Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 126, 127, 128 ... 161, 162, 163  Volgende  
Xenathos BerichtGeplaatst: 09 Sep 2010 14:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Nimitz schreef:
Jongens ik weet dat jullie allemaal aandachtig hebben zitten wachten op de uitkomst, maar het was iets echt privé maar het is goed gekomen en the deal is done maar ik mag mijn geluk hier niet posten las ik

Tuurlijk mag dat hier wel. Goed of Slecht nieuws. Je moet ons op de hoogte houden hier. Als sommigen liever slecht nieuws lezen... pech voor hen XD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 09 Sep 2010 16:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Idd, mijn opmerking was alleen concluderend uit andere opmerkingen, posten over liefde mag hier altijd, goed of slecht.
Terug naar boven
Xenathos BerichtGeplaatst: 09 Sep 2010 21:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Sutefuu schreef:

ohja, nog even een voorspelling

binnen een dag is er een Houd elkaar hier op de hoogte van je liefdesleven! - deel 2

Dus niet he.
Terug naar boven
Xenathos BerichtGeplaatst: 09 Sep 2010 21:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Sutefuu schreef:

ohja, nog even een voorspelling

binnen een dag is er een Houd elkaar hier op de hoogte van je liefdesleven! - deel 2

Dus niet he. Die quote kwam van 25 mei 2010. *Ik doe ff nolife en lees dit topic door.

OT:

Weer meer met dat meisje gepraat. Daing... Komt ooit nog wel wat van.
Terug naar boven
Thejoker BerichtGeplaatst: 09 Sep 2010 21:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Zo prachtig mooi om faals te lezen hier! Al valt het de laatste tijd behoorlijk mee! En degene die het mee zit, respect en succes!
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 09 Sep 2010 21:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Thejoker schreef:
Zo prachtig mooi om faals te lezen hier! Al valt het de laatste tijd behoorlijk mee! En degene die het mee zit, respect en succes!

Heb jij nog leuke verhaaltjes uit Oh Oh Cherso?
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 09 Sep 2010 22:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Fuuuuuuuuccckkk, ik heb het zwaar opgefuckt met het meisje waar ik bijna iets mee had. Echt een beginner's fout. Amateur die ik ben.

Hoe de fuck kan dit nu met mij gebeuren?
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 09 Sep 2010 22:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Fuuuuuuuuccckkk, ik heb het zwaar opgefuckt met het meisje waar ik bijna iets mee had. Echt een beginner's fout. Amateur die ik ben.

Hoe de fuck kan dit nu met mij gebeuren?

wut happened ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 09 Sep 2010 22:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Fucked up situatie dude.

Komt erop neer: Ik zeg zwaar iets verkeerd, het meisje voelt zich gekwetst, en nu wil ze haar tijd nemen om alles op een rijtje te zetten.

Ergste van allemaal is dat ik gevolens voor haar heb.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 09 Sep 2010 22:29    Onderwerp: Reageren met citaat

"Nice titties"
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 09 Sep 2010 22:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

'Big romantic gesture' is hier vereist.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 09 Sep 2010 22:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Christian Vuye schreef:
Fucked up situatie dude.

Komt erop neer: Ik zeg zwaar iets verkeerd, het meisje voelt zich gekwetst, en nu wil ze haar tijd nemen om alles op een rijtje te zetten.

Ergste van allemaal is dat ik gevoelens voor haar heb.

Waarom vertel je dit als je niet gaat vertellen wat je precies zei My curiosity is over nine thousand.

Maar goed, één dingetje verkeerd zeggen en dan alles verneuken dat is echt het kutste wat je kan gebeuren.

Doet me denken aan de aflevering van The Big Bang Theory die ik vandaag zag, over de tijdmachine uit The Time Machine. Maar goed.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 09 Sep 2010 22:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Deze keer ga ik het persoonlijk houden.

Toen ik de vorige die foto's en namen postte ontstond er een fucked up situatie.
Terug naar boven
Nimitz BerichtGeplaatst: 10 Sep 2010 09:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Deze keer ga ik het persoonlijk houden.

Toen ik de vorige die foto's en namen postte ontstond er een fucked up situatie.

Precies, net zoals mij dus! Sommige dingen moet je ook persoonlijk houden het gaat erom dat wij weten wat er aan de hand is(of het slecht of goed gaat) Als je echt gevoelens voor haar hebt, doe dan gewoon zoals je deed en trek je hier van dit gebeuren niet al te veel van aan.. je kent mijn verhaal nog wel, meisje 'wist het even niet' en 3 dagen later vertelde ze me wat er aan de hand was(bleek dus echt iets te zijn wat niet met mij te maken had) maar ik heb in die 3 dagen gedaan wat ik eerst ook deed(altijd lief hé), had ik haar genegeerd oid(had wel de neiging want ik voelde me afgewezen:'() dan hadden we nooit dat gesprek van die avond gehad en had het die avond ook niets geworden!! dusssss... doe gewoon je best!
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 10 Sep 2010 14:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Bedankt voor het advies.

