Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 263, 264, 265 ... 768, 769, 770  Volgende  
the_dan BerichtGeplaatst: 23 Sep 2010 16:12    Onderwerp: Reageren met citaat

+
http://www.xbox360achievements.org/news/news-6416-Assassin-s-Creed--Brotherhood---Danny-Wallace-is-Back-.html
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 23 Sep 2010 16:18    Onderwerp: Reageren met citaat

the_dan schreef:
+
http://www.xbox360achievements.org/news/news-6416-Assassin-s-Creed--Brotherhood---Danny-Wallace-is-Back-.html

Nooooooooooooooooooooooo , ik haat die dude xD
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 23 Sep 2010 18:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Nickdhnick schreef:
Ja die ja

Lol zonet deed hij het bij mij nog

--- Ziek geweest, twee toetsen gemist
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 23 Sep 2010 18:46    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Jokertje hier, terug van de sportschool want je moet natuurlijk wel je uiterlijk in tact houden
+ vanavond weer op tv
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 23 Sep 2010 18:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Nickdhnick schreef:
+ Mijn zwembad in Unreal (UDK)

En, went het al een beetje? Werken met BSP's?

Je had dat zwembad wel eens schoon mogen maken overigens...
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 23 Sep 2010 19:06    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Bijna vrijdag = bijna weekend
+ Lol.. Wat een gefaal van iedereen @ BF1943 Ps3,
+ Net de hele tijd explosm comics gekeken
+ Ik houd wel van theoriën etc, nu heb ik gehoord over de Bilderberg groep, wat geen eens een theorie is maar gewoon bestaat en wat ook apart is. Ook omdat beatrix er ook bij zit.. apart om allemaal te lezen. ben benieuwd wat het nou inhoud.
+ zo weer effe battlefield
-/+ maandag uitslag oorzaak flauwvallen bij mij.
- Fiets gejat. Kut-Almere, ik wou dat ze dat nooit hadden gemaakt. dat is echt hét minpunt (almere) van het voor mij geweldige flevoland
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Paintskillz BerichtGeplaatst: 23 Sep 2010 19:18    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Rober Aka Jokertje
+ iPod Touch Besteld
+ Fuck Yeah
+ Tony Aka Sterretje in Take Me Out :')

Laatst aangepast door Paintskillz op 23 Sep 2010 19:34; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Cubic X BerichtGeplaatst: 23 Sep 2010 19:30    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Werken aan een Xbox 360 game
+ XNA en C# is best leuk en gemakkelijk als je bekend bent met Java (programmeren int algemeen)
+ Dit semester (Game Design & Development) is best vermakelijk
- Game en 3D-Mathematics is best lastig...
- Best wel druk...
- Voel me int algemeen niet zo goed.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 23 Sep 2010 19:54    Onderwerp: Reageren met citaat

- Wil morgenavond naar The Last Airbender 3D, maar paar vrienden van mij werken dan. De ander waar ik mee kan ziet geen 3D (lui oog). Geen zin om er een date van te maken en met een meisje te gaan xD
+ Loop goed op schema met teksten lezen
+ Lekker gezwommen vanmiddag!
- Grote backlog met films
Terug naar boven
Token BerichtGeplaatst: 23 Sep 2010 20:30    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Straks terror in oh oh Cherso
+ Nieuwe pet
+ Morgen 4 uur school
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 23 Sep 2010 21:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Divine Rage schreef:
Nickdhnick schreef:
+ Mijn zwembad in Unreal (UDK)

En, went het al een beetje? Werken met BSP's?

Je had dat zwembad wel eens schoon mogen maken overigens...

Ja een beetje, is nog wel altijd even kloten.

+ 2 nieuwe broeken
+ nieuwe trui
+ nieuwe GH hero gehaald
+ mijn vriendin nieuwe schoenen gegeven ^^.
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 23 Sep 2010 22:26    Onderwerp: Reageren met citaat

+ nu slapen
+ net comedy central
- gister droom gehad die meestal altijd echt uitkomt (kan ik weten omdat ik dat al eerder heb gehad, en toen net als nu er geen spraak/etc is maar enkel beelden, ook zijn er dan bepaalde details/en soort flash forwards die je gewoon onthoud. + dag daarna enorm moe.
- moe dus
- morgen lang @ school
- Morgen toets.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 23 Sep 2010 22:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Dellion schreef:
+ nu slapen
- gister droom gehad die meestal altijd echt uitkomt (kan ik weten omdat ik dat al eerder heb gehad, en toen net als nu er geen spraak/etc is maar enkel beelden, ook zijn er dan bepaalde details/en soort flash forwards die je gewoon onthoud.

