Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 72, 73, 74 ... 95, 96, 97  Volgende  
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 06 Okt 2010 19:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Ah, daar kan ik me nog wel iets van herinneren, dat was op een nieuwsbericht over een Japanner die aangaf dat de sales op PC tegenvallen, toch? Ik geef volledig toe dat mijn stelling aanname daar te ruim genomen is, en ik dus alleen wou aangeven dat developers best het recht hebben om te zeggen dat ontwikkelen voor de PC geen logische stap is vanwege de (in hun ogen) gigantische hoeveelheid piraterij. Met andere woorden, ik wou gewoon een mogelijke reden voor de woorden van de debetreffende developer geven. En ik vind ook wel dat er meer PC games verkocht moeten worden, maar ja, dat vind ik ook als het om Wii, DS en PSP games gaat.

Ik heb enorm respect voor de mensen die gewoon wel al hun zuurverdiende centjes aan de developers geven (voor welk platform dan ook), ik wou echt alleen piraten aanvallen - en niet PC gamers in z'n algemeenheid. Het is dus gewoon kwestie van bad phrasing: als iemand zegt dat hij een PC gamer is neem ik echt niet aan dat hij alles download.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Okt 2010 19:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Robert schreef:
De source kan ik helaas niet meer vinden. Maar het kwam er op neer dat jij zei: "Ik geloof wel dat er nog genoeg PC games gespeeld worden, alleen niet meer dat ze gekocht worden" Maw. PC gamers piraten alleen maar.

Normaal gesproken denk ik dan, Jezus wat een domme opmerking, maar van jou verwacht ik eigenlijk wat beters. beledigingen van domme mensen trek ik me niet zoveel aan, maar als jij me voor dief trek ik me het wel aan en vind ik dat zeer jammer.

En ja, piracy is een erg groot probleem op de PC, maar met een kast vol met PC games vind ik dat ik het niet verdien om als dief beschuldigt te worden.
Dat betekent toch ook gewoon wat er staat, er wordt veel meer gedownload dan gekocht. Niet dat er alleen maar gedownload wordt.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 06 Okt 2010 20:02    Onderwerp: Reageren met citaat

@ Uchiha_shadow

Natuurlijk, het punt is dat capcom (want daar ging t volgens mij over met SSF IV) niet moet kijken naar de piraterij cijfers maar eerder naar de gross revenue die gegenereerd is bij de PC versie van SF IV.

1 download =/= 1 verloren sale. Mensen downloaden gewoon 'omdat het kan'. Ik denk dat als piraterij niet meer mogelijk zou zijn op de PC dat verkopen dan toe zouden nemen met ongeveer 30%. De rest zou zich waarschijnlijk gewoon niet meer met gamen bezig houden als het niet gratis kon.

@ Joni

Volgens mij staat er toch echt dat er niks gekocht wordt en wel gespeeld wordt?
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 06 Okt 2010 20:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
1 download =/= 1 verloren sale. Mensen downloaden gewoon 'omdat het kan'. Ik denk dat als piraterij niet meer mogelijk zou zijn op de PC dat verkopen dan toe zouden nemen met ongeveer 30%. De rest zou zich waarschijnlijk gewoon niet meer met gamen bezig houden als het niet gratis kon.

Dan is het dus

1 download = 1/3 verloren sale

Vind ik nog steeds heel veel. En die 30% schud je ook gewoon uit je mouw, maar goed.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 06 Okt 2010 20:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Uchiha_Shadow schreef:
Robert schreef:

Dan is het dus

1 download = 1/3 verloren sale

Vind ik nog steeds heel veel. En die 30% schud je ook gewoon uit je mouw, maar goed.

Het was slechts een gok. Grote kans dat ik er compleet naast zou zitten. Overgens zij ik dat de VERKOPEN zouden toenemen met 30%, niet dat 30% van de pirates games zouden kopen.

Daarnaast zegt 1 download nog steeds niets, want iemand zou een bestand net zo goed 7x opnieuw kunnen downloaden.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 10 Okt 2010 16:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Hebben jullie wel is het gevoel dat je zou willen dat je zomaar een week kon skippen?
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 10 Okt 2010 17:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Paintskillz schreef:
Hebben jullie wel is het gevoel dat je zou willen dat je zomaar een week kon skippen?

Doe het dan, hé.

Goed, een week is misschien overdreven. Maar twee dagen zou zeker moeten lukken.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 10 Okt 2010 17:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Paintskillz schreef:

Niet echt meer, vroegah had jokertje dat wel.
Je mist gewoon te veel als je een dag niet gaat. Door ziekte heb ik een dag statistiek niet kunnen volgen en nu kan ik de stof niet meer bijhouden.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 10 Okt 2010 17:55    Onderwerp: Reageren met citaat

nee ik bedoel, een soort blackout dat je opeens een week verder bent maar gewoon alles heb gedaan wat je die week moest doen.
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 10 Okt 2010 17:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Paintskillz schreef:
nee ik bedoel, een soort blackout dat je opeens een week verder bent maar gewoon alles heb gedaan wat je die week moest doen.

O yeah , kon dat maar
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 27 Okt 2010 11:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Stef zegt:
*mensen
*ik wil jullie wat vertellen
- Guus zegt:
*stef mien jung
*wat iest er
Stef zegt:
*nou Guus
*ik vin jou eigenlijk wel heeeeel leuk

D=
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 27 Okt 2010 11:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Paintskillz schreef:
Stef zegt:
*mensen
*ik wil jullie wat vertellen
- Guus zegt:
*stef mien jung
*wat iest er
Stef zegt:
*nou Guus
*ik vin jou eigenlijk wel heeeeel leuk

D=

:')
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 27 Okt 2010 11:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Oud nieuws.
Terug naar boven
Sutefuu BerichtGeplaatst: 27 Okt 2010 11:45    Onderwerp: Reageren met citaat

LOLWUT, oke, note to self: nooit je pc aan laten staan op lans zonder pass
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 28 Okt 2010 21:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Soms gezellige quizzes op Facebook toch.
Citaat:
What serial killer are you?
Joni got Ted Bundy. The most frightening of serial killers: a handsome, educated psychopathic law student who stalked and murdered dozens of young college women who looked very much like a young woman who broke off her relationship with him.

Ik moet zo zeggen; that is so not me. Ik bedoel, ik heb maar zes jaar overwogen om rechten te gaan doen.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 31 Okt 2010 12:47    Onderwerp: Reageren met citaat

hey weten jullie mischien wat een ipod kan ik zit itunes te instaleren in een poging een m4u bestand af te spelen (torrent van een uitzending gemist aflevering want de player op hun site werkt nooit)

en er was zon reclame van een ipod en ik heb een mp3 speler maar die is me wat aan het irriteren want ik moet altijd door ellenlange lijsten heen om mn muziek te selecteren en ik dacht dat ipods dat sneller konden, tenminste dat is me eens verteld een tijdje geleden.

En wat is een goede ipod en kan je die goedkoop krijgen bij de kijkshop wellicht? hoe herken ik een ipod in betrekking tot mobiele telefoons tegenwoordig want ik zie het verschil niet meer en ik wil geen mobiele telefoon kopen terwijl ik een ipod wil.

alvast bedankt.

ik heb itunes trouwens weer verwijderd, snap er niks van.
maar bovenstaand ben ik nog wel nieuwschierig over.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 31 Okt 2010 14:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Een Ipod kan je tegenwoordig herkennen aan het Apple logo achterop(wat een appel is). Je hebt verschillende Ipods: Touch, Nano, Shuffle en Phone. Ik denk dat jij meer doelt op een Ipod Nano, die bestemd is voor het afspelen van muziek. En dan kan je nog kiezen uit een 8, 16 of 32gb(kan verschillen). Alleen denk ik dat je met een 8 gb al ruim tevree bent want daar kan je al je Hans Zimmer muziek wel op kwijt.

Ik denk dat de laatste gen voor zo'n 180 euro te vinden is(in de winkel).
Terug naar boven
vgo910 BerichtGeplaatst: 31 Okt 2010 15:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Paintskillz schreef:
Een Ipod kan je tegenwoordig herkennen aan het Apple logo achterop(wat een appel is). Je hebt verschillende Ipods: Touch, Nano, Shuffle en Phone. Ik denk dat jij meer doelt op een Ipod Nano, die bestemd is voor het afspelen van muziek. En dan kan je nog kiezen uit een 8, 16 of 32gb(kan verschillen). Alleen denk ik dat je met een 8 gb al ruim tevree bent want daar kan je al je Hans Zimmer muziek wel op kwijt.

Ik denk dat de laatste gen voor zo'n 180 euro te vinden is(in de winkel).

En je hebt nog iPod Classic. Oud fatsig model maar wel rond de 200GB. Kan je misschien ook je uitzending gemist op kijken als die het niet doet op je pc.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 31 Okt 2010 18:29    Onderwerp: Reageren met citaat

jeez ik wil gewoon iets simpels heb je ookal 258024805627 verschillende ipods hoor..

en ik luister geen hans zimmer, als ze dat op mn graf draaien kom ik eruit om het af te zetten.

is er niet gewoon een 'for noobs' model oid?
Terug naar boven
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 31 Okt 2010 18:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Daniel,
Dan zou ik gaan voor de iPod nano, dat is gewoon de meest simpele.
Die heb je vanaf 8 gb.
Ik heb er zelf 1 van GB, de aller oudste, maar hij doet het nog steeds.
En nano's zijn wel goedkopen dan 180 euro.

Edit: De versie met 1 of 2 GB zijn niet meer te krijgen dus het begint vanaf 8
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 31 Okt 2010 19:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja dat zeg ik El, maar de ouwe Nano's zijn niet meer in de winkel te verkrijgen, vandaar.
Terug naar boven
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 31 Okt 2010 19:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Maar Guusje, dat weet ik ook wel.
Ik versimpel alleen jouw uitleg
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 31 Okt 2010 22:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Stefan zegt:
*peter niet
*als je een miljoen euro kreeg
*als je peter r de vries in zijn reet neukte
*zou je het doen?
- Guus zegt:
*voor een keer er in of eruit
*of gewoon
*10 keer pompen
*ofzo
Stefan zegt:
*totdat je klaargepompt bent
- Guus zegt:
*nee
Stefan zegt:
*ik wel, ik zou er zelfs bij kreunen voor een miljoen
*Hapzor
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 31 Okt 2010 22:37    Onderwerp: Reageren met citaat

lmao wtf xD
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 31 Okt 2010 22:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Paintskillz schreef:
Stefan zegt:
*peter niet
*als je een miljoen euro kreeg
*als je peter r de vries in zijn reet neukte
*zou je het doen?
- Guus zegt:
*voor een keer er in of eruit
*of gewoon
*10 keer pompen
*ofzo
Stefan zegt:
*totdat je klaargepompt bent
- Guus zegt:
*nee
Stefan zegt:
*ik wel, ik zou er zelfs bij kreunen voor een miljoen
*Hapzor

en daarom voeg je 'internet' vriendjes niet toe aan je MSN contact lijst.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 72, 73, 74 ... 95, 96, 97  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 73 van 97

Ga naar: