58 Onderwerp:
| |

|
X-Men Origins: Wolverine 7.5/10
De film was vermakelijk en veel mutanten verschenen er om de film interessant te houden, maar man. Wat was Deadpool een teleurstelling in de film. Iedereen vond hem geweldig, maar hij had maar 10 minuten aan screentijd en dan was het al weer afgelopen met de pret voordat Deadpool kon tonen wat voor geweldige personage hij is. Ja hij is wel de "final boss" van de film. Helaas kon ik het niet Deadpool noemen, maar meer Baraka van Mortal Kombat. Ik hoop dat Deadpool in zijn eigen film de verwachting waar maakt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 27 Okt 2010 10:37 Onderwerp:
| |

|
Merlijn de Tovenaar (1962) 6.9/10
Met een paar vrienden in een droge bui gekeken omdat we Goodfellas al te vaak gezien hadden. Ik heb me een paar keer helemaal stuk gelachen, maar dat lach meer aan de droge karakters in combinatie met de barslechte nederlandse stemmetjes dan de humor. Ietwat verouderd voelt het allemaal wel aan en het ontbreken van een rode draad is voor de wat oudere kijker irritant. Toch een aantal leuke scenes (de eekhoorntjes) en geinig getekende karakters (de uil en de heks).
Als je de film als klein kind gezien hebt erg grappig om later nog eens te zien. Alleen de momenten waarop Arthur begint met zingen kun je beter doorspoelen.
Hannibal Rising 7.2/10
Verrassend goed Hannibal deel. Ontzettend grof, goed acteerwerk en dat knulletje komt over als een heerlijk zieke, beschadigde geest. Verder is het motief van Lecter, waar je aan het begin achter komt, wel een tikkeltje simpel. Ik had meer of ingewikkeldere motieven verwacht van zo'n slimme psychopaat. Veel antwoorden geeft de film verder niet over het ontstaan van Hannibal, maar de film weet te boeien en kent een paar geweldig (zieke) scenes. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Stefan Vogels |
Geplaatst: 27 Okt 2010 22:41 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
The Godfather
Een film van drie uur die je daarna laat snakken naar meer; uitmuntend  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Roderick |
Geplaatst: 27 Okt 2010 23:05 Onderwerp:
| |

|
Machete
Heerlijk belachelijk
The Social Network
Intrigerend. Prachtig om te zien hoe alles loopt bij zo'n wereldsucces. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 28 Okt 2010 12:00 Onderwerp:
| |

|
She's out of my league 6.5/10
Prima comedy. Leuke karakters die helaas niet worden uitgediept. Acteerwerk was wel aardig. Een paar leuke grapjes en originele locaties. Verhaaltje was wel wat cliche (de standaard alles gaat goed, dan gaat het fout en op het eind komt alles toch nog goed verhaalopbouw), maar ergerlijk werd het niet. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 28 Okt 2010 15:28 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Stefan van B schreef: | The Godfather
Een film van drie uur die je daarna laat snakken naar meer; uitmuntend  |
Is die echt zo lang? Ik ga hem toch nog even kopen op BluRay, denk ik. Volgende maand, als ik weer geld heb =3 Overigens:
Toy Story 3
Jeugdsentiment lol. Hele goede film. Ik had wel met deze film het meest ontgroeide gevoel eigenlijk, dat ik er iets te oud voor was, maar dat was waarschijnlijk weer even wennen vanwege de thematiek en het sentiment. Maar tegen het einde werd het wel leuker, ik vond de eindscène wel heel tof, vooral ook dat het zo ver doorging. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| sotarK |
Geplaatst: 28 Okt 2010 17:18 Onderwerp:
| |

|
Tekken (2010)
Wel een relaxte vechtfilm maar moet Undisputed(2&3) en Ip Man wel boven zich duiden. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Stefan Vogels |
Geplaatst: 28 Okt 2010 18:41 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| GekooktEi schreef: | Is die echt zo lang? Ik ga hem toch nog even kopen op BluRay, denk ik. Volgende maand, als ik weer geld heb =3 |
Jup. Overigens, de trilogie op Blu-ray is nu 30,- bij de FRS, scheelt weer een tientje met de winkelprijs
TinkerBell: De Verloren Schat
Leuke kinderfilm, even met m'n zusje gekeken, aangezien de DVD speler van m'n ouders kapot en ze dus naar mijn kamer kwam om te vragen of ze mocht kijken  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 29 Okt 2010 00:20 Onderwerp:
| |

|
Jackass: The Movie & Jackass: Number Two
Soms wel grappig maar meestal vond ik er niets aan, heb liever iets briljant dan iets spectaculairs. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 129, 130, 131 ... 164, 165, 166 Volgende |