Lol, dacht dat ik speciaal was om dat te hebben, you ruined the speciality of my 'gift'

+ Anyways, Big Bang Theory seizoen 1 gekeken
+ Morgen uitslapen
+ Alle teksten gelezen die ik moest lezen
+ Morgen ook ff sporten
+ Heerlijke productieve dag vandaag, precies gegaan zoals ik het heb gepland, nice!
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 23 Sep 2010 22:57    Onderwerp: Reageren met citaat

+ In de stad vroeg een man aan mij of ik mijn mening kon geven over God. Had hij beter niet kunnen doen

H: Jongeman, mag ik je vragen hoe je over God denkt?
I: Dat wil je niet weten.
H: Waarom dan?
I: Ik ben meer van de Duivel. Van mij apart mag God lekker opzouten.
H: Maar God houd van jou!
I: Als dat zo is, had ik al lang moeten kosten.

Sorry kon het niet laten xD

- Kut regen als je er door heen moet fietsen xD
Nee, God straft niet meteen, de regen was al voorspeld
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 23 Sep 2010 23:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:
Dellion schreef:
+ nu slapen
- gister droom gehad die meestal altijd echt uitkomt (kan ik weten omdat ik dat al eerder heb gehad, en toen net als nu er geen spraak/etc is maar enkel beelden, ook zijn er dan bepaalde details/en soort flash forwards die je gewoon onthoud.

Lol, dacht dat ik speciaal was om dat te hebben, you ruined the speciality of my 'gift'

+ Anyways, Big Bang Theory seizoen 1 gekeken
+ Morgen uitslapen
+ Alle teksten gelezen die ik moest lezen
+ Morgen ook ff sporten
+ Heerlijke productieve dag vandaag, precies gegaan zoals ik het heb gepland, nice!

Het is nu 2x voorgekomen, dat het uit is gekomen.
Dit keer droomde ik over een oorlog. heb alle details opgeschreven etc omdat ik er zeker van ben dat het ooit een keer uitkomt, verklaar me voor gek maar ik denk dat je heel soms zulke dingen wél al kunt zien door bijv dromen of andere. Weet alleen uit ervaring, maar niet uit hoe het wetenschappelijk kan ofzo. dus linkje zou wel handig zijn van iemand ofzo die zich ook met datsoort vage dingen interesseert. (tussen 1ste keer en toen het uitkwam zat 3 jaar , vorige keer 4 maanden. dus gelukkig niet iets wat snel(hoeft) te komen)

+ / - dat
+ nu slapen
++
+ Weekend morgen.
+ leuk weekend. waarschijnlijk
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 23 Sep 2010 23:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Dellion schreef:
Dit keer droomde ik over een oorlog. heb alle details opgeschreven etc omdat ik er zeker van ben dat het ooit een keer uitkomt, verklaar me voor gek maar ik denk dat je heel soms zulke dingen wél al kunt zien door bijv dromen of andere. Weet alleen uit ervaring, maar niet uit hoe het wetenschappelijk kan ofzo. dus linkje zou wel handig zijn van iemand ofzo die zich ook met datsoort vage dingen interesseert. (tussen 1ste keer en toen het uitkwam zat 3 jaar , vorige keer 4 maanden. dus gelukkig niet iets wat snel(hoeft) te komen

Wat waren de vorige dingen?

En weet je dan ook details, als landen die tegen elkaar vochten? Of meer een korte impressie van een oorlog?
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 23 Sep 2010 23:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Dellion schreef:
Dit keer droomde ik over een oorlog. heb alle details opgeschreven etc omdat ik er zeker van ben dat het ooit een keer uitkomt, verklaar me voor gek maar ik denk dat je heel soms zulke dingen wél al kunt zien door bijv dromen of andere. Weet alleen uit ervaring, maar niet uit hoe het wetenschappelijk kan ofzo. dus linkje zou wel handig zijn van iemand ofzo die zich ook met datsoort vage dingen interesseert. (tussen 1ste keer en toen het uitkwam zat 3 jaar , vorige keer 4 maanden. dus gelukkig niet iets wat snel(hoeft) te komen

Hmm vreemd, ik heb ook ooit zo'n droom gehad. Waren het bij jou ook allemaal gespierde naakte mannen met wapens?
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 23 Sep 2010 23:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Paintskillz schreef:
Dellion schreef:

Hmm vreemd, ik heb ook ooit zo'n droom gehad. Waren het bij jou ook allemaal gespierde naakte mannen met wapens?

