Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 126, 127, 128 ... 164, 165, 166  Volgende  
BeWario BerichtGeplaatst: 19 Sep 2010 14:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Trueskill schreef:
Inglourious Basterds

Zo fucking vet, en het einde had ik helemaal niet verwacht, ik zat de hele tijd na te denken: "Waar zal het nou fout gaan?"

En weer wat epische qoutes erbij natuurlijk.

"Bonjouuuurnooooooowww"
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
patatzak BerichtGeplaatst: 19 Sep 2010 21:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Voila, ook weer gezien

- The Prestige
- The Illusionist
- WALL-E
- 300
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 20 Sep 2010 06:42    Onderwerp: Reageren met citaat

In de Bioscoop heb ik gezien

Machete gruwelijke film met ook vooral veel bekenden
met Danny Trejo in de hoofdrol en ook schitteren
Robert de Niro
Don Johnnson
Michelle Rodrigeuz
Steven Seagal
Lindsay Lohan
Jessica Alba
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
CowboySpike BerichtGeplaatst: 20 Sep 2010 08:17    Onderwerp: Reageren met citaat

The Invention of Lying 8/10
Als ik denk aan het eerste uur dan vind ik de film zo ongelooflijk geniaal en origineel dat ik hem een 9.5/10 zou kunnen geven maar hoe de film eindigde... echt boring

Lars and the Real Girl 7.5-8.0/10
Een aardige dramedy. Heb er van genoten.
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 20 Sep 2010 09:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Memento 8.2/10

Geweldige film die filosofische aspecten met thriller-elementen mixt. Origineel, scherp en op een inktzwarte manier toch best grappig. Het lijkt wel of Nolan geen slechte films kan maken.
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 20 Sep 2010 10:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Jelle Havermans schreef:
Memento 8.2/10

Geweldige film die filosofische aspecten met thriller-elementen mixt. Origineel, scherp en op een inktzwarte manier toch best grappig. Het lijkt wel of Nolan geen slechte films kan maken.

nou, ik vond hem anders behoorlijk tegenvallen.... ik denk dat ik er niet echt geconcenteerd naar heb zitten kijken ofzo...
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 20 Sep 2010 12:10    Onderwerp: Reageren met citaat

BeWario schreef:
Jelle Havermans schreef:
Memento 8.2/10

nou, ik vond hem anders behoorlijk tegenvallen.... ik denk dat ik er niet echt geconcenteerd naar heb zitten kijken ofzo...

Ik kan begrijpen dat sommige mensen de manier waarop memento is opgebouwd en is gefilmd niet prettig vinden. Maar als je er goed voor gaat zitten en je constant concentreert merk je dat de film bijzonder knap in elkaar steekt. Bovendien is het acteerwerk van hoog niveau.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 20 Sep 2010 12:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Helemaal mee eens, Jelle Memento heb ik in m'n DVD collectie samen met een paar andere films die ik telkens weer kan kijken.

Ik heb gisteren Breakfast On Pluto gezien, zeer apart en leuk het voelt wel als een jaren 90 film terwijl hij maar 5 jaar oud is, maar dat zal wel komen omdat het een Britse film is
Terug naar boven
lorenzogilds BerichtGeplaatst: 20 Sep 2010 12:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Once upon a time in america

9,2

Wat een dijk van een film
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 20 Sep 2010 12:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Ben ook geen fan van Memento...Nolan's nieuwste film Inception speelt ook een beetje met t probleem dat Memento heeft, maar dan in mindere mate. Nolan kan heel wiskundig en slim films maken, maar dat geeft een film niet per se een ziel mee. Memento vind ik een zielloze film en ook Inception's 'emotionele' deel doet me niet zoveel.

Four Lions
Uniek, heel aparte film. Niet per se een topper, maar wel interessant en zeker iets dat je niet eerder hebt gezien.
Terug naar boven
Sayonara BerichtGeplaatst: 20 Sep 2010 12:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Machete gezien.

fucking grappig. Alleen het laatste stuk met Seagal een beetje te overdreven.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 20 Sep 2010 18:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ocean's Thirteen: De vorige waren beter, maar ik heb de DVD niet willen afzetten, dus zeker enjoyable.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 21 Sep 2010 01:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Get Him To The Greek

Hilarische film. Echt een heerlijke platte comedy met geweldige grappen. Beetje in het straatje Hangover (maar uiteraard niet zo goed).
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 21 Sep 2010 07:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
Get Him To The Greek

Hilarische film. Echt een heerlijke platte comedy met geweldige grappen. Beetje in het straatje Hangover (maar uiteraard niet zo goed).

Zelfde film gezien. Geweldig gewoon!
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 22 Sep 2010 16:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Devil (also known as The Night Chronicles: Devil) krijgt een dikke 6

Na een glimp van een trailer wist ik al hoe grotendeels de plot zal gaan. Het was zo saai en voorspelbaar, maar de gezichten van bange vrienden zijn onbetaalbaar.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 22 Sep 2010 17:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Devil

Aardig opgezet, maar slaat op het laatst veel te ver door.
6/10

Grown Ups

Enkele aardige grappen, en van een cast als deze verwacht ik gewoon veel meer.
4/10
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 22 Sep 2010 17:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

BeWario schreef:
Trueskill schreef:
Inglourious Basterds

Zo fucking vet, en het einde had ik helemaal niet verwacht, ik zat de hele tijd na te denken: "Waar zal het nou fout gaan?"

En weer wat epische qoutes erbij natuurlijk.

"Bonjouuuurnooooooowww"

Eén van de meest komische korte scènes die ik ken, echt Brad Pitt speelt zo geweldig met dat enorm erop gedrukte Amerikaanse accent, en de rest improviseert vloeiend Italiaans Hele toffe film overigens. Wel bloody shit trouwens, maar goed, het is een Tarantino-film Iets wat ik soms ook snel vergeet als ik aan de film denk. Het is toch even wennen om IB in het straatje Pulp Fiction, Reservoir Dogs en Kill Bill te plaatsen zeg maar.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 24 Sep 2010 06:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Resident Evil Afterlife 3D gezien
mooie film moch alleen wat meer actie inzitten.

De tegenstanders hebben meer weg van Resident Evil 5 Game.
Terug naar boven
Simon BerichtGeplaatst: 24 Sep 2010 20:33    Onderwerp: Reageren met citaat

The Hangover
funny shit, en ik weet eigenlijk zeker dat ik de film al eens eerder heb gezien... ben ik net zo vergeetachtig als de heren in de film?

The Girl Who Leapt Through Time
Animefilms vind ik over het algemeen sowieso awesome en deze was dan ook erg aangenaam om te zien. Hoewel een ingewikkeld onderwerp wordt behandeld, hoef je je juist nooit te concentreren om het verhaal te volgen; het is lekker simpel gehouden. Afgezien van een imo nogal slap einde zeker vermakelijk.
Terug naar boven
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 25 Sep 2010 10:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Indiana Jones and the Last Crusade
Leuker dan Temple of Doom en Sean Connery is hier ook leuk in.

Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull
Zeker niet zo slecht als ik al wel is hoor zeggen, maar toch vond ik de eerste helft toch wat te snel en onduidelijk om te volgen.

Van alle Indiana Jones films blijf ik Raiders of the Lost Ark het beste vinden.
Terug naar boven
Draster BerichtGeplaatst: 25 Sep 2010 12:45    Onderwerp: Reageren met citaat

KingLikesCookies schreef:
Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull
Zeker niet zo slecht als ik al wel is hoor zeggen, maar toch vond ik de eerste helft toch wat te snel en onduidelijk om te volgen.

Heb deze gisteren ook bekeken, vond hem een goede film die zeker de sfeer van een Indiana Jones film weet neer te zetten. Geen idee waarom er zo'n kuddegedrag is rond de 'aliens' in deze film en dat deze niet zouden passen. Alle films hadden wel een magisch element, en ik vond het best goed geïntegreerd met de Mayas.

Een magische graal, een ark/geheime sekte met geheime krachten, allemaal ok, maar aliens? "Oh jee, dat is wel erg ver gezocht!"
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 25 Sep 2010 19:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Kick-Ass

De film doet zijn naam eer aan, geweldig
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 25 Sep 2010 22:58    Onderwerp: Reageren met citaat

De aristokatten (NL VHS versie)

GE-NI-AAL!

Locomotiefjes gaan voor, meisjes achter XD
Napoleon en Lafayette zijn ook hilarisch
Terug naar boven
Joraaaan BerichtGeplaatst: 26 Sep 2010 00:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Angels and Demons

Heerlijke film vol met actie en een supersterk verhaal erin + Rome maakt het nog beter, zal zeker het boek ervan gaan lezen 8/5/10
Terug naar boven
Brastin BerichtGeplaatst: 26 Sep 2010 02:04    Onderwerp: Reageren met citaat

RE: Afterlife

Wat een bout film echt waar. Ik was echt een fan van de films ik vond ze allenmaal wel wat hebben enzo maar dit gaat mij echt te ver. Die 3d elementen baah daar is te veel op gefocused. Nou ja het leek bijna R5 wat ik best gaar vind want het klopte voor geen meter. Onze Prisonbreak gast als Chris..... echt slecht gewoon. Alleen het einde was nog een beetje om aan te zien en ik hoop dat ze bij de nieuwe RE (ja er komt er weer een aan) de 3d er maar lekker uitgooien en niet zo veel op de RE 5 personages focussen maar gewoon zoals deel 1-3 liep.

Ik geef deze film een 5/10
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 126, 127, 128 ... 164, 165, 166  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 127 van 166

Ga naar: