| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 123, 124, 125 ... 163, 164, 165 Volgende
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 25 Sep 2010 16:43 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Mafusto schreef: | @ RoaringMdog
Nope. Geen split-screen co-op is geen full price aankoop. |
Wat?? Meen je niet... Dan ga ik hem sowieso niet kopen, alhoewel ik dat al niet heel sterk van plan was.
| Stefan schreef: | | In dat geval zul je maar weinig games voor een volle prijs aanschaffen, of heb ik dat fout ? Ben het overigens wel met je eens, te weinig split-screen modi tegenwoordig. |
Een spel als Dead Rising zonder split screen vind ik als een Mario game zonder snor of een Batman game zonder cape, serieus. Voor mij hangt zo'n spel echt op de coöp fun. Downloadable zombie games als Dead Nation en Zombie Apocalypse idem, daar is écht geen hol aan zonder local coöp.
Bovendien vind ik dat je voor te weinig games zo'n dure tweede controller erbij koopt, eigenlijk. Uiteraard is het optioneel, maar bij die ene game die coöp kan zit je zo van "Tja, nu heb ik geen tweede controller, dat is als een half spel" dus dan kopen veel mensen hem toch maar.
Hetzelfde - nou nee niet echt, maar grappig alsnog - als het kopen van 7 (max. supported) controllers voor je PS3 en er dan achter komen dat daar nog geen één spel voor is :') Zelfs voetbal games niet, wat ik trouwens ook behoorlijk raar vind want ik kan me niet voorstellen dat dat zo moeilijk te maken is, max. 7 ipv max. 4 spelers op één scherm. Natuurlijk doe je het voor jan met de korte achternaam maar desalniettemin... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Stefan Vogels |
Geplaatst: 25 Sep 2010 19:16 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Daar heb je gelijk in GekooktEi, aan de andere kant is het soms ook wel weer te begrijpen, aangezien in split-screen veel dingen dubbel gerendered moeten worden, zeker als spelers zich ver van elkaar bevinden. Een game als Dead Rising 2 is daar waarschijnlijk te processor intensief voor.
Overigens, FIFA games kun je toch met zo'n 7 man tegelijk spelen op één console? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| PS3gamerXD |
Geplaatst: 25 Sep 2010 19:34 Onderwerp:
| |

|
Ja, ik geloof wel dat het kan bij FIFA.
Maar idd jammer dat het tegenwoordig zo vaak ontbreekt. NFS HP krijgt niet eens splitscreen, terwijl het originele HP dat wel had, geloof ik. Anders zou ik het wel op de eerste dag kopen. Gelukkig heeft GT5 wel 2p splitscreen, wordt echt leuk tegen mijn broer of mijn pa. vooral omdat hun auto's erin zitten (wel als standaard auto's wsl). |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Simon |
Geplaatst: 26 Sep 2010 14:03 Onderwerp:
| |

|
| Momenteel bezig met Fable II, wat een heerlijke game is dat zeg. Ik vergeet echt zo m'n besef van tijd wanneer ik gewoon wat rond zit te kutten in die mooie wereld... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 26 Sep 2010 16:51 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Stefan van B schreef: | Daar heb je gelijk in GekooktEi, aan de andere kant is het soms ook wel weer te begrijpen, aangezien in split-screen veel dingen dubbel gerendered moeten worden, zeker als spelers zich ver van elkaar bevinden. Een game als Dead Rising 2 is daar waarschijnlijk te processor intensief voor.
Overigens, FIFA games kun je toch met zo'n 7 man tegelijk spelen op één console? |
Damn, je hebt gelijk over dat laatste. Ik baseerde het op een vraag van Answers.com uit 2008, dacht ik, verder is het moeilijk te vinden naar mijn mening, en daar werd gezegd dat het niet kon in het enige antwoord dat weergegeven werd. Maar ik keek net op de achterkant van FIFA 09 die nota bene hier in de kast staat en daar staat inderdaad 1 - 7 spelers local
Ik dacht al, wat raar dat dat niet kan. Vast veel vriendenclubs die allemaal een PS3 hebben en dan soms een FIFA-avond doen of zoiets Lijkt me ook wel geweldig, en het voordeel is dat het overzicht er ook niets minder op wordt want je hebt toch altijd x man in je scherm, het wordt er niet chaotischer door of zoiets. Maar goed, weer wat geleerd  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 26 Sep 2010 19:36 Onderwerp:
| |

|
Professor Layton and the Unwound Future
Dead Rising 2 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| zie sang |
Geplaatst: 29 Sep 2010 03:33 Onderwerp:
| |

|
F1 en FIFA11  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 30 Sep 2010 00:07 Onderwerp:
| |

|
Castlevania LOS demo Ik heb zo'n zin in deze game haha. De demo op GamesCom was hetzelfde jammer genoeg. Volgens mij was het grafisch wel iets opgepoetst. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 30 Sep 2010 00:45 Onderwerp:
| |

|
| elemeNt schreef: | Castlevania LOS demo Ik heb zo'n zin in deze game haha. De demo op GamesCom was hetzelfde jammer genoeg. Volgens mij was het grafisch wel iets opgepoetst. |
Nice demo, alleen jammer dat hij zo kort was. Had graag nog een boss-fight willen doen. Ik ben nu wel gehyped voor deze game juist omdat de combat zo fucking lekker weg speelde en de game hardcore moeilijk is zoals het hoort. Alleen jammer dat het niet echt aanvoelde als een Castlevania game.
Also i loll`d:
http://www.youtube.com/watch?v=Xg3S4kZ2T3Y
Noem je dat serieus een review? Dull combat? R u fucking kidding me? Die gozer heeft hem zeker op Easy gespeeld, en hij vind het platformen juist een van de sterkere punten van de game terwijl het bij GT precies andersom is.
Ik word hier echt zo fucked up pissed van dat een grote gaming site zoals IGN niet eens de moeite neemt om deze game een fatsoenlijke review te geven, het lompste is nog wel al die failfags die alleen kijken naar de score`s inplaats zelf te oordelen en verder kijken dan hun neus lang is, wat dus weer tenkoste gaat van de sales dus waarscijnlijk geen sequal inplaats daarvan krijgen we weer een generic overhyped shit FPS die miljoenen verkoopt en overal 10ens scoort terwijl het niet eens een 6 verdiend.
//Rent.
http://www.gamesradar.com/ps3/castlevania-lords-of-shadow/review/castlevania-lords-of-shadow-super-review/a-2010092718572789413453/g-2009060316201868024 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kenobixios |
Geplaatst: 30 Sep 2010 07:25 Onderwerp:
| |

|
Momenttel bezig aan mijn backlog. Net bioshock 1 uitgespeeld (wat een heerlijke game) en nu bgegonnen aan deel 2
Tussendoor wat potjes halo reach |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 30 Sep 2010 13:08 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: |
Nice demo, alleen jammer dat hij zo kort was. |
En daar had ik dan 1,5 uur voor in de rij gestaan We waren wel de laatste van de dag, dus kon hem wel 2x spelen haha. De volledige game schijnt iets van 20 uur speeltijd te bieden, dus dat zit ook wel goed. Hopelijk ga ik niet al te snel gefrustreerd raken als ik weer eens niet weet waar ik naartoe moet... De graphics, het design en inderdaad de combat zijn wel helemaal geweldig, dus ik ga de game zeker halen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Simon |
Geplaatst: 30 Sep 2010 21:24 Onderwerp:
| |

|
| Mass Effect (L). Nu al ziekelijk veel zin in deel twee maar moet eigenlijk eerst deze nog een tweede keer als Paragon uitspelen... Nu trouwens op ong. 15 uur als een echte Renegade. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 30 Sep 2010 22:02 Onderwerp:
| |

|
| Simon Venneman schreef: | | Mass Effect (L). Nu al ziekelijk veel zin in deel twee maar moet eigenlijk eerst deze nog een tweede keer als Paragon uitspelen... Nu trouwens op ong. 15 uur als een echte Renegade. |
Deeltje twee is echt de beste game van dit jaar, misschien zelfs van deze generatie. Shepard!  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 01 Okt 2010 15:07 Onderwerp:
| |

|
| Bayonetta, beetje dom om nu aan zoon game te beginnen als ik Maandag of Dinsdag Castlevania: LoS binnenkrijg. Valt me trouwens nog mee hoe "slecht" de Ps3 versie is, zeker na het installeren werkt de game gewoon goed, de Xbox 360 versie zal altijd de suprieure versie blijven en als ik nog een Xbox had dan had ik die versie ook zeker gekocht, wat me wel stoort is dat de GFX er heel erg "washed out" uitzien en dat ik soms niet goed kan zien wat er nou gaande is. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| gamefreak78 |
Geplaatst: 02 Okt 2010 18:37 Onderwerp:
| |
|
Ben op dit moment bezig met mafia3 en f1 2010 vind ze allbei e ok  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 02 Okt 2010 23:22 Onderwerp:
| |

|
Mafia 3?
In ieder geval, ben bezig met een Call of Duty marathon op de PC. Spijtig dat de eerste Call of Duty geen widescreen support heeft, maar goed, deel twee is zelfs beter en heeft wél widescreen support.
Op de PlayStation 3 ook met God of War 3 bezig. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Simon |
Geplaatst: 02 Okt 2010 23:31 Onderwerp:
| |

|
Minecraft  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| KingLikesCookies |
Geplaatst: 02 Okt 2010 23:40 Onderwerp:
| |

|
| Simon Venneman schreef: | Minecraft  | Echt zo'n spel waar je snel verslaafd aan geraakt als je het leuk vindt.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 02 Okt 2010 23:42 Onderwerp:
| |

|
| KingLikesCookies schreef: | | Simon Venneman schreef: | Minecraft  | Echt zo'n spel waar je snel verslaafd aan geraakt als je het leuk vindt.  |
Ja dat is best wel tof eh
Doet me denken aan bouwen met lego ^.^ |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 03 Okt 2010 12:37 Onderwerp:
| |

|
Uncharted: Drake`s Fortune
Heb er spijt van dat ik deze niet eerst heb geplatineerd voor Uncharted 2, vergeleken 2 voelt dit als een matige gedateerde third person shooter aan.
En nog met Bayonetta bezig, Chapter 11. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 03 Okt 2010 22:30 Onderwerp:
| |

|
The Longest Journey
Tot nu is de plot langzaam, maar de game ziet er geweldig uit en straalt sfeer. Ook de confrontaties zijn interessant. Helaas nog geen leuke puzzels gedaan maar dat komt later. Ben benieuwd of dit een van de beste point & click games waar men het over heeft.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Roderick |
Geplaatst: 03 Okt 2010 23:05 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: | Uncharted: Drake`s Fortune
Heb er spijt van dat ik deze niet eerst heb geplatineerd voor Uncharted 2, vergeleken 2 voelt dit als een matige gedateerde third person shooter aan.
En nog met Bayonetta bezig, Chapter 11. |
Ik had juist dat ik Uncharted 1 wat meer replayability vond hebben dan deel 2, omdat er minder cutscenes waren, de game wat vloeiender doorliep en er wat minder shooting was tov andere dingen. Daarom staat deel 1, in mijn geheugen althans, nog net even hoger dan deel 2 bij mij. Overigens beide fantastische games. Mogen zich tot de absolute top van deze generatie rekenen.
Net Halo: Reach gedaan in co-op met collega Cor en m'n huisgenoot. Geweldige ervaring  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 03 Okt 2010 23:17 Onderwerp:
| |

|
Same here, Uncharted 1 vond ik ook beter. Het verhaal was leuker en het was echt een adventure game, daar waar deel 2 meer een shooter is. Het blijven beide geniale games  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 03 Okt 2010 23:36 Onderwerp:
| |

|
Uncharted 2 is idd meer actie gericht, en heeft veel meer "set-pieces", meer variatie in de omgevingen en ik vond de characters ook vele malen beter in deel 2. En voorderest is Uncharted 2 ook gewoon veel beter uitgewerkt op alle vlakken, speel maar Uncharted en Uncharted 2 achter mekaar en je ziet wat ik bedoel.
Iedergeval voor mij Uncharted 2 > Uncharted. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 04 Okt 2010 00:11 Onderwerp:
| |

|
Motorstorm: Pacific rift >>>>>>>>>>>>>>>>> Uncarted 2
Ik weet dat niemand om mijn mening vraagt maar ik dacht ik geef em toch even. |
|