Ik zal haar vandaag wat ruimte geven, en morgen bel ik haar wel weer.
Terug naar boven
Xenathos BerichtGeplaatst: 12 Sep 2010 10:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Bedankt voor het advies.

Ik zal haar vandaag wat ruimte geven, en morgen bel ik haar wel weer.

Whats the outcome?

Ik had gister familie dag... Beetje lullig om daar te zitten als vrijwel IEDEREEN daar verkering heeft *en meehad* en daar zit je dan op je eentje...
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 12 Sep 2010 10:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Xenathos schreef:
Ik had gister familie dag... Beetje lullig om daar te zitten als vrijwel IEDEREEN daar verkering heeft *en meehad* en daar zit je dan op je eentje...

Da's klote ja. Gelukkig zijn bijna a m'n vrienden ook vrijgezel, dan voel ik me niet zo lullig
Terug naar boven
Nimitz BerichtGeplaatst: 12 Sep 2010 10:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Vrijgezel zijn heeft ook zijn voordelen toch ik bedoel, ik heb nu echt mijn meisje gevonden maar genoot ook echt wel van de tijd daarvoor
Terug naar boven
Xenathos BerichtGeplaatst: 12 Sep 2010 10:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Nimitz schreef:
Vrijgezel zijn heeft ook zijn voordelen toch

Dat wel... maar ik zit nog half in de waan dat ik verkering heb... tja... dan wordt zo`n familie dag best rottig. Zeker als de dag ervoor je grootvader is overleden en je al zo`n dubbel gevoel had.
Terug naar boven
Nimitz BerichtGeplaatst: 12 Sep 2010 11:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Xenathos schreef:
Nimitz schreef:
Vrijgezel zijn heeft ook zijn voordelen toch

Dat wel... maar ik zit nog half in de waan dat ik verkering heb... tja... dan wordt zo`n familie dag best rottig. Zeker als de dag ervoor je grootvader is overleden en je al zo`n dubbel gevoel had.

Ja zeker, heb ik ook gehad een tijd geleden ongeveer zelfde situatie! Als je grootvader overlijd voel je je hoe dan ook rot, gecondoleerd!

Gisteren echt een leuke avond/ nacht gehad met mn vriendin, toch voel ik me sinds ik naar huis ging echt gewoon rot, zonder reden.. ik weet niet wat het is maar het is echt irritant..
Terug naar boven
Xenathos BerichtGeplaatst: 12 Sep 2010 11:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Nimitz schreef:
Xenathos schreef:
Nimitz schreef:

Ja zeker, heb ik ook gehad een tijd geleden ongeveer zelfde situatie! Als je grootvader overlijd voel je je hoe dan ook rot, gecondoleerd!

Gisteren echt een leuke avond/ nacht gehad met mn vriendin, toch voel ik me sinds ik naar huis ging echt gewoon rot, zonder reden.. ik weet niet wat het is maar het is echt irritant..

Meby had je spijt dat je iets juist niet gedaan had? IDK.
Terug naar boven
Nimitz BerichtGeplaatst: 12 Sep 2010 11:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja of juist wél bij haar zijn mijn emoties en wat ik denk altijd een beetje overdreven iverhoudingm normaal dan maak ik me niet snel ergens druk om, dat is het, opgelost
Terug naar boven
Sutefuu BerichtGeplaatst: 12 Sep 2010 12:46    Onderwerp: Reageren met citaat

had ik eerst ook wel eens, maar ik denk gewoon dat het is omdat je haar dan weer moet missen...? ofzo, dat dacht ik
Terug naar boven
Nimitz BerichtGeplaatst: 12 Sep 2010 12:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja dat is het dus.. ik wil gewoon zoveel mogelijk bij haar zijn Nu is ze de hele dag werken.. mis haar gewoon idd dan, vind het altijd onzin als mensen iemand een dag niet kunnen zien en dan vet zeuren... en wat doe ik zelf? xD
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 12 Sep 2010 13:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Daar wen je vanzelf aan hoor In het begin is het moeilijk, daarna is het andersom en ben je blij dat je een dagje voor jezelf hebt
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 126, 127, 128 ... 161, 162, 163  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 127 van 163

Ga naar: