| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 76, 77, 78 ... 88, 89, 90 Volgende
|
| Goof |
Geplaatst: 11 Sep 2010 18:00 Onderwerp:
| |

|
ACII, ik heb er van genoten. Het spel was veel beter en interessanter dan zijn voorganger. Het is ook mijn eerste platinum, alle trophies verzamelen was vrij makkelijk.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 11 Sep 2010 18:11 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| streetfighter schreef: | Er bestaat gaan kill no civilians trophy
Anders had ik de platinum zeker niet gehaald  |
Hmm je hebt gelijk.
Ik weet toch 99% zeker dat ik bij het nieuwsbericht dat de Mafia II achievements bekend werden (nee niet de Trophies, daarvoor waren er al de Achievements bekend) heb gepost dat ik het wel bijpasselijk vond dat er een trophy was dat je geen civilians moest vermoorden tot het einde van het spel. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 11 Sep 2010 19:00 Onderwerp:
| |

|
| dantekloon schreef: | | Lawliet schreef: | Kingdom Hearts: Birth by Sleep - Terra verhaal
Terra zijn verhaal in 13 uurtjes uitgespeeld. Ik vind de gameplay echt geweldig en het vechten is bruut, maar soms moeilijk. Natuurlijk heb ik de game nog lang niet uit. Ik moet Ventus en Aqua zijn verhaal nog spelen. Dat houd me zeker nog zo'n 30 uur zoet. Plus er zijn nog achievements, multiplayer, extra baas, stickers verzamelen en zeer leuke minigames.
Beste en de mooiste game op de PSP.  |
Heb je de data wel geinstalleerd op je memory stick omdat 13 uur best lang is
Je laad tijden duren zeker lang
Ik had hem niet geinstalleerd voordat ik ermee bezig ging en had dus ook 13 uur gedaan over Terra en 8 voor Aqua en 7 uur voor Ventus.
Data installeren is echt een must voor iedere KHBBS speler
Altasn wel bij de Japanse Versie. |
Ik heb de data geïnstalleerd en alles op max gedraaid. Ik speel het lekker op een laag tempo. Beetje minigames tussendoor enzo. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| konnichiwa |
Geplaatst: 11 Sep 2010 20:36 Onderwerp:
| |

|
| Rene Groen schreef: | | Banjo-Tooie met alle achievements. En Gruntilda was hier een pain in the ass, geloof dat ik drie uur bezig ben geweest om haar te verslaan. |
Same here...En er waren klote quests bij...Zoals met mijnkarretje (de laatste) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 11 Sep 2010 21:38 Onderwerp:
| |

|
| Lawliet schreef: | Kingdom Hearts: Birth by Sleep - Terra verhaal
Terra zijn verhaal in 13 uurtjes uitgespeeld. Ik vind de gameplay echt geweldig en het vechten is bruut, maar soms moeilijk. Natuurlijk heb ik de game nog lang niet uit. Ik moet Ventus en Aqua zijn verhaal nog spelen. Dat houd me zeker nog zo'n 30 uur zoet. Plus er zijn nog achievements, multiplayer, extra baas, stickers verzamelen en zeer leuke minigames.
Beste en de mooiste game op de PSP.  |
Ik baal nu echt dat ik geen PSP heb, hopelijk dat ik met het geld van alle games die ik ga verkopen genoeg geld kan krijgen.
PSP heeft wel een goed jaar trouwens, Ds heeft nog maar een game gehad die ik het echt waard vond en dat was een remake.. Nja, wachten op Golden Sun dan maar. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 12 Sep 2010 00:11 Onderwerp:
| |

|
| Bah, zowel de PSP als de DS produceren de laatste jaren amper goede games. Misschien twee of drie games die iets toevoegen, voor de rest allemaal saaie shit. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 12 Sep 2010 00:42 Onderwerp:
| |

|
De nintendo DS vind ik prima voor aanbod aan games. Alleen de PSP is zeer magertjes.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 12 Sep 2010 21:53 Onderwerp:
| |

|
Kingdom Hearts: Birth by Sleep - ventus verhaal
Deze keer deed ik er 10 uurtjes over. Man, de laatste baas was echt epic. Nu alleen nog Aqua en dan heb ik de verhaal compleet. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_dan |
Geplaatst: 12 Sep 2010 22:13 Onderwerp:
| |

|
en dan krijg ik hem he ?
eeh een lading potjes in r* table tennis met iemand die jullie niet kennen  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 12 Sep 2010 22:38 Onderwerp:
| |

|
| Lawliet schreef: | Kingdom Hearts: Birth by Sleep - ventus verhaal
Deze keer deed ik er 10 uurtjes over. Man, de laatste baas was echt epic. Nu alleen nog Aqua en dan heb ik de verhaal compleet. |
Nee je hebt het verhaal nog niet compleet
Je moet met alle 3 personages alle Xehanort's Reports verzamelen en speel d egame uit met Terra
en je moet nog tegen 5 tal eindbasen vechten
volgens een paar sites is de echte eindbaas een nieuwe personage dat je tegen moet komen in de nieuwe KH game. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 12 Sep 2010 22:40 Onderwerp:
| |

|
| dantekloon schreef: | | Lawliet schreef: | Kingdom Hearts: Birth by Sleep - ventus verhaal
Nee je hebt het verhaal nog niet compleet
Je moet met alle 3 personages alle Xehanort's Reports verzamelen en speel d egame uit met Terra
en je moet nog tegen 5 tal eindbasen vechten
volgens een paar sites is de echte eindbaas een nieuwe personage dat je tegen moet komen in de nieuwe KH game. |
oja de nieuwe baas. Ben benieuwd. Ik ga er ook een walktrough bij pakken om alle geheimen te ontdekken als ik klaar ben met Aqua. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Stefan Vogels |
Geplaatst: 13 Sep 2010 18:23 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Kingdom Hearts: Birth by Sleep - Ventus' verhaal. 11 uur, 29 minuten en 58 seconden over gedaan. Nu Terra en Aqua nog. Mensenlief wat een heerlijke game  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 13 Sep 2010 19:09 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Dead Rising 2: Case 0 nu vier keer uitgespeeld. Nog even de laatste achievement halen (in mijn geval alle overlevenden redden) en dan wachten tot de game zelf. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Goof |
Geplaatst: 13 Sep 2010 19:46 Onderwerp:
| |

|
| Stefan van B schreef: | Kingdom Hearts: Birth by Sleep - Ventus' verhaal. 11 uur, 29 minuten en 58 seconden over gedaan. Nu Terra en Aqua nog. Mensenlief wat een heerlijke game  |
Ik keek al jaren uit naar die game, maar ik ben een beetje blut (door mjn studie). En dan lees ik van iedereen geweldige reacties..  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 13 Sep 2010 20:29 Onderwerp:
| |

|
Mass Effect 2: Lair of The Shadow Broker
Geweldig!  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 13 Sep 2010 20:34 Onderwerp:
| |

|
Spiderman Shattered Dimensions
Wat een topgame , heb er zo'n 8 uur over gedaan en heb 140 challenges gedaan. Nu nog maar een keer op hard uitspelen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 13 Sep 2010 21:43 Onderwerp:
| |

|
| Stefan van B schreef: | Kingdom Hearts: Birth by Sleep - Ventus' verhaal. 11 uur, 29 minuten en 58 seconden over gedaan. Nu Terra en Aqua nog. Mensenlief wat een heerlijke game  |
Nee! je had Terra, Ventus en dan Aqua moeten doen. Dan kan je optimaal van het verhaal genieten. En hoe vond je de final boss met Ven? Echt epic.
Trouwens drie man uit me klas spelen die game. Volgende week lekker multiplayer met ze alle. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| pizzarulez |
Geplaatst: 13 Sep 2010 22:39 Onderwerp:
| |

|
A Link to the Past op mijn gameboid emulator op mijn Samsung Galaxy S ^^
Werkt heerlijk!! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 13 Sep 2010 23:02 Onderwerp:
| |

|
Ik wist niet dat er een Disney/RPG fan in jou zat, review? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 13 Sep 2010 23:35 Onderwerp:
| |

|
| pizzarulez schreef: | A Link to the Past op mijn gameboid emulator op mijn Samsung Galaxy S ^^
Werkt heerlijk!! |
Touchscreen controls? Moet lastig zijn. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Stefan Vogels |
Geplaatst: 14 Sep 2010 07:36 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| ninodude schreef: | | Stefan van B schreef: | Kingdom Hearts: Birth by Sleep - Ventus' verhaal. 11 uur, 29 minuten en 58 seconden over gedaan. Nu Terra en Aqua nog. Mensenlief wat een heerlijke game  |
Ik wist niet dat er een Disney/RPG fan in jou zat, review? |
Ik ben een hele grote Disney fan, RPGs gaan er ook altijd wel in, maar meestal alleen als ze westers zijn. Review volgt later deze week
Edit: Zie nu Lawliets reactie pas: Dat van die volgorde wist ik niet, over Ventus had ik wel eens wat gehoord dus ik dacht laat ik dan maar met hem beginnen En het allerlaatste gevecht was inderdaad geweldig
Nu verder met Terra 
Laatst aangepast door Stefan Vogels op 14 Sep 2010 15:24; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 14 Sep 2010 10:14 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | | pizzarulez schreef: | A Link to the Past op mijn gameboid emulator op mijn Samsung Galaxy S ^^
Werkt heerlijk!! |
Touchscreen controls? Moet lastig zijn. |
Er zitten dezelfde knoppen in het scherm die je normaal op een controller zou gebruiken. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| NickPeters |
Geplaatst: 14 Sep 2010 12:24 Onderwerp:
| |

|
Net ME1 weer doorlopen, full renegade dit keer.
Nu maar gelijk deze character geïmporteerd naar ME2. Ghehe. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 14 Sep 2010 21:28 Onderwerp:
| |

|
| Mafia 2, teleurgesteld in het einde en de kwaliteit van het hele spel. Het mist iets. Verhaal is opzich wel vet maar het heeft de magie van deel 1 duidelijk niet. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 14 Sep 2010 22:26 Onderwerp:
| |

|
Gisteren Kingdom Hearts Birth by Sleep Terra story uitgespeeld
9 uur 20 min. over gedaan in level 39
normaal 8 uur ongeveer heb nog stickers en treasures verzamelt.
Soms zijn de basen best pittig geen wonder dat de basen makkelijk waren in de Japanse versie als je het op easy speelt he.
Ben nu bezig met Aqua story. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 76, 77, 78 ... 88, 89, 90 Volgende |