Hoop je dat Gears of War werkelijkheid wordt dan?

Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 23 Sep 2010 23:17    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Dellion schreef:

Wat waren de vorige dingen?

En weet je dan ook details, als landen die tegen elkaar vochten? Of meer een korte impressie van een oorlog?

Vorige dingen waren niet ingrijpend, daarom vind ik het vaag dat het nu opeens wel 3x scheepsrecht lijkt
1ste keer was het met een brand(je) maakte toen nog indruk op me, omdat er zoveel rook was, was uiteindelijk op een rietveld(ofzo) wat ik dus al zag. niks gebeurd verder.
2de keer was niks ergs, was ik in een gebouw in lelystad, tijd later liep ik in de bibliotheek (nieuw, en was nog niks over bekend hoe het eruit zag toen ik het droomde ) en was bijna precies hetzelde ..

Gister dus, zag ik geen landen. enkel wat personen een soort contract en zoals ik zei beelden, 1tje staat me heel erg bij met een raket. eerst heel gedetailleerd hoe die eruitzag (ik heb geen verstand van raketten verder) en toen hoe die in de lucht een gebied naderde en ontplofte. voor de rest, tanks en nog wat dingen die ik niet zo kon plaatsen. heb echt veel meer gezien. Maar de helft hier doet er sarcastisch over omdat ze nog nooit iets dergelijks hebben gehad.

Voor mezelf opgeschreven iig. zie wel als dat ooit keer toch zo is. dan weet ik er iig wat dingen over.
Terug naar boven
E-man BerichtGeplaatst: 23 Sep 2010 23:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik geloof best dat dat wel kan maar.. oorlog is kut
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 23 Sep 2010 23:26    Onderwerp: Reageren met citaat

E-man schreef:
Ik geloof best dat dat wel kan maar.. oorlog is kut

Precies, het is dan altijd zo klote wakkerworden. Zeker bij dat soort dingen omdat je het zo precies meemaakt zegmaar. ook bij een normale droom doe ik mee, maar hier ben je er altijd zegmaar net uit lastig uitleggen. dunno of dat bekend is bij meer mensen die dat hebben?

In elk geval.
+/-

Zo maar even eenns een keer GOED proberen te slapen
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 23 Sep 2010 23:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Oh, bij mij zijn het dingen uit mn eigen leven die ik dan een jaar later (of korter of langer) echt meemaak, gewoon een serieuze flash forward. Alleen op het moment zelf weet ik het weer en dan kan ik soms 2 a 3 sec van tevoren voorspellen wat iemand gaat zeggen, best vet, en creepy.

+ Slapen!
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 23 Sep 2010 23:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:
Oh, bij mij zijn het dingen uit mn eigen leven die ik dan een jaar later (of korter of langer) echt meemaak, gewoon een serieuze flash forward. Alleen op het moment zelf weet ik het weer en dan kan ik soms 2 a 3 sec van tevoren voorspellen wat iemand gaat zeggen, best vet, en creepy.

+ Slapen!

Ongeveer hetzelfde als een Dejavu?
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 23 Sep 2010 23:57    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Nelus schreef:

+ Slapen!

Ongeveer hetzelfde als een Dejavu?

als ik het zo hoor lijkt dat idd wel

- Wat is die iraanse president dom , altho hij wel gelijk heeft

http://www.nu.nl/buitenland/2340665/iraanse-president-veroorzaakt-ophef-bij-vn-toespraak.html
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 24 Sep 2010 00:42    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Even de nieuwe Guitar Hero uitgeprobeerd, een mooie tracklist
+ Het level systeem zorgt ervoor dat het quickplay spelen ook een nut heeft.
+ Je kan je resultaat gelijk op facebook zetten ^^
- Lulu, mijn poes, die met mijn vingers wil spelen wanneer ik gitaar speel xD
+ Is wel lief (A)
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 263, 264, 265 ... 768, 769, 770  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 264 van 770

Ga naar: