| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 75, 76, 77 ... 88, 89, 90 Volgende
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 02 Sep 2010 01:17 Onderwerp:
| |

|
Bioshock 2 : Minerva's Den
Geweldig heb er zo'n 3 uur over gedaan , nieuwe big daddy's waren heel vet aleen was ik heel snel veelste sterk >< , die ijs plasmid is gewoon te effectief xD
Shank
Wat een geweldige game , niet zo lang (3 uur) bossfights waren wel leuk en de extra costums zijn ook wel grappig . Zeker de 10 euro waard! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Everybody_lies |
Geplaatst: 03 Sep 2010 15:09 Onderwerp:
| |

|
Prince Of Persia : The Forgotten Sands
Leuk als tussendoortje
UPDATE:
Ook vandaag Call Of Duty :World At War uitgespeeld op vetran
(lees nu bovenstaande zin opnieuw en vervang "Call Of Duty" naar " Call Of Grenades")  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 04 Sep 2010 11:50 Onderwerp:
| |

|
Halo CE op de PC.
Leuke game, de multiplay is ook gewoon nog helemaal populated. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 04 Sep 2010 11:56 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| RoaringMdog schreef: | Shank
Wat een geweldige game , niet zo lang (3 uur) bossfights waren wel leuk en de extra costums zijn ook wel grappig . Zeker de 10 euro waard! |
Natuurlijk mag je de coöp campaign van anderhalf uur er ook nog bij op tellen Spel is niet zo lang inderdaad als ik naar de chapterlijst kijk (net de tweede boss verslagen), vooral de coöp vond ik wel jammer dat die zo kort was.
Maar in totaal is hij dus 4,5 uur ongeveer Verder heb ik uitgespeeld:
Mafia II................................................... NOT. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 04 Sep 2010 16:38 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Kane & Lynch 2: Dog Days. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Dangerdragon456 |
Geplaatst: 04 Sep 2010 19:34 Onderwerp:
| |

|
Bioshock 2 : Minerva's Den
Ik wil wel nog meer DLC voor dit geweldige spel  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 04 Sep 2010 21:02 Onderwerp:
| |

|
Ratchet & Clank: A Crack In Time
Eenmaal hooked geraakt kon ik niet meer stoppen met spelen, GFX zijn prachtig best met Uncharted 2 op de Ps3, game was fun all the way trough en van alle R&C games was dit de beste die ik gespeeld heb. Het enige wat ik jammer vond was dat je vanaf het begin af aan tegen dezelfde vijanden moet.
Er is nu nog een shitload aan dingen om te doen, moet nog 17 Zoni`s verzamelen of beginnen aan new game + maar die dingen bewaar ik nog voor een andere keer. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| NickPeters |
Geplaatst: 04 Sep 2010 21:03 Onderwerp:
| |

|
Mafia 2. Beetje slap einde  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 04 Sep 2010 23:41 Onderwerp:
| |

|
Ik heb de afgelopen paar dagen uitgespeeld :
Dead Rising 2 : Case 0 , ik kan nu helemaal niet meer wachten op DR2
Mafia 2 , geweldige game ..prachtig verhaal en vette actie.
Bionic Commando : Dit maal maar op de ps3 uitgespeeld , ik snap niet wat ik er de eerste keer niet leuk aan vond maar ik vind em nu in ieder geval geweldig  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| XboxFan785 |
Geplaatst: 07 Sep 2010 10:40 Onderwerp:
| |

|
Bionic Commando is altijd geweldig geweest.
Dante's Inferno op Xbox360 uitgespeeld op Zealot. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 07 Sep 2010 22:09 Onderwerp:
| |

|
Metroid: Other M
Ik vond het een geweldige game! De gameplay was tof, eindelijk een diep verhaal en personage ontwikkeling. De level design vond ik ook goed gedaan en de boss battles waren gaaf. Ik vind deze game eigenlijk leuker dan de Prime serie (die ook geweldig is!).
Anyway, zeker een must voor de Metroid fans. Ik zie graag wel nog een game met de samenwerking van Team Ninja. Maar A.U.B. gebruik ook de nunchuck de volgende keer! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 09 Sep 2010 17:55 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Banjo-Tooie met alle achievements. En Gruntilda was hier een pain in the ass, geloof dat ik drie uur bezig ben geweest om haar te verslaan. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 10 Sep 2010 11:14 Onderwerp:
| |

|
Kane & Lynch 2: Dog Days
Zoals bekend was een erg korte singleplayer. Ik heb me er zeker wel mee vermaakt. De keiharde actie, de personages zelf en de shootouts zijn tof. De bewegende handy cam view is in het begin ook leuk, maar gaat na een tijdje toch wel vervelen en moest ik zeker in het laatste level waarin je veel moet rennen even uitzetten Zeker geen foutloze game en had op veel punten nog beter kunnen zijn. Toch heb ik door de setting en de actie zeker genoten. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 10 Sep 2010 11:16 Onderwerp:
| |

|
Heb gister avond Heavy Rain uitgespeeld. Nu op voor de 2e keer, nu de slechte vader spelen xD
Ben alleen benieuwd hoe ik alle personages in leven houd.
Nadat ik Shaun gered had, werd Ethan neergeschoten. Ik dacht dat ik alles goed gedaan had. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| XboxFan785 |
Geplaatst: 10 Sep 2010 19:47 Onderwerp:
| |

|
@Nickdhnick Da meiske en de FBI agent moeten ook naar da warenhuis gaan
Mafia II op PC uitgespeeld, raar einde. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 10 Sep 2010 20:06 Onderwerp:
| |

|
| Dan weet ik niet wat ik fout gedaan heb... Ze hebben bij mij nooit aangeboden om naar die plek te gaan. Ik zal sommige hints en aanwijzingen wel niet gevonden hebben denk ik. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 10 Sep 2010 23:23 Onderwerp:
| |

|
Mega Man 9 & Mega Man 10
Mega Man games zijn net zoals Ratchet & Clank games, elke game is eigenlijk hetzelfde maar dan met nieuwe/andere wapens. Het zijn altijd leuke games om te spelen en beide franchise`s zijn dan ook gedoeld op de echte gamer, imo. Ik ben eerlijk gezegd meer een fan van de Mega Man X serie maar classic 8-bit Mega Man gaat er bij mij altijd wel in. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| XboxFan785 |
Geplaatst: 11 Sep 2010 12:05 Onderwerp:
| |

|
| Nickdhnick schreef: | | Dan weet ik niet wat ik fout gedaan heb... Ze hebben bij mij nooit aangeboden om naar die plek te gaan. Ik zal sommige hints en aanwijzingen wel niet gevonden hebben denk ik. |
@nickdhnick
Als de FBI agent moet je proberen via Ari te ondervinden dat er een flik in die regio woont(wel snel doen want anders gaat FBI agent dood door Ari addiction) dichtbij het tankstation en als dat meisje moet je Ethan bellen nadat je uit het brandend appartement van de Origami Killer springt. Zo gaan ze alledrie naar het warenhuis van de Origami Killer. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 11 Sep 2010 12:21 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| AMK281 |
Geplaatst: 11 Sep 2010 14:08 Onderwerp:
| |

|
| New game+ Mass Effect. Ik dacht de eerste keer dat ik minstens de helft al had gedaan maar volgens mij is dat nu pas echt zo. Heb in twee completed games zo'n 100 uur gestoken. Zeker een aanrader als je hem nog niet hebt gespeeld. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 11 Sep 2010 14:59 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Mafia II - Medium.
Passend einde, net als deel één trouwens. Heel goed spel; een verhaal wat zo een film in kan. Een realisme-niveau wat ik perfect vind voor een free-roaming game - natuurlijk niet über-realistisch maar dat is ook niet leuk bij de meeste spellen. Maar je bent snel dood, vijanden net zo snel, geen bullet sponges; geweldige driving physics, vooral in de sneeuw wat ik nu weer aan het doen ben bij de tweede playthrough. Vooral dan merk je ook het verschil in auto's tussen begin en eind (Jaren '40 en '50) van het spel, wat mooi gedaan is. Maar goed, geweldig, cinematische feeling ten top. Duur is kort, maar het voelt niet alsof het verhaal gerushed is, het is een mooie ontwikkelings-schets van 10 jaar van Vito's leven.
Nu natuurlijk een tweede playthrough op Hard. Hopen dat ik nu wél die "Kill no civilians" Trophy haal - ik denk het eerlijk gezegd wel, aangezien ik nu sneller door het verhaal heen ga en dus niet zoveel random rondrij waar ik civilians zou kunnen vermoorden. Ik hoop alleen dat zacht aanrijden (maar wel net hard genoeg dat ze blijven liggen) niet telt... Maar blijkbaar wel want ik heb geen burgers geschoten in m'n eerste playthrough. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 11 Sep 2010 16:15 Onderwerp:
| |

|
Kingdom Hearts: Birth by Sleep - Terra verhaal
Terra zijn verhaal in 13 uurtjes uitgespeeld. Ik vind de gameplay echt geweldig en het vechten is bruut, maar soms moeilijk. Natuurlijk heb ik de game nog lang niet uit. Ik moet Ventus en Aqua zijn verhaal nog spelen. Dat houd me zeker nog zo'n 30 uur zoet. Plus er zijn nog achievements, multiplayer, extra baas, stickers verzamelen en zeer leuke minigames.
Beste en de mooiste game op de PSP.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 11 Sep 2010 16:25 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Nickdhnick schreef: | Ben alleen benieuwd hoe ik alle personages in leven houd.
Nadat ik Shaun gered had, werd Ethan neergeschoten. Ik dacht dat ik alles goed gedaan had. |
Gelukkig krijg je dan alsnog de Four Heroes-Trophy; tenminste ik wel.
Maar ik kan je wel vertellen hoe. Ik zet het wel in wit voor als je het zelf wil uitvinden:
Je moet wel zorgen dat Madison er op het einde bij is, dan moet je niet falen als je met de SixAxis motor moet rijden daar bij het pakhuis want anders dan pakt de politie je. Dan moet je naar binnen gaan naar Ethan en dan doet Madison de deur open in plaats van Ethan waardoor de politie niet schiet. Zoiets is het, je moet iig zorgen dat Madison erbij is, dat Ethan Shaun redt en dat Jayden met de Origami Killer vecht (die moet er volgens mij ook per sé bij zijn, maar dat weet ik niet zeker). Dan lukt het.
Oja en wat al tegen je gezegd was geldt ook inderdaad, want Jayden moet er zijn. Ik nam (vreemd genoeg) aan dat je dat al was gelukt, maar niet dus. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 11 Sep 2010 17:34 Onderwerp:
| |

|
| Lawliet schreef: | Kingdom Hearts: Birth by Sleep - Terra verhaal
Terra zijn verhaal in 13 uurtjes uitgespeeld. Ik vind de gameplay echt geweldig en het vechten is bruut, maar soms moeilijk. Natuurlijk heb ik de game nog lang niet uit. Ik moet Ventus en Aqua zijn verhaal nog spelen. Dat houd me zeker nog zo'n 30 uur zoet. Plus er zijn nog achievements, multiplayer, extra baas, stickers verzamelen en zeer leuke minigames.
Beste en de mooiste game op de PSP.  |
Heb je de data wel geinstalleerd op je memory stick omdat 13 uur best lang is
Je laad tijden duren zeker lang
Ik had hem niet geinstalleerd voordat ik ermee bezig ging en had dus ook 13 uur gedaan over Terra en 8 voor Aqua en 7 uur voor Ventus.
Data installeren is echt een must voor iedere KHBBS speler
Altasn wel bij de Japanse Versie. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| streetfighter |
Geplaatst: 11 Sep 2010 17:59 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | Mafia II - Medium.
Passend einde, net als deel één trouwens. Heel goed spel; een verhaal wat zo een film in kan. Een realisme-niveau wat ik perfect vind voor een free-roaming game - natuurlijk niet über-realistisch maar dat is ook niet leuk bij de meeste spellen. Maar je bent snel dood, vijanden net zo snel, geen bullet sponges; geweldige driving physics, vooral in de sneeuw wat ik nu weer aan het doen ben bij de tweede playthrough. Vooral dan merk je ook het verschil in auto's tussen begin en eind (Jaren '40 en '50) van het spel, wat mooi gedaan is. Maar goed, geweldig, cinematische feeling ten top. Duur is kort, maar het voelt niet alsof het verhaal gerushed is, het is een mooie ontwikkelings-schets van 10 jaar van Vito's leven.
Nu natuurlijk een tweede playthrough op Hard. Hopen dat ik nu wél die "Kill no civilians" Trophy haal - ik denk het eerlijk gezegd wel, aangezien ik nu sneller door het verhaal heen ga en dus niet zoveel random rondrij waar ik civilians zou kunnen vermoorden. Ik hoop alleen dat zacht aanrijden (maar wel net hard genoeg dat ze blijven liggen) niet telt... Maar blijkbaar wel want ik heb geen burgers geschoten in m'n eerste playthrough. |
Er bestaat gaan kill no civilians trophy
Anders had ik de platinum zeker niet gehaald  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 75, 76, 77 ... 88, 89, 90 Volgende |